-
Fototrend
"név nélkül, hirdetés linkelése nélkül írjuk ki a fájdalmunkat", tehát a Hardverapróról
- ne linkelj konkrét hirdetést
- ne tegyél be hirdetés screenshotot
- ne idézz hirdetésből konkrét szöveget
Személyes adatot ne tartalmazzon a hozzászólásod!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
-
-
-
opr
veterán
válasz
berek21 #87717 üzenetére
Ez ilyen olcsónak tűnő, aztán tali eldugott parkolónál, ahol szarrávernek, vagy utalj előre foglalót / teljes vételárat és eltűnünk hirdetés, vagy csak nem tud írni, és ezeknek tényleg lement ennyire az ára? Még motorhibásat se láttam 1,5 misi körül már évek óta...
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz
berek21 #87729 üzenetére
Wow, nagyon durva! Akkor most van az a pillanat, amikor be kell szerezni egy nem szet-streetracer-ezett, gyari allapotu peldanyt, ami tokeletesen mukodik, es elrakni a picsaba. Akkut lehuzni, par (3-6) havonta visszatenni es menni vele egy kort, evente megadni neki a kotelezo torodest, meg motorfelujitashoz valo alkatreszbol felvasarolni annyit, amennyibol ketszer is meg lehet csinalni az egeszet.
Ezt megjatszod, aztan 30-50 ev mulva a semmibol kicsapod az asztalra, hogy nesztek, itt van, tokeletes, gyari potalkatreszekkel, vegyetek-vigyetek, es soha nem lesz gondja az unokanak semmivel.ui.: Ez valami Magyar sajatossag lehet, Angliaban (ahol hiresen olcso a hasznalt auto) mar annyira felment az aruk, hogy egy szep, megkimelt, keves km-es, tenyleg garazsban tartott peldany ara 4,5 millio ft korul mozog. Es nagyon keves van, az egesz orszagban van 39 elado, amibol 15-20 egy budi, egy fos, egy draga csalodas legjobb esetben is.
Megneztem, Nemetorszagban is inkabb 15.000 euro korul mennek a szebbek, vagy felette, tehat 5,5 misi minimum. 60 darab van elado, ebbol nagyon maximum 15 az, amit erdemes is megnezni.[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
koko52
veterán
válasz
berek21 #87753 üzenetére
A GAZ66 evett annyit terepen. Képtelenség, hogy ennyit egyen egy modern motor. Az 500-600 lovas MBW M6 is 21-et eszik ha kinyomod a szemét. A gyár szerint max 13-at városban, de hát tudjuk a német precizitás.
[ Szerkesztve ]
"Meglepetten néztünk Európára, arra, hogy mennyire nyitottak az országok, és vannak, akik csak úgy magukhoz veszik a bevándorlókat, fel nem ismerve azt, hogy egy napon a saját hazájukban kisebbséggé válhatnak."-Ernst Roets
-
opr
veterán
válasz
berek21 #87751 üzenetére
Szerintem (japán autó mániás vagyok, úgyhogy azokról tudok nyilatkozni): mazda rx7, rx8, honda s2000, lexus lfa, isf, lc500 kabrio, manuális is300 (ez már ma is aranyat ér, már akár csak magában a motorja is, a 2jz), toyota supra, Nissan skyline... Ezekből bármelyik gyári állapotban, dry storage-ba elrakva, 30-40-50 év múlva gyakorlatilag új állapotban, gyári, bontatlan alkatrészekkel egy aukción brutális pénzekért fognak menni. Ha úgy alakuona az élet, részemről biztos elraknék párat ilyen célra.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
-
-
-
-