Új hozzászólás Aktív témák
-
imi123
őstag
Abu.
Lesz erre valami hardveres korlátozás vagy működni fog régebbi Radeon kártyákon is?
Ha jól értem gyengébb kártyákon segít ha nincs CPU limit.Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.
-
Tyrel
őstag
Ez akkor azt is jelenti, hogy egyszerre mindkét funkció nem lehet aktív, igaz?
Pl. van egy Chill 60-120fps tartománnyal, ha elkezdem rángatni az egeret elengedné 120-ig az fps-t de tegyük fel a GPU nem bírja és mondjuk csak 85fps-em lesz, ott elviekben akkor az AntiLag-ból (mivel GPU limit van) tudnék profitálni, gyakorlatban viszont a Chill-el ütik egymást?...
Turenkarn
-
Abu85
HÁZIGAZDA
GCN és RDNA összes DX9+11, támogatott Winek.
(#2) Tyrel: De aktív lehet, csak nincs értelme, mert a Chillnél ez részben eleve funkció. Kb. olyan, mintha az FRTC-t és a Chillt egyszerre használnád. Megteheted, csak értelmetlen.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Kansas
addikt
Miért, most, hogy még nincs anti-lag, felnyomja a Chill a 85-nél GPU-limites fps-edet 120-ra?
Vagy pontosan hogy gondoltad az összeakadást?Ha én jól értem, az antilag az nem húzza le az fps értéket egy általad beállított minimumra, csak egy olyan irányba manipulálja, ami csökkenti a lag-ot, nem kell állogatni azon túl semmit, hogy be van kapcsolva, vagy nem.
(#3) Abu85: nekem úgy rémlik, ha bekapcsolod a Chill-t(nem a globális résznél, hanem konkrét játéknál), akkor az aktiválja az FRTC-t is, mégpedig a Chill max fps értékével.
[ Szerkesztve ]
Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.
-
Tyrel
őstag
Nem mondtam egy szóval sem hogy az AntiLag befolyásolja az fps-t, de a Chill belenyúl a képkocka számítás menetébe, és nem volt egyértelmű hogy ha 85fps-em van aktív Chill mellett, azzal ugyan annyi lesz-e az "input-to-display response time" mintha a Chill egyáltalán nem próbálná visszafogni a fogyasztást és csak az AntiLag ténykedne...
Egy autót nem tudnak egyszerre ketten vezetni, egy kormány van benne.[ Szerkesztve ]
Turenkarn
-
hahakocka
senior tag
ABU. Neked milyen AMD vga,d van s melyiket ajánlanád gépújításra most? Miért nem lesznek össz. Max. 100e Ft nál olcsóbb Navik?
[ Szerkesztve ]
-
Duck663
őstag
Na erre kíváncsi leszek.
Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Plasticbomb #11 üzenetére
Maximum az AMDGPU-Pro driverbe, de az AMDGPU-ba biztos nem. Ezek nem MIT licenc alatt beszerezhető technológiák.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Plasticbomb
addikt
Ezt ugy ertettem, hogy mint egy kiterjesztes, kapcsolodnanak az AMDGPU-hoz, nem egeszen ugy,mint ma megy az AMDGPU-Pro es az AMDGPU kozott, hogy aPro elvileg az opensourcera epit, kozben vissza is marad, nem ajanlott pl jatekra...
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
h_143570
addikt
válasz Plasticbomb #11 üzenetére
Ugytunik, hogy a legujabb Navi driver patch lehet, hogy tartalamza az Anti-Lag-ot.
[link] -
DjFlanker
aktív tag
Anti lag: akkor innentől a GPU is fog lángot okádva durrogni visszaváltáskor? :
Jó pilóta alagútban nem katapultál
-
Mark023
tag
A Riva Tunerben asszem frame limit beállítása után az input lag csökken. 16 17ről ilyen 5 7re. Csak be kell lőni és tesztelgetni a frame limitet.
Amit te szereztél, csak is te tudod elveszíteni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kétféle tájolással munkára fogható, ITX-es ház jött a Sharkoontól
- AI-gyártású celebpornóval küzd a Facebook
- Villanyszerelés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Melyik tápegységet vegyem?
- Sorozatok
- Le Mans Ultimate
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- iPhone topik
- További aktív témák...