-
Fototrend
"név nélkül, hirdetés linkelése nélkül írjuk ki a fájdalmunkat", tehát a Hardverapróról
- ne linkelj konkrét hirdetést
- ne tegyél be hirdetés screenshotot
- ne idézz hirdetésből konkrét szöveget
Személyes adatot ne tartalmazzon a hozzászólásod!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
Laraxior
titán
válasz
#90933760 #29757 üzenetére
Olyan nincs hogy hagyományos automata.
Automata váltós autót meg se tudsz nézetni mielőtt megveszed, mert vagy működik, vagy nem. Viszont lehet, hogy rá pár ezer km-re elkezd szarakodni, és tiéd a javítás költsége, vagy felújításé.
A Mercedes automatáját nagyon dícsérik pl. De jobb ha oda is van az embernek félretéve egy fél millája, ha beüt a baj.
Manual, bár ugye nem olyan kényelmes, de kevesebbet fogyaszt az autó, és olcsóbb a javítása, és igénytelenebb is.
Érdemes végiggondolni."Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
-
Burt1793
veterán
válasz
#90933760 #29787 üzenetére
Vezettem már dsg-s audit és mercit, ha D-ben felengeded a féket, elindulnak, nem olyan finoman, de kúsznak, ha erre gondolsz, vagy az úszás az más?
Padkára is felmegy, emelkedőn nem tudom, hogy elindul-e, de a cvt-s harmadik generációs honda jazz-ünk az visszagurul nagy emelkedőn gáz nélkül.
-
Burt1793
veterán
válasz
#90933760 #29792 üzenetére
Nem röpsúlyos, a robogóm (sh300) olyan. A cvt is kúszik az új honda jazzban, de érződik rajta, hogy nem önszántából. Vezettem 2 literes tdi audi a4et, ami cvt-vel volt (2016ig ilyenek voltak a kisebbek), az is kúszott, de annak már nem kellett a fordulat, szépen vitte a 180 ló és 380Nm. 😃
Persze a honda jazz bőg kicsit gyorsításkor, de utána csendes. De pl 100nál tempomattal csak 2000 a fordulat a jazzben. -
-
-
#90933760
törölt tag
válasz
#90933760 #29917 üzenetére
Okosítottam magam kicsit BMW-ből, bár ez nekem még mindig magas az E36 az hogy lesz i316 meg mit tudom én, meg mit jelöl az E36, azért a sokat leszólt Opel, VW sokkal egyértelműbben számoz.
Igen, szóval kerek 100 ló és pár Kiló híján 1400 Kg. Ez maga a megtestesült házisárkány, tudom az Opel Ecotec motorjai szarok, de ha az 1200 Kilós Vectrát lomhán vitte a 100 ló, akkor ezt nem nehéz kimatekolni, hogy még lassabb és nem sok húdenagy különbség van közöttük motorikusan elnézve a specifikációkat. Nem azt mondom, hogy használhatatlan meg sok embernek bőven jó, de itt épp egy vagányosított ricer kinézet mellé párosul egy átlag alatti dinamika, ez meg böh...
Van nálam egy tonna/100ló meg 500ccm/henger ökölszabály ami nagyjából közelben is van egymással szívóbenzinnél, és azt illene minimumnak tekinteni ha már ennyire jampi valaki egy autóval.
De rá kell jönnöm a hiba bennem van, ha egy autó így néz ki, abba csak masszívan 2 liter alatti motor lehet 100 lóval és az a természetes.
Ha ennél nagyobbat keresek az valahogy így fog kinézni kívülről. [link] Gyári. Minél jobban eltér ricer irányba, azzal együtt csökken a lökettérfogat.[ Szerkesztve ]
-
Astroboy
őstag
-
-
-
dugo_
veterán
-
-
quailstorm
nagyúr
válasz
#90933760 #30232 üzenetére
Arosanak nem az a lényege hogy menjen, ez még egész erős motor bele. 1L-es is szokott lenni, bár van belőle GTI benzines is.
Btw ezen autó egy az egyben VW Lupo. Lupo-ból meg volt a hírhedt 3L. tessék röhögni
Új hozzászólás Aktív témák
- Premier előzetest kapott a nemrég megjelent Dystopika
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hálózati / IP kamera
- Revolut
- Gaming notebook topik
- BestBuy topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...