Új hozzászólás Aktív témák
-
Damage401
senior tag
válasz leslien #4000 üzenetére
Exynos van
Siemens MC60>Sony Ericsson K300i>Sony Ericsson K750i> Sony Ericsson C902> HTC Desire > Nokia C7> Sony Ericsson Neo>Sony Xperia P>HTC Desire X> Sony Xperia L>Nexus 4>LG G2>Sony Xperia Z1 Compact> Sony Xperia Z3 Compact> Apple Iphone 6>Sony Xperia Z5 Compact>Samsung S7
-
leslien
nagyúr
unoka öcs teloját kezdtem el intézni és most itt tartok.... küldöm a képeket és a szerviz tök fölösleges mert tudnak a hibáról...
Tisztelt leslien!
Sajnálattal olvastuk levelét, melyben készülékével kapcsolatos elégedetlenségéről tájékoztatta ügyfélszolgálatunkat. Szeretnénk elnézést kérni az Önt ért kellemetlenségekért.
Kérjük, hogy panaszának kivizsgálása érdekében juttassa el ügyfélszolgálatunkra a készülékhez tartozó vásárlást igazoló számlának és a jótállási jegy azon oldalainak másolatát, amelyen szerepel a készülék típus és imei száma, az eladás dátuma, valamint a jótállási jegy hátoldalának másolatát, ahol a szerviz által kitöltött adatok szerepelnek. (Pdf. vagy Jpeg formátumban.)
A dokumentumokat az alábbi elérhetőségeink egyikére várjuk.
E-mail: sehsupport@samsung.com
Posta: Budapest 62 postafiók 890. 1385. Samsung Electronics Magyar Zrt.
A fenti dokumentumok a készülék jótállási és szavatossági idejének meghatározásához, valamint az esetleges szervizesemények egyeztetéséhez szükségesek.
Szeretnénk biztosítani Önt arról, hogy amint dokumentumait, valamint az ügyhöz kapcsolódó egyéb iratokat kézhez kapjuk, ügyének kivizsgálását haladéktalanul megkezdjük, és válaszunkat minden esetben írásban küldjük. Értesítjük, hogy a fentiek hiányában nem tudunk érdemben eljárni az ügyében.
További kérdés esetén kérjük, hívja ügyfélszolgálatunkat bizalommal a 06 80 SAMSUNG (06 80 726 7864) ingyenes telefonszámon.
Tisztelettel:
Samsung Electronics Magyar Zrt.
ÜgyfélszolgálatLáttál már farkast, aki rosszul alszik a birkák véleménye miatt?.....
-
leslien
nagyúr
válasz Zalcsika80 #4006 üzenetére
majd később közlöm itt.de annyit már mondok ajtóstól rontottam be...
Láttál már farkast, aki rosszul alszik a birkák véleménye miatt?.....
-
leslien
nagyúr
válasz justmemory #4009 üzenetére
neked nem tök mindegy?! szerinted semmi baja a telonak...
Láttál már farkast, aki rosszul alszik a birkák véleménye miatt?.....
-
justmemory
senior tag
válasz leslien #4010 üzenetére
Nem mindegy, mert ilyen telefonom van, és engem is érdekel; annál is inkább, mert úgy volna kerek a történet (ha már a válaszukat ide másoltad). Azt, hogy számomra mi a mindegy, hadd döntsem el én. Btw. soha nem mondtam, hogy semmi baja a telefonnak; azt mondtam, hogy az enyémnek nincs az én felhasználásom mellett, de ez nem zárja ki, hogy másnál legyen baja. Nem ugyanaz...
[ Szerkesztve ]
--- Imprisoned, inside this mind... --- Joined at the soul with a pair of headphones ---
-
leslien
nagyúr
válasz justmemory #4011 üzenetére
akkor tegyél érte... írjál te is pl a Members ben...tudod közös a cél ... az egész topiknak írnia kéne...
[ Szerkesztve ]
Láttál már farkast, aki rosszul alszik a birkák véleménye miatt?.....
-
justmemory
senior tag
-
leslien
nagyúr
válasz justmemory #4014 üzenetére
látod ezt az energiát nem felém kéne... de azért elkéne gondolkodni... [link]
Láttál már farkast, aki rosszul alszik a birkák véleménye miatt?.....
-
leslien
nagyúr
válasz justmemory #4016 üzenetére
akkor vársz mint a többiek...
Láttál már farkast, aki rosszul alszik a birkák véleménye miatt?.....
-
samu74
addikt
válasz justmemory #4011 üzenetére
Szerintem arra gondol ,hogy a samsung members oldalán jelezni hogy probléma van a telefonnal(melegszik, sokat fogyaszt,random fagyások a túlmelegedés miatt,stb.) .Csak ugye első körben(faktor reset után) úgyis az a válasz hogy küld szervizbe. Namost ha a szerviz visszadobja, hogy nincs hardveres probléma, akkor megutaztattad a telefonod...Mert azt nehéz bizonyítani hogy konstrukciós hiba miatt van probléma.
-----------
-
Namelesske
addikt
válasz leslien #4005 üzenetére
Ebből 1 hónapos fing fűrészelés lesz, de ne legyen igazam.
Azért jó lenne valaminek egyszer nyerni Döbrögivel szemben.
"Namost ha a szerviz visszadobja, hogy nincs hardveres probléma, akkor megutaztattad a telefonod...Mert azt nehéz bizonyítani hogy konstrukciós hiba miatt van probléma."
Pont ezt akartam írni én is. Ha szerencséd van nem karcolják szarrá közben... még jobban eladhatatlanná téve az eszközt.
Ha érdekel amiket csinálok: shorturl.at/inoxV
-
justmemory
senior tag
Továbbra is azt gondolom, hogy ha nem egyénileg van probléma a telefonnal (értsd: pl. lefagy folyton a kamera appom, melegszik, pedig nem kéne, stb. - Samsung Members téma), hanem láthatóan több felhasználót érintő esetleges konstrukciós és/vagy egyéb gond, akkor konstruktìvabb, ha az érintettek véd- és dacszövetséget alkotnak és olyan formában mennek neki ajtóstól a kritizált félnek, hogy Döbrögi abból ne tudjon jól kijönni. Szerintem most nem ez történik.
--- Imprisoned, inside this mind... --- Joined at the soul with a pair of headphones ---
-
félisten
Én nem rinyálni akarok, de tegnap mikor fel akartam oldani a kijelzőt, csak villant egyet, és addig nem adott képet amíg gombokkal újra nem indítottam a készüléket. Ma meg nem akart vezeték nélkül tölteni, aztán magától megjavult. Tényleg rég volt ilyen hulladék telefonom, valami Lenovo-m volt ami ilyeneket csinált
Vissza kell vinnem pár kazettát.
-
Namelesske
addikt
A májusi One Ui frissítés jó lesz [link]
Ha érdekel amiket csinálok: shorturl.at/inoxV
-
samu74
addikt
válasz Plazmacucci #4022 üzenetére
Mondjuk mióta az áprilisi update kijött, azóta itt van bőven fagyásra panasz.Valami el lett b@szarintva a szoftverrel, de ez is hogy random jön elő...Anno mikor jött 11-es droid nekem a fényérzékelő zakkant meg,de az se jelentkezett mindenkinél.
-----------
-
félisten
-
samu74
addikt
válasz Plazmacucci #4025 üzenetére
Ja . Nálam factory reset lett a vége.
Ki is tiltott a face vagy 1-2 napra mert párszor bepróbálkoztam a jelszóval...-----------
-
samu74
addikt
Próbáltam azt is,valaki írta is hogy nála megjavult attól.Na nálam nem,és a reset után elkövettem azt a hibát hogy nem jelentkeztem be a samsung passba egyből,hanem próbáltam kitalálni a jelszavaim..
A múltkor valaki írta hogy neki még mindig villog a youtube HDR videó. Kerestem egy random HDR videót, azt a vibrálást amit levágott,jézusmária. Persze a youtube vanced nem produkálja nálam csak a gyári youtube app. Párom S10-es telója hibátlan a gyári appal,meg a kollégám Note 10-e is.Ugyanaz a szoftver meg app aztán tessék.[ Szerkesztve ]
-----------
-
Badboys
őstag
Szerintem meg ne kapkodd el. Ezek a tesztek amit a Mobilaréna is csinál nem sok mindenre jók. Élő példa rá az S20FE szét fényezve és a valósággal köszönő viszonyban sincsenek egymással. Becsületükre legyen mondva, hogy nem is lehet 1-2 hét használat mellett normálisan tesztelni. Részemről eddig a samu név és termékei hatalmas csalódás. Példa rá a két A71 és az S20FE. Gyakorlatilag nincs mit venni. Alma nem kell, huawei szintén nálam eldobta a kanalat, a Sony meg hát kitudja mi lesz vele.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
-
kutga
nagyúr
-
doooo
veterán
válasz Plazmacucci #4033 üzenetére
Mondjuk ez a 120Hz-en kívül semmiben sem előrelépés, sőt... miért döntöttél a csere mellett? Csúcskészüléket csak csúcskészlékre érdemes váltani, legalábbis a legtöbb esetben.
-
félisten
-
Badboys
őstag
Tegnap küldtem egy emailt a Samunak. Ma válaszoltak hát enyhén lehangoló volt a válasz. Végül is erre számítottam. Akkora baromságokat írtak, hogy az már fájt. Amellett totál tudatlannak néztek. A választ amit írtam nem teszik kirakatba. Várom mit reagálnak a válaszra. Írtam a membersen is oda még nem válaszoltak. Gyanítom, hogy ez a széllel szemben pisálás.
Köszönjük a megkeresését és sajnáljuk a tapasztaltakat!
Szeretnénk tájékoztatni, hogy a telefonkészülékeink régiónként hardveresen és szoftveresen eltérhetnek. Továbbá, jelenleg nem rendelkezünk hivatalos információval arra vonatkozóan, hogy Magyarországon elérhető lesz-e az 5G képes modell, Snapdragon processzorral.
Amennyiben a telefonkészüléke akkumulátora gyorsan merül, abban az esetben javasolt ellenőrizni a telepített alkalmazásokat. A vírusirtó, launcher vagy cleaner alkalmazások kihatással lehetnek az akkumulátor töltöttségére. Továbbá, használat közben normális jelenségnek minősül, hogy a telefonkészülék melegebb.
Lehetősége van elvégezni egy teljes gyári visszaállítást a készüléken. Az esetleges szoftveres eredetű elakadásokat, a gyári visszaállítással van lehetősége megoldani. A gyári visszaállítást, a következő lépéseket követve van lehetősége megtenni: Beállítások - Általános kezelés - Visszaállítás - Gyári adatok visszaállítása. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a gyári visszaállítás a készülék memóriájába mentett adatok törlésével jár, ezért javasoljuk egy biztonsági mentés elvégzését.
Adatmentésre a Smart Switch programot javasoljuk, amely a következő linken érhető el: http://www.samsung.com/hu/support/smartswitch/ A program használatához adatkábellel szükséges csatlakoztatni a készüléket a számítógéphez, majd a program kezelőfelületén a Biztonsági mentés opciót kiválasztani.
Amennyiben a biztonsági mentést memóriakártyára szeretné elvégezni, a telefonra szükséges letölteni a Smart Switch alkalmazást a Play Áruházból. Az alkalmazáson belül a jobb felső sarokban az SD kártya ikonjára szükséges koppintani, majd a Biztonsági mentést választani az adatmentés elindításához. A gyári visszaállítást követően mind a számítógépes, mind a telefonos Smart Switch alkalmazás esetében a Visszaállítás menüpont segítségével tölthetők vissza a lementett adatok a készülékre.
Kérdezném hátha van itt olyan aki jobban tájékozott a csoportos panasz emelési lehetőséggel nem tudnánk előbbre jutni. Mondjuk olyan fórumon mint a fogyasztóvédelem?
[ Szerkesztve ]
-
félisten
-
Badboys
őstag
válasz Plazmacucci #4041 üzenetére
Nem kötekedés miatt, de mondj egy céget ami hivatalosan elismeri, hogy hibázott. Max akkor , ha hatalmas nyomást gyakorolnak rá. Akkor sem azonnal, hanem kivárásra játszik, Emlékszel az akkumulátor botrányukra? Ott is először az user volt a balfék. Aztán jött a nemzetközi botrány és a vissza hívás cunami. Sajnos itt ez nem fog megtörténni. Itt az a gond, hogy akik megvették azokat arcon csapták és elismerték, hogy hibáztak az exinossal. Ebbe a projektbe 380000 ft ot invesztáltam amit szépen le amortizáltak pár hónap alatt. Na leginkább ez piszkálja a csőröm.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Badboys #4042 üzenetére
Akkor ugyanannyit tehetsz mint bármely más cég esetében, addig piszkálod őket, míg méltányosság néven valahogyan kártalanítanak, de nem lesz precedens értékű, nem lesz "nyoma", s nem lesz semmi következménye.
Arra is kíváncsi lennék, hogy az eladott Exy 990-es készülékek után hány lett panaszos. Tized százalék? Század? Sírnak redditen? Sírnak sammoibile-on? Nincs jelentősége. Te másképp látod?Vissza kell vinnem pár kazettát.
-
FattyDove
őstag
válasz Plazmacucci #4043 üzenetére
"míg méltányosság néven valahogyan kártalanítanak, de nem lesz precedens értékű, nem lesz "nyoma", s nem lesz semmi következménye."
Nem fogják, mivel nem hülyék. A készülék nem hibás, viszont ha egy emberrel kivételeznek, az azonnal teleírja vele a netet (ahogy már el is kezdte), azaz egyből elkezdene írni nekik mindenki a vélt gondjukkal.
-
justmemory
senior tag
válasz Badboys #4042 üzenetére
Figyi... az Apple is volt, hogy elismerte, hibázott. Vagy mondjuk voltak autógyártóknál is visszahívások, ahogyan - feltételezem - sok egyéb gyártó is fut bele pofonokba (pl. Intel). Azt gondolom mindenki tudna mondani legalább egyet.
Ha és amennyiben csoportos panaszban gondolkoztok úgy, hogy annak eredménye is legyen, annak az ilyen próbálkozásoknál (értsd jól) komolyabbnak kell lenniük. Nem véletlenül írtam tegnap samu-nak, amit. Lehet egyesével levelezgetni, de sok eredménye nem lesz.
Bizonyítanod kell, hogy a gyártó elismerte azt, hogy hibázott. Nem ráutaló magatartást tett, hanem l e í r t a. Mindent. Effektíve azt, hogy olyan konstrukciós hibát vétett, mely közvetlenül megkárosítja a felhasználót azáltal, hogy a pénzéért nem azt kapja, amit a cég ígért/vállalt. Emlékszel az Apple akksikorlátozó botrányára...? Na... akkor tudod milyen nehéz.
Emellett a magukat megkárosítva érző felhasználóknak össze kell szedniük minden esetet, reprodukálni, a körülményeket elemezni, stb. Miért? Triviális: ne fusson user error-ba a panaszkodás. Igen. Nyilván ez az első, amire fogják majd. Aztán lehet olyan is, hogy mondjuk egy adott gyártási sor volt csak ilyen-olyan hibás, mert esetleg valaki hibázott a minőségellenőrzésen és mondjuk a beszállítói átvizsgálás sem volt alapos. De meghozták a megfelelő javító intézkedést, így az adott hiba nem állhat fenn. Ekkor neked keresned kell és bizonyítanod kell tudni, hogy pedig de (értsd találsz egy usert egy olyan telefonnal, ami a hibajavítás után jött ki, és produkálja az adott hibát. Nem elmondás alapján, random, hanem reprodukálhatóan, vagy legalább videóra rögzítetten).
Azt hiszem ebből is látszik, hogy mennyire komolyba kell ezt átfordítani, ha csoportosan kell eredményt elérni; lehetne sorolni a szükséges lépések folyamatát napestig Miért? Gondold el, ha a gyártó egy komplett modellsorozat kapcsán felvállal egy ilyet. Pont a Samsung érezte a bőrén ezt a Note 7 kapcsán, de azt viszonylag jól kezelték. Szóval pénzről szól ez, nyilván. Ezekről pedig a vezetés dönt. Mit lehet bevállalni és mit nem. Mit bír el a rendszer. A befektetők, részvényesek nyilván nem dicsérnék meg a vezetést egy kanosszáért; de amíg jön az osztalék, addig apróbb bakik beleférnek. Ne legyenek illúzióink, minden nagyobb cég így működik. A sikerhez komoly felhasználói nyomás kell; minden legyen megalapozott, bizonyított/bizonyítható, egy közös irányba mutató, akár a gyártó saját vállalásait/közléseit megforgatva szembesíteni őket akár logikai bakikkal, stb. Ehhez pedig az kell, hogy a felhasználói tömörülés is letisztázza ezeket; mit is akar elérni, mi pontosan a probléma, kiszűrje azokat az eseteket, melyek valóban egyedi hibák, stb., ezeket is lehetne sokáig sorolni. Ezek akkor is kellenek, ha simán csak írsz a fogyasztóvédelemnek, hogy a Samsung készüléke egy rakás sz@r... Ja, és persze nyíltan kell a közösségnek felvállalnia a saját levelek tartalmát, mert úgy lesz hiteles.De ez csak a saját véleményem...
--- Imprisoned, inside this mind... --- Joined at the soul with a pair of headphones ---
-
zoltan77
aktív tag
Üdv. Beléptem a csapatba egy kék példánnyal, attól függetlenül , hogy az utóbbi hozzászólások csak negatív kritikák. Én bízok benne, hogy nem olyan rosz telefon ez.
Samsung S24 8/256-Honor Tab X9
-
Namelesske
addikt
válasz justmemory #4045 üzenetére
Ennyi.
Döbrögi győzött.
Esélytelen bármi. Kis-pénzű internet senkik vagyunk,
akik egy elhanyagolható méretű fórum-alfórumán fantáziálnak arról hogy idejön Tyler Durden és a Harcosok klubja képletesen felrobbantja a Samsung Members-t. [link]Ha érdekel amiket csinálok: shorturl.at/inoxV
-
félisten
-
justmemory
senior tag
válasz Namelesske #4047 üzenetére
Nem vagyok pesszimista, le lehetne ezt zongorázni, csak a feltételeket kell teljesíteni. És sajnos a legtöbb komolyabb panasz itt vérzik el. És ezt a gyártók, szolgáltatók is tudják. Az emberek nem elég türelmesek, kitartóak, következetesek, stb.; tömegben - ami itt lenne - különösen nem. Legalábbis egy ilyenhez. De ha Erin Brockovich esetére gondolsz...
--- Imprisoned, inside this mind... --- Joined at the soul with a pair of headphones ---
-
Namelesske
addikt
Ha csak nem történik valami csoda, vagy nem indul el valami csere program ezzel én lezárom a "picsogásomat" az Exynos kócerájjal kapcsolatban. Akit érdekel elolvashatja a verdiktem, csak így itt hagyom...
Samsung Galaxy S20 FE 4G Harmadik rész: 2020 legnagyobb lehúzása...
Nagyon remélem lesz 4. rész is.. . [link]
Ha érdekel amiket csinálok: shorturl.at/inoxV