Új hozzászólás Aktív témák
-
szasanyi
félisten
Ez frankó! Ideális válság-autó.
-
Hallosz
senior tag
Határozottan jól néz ki, pedig picit "alfás"-ra sikeredett az eleje. A műszercsoport jobb oldala a befejezettlenség érzését kelti bennem.
De ettől eltekintve rendben van, az ára meg annyi-amennyi.Mert lakni, muszáj.
-
Pro Koryak
addikt
"Ha valaki felüti a konfigurátort a BWM oldalán, akkor 22 millió alól indul a történet, ami hmm. Jó, hát 22 millió zseton az még euróra váltva is combos, nálunk viszont az M Sport modell járt, ami további egy gurigát ad hozzá az árhoz"
Mi van? Benzinesnél meg mennyi is az "M betű" felára?
Mondjuk az íves, kellemes látványú műszerfal azzal a szögletes f.ssal csodálatos lett.
Ja, nem.
Komolyan miért kell ennyire balf.sz formatervet elfogadni, legyártani??????
Olyan, mint a kb. 8-10 éve divatba jött, a középkonzol felett kiálló kijelzők. Azok is mennyire otromba, minden szépérzéket nélkülöző megoldások. Minden agyhalott gyártó átvette, mert egy hülye elkezdte. -
Kéne...
Mondjuk a nem fog degradálódni az akku - minden akku degradálódik Max. lassabban. És az jó.Mutogatni való hater díszpinty
-
Shadowbull
addikt
Közben Björn Nyland letesztelte a szokásos ezer kilométeres távján, meg csinált egy max. hatótáv tesztet. Mindkettőben kiválóan szerepelt az autó.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
veterán
Hejj, ha lenne 25 millióm
de el tudnám költeni ezer más dologra
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
k-adi
nagyúr
válasz Donki Hóte #9 üzenetére
25ért nem kéne, 16-18ért talán
-
janeszgol
félisten
válasz Pro Koryak #8 üzenetére
Hát most a jövő autói bekerülnek a garázsokba úgy érzem.
-
Greentea
senior tag
Kéne! Egy 1.2-es Astra 10 millió.. Sajnos ez ennyi.
2x2 néha 5
-
moleculez
veterán
Rosszul vagyok amikor egy régi designt villanyositanak (kivéve az eMantra project, az szexy ) De most komolyan, kardánalagút, kihasználatlan / indokolatlanul hosszú orr...
Még nincs kész, de már majdnem elkezdtük!
-
-
Lincoln6echo
tag
Az ilyen és effajta cikkeket autókról,telefonokról inkább csak ismeretterjesztésnek tudom be és akkor nem b@szom fel magam...köszi szépen, jó tudni ezt is✌️
-
moleculez
veterán
válasz Shadowbull #17 üzenetére
Vitathatatlan, gyönyörű, csak nem eautonak készült, és ez ilyen szerencsétlen megoldásokat szül. Azért egy eleve EV-nek tervezett járműnek más a helykihasznalasa, elrendezése is ésszerűbb.
Még nincs kész, de már majdnem elkezdtük!
-
válasz Shadowbull #17 üzenetére
Te is utálod ha nem látod az autó elejét, mert tömpe? Én falra mászok tőle. Sajnos a mostani autók nagy része olyan, és még raknak rá egy nagy bord-ot csak úgy pislogsz...
Mi 11 Lite 5G 6/128 :)) Xiaomi Redmi Pad 4/128 GB, Laptop Asus Oled Vivobook 16GB/1TB " Azért vagyunk, h legyünk " by pusszycat
-
moleculez
veterán
Hát ha azt nézem, hogy egy kimaxolt macPro sincs ettől messze árban, máris nem olyan drága
[ Szerkesztve ]
Még nincs kész, de már majdnem elkezdtük!
-
<Adamsky>
nagyúr
"Ez frankó! Ideális válság-autó." - ha van otthon napelemed. Egyébként most, hogy az áram ára kissé megszaladt - és könnyen lehet, hogy lesz ez még több is - szvsz. nem annyira.
#2 Hallosz
" ... picit "alfás"-ra sikeredett az eleje."
Szerintem egy olasz formatervező a fél kezével a s*ggében is szebbet rajzol.#5 Pro Koryak
"Olyan, mint a kb. 8-10 éve divatba jött, a középkonzol felett kiálló kijelzők."
A jó ízlés már nagyon régóta (telefonokon a notch és a lyuk, autóknál a középre bek*rt - egyre nagyobb - "kínai tablet") nincs velünk.#7 Shadowbull
"Közben Björn Nyland letesztelte ... " - szégyellem, de nem ismerem a "mestert". Én csak Karotta tesztjét néztem meg nemrég, és az alapján az kell mondjam (pedig a Tesla-ért se vagyok oda), hogy manapság a Tesla gyártja a legjobb elektromos (!) BMW-t.[ Szerkesztve ]
-
Shadowbull
addikt
válasz <Adamsky> #23 üzenetére
Karotta sajnos teljesen elvakult feketeöves tesla-dzsihádista lett, az i4et is lefikázta, holott a világon számtalan teszt mutatta meg hogy marhára nincs elmaradva a Teslától sem hatékonyságban sem hatótávban. Műszakilag, komfortban meg egy teljesen más szintet képvisel.
Björn Nyland csak a valós fogyasztás miatt érdekes, nem sokan csinálnak ilyesmit, pláne nem sokan végezték el már rengeteg autón, így lehet összehasonlítani.Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
dj79
senior tag
válasz Shadowbull #7 üzenetére
meg handras is ilyennel ment nyaralni. amúgy szép a gép, de az ev6/ioniq5 vonal családi használatra, rezsicsökkentve jobban tetszene.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz moleculez #19 üzenetére
Azért egy eleve EV-nek tervezett járműnek más a helykihasznalasa, elrendezése is ésszerűbb.
És ebből fakadóan nekem csúnyább.
Nekem az autó még ikonikus tárgy, nekem fontos, hogy szép is legyen. Aki már csak közlekedőedényként tekint az autóra, annak teljesen közömbös a formája.
Nyilván nem a szép formája, hanem a funkcionalitása adja el pl. a BMW i3-at, vagy a Dacia Springet
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
dj79
senior tag
válasz Shadowbull #27 üzenetére
nyilván egy ideális világban, ahol kettő ilyen elektromos értékű autót tudna megvenni az embör, ott megférne egy kiccsaládi meg egy ilyen kupé.
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz Shadowbull #25 üzenetére
"Karotta sajnos teljesen elvakult feketeöves tesla-dzsihádista lett ... "
Megnézted a link-elt videót? Nem csak Karotta, hanem Bertalan Miklós (instruktor a Nordschleife-n) is tesztelte. Érdemes az "előzmény filmet" is megnézni. Nem kell ehhez Tesla fan-nak lenni, hogy lássa az ember, ez most messze nem lett olyan jó. És van baj rendesen ...#29 Donki Hóte
"És ebből fakadóan nekem csúnyább." - dehogy! Egy villanyautó is lehet szép. Viszont az összes praktikussága elszáll, ha nem egy "gördeszka" az alapja.
Ez a BMW pedig - annak ellenére, hogy nem villanyautónak készült még - nem is szép. Szóval duplán dőlt meg az elméleted.[ Szerkesztve ]
-
k-adi
nagyúr
válasz Donki Hóte #32 üzenetére
döbbenet
és egyben szánalmas isez max 6ot érne a "valóságban"
szóljatok neo-nak glitch van a mátrixban (már egy ideje..)
-
Shadowbull
addikt
válasz <Adamsky> #31 üzenetére
Megnéztem, erre alapozva mondom amit mondok.
Egy rettentő elfogult, néha hülyeségeket állító, féloldalas teszt. Karotta monológja a garázsban gyakorlatilag a pályafutása mélypontja...
Eleve a versenypályás mérés önmagában egy marhaság, mert az i4 nem versenypályára készült, de ha már oda viszik, legyen már objektív, mint például ez:[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
vicze
félisten
"Ezt amúgy az NXP csinálja, ők felelnek a dolog biztonságáért is, ami jóval komolyabb szint, mint az általánosságban használt RFID megoldások, eddig nem sikerült feltörni, pedig r, ha valak100 ezer dollárt éi egy UWB-s Teslát megnyit. "
Ezt nem ártana korrigálni.
Jelenleg csak a BMW és a Genesis GV60 használ UWB szorzatgyártásban, Tesla továbbra is BT LE és NFC-s kártya(nem szabványos Digital Key 2.0). Illetve az NFC minden UWB-t támogató kocsiban ugyan úgy támogatott. 100 000$-os Bug Bounty-t egyikre se találtam.(???)
NXP egy a jó pár gyártóból aki UWB chipet gyárt, maga a Digital Key Release 3.0 a Car Connectivity Consortium terméke, ez maga a szabvány, így nem tudom a NXP hogy jön képe a testers guide-on kívül. Tehát az NXP nem felel a biztonságért azt a Digital Key szabvány teszi.
Digital Key 2.0 NFC alapú volt (nyilván RFID az NFC is, de azért kicsivel több), és hát az általános elterjedésről ennyit: link. -
<Adamsky>
nagyúr
válasz Shadowbull #35 üzenetére
"Megnéztem ... " - láttad a csini kis soft-reboot-ot?
" ... néha hülyeségeket állító ... " - pl.?
" ... a garázsban gyakorlatilag a pályafutása mélypontja... " - miért is?
Ő lehet elfogult, de te mint jelenlegi / volt (nem tudom pontosan) BMW-s dolgozó, nem?
"Eleve a versenypályás mérés önmagában egy marhaság ... " - erre link-elsz egy versenypályás tesztet amiben a "sima" (milyen az a sima?) Model 3 Performance-nál jobb de a 2-esnél (?) nem. Tudtommal van az alap Model 3 (RWD), a Long Range (4WD) és a Performance (4WD).
" ... az i4 nem versenypályára készült ... "
Ahogy a Model 3 sem. Ennek ellenére ott is, és a való életben (használhatóság, praktikum, súly, stb.) is veri. Még 1×! Nekem igazából egyik se kellene.[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
veterán
-
sfdrakex
nagyúr
válasz Donki Hóte #42 üzenetére
Ahha, sose néztem az elejét parkolásnál, de majd rászokok. 😉
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
Mert olyan autóim voltak és megszoktam, h rálátásom van a dolgokra, meg könnyebb becentizgetni az előttem haladót, sokat szórakoztam ezzel, a tömpével meg kb. fogalmam sincs, h fél méter vagy több vagy kevesebb.
Mi 11 Lite 5G 6/128 :)) Xiaomi Redmi Pad 4/128 GB, Laptop Asus Oled Vivobook 16GB/1TB " Azért vagyunk, h legyünk " by pusszycat
-
orion1025
őstag
Csak egyszerű kérdések;
Miért ilyen korcs a legtöbb villanyos autó?
Miért van magasabban a kocsi eleje, mint a hátulja?
Ez valami kínai design Phéjembé?"...300Ft-t adok érte és te állod a postát..."
-
Yeffy
veterán
kinek mennyire jön be a márkaidentitást agresszíven hirdető BMW-s formai jegy, ezen a modellen kevésbé rettenetes, mint az iX-en (vagy az XM-en), de azért elég hangsúlyos.
jah. tovabbra is otvar a terjedotudomarmint hodfogak, pedig egy 8er-jellegu veseparral egy kifejezetten dogos (egyebkent remek sziluettel rendelkezo) gep lehetne.plusz a behanyt kocka kijelzok az ives muszerfalon szinten wtf. egybk nem rossz.
Big girls ride harder. ヅ || Kondi powaa'!
Új hozzászólás Aktív témák
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Gmail
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Ukrajnai háború
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Windows Insider Program
- Kupon kunyeráló
- Anime filmek és sorozatok
- További aktív témák...