Új hozzászólás Aktív témák

  • S e t h

    nagyúr

    válasz Grath #47 üzenetére

    Én számtalanszor láttam égő autókat az úton, vagy mellette, volt amelyik fel is volt borulva és mellette ádáz tűzharcot vívtak a gerillák és a hunta katonái, viszont ezek pont hogy élővé tették nekem a játékot és még nagyon nem is kellett gondolkodnom, hogy mi történhetett, mondjuk pl. a gerillák lecsaptak a katonák dzsippjére.

    Olyan ostoba járműkezelést, baleseteket én nem láttam az AI meg olyan amilyen.
    Nem azt mondom, hogy hiányoltam volna egy összehasonlítást a tesztedből, hogy melyik játék az amit standartként kéne alapnak tekinteni ow játékok esetében és ehhez képest mire is képes a FC 6, de én az ellenfelet ugyanolyan cannonfoddernek tartom mint általában az ow játékoknál, itt sincs nagyon máshogy, mint ahogyan ezt megelőzően sem.

    Számomra a hátizsákok léte, használata kicsit too much, viszont a játék közepe felé volt olyan légvédelmi ágyú, ahol 8 enemy volt és muszáj volt a hátizsákhoz folyamodnom, utána meg jött egy helikopter és egy dzsipp, viszont ezzel együtt is azt mondom, hogy nagyon könnyű a játék, még a boss fightoknak sincs súlya.

    Én azért is fogadom el, amit írsz, mert ennyit tesz, hogy más ingerek érnek bennünket, neked egy bughalmaz a játék, én meg simán meglepődtem, mert a korábbi Ubisoft produktumok után el sem hittem, hogy ez is az. Arról nem beszélve, hogy a Farc Cry 4 és pláne az 5 sem hagyott mély nyomot, itt meg azért a hangulatot azért hellyel- közel sikerült megteremteniük, viszont nálad ez kevés volt a sok bug mellett, én meg ugyanolyan értetlenkedéssel nézem, ha vki szinte bugmentes Cyberpunkról ír.
    Nehéz a tapasztalatokon felülemelkednünk, nálam ezért is gyenge a CP, nálad meg az FC.

    [ Szerkesztve ]

    This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!

Új hozzászólás Aktív témák