Új hozzászólás Aktív témák
-
Akasztott
csendes tag
vettem gazkart, 8000ft..
rakotottem a pas helyere, mert mashova nem tudom
de ez lofaszt nem csinal.. a vezerlo viszont egett szagot araszt meg amit tegnap mutattam kis forrasztott alkatresz, az meleg
kb ennyi.
tipp?
csak kiprobalt convoy m1 x8 / convoy s2+ xpl hi x8 / zanflare b3 6500k / kaidomain bl70s 6500k eladó.
-
Akasztott
csendes tag
-
big-J
őstag
válasz Akasztott #951 üzenetére
https://m.leafbike.com/u_file/images/17_09_10/21e4d6e979.jpg
Itt mutatja hova kell tenni. Az, hogy melyik csatlakozo hova jo, az nem erdekel senkit. A zsinorokat kell ossze illeszteni szin szerint. Hacsak nem illeszkednek tokeletesen(altalaban nem fognak), a csatlakozokat le kell vagni es mennek a levesbe. A drotokat meg ahogy linkeltem ossze kell illeszteni, probahoz jo forrasztas nelkul is ha ugy podorted ossze.
[ Szerkesztve ]
-
ERDÉSZ
újonc
Szerbusztok.
Kóstólgatom ezt a masinát.
Nincs rajta gázkar csak tekeréskor segít.
A régi rossz akukat lecseréltem 2db 14 Ah-ra a dobozt 8cm-rel meghosszabbítottam.Minden jónak tűnik.
Mivel nincs viszonyítási alapom nem mentem még villanyos "binyiglivel" kissé furcsálom
-a leg váratlanabb időpontban segít rá
-a leg váratlanabb időpontban a segítést szünetelteti
-20 km/h körül lekapcsol majd 4,5 mp után bekapcsol kvázi dadog ( ?),nagyon hektikus a segítsége,mindez sík aszfaltos úton.
15 km-t mentem idáig vele.
7 km-t erős szembeszéllel tekertem de nem görcsölt látványossan.Mivel 100kg + os vagyok ez a hektikus ki-be kapcsolgatást eredményezheti az elektronikai védőrendszere?
A sönt vastagítással ( nagyobb A ) megszünik ez vagy csak én pánikolok.1---A kérdésem hol itt a sönt ?
eredeti dolgok begyantázva
TR 90 24VDC SC A
CONT NO 30A 28V DC/240V AC
-------------------------------
853KO(M)
-------------------------
HP 3120
9851
-------------------------2---Ha ezt megveszem átlehet alakítani gázkarosra?
vezérlőegység 24V/350w
" 1 fázisú, fogaskerék nélküli, szénkefés, 2 vezetékes villanymotorhoz "
Mit jelent az hogy " fogaskerék nélküli " ?? -
ERDÉSZ
újonc
Még vezérlőt nem töltöttem fel ide.
Aprilia enjoy is ezt a középmotort kapta kvázi testvérek.
Ezeket a fórumokat nézegetem szorgalmassan.
A régi rendszerre(vezérlőre) szerintük nem lehet rátenni mivel 3 dolog szabályozza a rásegítést
Profiknak lehet sikerül de én nem vagyok az.
A hét közepén leszedem a " motort " és szétborítom.Átnézés,zsírozás,csapágy és fogaskerék mustra.
Akkor lefotózok mindent( már csak azért is mert össze akarom precízen rakni isHa esettleg lepusztul a vezérlő az újjabbal megpróbálom a gázkart.
Teljes lepusztulás esetén BAFANG kitt.
Már van érdeklődő a haveri kőrből eladásra is,a hölgyeknek bejövős2 okosságot találtam.( google fordító segít )
-" Ha percenkénti 48 kör / percet meghalad, a segítség leáll, és amint úgy érzi, hogy a pedál megereszkedett, az ütem csökken..."
-" egy "trükk" van, a kártyán van egy "fehér huzal", amely vágás esetén lehetővé teszi ezeket a funkciókat a választó
de az akkumulátor kiszárad nagyon gyorsan
át 21 km / h „nem EPAC” autonómia 30 km
a my'd tesz egy interruttorino számára átvált a normálról a "megszakított fehérre": a "nem epac = just motor" funkciót használtam bizonyos éjszakák, amikor visszatértem a munkából, amikor fáradt voltamEzt a "trükköt" nem reklámozzák, mert nem használható a szabályzatokkal, de egy belső megjegyzést kaptam, amelyben le van írva.
Ugyanabból a belső jegyzetből azt gyanítom, hogy a motor sokkal erősebb, mint a megengedett (talán 500W) hanem csak elektronikusan jogi korlátok ...."blogg
http://apriliaenjoy.blogspot.com/p/la-centralina.htmlfórum
https://endless-sphere.com/forums/viewtopic.php?f=28&t=18505&hilit=aprilia -
-
Akasztott
csendes tag
nem tudom melyikre gondolsz, ha arra, hogy 100+ km/o is tud a motor, csak probaljam ki 60-72volttal, azt en ugy ertelmezem hogy olyan akksi/vezerlo is kell hozza.
vagy nem egyre gondolunk?csak kiprobalt convoy m1 x8 / convoy s2+ xpl hi x8 / zanflare b3 6500k / kaidomain bl70s 6500k eladó.
-
ERDÉSZ
újonc
-
ERDÉSZ
újonc
Szerbusztok.
pedal tengely jelado(PASS)
Lánc utánállítás közben rápislantottam a vezérlésre,a gázkar bekötése miatt.
A PASS jeladó 3tagú csatlakozóján ezt találtam.
Fehér a Pirossal szemben
Piros a Fehérrel szembenÁÁÁÁÁÁÁ !!!
Most akkor mivan?
Ha ez gyári akkor hogy?
Ha ez valami maszek akkor hogy?A többi csatikon minden rendben szín a színnel van.
Mint írtam 20km körül logikátlanul ki-be kapcsolgat szerintem függetlenül a tekerés intenzításától.
Mind ezt sík úton.Kvázi dadog.Ha a PASS el van kötve akkor a nyomaték szenzor vezérelte idáig úgy ahogy?
Roncsolás nélkül átcserélhető a két fordítottan bekötött szál vagy új 3-as csatiba tegyem inkább.
Hogy hívják ezt a műanyag csatlakozót mert vennem kell akkor holnap.
Előre is köszönöm a segítségeteket. -
big-J
őstag
A becsapcsolt vezerlo felol, multimeterrel ha megnezed a 3 drotot, ki kell deruljon melyik mi. Nezd meg hogy a piros fekete kozott +5v van-e, es akkor ugy kosd ra a masik oldal piros feketejere. A feher elvileg semmit nem kellene adjon, es nagyobb ellenallasa kellene legyen, itt kellene menjen a jelado valasza amikor ossze van dugva, de ezt nem lehet multumeterrel merni, de nem is vagyunk ra kivancsiak, mert kizarasos alapon eleg osszekotni.
Ha a csatlakozo amugy azonos formaju, meg lehet cserelni a vezetekek sorrendjet egy csavarhuzoval, igy:
[ Szerkesztve ]
-
ERDÉSZ
újonc
-
Akasztott
csendes tag
gazkarral ossze lett rakva.
defektesen mentem vele 48 km-t (kb 40kg rakomannyal mentem ~20km)
mar a probakoron defekteltem.. (schwalbe marathon plus)
max 58.7km/o
27.5km/o atlagnem vagyok elegedett.. most tolhatom haza 40 percig..
az akksi szar vagy mi?...
csak kiprobalt convoy m1 x8 / convoy s2+ xpl hi x8 / zanflare b3 6500k / kaidomain bl70s 6500k eladó.
-
big-J
őstag
válasz Akasztott #971 üzenetére
Nekem egy marokban elfero mini pumpam van, es defekkturo folyadekom.
[link]
De csak helyben teszem bele, ez nem biztos jo otlet, direkt belso gumiba valo. Mi baja volt az akksinak? Mennyire volt feltoltve? Tudsz valamit arrol, hogyan kell kezelni a kijelzot?[ Szerkesztve ]
-
Akasztott
csendes tag
te is ali buzi vagy?! kinaban elnenk, egy arva buznyakunk se lenne, annyit koltenenk
ismerem ezeket a pumpakat, meg taknyokat..52v talan, mar nem tudom , most lemerulve 42,3v
beallitottam max sebessegre, kb ennyit babraltam a kijelzon. tanits!
viszont indulasnal nem a legeroteljesebb, kaparni pl alig tud, max rasegitesnel is.
egy srac mondta, hogy vegyek szinuszos vezerlot, ott az indulasnal is megvan a kello ero.
persze meg igy is szepen gyorsul, szo se rola, de erosebbre szamitottam.tudnal javasolni valamit?
csak kiprobalt convoy m1 x8 / convoy s2+ xpl hi x8 / zanflare b3 6500k / kaidomain bl70s 6500k eladó.
-
big-J
őstag
válasz Akasztott #973 üzenetére
Ja latom, a 52v pont 50%, altalaban ennyivel kuldik az akksikat.
Na, a tele es a fel toltes kozott igen nagy ero kulonbseg van, majd probald ki. De kaparni ezzel nem fogsz, hubmotorbol igen eros kell ahhoz, mert nincsenek sebesseg fokozatok. Szoval a hubmotorral kaparas olyan, mintha kocsiba 5osben akarnal kaparni, oda igen sok kakao kell.
[ Szerkesztve ]
-
ERDÉSZ
újonc
Megoldódott de nem lett megfejtve a hiba.
A régi 3-as csatlakozó helyett másik,a szín kombináció maradt ( Pi-Fe,Fekete-Fekete,Fe-Pi )
Ma 16km beletekerve és megszünt a dadogás(ki-be kapcsolgatás)Rendesen teszi a dolgát hiba nélkül
A fehér szál elvileg a jelvivő szál.Na most meglehetett szakadva vagy bent a csatlakozóban volt valami kehe.Nagyon incifinci minden,mini fit csatlakozó-mini kábelsaruk-mini vastagságú vezeték.
Mivel most tökéletes a pedelec rendszer nem kell a gázkarosítás.Kaptam egy gyári csomagolt gázkar szettet elteszem későbbre. -
Akasztott
csendes tag
viszont mind a 4 csik fullon volt...
bocsi, rosszul fogalmazok: marmint ugy kaparni, hogy elso fek behuz, en ket labon allok es fustoltetem a gumit; igy ertettem a kaparast.
a szinuszos vezerlovel milyen lenyegi kulonbseg lenne?
csak kiprobalt convoy m1 x8 / convoy s2+ xpl hi x8 / zanflare b3 6500k / kaidomain bl70s 6500k eladó.
-
big-J
őstag
válasz Akasztott #977 üzenetére
En is ugy ertettem a kaparast, max a motor fog fustolni. Poros, koves folduton meg tudod csinalni.
Nem az szamit, hogy negyszogjeles, szinuszos, vagy esetleg FOC(legjobb), hanem hogy hany amperos, az akksid bms-e lesz ott a mervado, amugy csak halkabb lesz, meg par %-al hatekonyabb.
A jelenlegi vezerlon lehet majd erositeni 20%-ot a sonttel, ahogy feljebb irtam, teli toltve meg megint 20%-al erosebb lesz.
A 4 csik, mivel 48V-os a szetted, de az akksid 52v, pontosan egy csikkal tobbet fog mutatni mindig, mivel minden csik durvan 4V a kijelzon. Szoval ha 2 csikrol lemegy 1re(nem terheles alatt), akkor mar ures, nem szabad tobbet hasznald, tovabba, altalaban minden megkezdett 25% utan adnak egy csikot, tehat: 51%=3 csik 50%=2 csik, ebbol meg ki kell vonni 1 csikot azaz 25%-ot a fentiek miatt.
Neked most az a kijelzo igy nez ki:
4 csik: valahol 50% folottt.
3 csik: 25%-50% kozott.
2 csik: 0%-25% kozott.
1 csik: Lemerult, kinzod az akksit.Ezek a nyugalmi allapotra ertendok, ha nem nyomod epp a gazt, ha allo helyzetben vissza nyeri a csikot nem para.
[ Szerkesztve ]
-
big-J
őstag
válasz Akasztott #979 üzenetére
A negyszogjeles a legegyszerubb, es hangos.
A siman szinuszosnak hirdetett, hasonlo a negyszogjeleshez, halk, de nem hatekonyabb, se nem erosebb(+-3%), a negyszogjelet csak siman szinuszosra alakitja.
A FOC az igazi szinuszos. Ez a jelet fazisban, frekvenciaban is a motor magneses mezejehez alakitja. Ez kicsit erosebb es hatekonyabb, es halk(+5%).Csak eroert nem erdemes cserlni. Ha vezerlot veszel, egy jo extra bele.
Ekkora kulonbsegekrol van szo:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10211125482389360&set=p.10211125482389360&type=3[ Szerkesztve ]
-
Akasztott
csendes tag
a kesobbiekben mindenkepp a foc-ot vennem, ha veszek erosebb motort. kerdes hogy 3-5kw mxus-qs legyen, vagy leaf-fel gyartassak?! mondjuk ez osz-tel tavlataban lehet aktualis.
tudnal linkelni konkret foc vezerlot? mert tovabbra is csak gordeszkas vezerlot talalok...
illetve a sont-rol is tudnal irni? azt meg megbutykolnem a vezerlomon..
csak kiprobalt convoy m1 x8 / convoy s2+ xpl hi x8 / zanflare b3 6500k / kaidomain bl70s 6500k eladó.
-
Akasztott
csendes tag
válasz Akasztott #981 üzenetére
72.3km/o mutat a kijelzo, 58.2v akksival, uresen jaratva, holott en a 35mph verziot kertem (45,xmph ir).
beallitasok kozott, ugye beallitom a vegsebesseget stb, utana megint lenyomom egyszerre a lefele+felfele gombot, akkor egy ujabb szerviz menu jon elo: p1, p2, p3 es p4 funkciok. ezek mik?
csak kiprobalt convoy m1 x8 / convoy s2+ xpl hi x8 / zanflare b3 6500k / kaidomain bl70s 6500k eladó.
-
big-J
őstag
válasz Akasztott #982 üzenetére
Kijelzo az valamekkora kerekmeretbol szamol, a telefonod gps-e szerint merjel, de ne kezbe fogd.
En a gps speedometer - trip meter appot hasznalnom. Bealittod hogy start, elersz egy sebesseget a kijelzon, pl 30, utana megallsz es meg nezed max sebesseget az appon.Amugy a 70 koruli az korrekt kellene legyen, mert a 35mph 48 eseten van megadva, te meg 58 alatt mered.
Nem tudom mit csinalnak ezek a funkciok, minden kijelzonel masak. De ha bele lepsz a menupontokba, es kijon egy allithato szam, akkor abbol lehet megsejted mit jelent.
[ Szerkesztve ]
-
big-J
őstag
válasz Akasztott #981 üzenetére
Irtam a sontrol is, de valahogy eltunt.
https://endless-sphere.com/forums/viewtopic.php?t=44784&start=25
Egy ilyet kell ossze hoznod, sima forraszto onnal, egy kicsit ossze kotod oket.
De igy vakon nem egy eletbiztositas ezeket csinalni, jo lenne ha tudnad mennyit vesz fel vagy ilyesmi, mert nem tudod mi tortenik a hatterbe.
Nekem ilyenem van:
https://i.ebayimg.com/images/g/E38AAOSwSlBY0p5K/s-l500.jpg
Ez irja a voltot, es a terheles alatti volt esesbol lehet tudni mekkora a terheles merteke.[ Szerkesztve ]
-
Akasztott
csendes tag
a kijelzon is mutatja a voltot.
egyelore elegedett vagyok az akksi kapacitasaval. azt nem tudom, hogy ma mennyit mentem, mert tobbszor is ki-bekapcsoltam, es olyankor lenullazodik a km szamlalo, de baszatom vele becsuletesen
viszont erzem, hogy jovohonapban veszek erosebb motort..
leaf most irt, hogy 48v 3kw es 72v 5kw motorjuk is van.
ami viszont gaz, es ezt nem irjak a leirasban, hogy csak 203as tarcsaval tudom hasznalni a motort, mert a kisebb tarcsanal mar nem fer a vazra a feknyereg a motortol.
tovabba ami ultra gaz, hogy a motoron a fektarcsa felfekvo felulete szar, 8as van emiatt a tarcsaban..vagy 1 cm kileng a tarcsa..
cnc-s haveromat meg kell kernem, hogy marja sikba...
csak kiprobalt convoy m1 x8 / convoy s2+ xpl hi x8 / zanflare b3 6500k / kaidomain bl70s 6500k eladó.
-
big-J
őstag
válasz Akasztott #985 üzenetére
A legfontosabb most a torque arm ha nem akarsz szivni kesobb. Van regen feked? Majd az egyik oldalon az elore csavarodast kellene megallitani, a masikon a hatrafelet, vagy ha van cnc-s haverod, mindket oldalon mindket dolgot.
Nekem az osszesitett szamlalo a bafang-ban csak akkor nullazodik le, ha az akksit kiveszem, es bekapcsolom a kijelzot. Talan a trip metered nullazodik le.A 203mm amugy is minimum itt mar, nekem elol hatul az van, en az adaptert ebike.hu -rol vettem, a tarcsat alirol. [link]
Ami elott valami maratasnak neki esnel, mindenkepp gyozodj meg, hogy valami nincs ferden vagy nem egeszen van benne. Erdemes lenne megmerni pl a motor vastagsagat a kulonbozo fek felfogato pontokon igy kiderulne, egyaltalan az-e a problema vagy valahol mashol van, en meglennek lepodve rajta. Ha teljesen szetszedted a motort, siman lehet, hogy nem ugy raktad ossze, valami anya hianyzik, beszorult valami, stb..
Tobbszor kell merni, es egyszer vasarolni/reszelni.A motor a legkevesbe sem a gyenge lancszemed, nem hiaba ajanlottam.
[link]
0-rol 90Ha erositeni akarsz, akkor inkabb a 3kw vagy 5kw motoroknak a vezerlojet vedd meg, ha kompatibilis vele. Amugy szinte barmelyik modern vezerlo jo szinte barmelyik modern motorhoz, szoval a leafeseke csak egy lehetoseg, hatha jo hozza a kijelzo. Amugy $60-80+posta egy vezerlo, ami mar erosebb a tiednel.
Nekem a jeles yuyang king tipusu van.
[link]
Biztos van olcsobb postaval is, de ezek tipus szamok.De amielott egyaltalan ezen az uton elindulsz, ha csak 50A a bms-ed, nem lehet sokat erositeni anelkul, hogy megbontanad.
Szerintem kezdesnek, ha tenyleg ir folyamatosan friss voltot a kijelzo, ird le ide hogy hany nyugalmi voltnal, full gaz eseten, mennyire megy le. Aztan lehet a sonttel viccelodni majd.
[ Szerkesztve ]
-
Akasztott
csendes tag
nincs regen fekem se torque arm, semmit se csinal az a 3 gombos nyavajas kapcsolo. viszont amit rendeltem 3 gombos kapcsolo (ami a kijelzovel van egybe epitve) 1 meter kabellel, azt ugy szeretnem megcsinalni, hogy motorfek, visszatoltes es cruise mod legyen aktivalva vele.
motorfek nagyon kene, ma konkretan visitottak a fekeim, es lofasz felerom nem volt: shimano zee karok, slx m7000 nyergek
alis tarcsa (pont ez amit linkeltel) es alis organikus betet.volt eredeti slx betetem meg tarcsam, ahhoz kepest sokkal jobb ez az alis...
viszont epp ma dicserte szervizes haverom ezt az uj deore mt520at, szoval veszek olyat, csak meg mindig nincs jo arban alin
a fektarcsa helye az agy oldallemezen tuti hepe hupas, erezni ha tapintom, plusz nem is teljesen sik
nem is ertem az egeszet...megy a maro ala, par tizedet leszedetek belole.
voltot jelzi a kijelzo, most toltom az akksit, holnap eszben tartom miket jelez es leirom
de kb masfel ket volt kozott szokott esni terheleskor.
akksit erdemes lenne megbontani es tuningolni? akar ah noveles, de leginkabb volt noveles kene.
nagyobb voltnal csokken a hatotav vagy csak eroteljesebb lesz a motor?
mert ezt meg egy jarhato utnak gondolom.egyebkent igy is hatalmas segitseg ez a motor, de tobb es tobb ero kell
mar latom elore, hogy eladom nyar vegen ezt a szettet..
csak kiprobalt convoy m1 x8 / convoy s2+ xpl hi x8 / zanflare b3 6500k / kaidomain bl70s 6500k eladó.
-
big-J
őstag
válasz Akasztott #987 üzenetére
A rotor meret a lenyeg, 203mm-ra mindenkepp csereld mindkettot, ha nem azok.
Ha megbontod az akksit, a kisutes oldalon meg lehet kerulni a BMS-t, igy kutyat nem erdekel hany A-s. Tolteni ugyanugy balance-olni fogja, csak rovidzar vedelmet kell csinalnod.
Ez ugy nez ki, hogy veszel egy 100A DC biztositekot es beforrasztod a pirosra.
[link]
[link]
Vagy veszel egy masik bms-t es bekotod. Egyik esetben sincs szukseg finomelektronikat forrasztani, egyszeru munka, ha nem gyujtod fel magad.
[link]
Ha ezt megcsinalnad, mar jo lennel a 80A-s kontrollerre itt eppen $60+60 posta.
Azzal mar dupla annyi kakaod lenne (52*80=4160w).Szerintem ha szaguldani akarsz, ne a cargo bike-al csinald, hanem valami ossztelossal, mert kevesebb erobol(igy kevesebb penzbol) tudsz jobban szorakozni. En amikor 1.3kw-rol 5.4kw-ra ugrottam, masik biciklit vettem, igy a regit kompletten el tudom adni, vagy valaki el tud jonni velem turazni, es nincs egy rakat kinott alkatreszem amit nehez eladni.
Ugyhogy ha fejlesztesz okosan kell inkabb, olcso trukkokkel. Ha nagyot akarsz kolteni, inkabb hagyd meg mukodokepesen a regit, es kezdj egy ujat ami direkt arra a kiszemelt celra van.[ Szerkesztve ]
-
Akasztott
csendes tag
203mm tarcsaim vannak
holnap megyek egy meredek utcaban levo cimre
meglatom mit tud a motor, aztan dontok.
az alkotas uton 47-el mentem neki az emelkedodek es 42-43ra lassult, de szepen felvitt. es itt nem is volt megpakolva a kargo meg az emelkedo se veszes
viszont indulasnal nagyobb nyomatek kellene, az mar biztos; vagy csak telhetetlen kis faszocska vagyok?!
amit meg nem tudok hova tenni, hogy minek az 5 db rasegitesi fokozat, ha semmi kulonbseget nem erzek?! figyelem a kijelzon a volt/watt mutatot, de barhogy kapcsolgatom 1-5-ig, semmi elterest nem erzek.
vagy ez a bolygomuves motoroknal lenyeges csak?
egyebkent ebben a videoban van a szerviz menuben levo p1
p2
p3
p4 funkciokrol tudositas, de en nem ertem.. es a varosban az egyik elektromos bringas szakuzletben se tudta megmondani a szervizes srac, hogy mik is ezek konkretan..egyebkent tegnap mar elkezdtem nezni motorteleszkopokat-lengescsillapitokat..nem is a kargot akarom szetbaszni a nagy nyomatekkal meg a katyukkal..
ahogy merul az akksi, ugy csokken a max sebesseg is? vagy a melegedes miatt vesz vissza a sebessegbol?
[ Szerkesztve ]
csak kiprobalt convoy m1 x8 / convoy s2+ xpl hi x8 / zanflare b3 6500k / kaidomain bl70s 6500k eladó.
-
big-J
őstag
válasz Akasztott #989 üzenetére
Most a kazettas dolgot csinalod? Szerintem alap, hogy beletekersz elindulasnal, ha durvabban indulna, kissebb lenne a max sebesseg, ez ilyen hubmotoroknal.
Nekem a fokozatok programozhatok, de itt kitudja hogy van csinalva, lehet a rasegites ereje nem valtozik, csak a rasegites max sebessege.
Menj bele a p1 p2 ... menupontokba, es ird le ide mik az alapertelmezett szamok.
Igen, ahogy merul csokken.
Minek a lengescsillapitok, mire, hova?
-
Akasztott
csendes tag
nem
a menetes motor van fenn, lanc nelkul csak gazkarralde a kazettas verziot szeretnem a tovabbiakban hasznalni, csak gyartatnom kell a papucsokat, hogy 145-150mm legyen a papucstav..illetve a csotengelyes hajtas miatt gyartatok uj pas gyurut
amit a lanctanyer csavarokhoz rogzitek
es telirakom magnesekkel 6mm atmero, 1 mm vastagsagvagy 35db fel kell ferjen
a lengokar egy handmade vazhoz lenne, de meg keplekeny a dolog, lehet veszek kesz vazszettet..
itt semmi se valtozik, 1 es 5 fokozat kozott
ugyan az a gyorsulas, vegsebesseg, semmi kulonbseget nem erzek[ Szerkesztve ]
csak kiprobalt convoy m1 x8 / convoy s2+ xpl hi x8 / zanflare b3 6500k / kaidomain bl70s 6500k eladó.
-
Akasztott
csendes tag
https://mallmoremall.com/products/waterproof-solder-wire-connectors?variant=12336732405813
csak mint erdekesseg, mutatom
csak kiprobalt convoy m1 x8 / convoy s2+ xpl hi x8 / zanflare b3 6500k / kaidomain bl70s 6500k eladó.
-
Akasztott
csendes tag
válasz Akasztott #994 üzenetére
el vagyok keseredve rendesen
ezzel nemhogy a dios arkon, de meg egy erosebb emelkedon se megyek fel...~25kg a bringa akksi es hatso kerek nelkul (motor)
~95kg vagyok
vittem 7-8kg szallitmanyt, es max 5km/o-val docog fel a vegen, szep lassan lassul az emelkedon, de a vegere mar meghal.nem eroltettem sokat, ereztem hogy semmi ereje nincs, csak kivancsi voltam mit bir..
lepattantam, aztan gazt adva futottam a bringat fogvafogadjam el, hogy ezek ennyit tudnak vagy egy 3+kw motor azert meglepne? netan vegyek 15mph verzioju rotort?
[ Szerkesztve ]
csak kiprobalt convoy m1 x8 / convoy s2+ xpl hi x8 / zanflare b3 6500k / kaidomain bl70s 6500k eladó.
-
-
big-J
őstag
válasz Akasztott #997 üzenetére
Ha leteszed a telot a foldre egy szogmero appal, kiderul, hany fokos az emelkedo, ha 12-15% koruli, akkor ja, ennyi erobol ekkora atteten, ennyire telik, en mondjuk sosem eroltetnem igy a motort, par perc alatt meg lehet igy sutni oket, tekerni kell ilyenkor. Ha csak egy fogaskereked lesz, akkor az akkora legyen, hogy az ilyen eseteket meg tudd oldani.
[ Szerkesztve ]
-
Akasztott
csendes tag
ez heti egy alkalom lesz csak.
3-5kw motor felvinne?
egyet nem ertek, de azt nagyon nem: akkor hol van ez az irdalmatlan nyomatek, amikor igazan szukseg lenne ra? azt ertem, hogy ott van ugymond a kezdetektol az ero, de utana hova tunik?
csak kiprobalt convoy m1 x8 / convoy s2+ xpl hi x8 / zanflare b3 6500k / kaidomain bl70s 6500k eladó.
-
big-J
őstag
válasz Akasztott #999 üzenetére
Azonos max sebessegu felepites eseten semmi kulonbseg nincs egy 4kw motor es ez a motor kozott, 4kw-on.
Nincs is olyan, hogy 4kw-os motor, csak olyan motor, amire a gyarto azt irja, hogy mekkora az a folyamatos teljesitmeny, ami altal keletkezo hot le tudja adni.
Hogy mennyi hot tud leadni egy motor, annak sok tenyezoje van, de lehet rajta javitani bordakkal, ferro fluiddal, vagy be lehet aztatni az egeszet automata valto olajjal. Az elso ketto tok egyszeru, sokan megcsinaljak, igy a holeadasi kepesseg annyit javul, hogy rovid idore a gyari javaslatnal 4-5x akkora teljesitmenyt tud leadni, megbizhatoan.Ha megnezed endless-en attol fuggoen, hogy mekkora teljesitmenyre van szukseguk, a 3-4kw-os gyari motorokat emiatt legtobben 12-20kw korul hassznaljak, a 1-1.5kw-osakat 3-5kw korul hasznaljak.
Szoval hogy te ezt 3kw-on hasznalod, vagy egy 3kw-ost 3kw-on, csak annyi a kulonbseg, hogy kozel dupla olyan nehez, es konnyebben tori emiatt a katyukban a kulloket.
Az erorol: en irtam, minel kissebb max sebessegut vegyel, ami meg belefer, pont ezert. Ez olyan, mintha egy 50 loeros autora, 5ik sebessegben azt kerdezned, hol van indulaskor a nagy ero. Vagy kissebb sebessegbe kell tenni, vagy mocsok eros kell legyen az auto.
Ezt hubmotoroknal ugy oldjak meg, hogy massziv kw-okon jaratjak oket, ahol az attetel ellenere is eros kezdetben, csak siman nyers erovel. Kozepmotornal viszont el lehet lenni gyengebbel is.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- G.Skill 48 GB DDR5-7200 (2x 24 GB) 8400 + Alphacool ddr5 ram modul
- Macbook Pro 16" 2019 i9-9980H 64GB 1024GB AMD Radeon Graphics 5500M 8GB 3K Retina
- Asus G15 Zephyrus RTX 3070 15,6 4k 165HZ Ryzen9-5900HS 16gb ram 1TB ssd win11
- Újszerű iPad Air 3 2019 64GB Space Gray Cellular US-5016
- Dell XPS Precision 5530 i7-8850H 4.3GHz 16GB 512GB Nvidia Quadro P2000 (1650Ti) 4K IPS TouchScreen!