Új hozzászólás Aktív témák
-
Szabi®
addikt
válasz proci985 #101 üzenetére
Az hát, szörnyű volt Kb 4 gép kellett csak ahhoz, hogy a menüt beadja, sztem ez még két 3090-el is szaggatna.
2005-ben egyébként nagyon-nagyon összetettnek számított, ez is lett a veszte, de lépcsőfok volt ahhoz, hogy ma eljussunk az openworld fps-ekhez.[ Szerkesztve ]
-
válasz Juhaszatti #102 üzenetére
Ez egy igen jóindulatú kijelentés.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
proci985
MODERÁTOR
Far Cry 2 kapcsan lattam csak ajanlva neha, de ott is inkabb zarojelben a hibai miatt
osszetettseg problemas. reszben a kompelixtasbol adodo bugok miatt, reszben pedig a tobb mechanika nem mindig jobb. ott volt a Stalker mint korai open world fps peldanak. a modding community egy resze beleszeretett a tuleloszimulatorokba es leimplementaltak egy csomo featuret ami ugyan papiron javitotta a realitast, gyakorlatilag viszont elemszamlalo-szimulatorra valtoztatott egy fpst.
plusz valtozik mi az ami elfogadhato. Far Cry 2 mai napig kb 2 orankent osszeomlik, ez megjeleneskor kb fel ora volt . ehhez kepest Cypberunknal nem efogadhato, hogy egy 80 oras vegigjatszas alatt osszeomlott haromszor. Far Cry 6 eseten is par inszignifikans bugrol beszelunk: CTD 10-20 orankent egyszer, AI es LoD par hatarhelyzetben tud hibazni, de egyebkent vegig lehet jatszani es kb minden mukodik ahogy kene.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Szabi®
addikt
válasz proci985 #106 üzenetére
A videójátékok olyanok mint a filmek, a sok pénz nem elég jó rendező nélkül. Akik több, mint 20-30 éve játszanak teljesen más "lyukméretű" rostán akarják átpasszírozni az épp újnak számító játékot, mint azok, akiknek az lesz életük harmadik/negyedik fps játéka.
Fontos hogy a megítélésnek mindig legyen alapja, ha valaki rásüti egy játékra hogy "gyenge" az körültudja írni, miért gyenge az adott produktum. Ha 30 év alatt olyan reformokat látsz játékokban, mint a ballisztika, magas prioritású AI, fizika, rombolhatóság, akkor nyilván természetesnek veszed, hogy ez már mindig meglesz a játékokban, hisz ugye a hardver fejlődik, természetesnek kellene lennie, hogy a programok is fejlődnek. A régi játékosok sok-sok évnyi tapasztalatot visznek magukkal és az alapján ítélnek, ha egy stúdió nem hajlandó megfelelő minőséget adni, az úgysem fog átjutni azoknál, akik már tapasztaltak jobbat, lehet ugyanattól a stúdiótól. Ahogy a filmiparban elsilányul egy negyedik, ötödik Amerikai Pite, úgy válik érdektelenné egy hatodik Far Cry is. Teljesen természetes folyamat, és akkor még ott van az is, amikor érdemit adni már nem is akar, csak pénzpumpaként funkciónál, megfog pár alacsonyabb elvárású embert, akikből mindig tud profitot kihúzni.
A Far Cry 2-ben olyan funkciók voltak, amiket a mai részek már nyomokban sem tartalmaznak. Talán a hatodik résszel kanyarodtunk "vissza" 2008-ba, hogy ismét van rombolhatóság. De ezt új funkcióként üdvözöljük ? Amikor is már 13 éve egy teljesen középkategóriás gépen élvezhettük ? Sokan azt nem értik meg, hogy ami egy ubisoft játékba ma "new feature" néven fut, az nem is az.[ Szerkesztve ]
-
proci985
MODERÁTOR
Van meg egy faktor: Alapvetoen jatekokrol beszelunk. Pl a Nintendo eredetileg tarsasjatekokat gyartott a Donkey Kong / Super Mario elott. FPSeknel az iD a Wolfeinstein 3d elott Super Mariot portolt volna, aztan ahogy nem kaptak licenszet megcsinaltak a Commander Keent. Tehat alapvetoen szamitogep a platform, de alapvetoen jatekokrol beszelunk. Kb 2008-2010 korul ertuk el azt a pontot, amikor a HW mar jo kozelitessel barmi kreativ jatekmechanikai otletet elbirt (Crysis, Stalker, Far Cry 2, Half-Life Episode 2, Just Cause 2) es egy ponton a "mi technikailag megvalosithato" mellett bejott a masik kerdes is, hogy "mit szeret a jatekos".
2020ra ez annyiban valtozott, hogy gyakorlatilag a hardver elbir egy fotorealisztikus open-world jatekot. Van meg ami megoldhatatlan, de az jellemzoen mind 50+ eves matematikai problemakra vezetheto vissza (pl strong AI NPCknek, ultra scale RTS avagy oda a kombinatorialis robbanashoz, rombolhatosag avagy exponencialis funkciok hard limites helyzetben).
Utobbi evekben ahogy nottek a featureok, ugy lett fontosabb a jatek design. Egyszeruen nem mukodik minel tobb featuret berakni, mert osszeakad a mechanika. Fozeshez hasonlitva: Jo dolog a lazac, a steak, a porkolt es a zserbo, de egy foetelen belul nem fog egyutt mukodni.
A legjobb pelda a Doom 2 amit altalaban olyan otevente egyszer elo szoktam venni: Mai szemmel ronda (bar szerintem megjeleneskor is az vot), de jatekmechanikailag tokeletes. Nincs ugras, minimalis az AI, kezdetleges a motor, de a teljes mechanika ezeket figyelembe, a tokeletessegig lett integralva. Rossz peldanak meg ott az elso 3ds Mario, ami utan vissza is tert 2dre, mert egyszeruen jobb.
Plusz a kutatas fejlodik, jatekdesign egyes elemei aktiv kutatasi terulethez tartoznak. Bonyolitja a helyzetet, hogy maganal a jateknal par dolog az alfaig vagy betaig nem derul ki, pl mi van, ha van egy csomo feature, de a jatekos nem elvezi? Erre egy remek pelda volt a Cyberpunk 2077 E3 demoja: Az osszes eleme bekerult a vegso jatekba, csak eppen mas formaban. Korai footagek alapjan a sztoriba is ott biztosan belenyultak, ez valoszinuleg igy tortent a Far Cry 6nal is.
Neha ki kell venni featureoket, mert vagy nem megvalosithatoak, vagy nem skalazodnak, vagy siman nem mukodnek. Megvalosithatosagra pl ott a strong AI, Stalkernel pl evekig probalkoztak vele, eredmeny nelkul. Skalazodasra ott a rombolhatosag, Just Cause 3 mai napig modern hardveren is atmegy diavetitesbe nagyobb robbanasoknal ahogy elszall egy ponton a szamitasi igeny. Nem mukodesre pl ott van az autos uldozes barmilyen FPSben, ahol a fedezekre epitett mechanika rail shooterkent totalisan be szokott fuccsolni (Far Cry 5 intro, CP77 intro).
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
veterán
Fizikai realitásban nem kanyarodott vissza teljesen oda ahol a 2 volt, mert pl a fák, bokrok, növények szárait nem lehet elpusztítani
[link]
Elsőnek ezt én is lehangolónak találtam mert ha 2008-ban meg tudták ezt valósítani akkor ma miért nem? Lehet túl sok erőforrást igényelne a mai nagyon részletes grafika mellett, vagy nem tudom, de nincs is jelentősége, legalábbis számomra.Nem szoktam a fák törzsét vagy a növények ágait lövöldözni játék közben. Ez nem egy szimulátor hanem csak egy akció játék. A pörgős akciók közben a tárgyak, járművek, stb robbannak, leégnek a legrészletesebb apróságokra meg már tényleg csak az figyel aki a kákán is csomót keres. -
krx21
nagyúr
Annyi fejlődés van mint általában COD-ok között, vagy még sok egyéb játék esetében. Tudtuk, hogy nem teljesen új játékról van szó, persze..
Aki ki szeretné próbálni, vagy eleve szereti annak nem jó elvenni a kedvét. Aki eleve nem szereti az meg ne ragassza rá a másikra, hátha átragad...[ Szerkesztve ]
-
Szabi®
addikt
válasz proci985 #108 üzenetére
Igen, de az sem elhanyagolható tény, hogy elfáradt már ez a sorozat. Akinek pc mellett/után/közben volt egy-egy konzolja, az annyi Far Cry-t kapott mára, hogy az még gombócból is sok..Most joggal lehetne ide citálni egy Máriót is, vagy Zeldát, de azok viszont úgy hoznak újdonságot, hogy azt elsősorban nem a grafikával teszik, hanem valódi újításokat találnak ki, pl. a Zeldában ha vihar van, váltani kell fakardra, különben a fémes kardok/pajzsok levonzzák a villámot ..Ezek olyan játékmechanikai újítások, amik újraértelmezik a "realisztika" szót, amit a legtöbben csak a grafikára használnak, a játékmenetre nem . Az ubisoft is a grafikára gyúr már csak, másra nagyon nem. A történetek zöme egy nagyon alacsony zöngéjű kiragadott részlet, amit mindig jól rá lehet húzni egy mai aktuál helyzetre "egy gonosz diktátor rettegésben tart egy kis szigetet" Híradóban : "- Észak Korea rakétákkal kísérletezik" , mintha bárki is felkapná már a fejét ilyen hírek hallatán .
És sok volt ennyi rész 17 év alatt, bárki bármit mond. 4-6 évente egy minőségibb leosztásnak én személy szerint jobban örültem volna.
#109 beyruth82 Persze, elsősorban nem az áganként szétlőhető fák a hiányossága egy mai Far Cry-nak , egyszerűen kevés és felejthető. Hányszor tudnál nekiülni kijátszani egy Far Cry 5-öt ? Egy 6-ot ? Ha eljutsz a feléig, akkor már azon vagy, hogy mennyi lehet még vissza, csak legyen már vége.
[ Szerkesztve ]
-
-
veterán
Valóban nem egy GTAV,RDR2 vagy akár TES játék szintű alkotás, de egyszer végig lehet tolni és sajnos ismerve az Ubi-t ők erre is hajtanak, nem pedig az előbb említettekkel akarnak versenyezni. Régóta már inkább a mennyiségre mennek, mint a minőségre és nekik ez eddig be is jött szóval sajnos nem igazán fog ez változni. Az elvárásoknak sem kellene túl "nagynak" lennie pont emiatt.
[ Szerkesztve ]
Me, I always tell the truth. Even when I lie!
-
veterán
válasz Farkassacred #117 üzenetére
Nyitni valóban hasonló áron szoktak, de szignifikánsan hamarabb csökken az ilyenek ára, mint a valóban jól sikerült maradandó játékoknál.
Me, I always tell the truth. Even when I lie!
-
veterán
Egyszer.Minden rész pont egyszer játszható. Ebben teljesen igazad van. 3-4-5-new dawn én ezekkel játszottam és ezeket szerintem egyszer lehet játszani ha kimaxolod és az összes küldetést megcsinálod. Viszont mindegyik 40+ óra szórakozást nyújt. A cp2077-et 3x játszottam ki de annak erős története van, magyar szinkronos felirattal, történetet befolyásoló döntési lehetőségekkel sokfajta befejezési lehetőséggel. Egy far cry-t nem lehet 3x kijátszani talán csak úgy ha kijátszod aztán évek múlva újra előveszed.
-
Szabi®
addikt
válasz Farkassacred #117 üzenetére
Pontosan, egyébként én egy minőségi kvóta rendszert csinálnék, ami rak egy besorolást a játékra, ami mindjárt egy árkategóriába is besorolná. Fogyasztói szabályzást hoznék létre, mint pl. az édességek esetében, hogy lehet drága egy édesség, de a tartalmat tartalmaznia kell. Ebben az lenne a jó, hogy ezen játékkészítő stúdiók nem élveznének monopol helyzetet az árazást/ tartalom adást illetően.
Számtalan helyen láttam én is, még amerikai fórumokon is, hogy javallottan a a Far Cry-ra 30$-os árat szavaznak. Annyit viszont simán megér. Sajnos valakinek 30 ezret is megérne, és ugye pénztárcával szavazunk .... -
proci985
MODERÁTOR
Far Cry 6nal pont a jatekmeneten latszik nagyon a torodes, a designja jellemzoen elsorangu, vagy az adott funkciot lehet ignoralni ha nem jon be: pl nincs dominos vagy kakasviadalos misszio, mert anno az FC3nal is megegettek magukat, hogy a jatekosok egy resze nem tudott pokerezni en meg utana kifejezetten jol tudtam verni regota jatszo baratokat. ne viccelj mar, grafikara nem gyurtak sehogy, kb FC5 szintje minimalis updatekkel, egy Cyberpunkhoz kepest egyszeruen nem nez ki jol kozelrol, meg ha kozep es hosszutavon azert tartja is magat.
Just Cause 2-3 neked megvolt? nem veletlenul azzal peldazok, sztori meg ugy altalaban minden szempontbol nagyon sokmindent atemeltek es egyertelmu, hogy a fejlesztok nagyon sokat toltak a JC2-3al.
CP77et masik modern open worldkent nem veletlenul hozom fel, a game designerjeik es writerjeik eszmeletlen mit hoztak ossze. egyebkent persze az a jatek eszmeletlenul nez ki, de ott a sztori lezarasa otfele agazik, minden iranyban kb egy interaktiv film minosegeben.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Szabi®
addikt
válasz proci985 #122 üzenetére
Sajnos nekem még a CP77 kimaradt, de mindenképpen pótolóm a kijátszását. Sokra tartom a CD Project Red munkásságát.
Egyébként tényleg a Just Cause-ok lehettek most a főcsapás vonal, sok hasonlóságot mutat, én is megjegyeztem ezt már máshol. De amikor az ubi bedobta anno, hogy jön egy ősemberes Far Cry .... Day 1 vettem, azt nagyon eltalálták. Még remélem lesz ilyen húzásuk. -
proci985
MODERÁTOR
nekem mondjuk pont a Primal maradt ki
CP77 ha szereted az open-world fpseket, akkor kb a mufaj csucsa. kb egy open-world Deus Ex 2020 edition. illetve egy walking simulator. illetve egy interaktiv film. elsonezetu GTA klonnak viszont nem jo . mas egyebkent mint az FC6, meg ha stilusra hasonloak is.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Bird
addikt
Az az értékelés.... Jó kézbe került a tesztelés❣️A cikk irója nem kicsit elfáradt (megcsömörlött?) ebben a sorozatban.
[ Szerkesztve ]
.:A konzolozás körülbelül olyan, mint a Canon / Nikon: amelyiket előbb veszed a kezedbe, azt szokod meg.:.
-
-
-
proci985
MODERÁTOR
az a baj, hogy en a Far Cry szeriat pont a taktikai gunplay es nem a gadgetek miatt szeretem, a Primal meg pont azt veszi ki teljesen. szoval egyszeruen nem vagyok benne biztos, hogy az az en jatekom meg ugy sem, hogy egyebkent a 4et imadom.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Szabi®
addikt
válasz proci985 #124 üzenetére
A Dues Ex nagy kedvenc volt, nah meg a Dredd bíró ( ), és nagyon olyan feelingje van a CP77-nek.
A Primalbe egyébként a taktika nagyon jelen van, tehát nem csak a kőbaltás közelharcra szorítkozik, közepes nehézségen sok helyen kimondottan nehéz volt a játék, és külön kiemelendő az éjszakai portyázás, amikor is a sakálok, és egyéb ragadozó állatok aktívak, teljes vak sötétségben nagyon hangulatos és a feszültséget folyamatosan fent tudja tartani.
Imádtam azt a flórát/faunát, valószínűleg még elő fogom venni.[ Szerkesztve ]
-
válasz proci985 #129 üzenetére
Primalban pl lehet olyat csinálni amikor egy tábort megtámadsz, hogy nyugatról beküldöd a kardfogú tigrised aprítani, közben keleten felgyújtod a bozótost, középre bedobsz egy darázsfészket, aki meg szembe jön megküldöd mérgezett nyíllal. Szóval jópofa. Vagy csak "bemamutolsz" a táborba. (lovak nincsenek)
[ Szerkesztve ]
-
proci985
MODERÁTOR
Igen, tobbek kozott emiatt nem vettem meg , megha kb taktikailag ugyanarrol is van szo, mint amikor az FC2ben Dragunovval a bazis harom pontjan sebesulesre ment az ember, majd a jajjgatas kozben az ember felgyujtotta a negyedik pontot.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
doooo
veterán
-
Szabi®
addikt
Egyébként az az érdekes, ha megnézed a 3 grafikáját meg a 6-ét, akkor azt látod hogy alig történt előrelépés, a 6 grafikáját azzal dobták fel, hogy "lengedezik" minden, de számtalan assets mára 3-ba is benne volt. A gond az lehet több embernél, akik lehúzzák a 6-ot, hogy előrelépés alig történt, viszont eltelt 9 év, és lecsengett 2 konzolgeneráció, mivel a 3 még Ps3-ra jött + Ps4-re is, de már az a generáció is "last gen" . Kicsit olyan, mintha az ubisoft nem akarna tudomást venni arról, hogy előre kéne lépniük. Pedig tudnák a receptet, hisz amikor 2014-ben kiadták az Ac Unityt az a pc-ken szinte fotórealisztikus volt.
[ Szerkesztve ]
-
doooo
veterán
FC 5 is jobban nézett ki, mint a 6-os. A 6-os nyilvánvalóan downgrade ilyen szempontból (textúrák, ambient occlusion, stb.), de cserébe zsúfoltabb, van ez az új, városi környezet is... meg az 5-ös nulla környezeti fizikáját talán egy fokkal javították, hogy a robbanások, a fizikai behatások, stb, hogyan hatnak a növényekre, tárgyakra (a 3-as is túl "halott" volt ilyen téren, 4-es jobb volt, Primal is, 5-ös megint visszalépés). A Dunia meg tény és való, hogy alaposan reszelgetve van, de nem volt olyan komoly ugrás, mint AC: Black Flag és Unity között, amikor az Anvilt "megreformálták". Az tényleg komoly volt, sírtak is a gépek miatta, Syndicate-ben ezért is vettek vissza több dologban is (olyan módon, mint most FC5 és 6 között; a különbség, hogy ez most nem tudom mennyire, és miért volt indokolt; mondjuk ez a co-op dolog is biztos közrejátszott, meg az, hogy nem a montréali fő stúdió vezette a fejlesztést, vagy akarattal ilyen). Mindenesetre azért elég jól néz ki így is (a "minden levél lengedezik" dolog elég hatásos).
-
snecy20
veterán
Pályadizájn tekintetében a 4. rész volt a legkreatívabb, legegyedibb. A grafikai minőség pedig nem járt hátrébb egyáltalán, mint most a 6., pedig 2014-es cím. Persze ez a fiktív Kuba valami borzasztó lapos, unalmas és hangulattalan világ.
[ Szerkesztve ]
Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
-
Én nem vagyok szakértő, csak játékos, ezért főleg játékokkal kapcsolatos fórumokat olvasok. Magyarországon és külföldön rengeteg helyen olvasom, hogy drága a videokártya vagy nincs. Mostani konzolok egy éve jelentek meg, és még most sem tudnak eleget gyártani. Gondolom az ubinál is van legalább egy ilyen fórumos emberke, aki erre felhivta a vezetőség figyelmét, emiatt dönthettek úgy, hogy kevesebbet fejlesztenek a grafikán, viszont így gyengébb gépeken/prevgen konzolokon is elfut. Így meg többet lehet eladni.
-
veterán
Szerintem durva túlzás hogy nem történt előrelépés grafikai téren 2012 óta. Mivel a 3-tol elkezdtem a sorozat végigjátszását az idén (3-4-5 és new dawn) így határozottan merem állítani, hogy az 5. résztől grafikailag is ( és még számtalan elemében) megújult. Ahogy a 3-4 nagyon hasonlít egymasra minden tekintetben, úgy a 5 és a new dawn is.Az 5-ben és new dawnban már sokkal fotórealisztikusabb a grafika mint a 3-4-ben. A 6 ugyan ezt az 5-nél elkezdett vonalat viszi tovább minden tekintetben. Lehet az 5.reszhez képest nem egetrengető a grafikai előrelépés de hogy a 3-al egy szinten lenne az tényleg nem igaz.
-
Szabi®
addikt
válasz beyruth82 #139 üzenetére
Sehol nem lett írva hogy a 3-al egyenlő a grafikája, az lett írva, hogy 9 év alatt sem történt akkora ugrás, mint a 2013-as Black Flag és a rá egy évre megjelenő Unity között.
#137 snecy20 Meg maga a séma/történet az ami miatt megosztó a játék. Valakinél katarzis, másoknál meg épphogy pici kedvet csinál 1 óra gamingre.
[ Szerkesztve ]
-
_drk
őstag
válasz beyruth82 #139 üzenetére
Ha ez egy új játék lenne, simán lehetne 70-80 pontos. De az előzmények ismeretében teljesen jogos ez az értékelés!
FC3-at kifulloztam. Nagyon szerettem.
Utána ahogy felraktam a 4-et, kb pár órát bírtam. Már a fősztori se fogott meg, úgy mint a 3-ban. A játék menet meg egy az egyben ugyan az volt.
Aztán most év elején unalmamban megnéztem az 5-öst. Első régió leküzdése elég is volt. A pár év szünet eddig tartott ehhez a játékmenethez. De már ott mondták a kritikusok, hogy ez már így nagyon kifulladt. Váltani kell az Ubinak.
Erre jött még az ND, majd most a FC6.
Én csak gameplay-t néztem belőle, de ez még mindig rohadtul ugyan az a játék. Egyik bázis bevétele szerintem egy az egyben a 3-ból van átvéve, mikor fel kellett gyújtani az egészet. De ahogy mozogtak az őrök, ahogy be kellett menni, valami rohadt nagy Dejavu-m volt, pedig nem is én játszottam. -
tankraid
aktív tag
nincs mit ezen szépíteni. ezt megint egy sima iparos munka és 'biztonsági' játék, ötletek, újítások és belerakott plusz meg egyéb szempontjából. és a rettenetes benne az, hogy ha már nem vár az ember olyan grafikai vagy fizikai újítást vagy jobb AI-t (istenem tarkov scav AI lenne benne már attól jó lenne) csak jobb játék menetet még azt se kap. és ettől függetlenül majd egy csomóan ugyan úgy megveszik vagy legalábbis annyian, hogy a kövi is ilyen lesz. (sőt azoknak akik nem játszottak minden korábbi résszel vagy több FPS game-el még lehet teljesen rendben is van)
-
Gubu0101
veterán
Hat nem tudom,en minden reszt vegigjatszottam,most ebbe is belekezdtem,ahogy az idom engedi estenkent 1-2 orat jatszok vele,de alig birom abbahagyni.Nekem tetszik,igaz penzt nem adtam ki ra,mert uplay +-ban benne van,amire elovagyok fizetve.Nem mondom,hogy far cry fan vagyok,eddig bejon,minden teren.Kicsit csiptek innen-onnan pl. a divisionbol.Az elso oraban ugy igazan meg nem is tortenik semmi,felfoghato treningnek.
…ASUS ROG Strix G17 2022 (G713RS)…ROG Ally…ROG Cetra True Wireless MacBook Air M1 iPad Air iPhone 14 Pro Max Apple Watch Ultra…Samsung Buds 2/Live...PS5…JBL Charge V…
-
slothunter
kezdő
válasz Gubu0101 #143 üzenetére
Ugyanezt érzem én is.
Nálam nulladik napos vétel volt a játék.
Egyáltalán nem bántam meg.
Az Ubisoft semmiféle innovációt,világ megváltást nem ígért.
Tudatjuk mit fogunk kapni.Én egy új köntösbe öltöztetett Far Cry-t vártam se többet sem kevesebbet.
Nekem 60eurót egy 40-50 órás kikapcsolódást vígan megért.
-
Shadowguard
senior tag
Tegnap este értem a végére, 61 óra volt az én játékstílusomban a játék, nekem összességében tetszett. Voltak jó pillanatai a történetnek is, jellemzően azok, ahol Esposito szerepelt, néha kicsit el is ütött a játék egyébkénti hangvételétől, a vége meg engem meglepett. Sokféle befejezésre számítottam, ilyenre nem. Kicsit azt érzem, hogy elsőre egy komorabb hangvételű játékot terveztek, de aztán valaki azt mondta bent, hogy erre nem lennének vevők és utána került bele a hátizsák meg a többi baromkodás.
Én továbbra sem érzem, hogy bugosabb lenne, mint a CP, pedig direkt figyeltem már a hibákra a végén. Utóbbinak különben sem áll jól a játékmenet és a történet együttese. Ugye sietni kellene mert az ereklye megöl, de egy csomó küldetést nem kapsz meg, ha végigrohansz, mert ahhoz van kötve, hogy várj egy napot. Aztán a következőhöz még egyet. És megint...Itt legalább nem lihegtek a nyakamban, hogy siess, mert csak egy heted van hátra/indul a 10es protokoll/random valami, ami a sztorival összefüggésben sürget és közben semmi következménye.
Szóval a 4/10et én továbbra is túlzásnak érzem, nem szoktam alapvetően pontozni, de a személyes listámon 7-8pont között ingadozik. A hármat és a Primalt nem előzi nálam, de a többi részt igen.
-
Guidetti
csendes tag
Majd ha egy sale keretében lejjebb megy az ára lehet azért ránézek
-
Anticheat80
friss újonc
Eddigi legrosszab Far Cry.köze nincs a szériához. Nagyon akartam játszanoli vele. De egy óránál egyszerűen nem tudtam többet.
Viktor
-
krx21
nagyúr
válasz Anticheat80 #147 üzenetére
“köze nincs a szériához.”
Na ês mibe más? Mesélj! -
rdt89
addikt
válasz Anticheat80 #147 üzenetére
Én meg alig tudom letenni, annyira jó. Mindig csak még egy valamit a térképről és leteszem és így maradok előtte fél napot!
Új hozzászólás Aktív témák
- Android szakmai topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Külpolitika
- Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Okos Otthon / Smart Home
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Futás, futópályák
- Xbox Series X|S
- Már jövőre megkezdheti a tömeggyártást 7 nm-en az SMIC
- További aktív témák...
- ESP8266 offline etaHen wifi modul
- Nintendo Switch OLED 18.0.0. Dual-Boot Cfw + 256GB MicroSD + Atmosphere 1.7.0, 3 hó garanciával!!
- Nintendo Switch OLED 18.0.0. Dual-Boot Cfw + 256GB MicroSD + Atmosphere 1.7.0, 3 hó garanciával!!
- Xbox One X 1TB Gold Rush Special Edition konzol eladó
- Xbox Elite Series 2 Kontroller, minden kiegészítőjével! - 12 hónap garancia, vállalkozástól!