Új hozzászólás Aktív témák
-
Kanczy
veterán
Szerintem gyönyörű az autó eleje, ízlések és pofonok
You don't get it, son. This isn't a mudhole... It's an operating table. And I'm the surgeon. (Batman: The Dark Knight Returns)
-
DigitXT
félisten
a többi közlekedő pedig olyan iramban pucolt el a belső sávból, mintha minimum valami Mad Maxből kölcsönvett rémmel ijesztgettem volna őket.
Gondolom épp ez a cél, tehát kiváló a formaterv. -
BoneDragon
veterán
Ez kívül belül ronda lett.
-
freeknight
őstag
Hát ez tényleg okádékra sikerült sajnos. Bár a BMW-től már nem is várok mást.
Ha lenne ennyi pénzem, és azt mindenképpen valami elektromos luxusautóra akarnám elkölteni (nem akarnám), akkor inkább az EQS. Vagy egy Model Y és akkor már trendi is vagyok, nem azt hiszik a tükörből, hogy itt jön egy börtönviselt katás kisvállalkozó mátkája. -
hemaka
nagyúr
inkább egy dízel x5
-
giroud199
aktív tag
Ízlések és pofonok.. anno az e60as BMW t is mindenki rondanak tartotta ,mégis a mai napig időtálló ,sőt beérett a forma… mellette egy ufó civic pl irtó rondan öregedett meg…
ami a lényeg ennél az autónál abba a legjobbak kozott van , úgy suhan ahogy egyik másik villanyos sem ,és mellette az egyik legjobb hatotavval rendelkezik>>iPhone14Pro&12Pro<<
-
Hallosz
senior tag
Nos a külső megjelenése pont olyan mint Mike Tysoné fekete nadrágban és fekete cipőben.
Gondolom pont ezt akarták.A teljesítménye jó, a vezetéstámogatás még jobb. Abban nem vagyok biztos, hogy ez lesz a környezettudatos népautó. ;-)
Mert lakni, muszáj.
-
<Adamsky>
nagyúr
Háát... én az E60-at ma se látom szépnek. Cicalámpás BMW-nek hívom.
Ez az iX is akkor, és úgy kezd majd széppé válni, ha kb. már nem lesz más.
A fedélzeti kamerarendszer "képminősége" csak nekem szúrja a szemem? Tudom apróság, de az ilyen apróságok miatt - főleg ennyi pénzért - mondom azt, hogy ez így egy kalap ...
Kenjék a hajukra a BMW-nél! -
kBika
csendes tag
Szerintem nagyon jó kiállása van élőben, kár hosszasan részletezni miért nem tetszik. A legfrissebb m3, m4 hatalmas veséje is élőben nagyon merész, azok is jól mutatnak és egyediek. Valahonnan tudnia kell a laikusnak is, hogy igen ez az ÚJ BMW, nem pedig az 5 éves 320i m optikával
-
tothmaxy182
őstag
Hogy nézhet ki valami ennyire ízléstelenül?
Minden szavam magánvélemény!
-
babosmiki
addikt
Ronda de finom... Jó lett a teszt, köszönjük!
"Galaxy Z Fold3" , Watch Active4, GalaxyTabS2 8.0, Dell E6430 i7.."
-
vdavid4
tag
nem igazán értem az ár fikázást. A forint szuper szereplése is azért ott van ebben egy sima bmw5 is 20 milliótól indul és itt az alapfelszereltség is magasabb plusz ez elektromos stb..az új ötösben is hasonló dolgok lesznek de csak jövöre...
-
Shadowbull
addikt
"az orbitális méretű BMW-s márkajegy itt tényleg kizárólag a márkaidentitás megjelenése miatt van az autó elején, nulla funkcionális értelme van ugyanis. Ami abból is látszik, hogy ez valójában egy matrica"
Valójában nem matrica, hanem egy öngyógyító bevonat, kisebb karcok idővel begyògyulnak.
És van funkcionális értelme, mert az alatt vannak a radarok és néhány szenzor, emiatt fűtött is.
[link][ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
NoZoli
tag
Azért, a Citigoe 265 km-es (WLTP) hatótávja, nem éppen "majdnem" 395-422 km... a két autó akku kapacitása között is, jó kétszeres a különbség.
A külső-belsőről kár vitatkozni. Arra a piacra, amire szánták (Kína), bőven kiskirálynak érezheti magát a tulaj, ezekkel a vesékkel és a csilli-villi kristályokkal, stb... -
vdavid4
tag
válasz Shadowbull #19 üzenetére
objektivitást itt ne várj kb minden jutub videóban ezt még az is elmondta aki nem is vezette ezt az autót....én amúgy a tesztet is csak eddig olvastam..aki ilyet leír egy tesztben attól sok jót nem várhat az ember
-
vicze
félisten
válasz Shadowbull #19 üzenetére
Azért a fűtött rész a videód alapján a felület 1/5 talán. Szóval 4/5-nek nem igazán van funkciója, csak batár nagy.
-
kakuk.tamas
addikt
válasz BoneDragon #5 üzenetére
Szebben nézne ki, ha a színek nem vernék agyon egymást.
Ehhez a belsőhöz valami paszteles külső járna, vagy a fehérhez, valami szürkés belső.Úriember vagyok, az a gecirendes fajta. ~ Győr ~ Apple iPhone 14 Pro ~ Apple Watch 8 Cellular 45mm ~ Xiaomi Mi Electric Scooter 3 ~ EBFEC VIPER MTB2 ~ Telekom 2000/1000 ~
-
Bog
HÁZIGAZDA
Tehát valójában nincs funkcionális értelme, ahogyan ezt te, az objektivitás élő fokmérője a korábbi fröcsögésedben nagy hanggal állítottad.
De aki ilyen stílusban kommentel, "attól sok jót nem várhat az ember".
[ Szerkesztve ]
Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
Shadowbull
addikt
Valójában van funkcionális értelme, mert első pillantásra fel lehet ismerni hogy ez egy BMW, még akkor is ha valaki soha nem látta korábban ezt a típust.
Hogy vannak egyéb funkciók is, az már csak hab a tortán. Lehetett volna valódi hűtőrács is, csak az ide nem kell.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Bog
HÁZIGAZDA
válasz Shadowbull #28 üzenetére
Ez inkább a "van értelme, de nem funkcionális" kategóriája maximum.
Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
DanielLong
senior tag
Kedves Bog! Egyáltalán nem terveztem végigolvasni a cikket, de olyan szórakoztató stílusban írtad, hogy nem akartam egy bekezdést sem kihagyni! Az autó eleje egyébként nekem sem tetszik, de a belseje sem győzött meg a képek alapján, élőben azért biztos más lenne.
-
freeknight
őstag
válasz Shadowbull #27 üzenetére
Fontosnak fontos piacok, csak már másodlagosak.
-
Shadowbull
addikt
válasz freeknight #32 üzenetére
Egyáltalán nem. Általában nézve egyenrangú a 3.
Az iXből eddig pl. a legtöbbet Európában adták el, második az USA jóval kevesebb darabbal, és Kína a sor végén van töredéke eladással. Persze ez a piaci bevezetések időpontjának is a függvénye.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
homerhamm
addikt
Ronda ez a kocsi, mint a bűn. Visszasírom a fekete füstöt kiadó Trabantokat.
[ Szerkesztve ]
Ihn nikho! Mahna nikho mha nahna e rei! Mha nahno mha nah rikho! Ihni Kohei!
-
BReal
addikt
Elől nagyon szép.
Hátul ronda.
Belül ocsmány.
Hatótáv alsó-középkategóriás (egy Porsche Taycannak jobb a hatótávja, meh)Ehhez képest az i4:
-mindkét változata (40 és 50) erősebb az iX megfelelő változataihoz képest
-hatótávolsága 30%-kal több
-11, ill. 16 millióval olcsóbb induló ár (33-40%-kal olcsóbb)
-külsőre-belsőre köröket ver az iX-rePersze gondolom az iX tágasabb és még modernebb technológia van benne, de az, hogy számomra az i4 sokkal szebb, sokkal olcsóbb és nem utolsósorban jelentősen nagyobb hatótávú (elvégre csak villanyautókról beszélünk), egyértelművé teszi a választást. Na meg persze az is, hogy a SUV-ot alapból is utálom és a rosszabb légellenállás és elsősorban a jelentősen nagyobb tömeg (+15%) miatt egy elektromos autó ne legyen SUV.
Ezek fényében én 6/10-nél nem tudnék többet adni rá.
[ Szerkesztve ]
-
NoZoli
tag
-
Yeffy
veterán
azok a front tüdők, Isstenem. eloben sem jobbak, lattam mar joparszor.
Big girls ride harder. ヅ || Kondi powaa'!
-
temppro
tag
Sajnos ma már mindenki tesztel mindent attól függetlenül, hogy ért hozzá, szakértője e vagy sem ?
Atya Úristen, hová jutottunk! -
<Adamsky>
nagyúr
"Egy elektromos autónak minek szakértő?"
Nem tudom - a szmájli miatt, hogy - mennyire gondoltad ezt komolyan, de azért ha ezeket a járműveket nem csak úgy nézzük, mint egy 4 keréken guruló tablet, akkor igenis érdekes lehet pl., hogy milyen futómű van alatt, hogyan viselkedik a kanyarokban, terhelten, terheletlenül, milyen esetleges ergonómiai bakik vannak benne, és nem utolsó sorban milyen más hasonló méretű vagy árú autókhoz (és ebbe jó lenne belevenni a belsőégésű motorral szerelt példányokat is) képest.
Én a felsoroltak hiánya miatt (és mert néha egészen bunkó tud lenni) kerülöm például HAndrás méltán híres YT csatornáját. -
opr
veterán
A dizajnnal kapcsolatban: Mindenki nyugodjon meg, eloben kivulrol sokkal borzalmasabb, belulrol meg sokkal bazaribb, mint kepeken.
Amugy erdekes, mert pl az i4-nel se szep (a szep az nagyon nem ilyen), de ott eloben annyira nem faj a dolog, meg kezdem is mar megszokni, de ennel... Hat, ennel ez pont forditva van, eloben rendesen karistolja a retinat.A masik, amit nem ertek, hogy miert hivja mindenki az orran a "vese" dizajnt hodfogaknak meg stb-nek. Nem kell kerulgetni a forro kasat, szamomra egyertelmu, honnan jott az inspiracio a dizajner csapat kedves vezetojenek:
Konkretan az egesz kocsi szembol egy cyberdisznoorr.
Hogy valami jot is irjak, a teszt alapjan (es sok masik teszt alapjan is) nagyon jo uton jar a BMW, csak a vezeto dizajnert kell kirugni de ASAP jelleggel (vagy atkuldeni valami reszlegre, ahol max egy vodrot tervezhet, azt talan nem tudja ilyen szinten elbaszni), aztan jo lesz ez.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Shadowbull
addikt
"nagyon jo uton jar a BMW, csak a vezeto dizajnert kell kirugni de ASAP jelleggel"
Nem neked kell tetszeni a dizájnnak hanem a megcélzott vásárlói rétegnek.
Annak meg tetszik, a BMW rekordot rekordra halmoz, az autókat viszik mint a cukrot.Tudod, a kutya ugat, a karaván meg halad.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
vicze
félisten
válasz Shadowbull #48 üzenetére
Új hozzászólás Aktív témák
- VPN topic
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- iPhone topik
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Google Chromecast topic
- Apple notebookok
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Külpolitika
- Az MSI RadiX AXE6600 tesztje – router, játékosoknak
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy S22 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- AKCIÓ! GAMER PC - RTX 3060Ti - i5 10400F/11400F - 16GB DDR4 - 500GB Nvme SSD - 500W 80+
- GAMER PC - GTX 1060 6GB - i5 10400F/11400F - 16GB RAM - 120- 480GB SSD - 500GB HDD
- GAMER PC - GTX 1080 8GB - i5 10400F/11400F - 16GB RAM - 240GB SSD - 1TB HDD
- IPhone 12 128GB 100% hibátlan gyári független akku 97%