Új hozzászólás Aktív témák
-
-
st6969
őstag
válasz <Adamsky> #96 üzenetére
Elnézést, nem fogalmaztam teljesen világosan, azt hiszem: mindenképpen Curve-t használva a GPay-jel gondoltam NFC-vel fizetni. Csak azon morfondíroztam, hogy a pénz útja nem kell, hogy Raiffeisen --> Revolut --> Curve legyen, elég a Raiffeisen --> Curve is. (ez akart lenni a "közvetlen")
[ Szerkesztve ]
-
chipesz
őstag
Van erre valami tippetek?
Curve kártyát szeretnék hozzáadni Google Pay-hez. Pontosabban érintéses fizetést akarok beállítani. A hozzáaadás is körülményes volt, Google Pay appon belül nem tudtam megtenni, hozzáadtam a Play Store-on keresztül és megjelent itt. Közvetlenül itt hozzáadva mindig hibára futott. Lényegében most sem vagyok előrébb, oké hogy megjelenik, de contactless payment aktiválásnál ugyanazt dobja fel: Double-check your card details | Something's not right. Please double-check the details and try again.
Mondanom sem kell, hogy minden jól van beírva. Hátha valaki már belefutott ilyenbe.
Ja igen, a kártyaszám 5375 9000-rel kezdődik, tehát a topikban leírtak szerint működnie kellene.[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy S22 Ultra 256 GB
-
<Adamsky>
nagyúr
Nem akarnálak elszomorítani, de ezen szerintem itt senki sem fog tudni segíteni. Van akinek megy az "5375 9000"-es BIN-el (pl. nekem), van akinek nem (pl. Neked és SpongyaBob-nak). Az okát senki sem tudja. Az a "vicc", hogy még a hibaüzenetek is eltérőek (pl.), de egyik sem utal a valódi okra/problémára. Én a helyedben a Curve support-al kezdeném ...
-
st3v3np3t3r
veterán
válasz <Adamsky> #106 üzenetére
Az ok korábbra vezethető vissza.... Anno volt egy hiba a rendszerben, az UK-n kívüli ügyfeleket engedték regisztrálni olyan szolgáltatásokra amelyek az adott országokban nem elérhető(Google Pay,Samsung Pay)... Ezt idővel letiltották... Most nemrégiben elérhetővé vált, de valószínű megint tiltásra került... Ezért nem lehet újra hozzáadni..
A már regisztrált GPay/SPay-t tulajokat nem érinti az újboli tiltás. Én ma fizettem GPay-Curve-Revo trióval gond nélkül.
Galaxy S23 5G 256GB//HP Victus 16+Rog Ally RC71L//Korábbi hsz-eim #97246720 név alatt...
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz st3v3np3t3r #107 üzenetére
Igen, a kiskapuról én is hallottam, - ami ezek szerint időről-időre kinyílik - de akkor is! Mikor ilyeneket írnak: It’s worth noting that if you’re in the EEA, a selection of our cards are compatible with Google Pay and Samsung Pay. We’re working on making it available to all customers by the end of 2020! (forrás)
Akkor joggal várná el az ember, hogy mindenkinek működjön. OK, ott van, hogy "be the end of 2020", de most már túl vagyunk a felén, és elég sok magyar embernek mindenféle mókolás nélkül (na, jó, a nem Google készülékeken sideload-olni kellett az app-ot.) sikerült beizzítania a Curve kártyáját (UK BIN-es) a Google Pay alá.
Ha pedig történetesen olyan telefonom van, amin alapból rajta a Google Pay (ld. natë esetét), akkor pláne joggal várnám el, hogy működjön. -
natë
nagyúr
Akinek aktív a Gpay+Curve, az semmiképpen ne csináljon soft/hard resetet, s ne távolítsa el a kártyát, mert nem fogja tudni használni nfc-vel.
-
tomp
félisten
válasz <Adamsky> #108 üzenetére
Nekem nem volt alapból rajta hanem a magyar Google fiókból telepítettem mert valamilyen bug miatt nálam megjelenik az app.
Azóta olyan gyári szoft van a telón amin alapból rajta van de eddig tiltotta ahogyan bejelentkeztem a magyar fiókba. Nos, most már szimplán szól bejelentkezés után, hogy aktiváljam az NFC fizetést. Rendszeresen frissít is a Play Áruházból. -
kobandi
csendes tag
Helló, sikerült ismét beállítani az NFC-s fizetést a gpayben,akinek eddig hibát dobott tegyen egy próbát!
-
<Adamsky>
nagyúr
Na, jó, de mit csináltál másképp? Vagy egyáltalán, mik voltak a lépések, amik - mondjuk tegnap előtt még nem, de tegnap már - sikert hoztak?
Nálad egyébként korábban működött a dolog, csak "elromlott", vagy sose ment, ill. mostanában próbálkoztál először?[ Szerkesztve ]
-
kobandi
csendes tag
válasz <Adamsky> #113 üzenetére
Egy ideig működött, újra húztam a telót es nem tudtam többé működésre bírni.
Supporttal egyeztettek,de mint a többiek sablon választ kaptam.
Ma tettem egy próbát és elsőre hozzáadta, engedélyezte.Az órámon viszont mar nem tudom beállítani, jön a szokásos üzenet.
[ Szerkesztve ]
-
zsola400
aktív tag
válasz SpongyaBob #115 üzenetére
Én is megpróbáltam, de nem engedi.
-
<Adamsky>
nagyúr
"Csodák csodájára ... " - mondom, sose fogunk rájönni. Egyhamar legalábbis nem. Bocsi, nem emlékszem, de Te végül írtál a support-nak? Elképzelhető, hogy mókoltak rajta valamit?
Nekem spec. a Simple-el se volt bajom (na, jó, volt egy-két, de tényleg egy-két malőr), de a Google Pay-el érezhetően tempósabban lehet fizetni. -
Blamazs
senior tag
Sziasztok! Tegnap vettem egy Note8T telefont kimondottan az NFC miatt. Felraktam a GPay-t rá és elsőre megette a Curve kártyámat ami mögött van egy MKB Mastercard és egy Revolut. Alapból az MKB-t használja. Ma voltunk vásárolni egymás után 4 különböző helyen gond nélkül fizettem vele. Pontosabban Aldiban egyszer kérte a GPay hogy adjam meg a kódot és utána jó lett a fizetés. Nem tudom más kártyákkal milyen de ezzel villámgyors a fizetés. Üdv a jövőben 3. helyre már be sem vittem a tárcámat Pin kódot sehol sem kellett beütni, pedig volt 20000 feletti vásárlás is.
-
<Adamsky>
nagyúr
" ... GPay hogy adjam meg a kódot ... " - milyen kódot?
" ... Pin kódot sehol sem kellett beütni ... " - igen, ez így megy a "contactless payment" esetén. A kártyán lévő vásárlási keretig költhetsz mindenféle "bohóckodás" nélkül.Egyébként mikori a kártyád, és a BIN-je?
"Üdv a jövőben "
Jaja, a jót könnyű megszokni az biztos. Viszont észnél kell lenni, mert az ember hajlamosabb még lazábban kezelni a pénzügyeit, mint kártyával, mivel itt még könnyebben megy a költés.[ Szerkesztve ]
-
chipesz
őstag
-
tomp
félisten
válasz st3v3np3t3r #129 üzenetére
Én ma a BKK jegyautomatán, hentesnél, Sparban, Tescoban.
-
Jofi81
őstag
Fizetni szerettem volna a Metroban Google Pay+Curve+Revolut kombóval, de valamiért sikertelen lett. A Google Pay azt írja, hogy "Refunded", a Curve-ben úgy tűnik, mintha levonták volna, a Revolutban pedig függőben van. Végül egy másik kártyával fizettem. Ilyenkor meg kell várnom az egy hetet, amit a Revolut ír, hogy feloldják a zárolást és visszakapjam a pénzem, vagy tudok rajta gyorsítani valahogy?
-
Divinity
őstag
A lényeg inkább a Curve-ön van nem, hogy mi van mögötte ilyen szempontból, ugye ott bármi lehet mögötte míg a kh-nál csak kh. Nekem is Revolut/Transferwise mellett van K&H hitel kártya meg OTP debit és a Curve egyéb funkcióit használom ki
return Mono.fromCompletionStage(client::resolve).map { it.sign }
-
<Adamsky>
nagyúr
"A Google Pay azt írja, hogy "Refunded", a Curve-ben úgy tűnik, mintha levonták volna ... "
Pont ugyanígy jártam én is pár perce.
1. kör: GPay → Curve → OTP-s virt. kártya: elutasítva és a GPay-ben "Refunded"
2. kör (ugyanott): GPay → Curve → Revolut: minden OKAmi fura, és eddig nem tűnt fel, hogy még a korábbi sikeres fizetések egyike-másika esetén (tehát nem mindnél) a következőket írta a fizetés alá: "A virtual Mastercard account ending in 2294 was used instead of your actual card number to make this purchase"
Egyik kártyám sem végződik 2294-re ...(#134) zsola400
"Várj 1-2 napot, általában ennyi idő alatt vissza jön." - jártál hasonlóan?
Ilyenkor, hol landol a pénz? A "leghátsó" kártyán, - vagyis, ami a Curve mögött van, - vagy a Curve Cash-ben (azt olvastam az refund-ok oda érkeznek mostanában)?[ Szerkesztve ]
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz zsola400 #139 üzenetére
... és csináltál bármit a Revolut kártyával? Úgy értem eltávolítottad, majd újra felvetted a Curve alá vagy hagytad, és legközelebb már jó volt?
Na, kíváncsi leszek, hogy nekem mennyi idő után, és hol "landol" a pénz.
Azért ezek a pici anomáliák kissé nyugtalanítóak. Mondjuk előtte fizettem GPay → Curve → Revolut-al, és utána váltottam GPay → Curve → OTP-s virt. kártyára (itt történt az elutasított tranzakció), majd vissza GPay → Curve → Revolut-ra (hogy ki tudjam fizetni). Lehet ezek a gyors (?) váltások nem tetszenek a Google Pay-nek?Ja, igen! Te látsz bármelyik Google Pay-es fizetésed alatt (a Google Pay-ben) ilyen szöveget? "A virtual Mastercard account ending in ... "
[ Szerkesztve ]
-
chipesz
őstag
válasz <Adamsky> #121 üzenetére
Csak hogy még egy plusz fura dolog legyen. Ma hajnal fél 5-ig ébren voltam azért, hogy ez sikerüljön (WearOS: bootloader nyitás, rootolás, romcsere stb.)
Végül is megérte, ma ki is próbáltam, szuperül működik.Ami fura volt (bár lehet hogy ez normális), hogy miután hozzáadtam az órán a kártyát (amit a mobilon lévő Google Pay appból nyert ki), a mobilon újra meg kellett erősíteni biztonsági okokból a kártyaadatokat és ekkor ismét a korábbi hibára futott - Double-check your card details | Something's not right. Please double-check the details and try again.
Ma reggel viszont gond nélkül elfogadta (lenne valami pár órás átfutás, vagy tényleg teljesen logikátlanul fogadja el, vagy ír ki valamiféle hibaüzenetet?)Samsung Galaxy S22 Ultra 256 GB
-
freelancer68
tag
Ezért nem kellett volna bootloadert nyitni, rootolni, romot cserélni. Volt más amiért ezt bevállaltad?
Én Ticwatch Pro 2020-on ennél sokkal "egyszerűbben", [permanent proxy] -val oldottam meg.
Külön kezeli a költéseket a telefonon és az órán levő gpay, nincs összeszinkronizálva, nem látszik a másikkal eszközzel történt fizetés (ugyanaz a curve kártya van betéve mindenhol). -
anadroid
senior tag
válasz <Adamsky> #138 üzenetére
Az a GPay technikai kártyaszáma.
Kérd privát üzenetben a Curve és a Monese kódot 5 angol font (kb. 2000 Ft) ajándékhoz, a Wise kódot az első, max. 150000 Ft-os ingyenes utaláshoz, a Vivid kódot ingyen fém kártyához és 100 € havi visszatérítéshez! Egyes kártyák ingyen postával érkeznek.
-
st6969
őstag
Hogy van ez az órával való fizetés? Google Pay fut azon is? Gondolom nem kell hozzá a telefon (offline token), de akkor milyen biztonsági elemek vannak? Ujjlenyomat?
Létezik már Magyarországon működő karkötő is GPay+NFC-s fizetéshez? -
Divinity
őstag
Kicsit bővítettem a leírást, ha valakinek van még ötlete, kívánsága mi kerüljön bele akkor ne habozzon
return Mono.fromCompletionStage(client::resolve).map { it.sign }
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz zsola400 #141 üzenetére
Ma, most épp fizettem is azzal a kártyakombinációval, amivel tegnap nem ment. Igaz, nem ugyanott, hanem egy "mobil" olvasón.
(#142) chipesz
Durva, hogy a "contactless payment" kedvéért rendszert kell cserélni. Tizen-es rendszeren mintha egyszerűbb lenne (bár nem mélyültem el benne, szóval tévedés jogát fenntartom ) Ez egyébként milyen óra?
" ... a mobilon újra meg kellett erősíteni biztonsági okokból a kártyaadatokat ... "
Szerintem nálad az órán történű mókolás kavar be. A Google észleli, hogy valami változott, és - megint csak gondolom - idő kell, mire "elhiszi" / engedi, hogy mindkét helyen működjön a fizetés. Akkor most nálad minden OK? Telefonon és órán is megy Google Pay? Össze is szinkronizálnak? Úgy értem, hogy telefonon a GPay-be belépve látod az órával történt fizetéseket?(#144) freelancer68
"Külön kezeli a költéseket a telefonon és az órán levő gpay ... "
Az miért jó? Én néha már attól megzavarodok, hogy adott költésnek hol nézzek utána (hagyományos kártya, Curve, Revolut, virt. kártya)(#145) anadroid
Köszi! Akkor ez ezek szerint normális. Fura, hogy nem mindegyik fizetésemnél látom ezt a számot ill. szöveget.(#146) st6969
Hivatalosan semmi nem működik kis hazánkban
Nem hivatalosan pedig, ha bátor vagy és szerencsés, akkor a Google Pay (lásd chipesz esetét), és a Samsung Pay (részletekért SpongyaBob-ot keresd ) is összehozható.
Tizen-en elvileg csak egyszer kell megadni a PIN-t, és legközelebb csak akkor, ha közben levetted az órát. WearOS-en nem tudom mi a folyamat.
@SpongyaBob: akkor most van (át)váltás HUF → GBP → HUF (ahogy st3v3np3t3r írta) vagy nincs?