Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Badboys
őstag
Szerintem meg ne kapkodd el. Ezek a tesztek amit a Mobilaréna is csinál nem sok mindenre jók. Élő példa rá az S20FE szét fényezve és a valósággal köszönő viszonyban sincsenek egymással. Becsületükre legyen mondva, hogy nem is lehet 1-2 hét használat mellett normálisan tesztelni. Részemről eddig a samu név és termékei hatalmas csalódás. Példa rá a két A71 és az S20FE. Gyakorlatilag nincs mit venni. Alma nem kell, huawei szintén nálam eldobta a kanalat, a Sony meg hát kitudja mi lesz vele.
[ Szerkesztve ]
-
Badboys
őstag
Tegnap küldtem egy emailt a Samunak. Ma válaszoltak hát enyhén lehangoló volt a válasz. Végül is erre számítottam. Akkora baromságokat írtak, hogy az már fájt. Amellett totál tudatlannak néztek. A választ amit írtam nem teszik kirakatba. Várom mit reagálnak a válaszra. Írtam a membersen is oda még nem válaszoltak. Gyanítom, hogy ez a széllel szemben pisálás.
Köszönjük a megkeresését és sajnáljuk a tapasztaltakat!
Szeretnénk tájékoztatni, hogy a telefonkészülékeink régiónként hardveresen és szoftveresen eltérhetnek. Továbbá, jelenleg nem rendelkezünk hivatalos információval arra vonatkozóan, hogy Magyarországon elérhető lesz-e az 5G képes modell, Snapdragon processzorral.
Amennyiben a telefonkészüléke akkumulátora gyorsan merül, abban az esetben javasolt ellenőrizni a telepített alkalmazásokat. A vírusirtó, launcher vagy cleaner alkalmazások kihatással lehetnek az akkumulátor töltöttségére. Továbbá, használat közben normális jelenségnek minősül, hogy a telefonkészülék melegebb.
Lehetősége van elvégezni egy teljes gyári visszaállítást a készüléken. Az esetleges szoftveres eredetű elakadásokat, a gyári visszaállítással van lehetősége megoldani. A gyári visszaállítást, a következő lépéseket követve van lehetősége megtenni: Beállítások - Általános kezelés - Visszaállítás - Gyári adatok visszaállítása. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a gyári visszaállítás a készülék memóriájába mentett adatok törlésével jár, ezért javasoljuk egy biztonsági mentés elvégzését.
Adatmentésre a Smart Switch programot javasoljuk, amely a következő linken érhető el: http://www.samsung.com/hu/support/smartswitch/ A program használatához adatkábellel szükséges csatlakoztatni a készüléket a számítógéphez, majd a program kezelőfelületén a Biztonsági mentés opciót kiválasztani.
Amennyiben a biztonsági mentést memóriakártyára szeretné elvégezni, a telefonra szükséges letölteni a Smart Switch alkalmazást a Play Áruházból. Az alkalmazáson belül a jobb felső sarokban az SD kártya ikonjára szükséges koppintani, majd a Biztonsági mentést választani az adatmentés elindításához. A gyári visszaállítást követően mind a számítógépes, mind a telefonos Smart Switch alkalmazás esetében a Visszaállítás menüpont segítségével tölthetők vissza a lementett adatok a készülékre.
Kérdezném hátha van itt olyan aki jobban tájékozott a csoportos panasz emelési lehetőséggel nem tudnánk előbbre jutni. Mondjuk olyan fórumon mint a fogyasztóvédelem?
[ Szerkesztve ]
-
Badboys
őstag
válasz Plazmacucci #4041 üzenetére
Nem kötekedés miatt, de mondj egy céget ami hivatalosan elismeri, hogy hibázott. Max akkor , ha hatalmas nyomást gyakorolnak rá. Akkor sem azonnal, hanem kivárásra játszik, Emlékszel az akkumulátor botrányukra? Ott is először az user volt a balfék. Aztán jött a nemzetközi botrány és a vissza hívás cunami. Sajnos itt ez nem fog megtörténni. Itt az a gond, hogy akik megvették azokat arcon csapták és elismerték, hogy hibáztak az exinossal. Ebbe a projektbe 380000 ft ot invesztáltam amit szépen le amortizáltak pár hónap alatt. Na leginkább ez piszkálja a csőröm.
[ Szerkesztve ]
-
Badboys
őstag
válasz Namelesske #4050 üzenetére
Sajnos a 4. rész eléggé baljós árnyakat vetít előre. Fogalmazzunk úgy, hogy valóban letiltotta a gyártást ezzel elismerte , hogy hibázott. Igaz rajtunk nem segít. Remélem ezt nem az fogja követni, hogy a frissítéseket is megszünteti. Igaz a samu üzletpolitikáját kevésbé ismerem ezen a téren. Az első samu telefonom, de hatalmas csalódás. El sem tudom képzelni miért tépték a szájukat régebben a samu tulajok. Mert erre nem igazán lehetett. Sőt ma sem.
-
Badboys
őstag
válasz bluemirage #4052 üzenetére
Sajnos őszintén aggódom az elmaradás miatt. Mivel teljesen beszüntetik a 990 gyártását is alig 6 hónap alatt. Ez sajnos rossz ómen. Igaz nem tudom mennyit adtak el ebből a félresikerült hardverrel szerelt telefonból. Gyanítom nem sokat mivel ebből csak ide meg a térség pát országába adtak el. Ezzel szemben csak itt nem volt választási lehetőség, hogy melyik variánst vehetem. Gyanítom, hogy kis pénzér megvették, ide jó lesz felkiáltással. Jól ismerve az itteni 3 szolgáltató lehúzós megoldásait. A rossz tapasztalat meg abból adódik, hogy vettem egy órát egy neves cégtől. Aztán csing csang elvtárs egy reggel arra ébredt, hogy elmúlt 10 hónap felejtsük el a terméket. 140 ezer forintos óráról beszélünk. Hála istennek tönkre is mentek. A samu viszont nem fog zátonyra futni több lábon állása és az userek miatt. Kiad most egy frissített verziót szerinted mekkora esély van arra, hogy támogatni fogja a beszüntetett exinost? Szerintem 0 hoz közelít az esélye.
[ Szerkesztve ]
-
Badboys
őstag
válasz Antonio989 #4063 üzenetére
Az összefogás és egymás becsülésének hiánya ebben az országban csodákra képes.
-
Badboys
őstag
-
Badboys
őstag
Batery statot tudja valaki , hogyan kell törölni samun? Köszi
-
Badboys
őstag
válasz Namelesske #4119 üzenetére
Ehhez érdemben nem tudok mit mondani mert sohasem kellett telefont szervizelni. Samsungról tapasztalatom meg semmi, mivel ez az első. Magam nem hinném, hogy házilag megtudnám oldani. Ilyen jellegű elektronikához 0 a tudásom.
leslien: Nem eladtad?
[ Szerkesztve ]
-
Badboys
őstag
-
Badboys
őstag
válasz s4hu|SyD^ #4206 üzenetére
Szerintem meg nem hülyeség mivel, hogy elkerüld a problémákat ezért kényszerből kénytelen vagy korlátozni a teljesítményét. Ezt kizárólag a samu FE re értem. Na akkor most fussunk neki még egyszer. Csak annyira, hogy az az exinos több sebből is vérzik. Nem véletlen, hogy le álltak a gyártással alig 6 hónap elteltével. Be ismerték, hogy sz@rt csináltak nem jött be. Ne legyen igazam, de a fekete leves ezután jön. Lesz még siránkozás, hogy anyám nem ezt lovat akartam.
-
Badboys
őstag
válasz justmemory #4215 üzenetére
Kamionban használtam M7, M9, M11 sosem ment tönkre egyik sem.
[ Szerkesztve ]
-
Badboys
őstag
Ne kapkodjátok el szerintem lesz még kedvezőbb ajánlatok is. Az MM ben az gáz ár. Főleg, ha valaki nem kp re veszi. Hitelre majdnem 300 hibbantak.
-
Badboys
őstag
válasz justmemory #4265 üzenetére
Rendben semmi gond. Csakhogy nekem a szgk ban csak a szélvédő mögé tudom tenni. Nem tudom pl. a szellőzőre tenni mert nem olyan kialakítású .A motoron meg plexy mögött+ teljesen zárt vízhatlan tokban. Szerintem akkor teljesen megfő.
-
Badboys
őstag
válasz leslien #4279 üzenetére
Nem tudom mennyire lenne járható. Nekem jó tapasztalatom van a TMX el. Volt egy huawei watch2 órám. Sem frissítés semmi nem jött rá sőt a vétel után talán 1 évre le álltak a gyártással. Garanciáztattam nem tudták javítani. Igaz nem egyik napról a másikra ajánlottak cserét amit nem fogadtam el. Annyira egy rühes cég volt a huawei, hogy mondtam nekem egy gombostű sem kell tőlük. Kaptam egy csere utalványt. Mondjuk azt nem tudom, hogy milyen az alkatrész ellátás erre a telefonra. Az említett órát nem tudták javítani. Talán várni kellene.
[ Szerkesztve ]
-
Badboys
őstag
Akik a snapist birtokolják azoknak is rugózik a GSM jel?
-
Badboys
őstag
Itt a samu válasza a problémákra.
Köszönjük a megkeresést. Szeretnénk tájékoztatni, hogy egyeztettünk technikusainkkal az Ön esetét illetően. Munkatársaink tájékoztatása alapján Magyarországon hivatalosan nem került forgalomba S20FE Snapdragon készülék, így nincs lehetőség a telefont ilyen verzióra cserélni. Amennyben hibás müködést észlel a készülék esetén és már a teljes gyári visszaállítás is megtörtént, márkaszervizeink állnak szíves rendelkezésére a készülék kivizsgálását és javítását illetően. Közel eső márkaszervizeinkre a http://www.samsung.com/hu/support/servicelocation/ linken kereshet rá. Továbbra is készséggel állunk szíves rendelkezésére Samsung termékekkel kapcsolatos kérdései esetén. A gyorsabb és hatékonyabb segítségnyújtás érdekében javasoljuk, hogy hivatkozzon a xxxx nyilvántartási számra. Üdvözlettel, Samsung Electronics Magyar Zrt. Ügyfélszolgálat
-
Badboys
őstag
válasz Plazmacucci #4551 üzenetére
Gondoltam. Biztosíthatlak nem hiszek a tündérmesékben. Pedig van ahol simán cserélnék ilyen hibákkal.
-
Badboys
őstag
Ma megkaptam a fogy. védelemtől is a tájékoztatást. Nem teszem ki az egészet mert hosszú lenne, de aki igényli privátban elküldöm.
Budapest Főváros Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Főosztályához érkezett bejelentésével kapcsolatban
az alábbiakról tájékoztatjuk.
Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm.
rendelet alapján, az egyes tartós fogyasztási cikkek esetében – 10 000 Ft vételár felett – a (2020-ban
vásárolt) telefonjára az értékesítő cégnél a vásárlástól számítva 1 évig kötelező jótállását
érvényesítheti (a kétéves, minden termékre vonatkozó szavatossági határidő mellett). A jótállási,
"szavatossági igényt olyan hibákra lehet érvényesíteni melyeket gyártási hibára lehet visszavezetni."
Ezen időn belül a Ptk. 6:159. § [Kellékszavatossági jogok] alapján:
(2) Kellékszavatossági igénye alapján a jogosult választása szerint:
a) kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha a választott kellékszavatossági jog teljesítése lehetetlen.[ Szerkesztve ]
-
Badboys
őstag
válasz s4hu|SyD^ #4683 üzenetére
Igen, de tudjuk, hogy jobb nem lesz egyre szarabbakat gyártanak ez az üzletpolitika. A vevő meg vár a csodára. Sajnos ezek már nem a 10 évvel ezelőtt gyártottak. Szerintem ez az S20FE nem egy világmegváltó szerkezet. Nekem exinos van, de szerintem a snapis egy paraszt hajszállal jobb. Jó két paraszt hajszállal. Talán a 21 et nem baltázzák így el. A lepényhal meg utoljára.
-
Badboys
őstag
válasz dionaea #4714 üzenetére
Totál felesleges egy hulladék társaság. Amennyiben akarod privátban elküldöm a tegnapi irományukat. Szar telefon. Szar az egész cég ahogy van. Ezekután sohasem fogom megérteni a samu fanokat akik más telefonokat fikáztak. Bagatel 380000 ezret fektettem ebbe a projektbe.
-
Badboys
őstag
válasz Plazmacucci #4716 üzenetére
Ez konkrétan nem az. Ez tesze - fosza cég ami samu képviselet néven semmit sem produkál. Gyakorlatilag halovány sejtelmük sincs, hogy tulajdonképpen milyen készülékeket forgalmaznak. Felesleges fényezni a szarból nem lesz lekvár. Nálunk ezt 10 perc alatt lerendezték volna. Itt meg 1 hónap levelezés 0 eredményt produkált. Gyakorlatilag a sott nem érdekel. Ami viszont érdekel , hogy korlátozni kell a telefont. Fél óra skype és azt lesed, hogy mikor kapcsol ki a melegedés miatt. Vissza kell venni 3G re, hogy valamelyest stabilabb legyen a térerő. Az a csodás újlenyomat olvasó Ugye és még sorolhatnám mit miért. Senkisem ringassa magát abban, hogy a 5 féle S20FE 3 évig támogatott lesz. Ja és gyakorlatilag egy halom pénzt buktunk. Ugyanis, ha eladható akkor hatalmas buktával. Viszont az igazság, hogy a lőtéri kutyának sem kell ez az ipari hulladék.
leslien: Sajnos igen.
-
Badboys
őstag
válasz Plazmacucci #4726 üzenetére
Nem, de elképzelhető, hogy felesleges. Tipikus széllel szemben nem lehet. Talán egy próbát megér. A Fogy. védelemhez írtam a válasz borítékolható volt. Azt kellene tudni meddig fogják javítani őket na utána lenne esély. Lehet addig megoldódik az egyéb problémám és akkor aktualitását veszíti. Gondolkodom, hogy elajándékozom egy szegény családnak, mivel eladhatatlan, de mi legyen helyette? Tiszta 21 es csapdája. A snapival szerelt változathoz is megingott a bizalmam.
[ Szerkesztve ]
-
Badboys
őstag
válasz mantequilla #4740 üzenetére
Ez egy beteg világ [link] Elnézést nem neked ment.
[ Szerkesztve ]
-
Badboys
őstag
válasz Pizzafutar #4752 üzenetére
14 napos elállás nem játszik? Csere snapisra.
-
Badboys
őstag
válasz Pizzafutar #4755 üzenetére
Mint írták 72 óra a hétvége nem számít bele.
-
Badboys
őstag
Nos eladtam. Most jönnek érte. Már csak az a kérdés érdemes e a snapdragonost megvenni? Annak is ingadozik a térereje? Lekell kapcsolni fix 3G re? Mennyire melegszik?
-
Badboys
őstag
válasz Namelesske #4798 üzenetére
Szerintem nekem is csak azért ment el mert itt lakom a vevőtől 40 km re. Így átjött most és elvitte. Pedig holnap reggel akartam menni Szegedre a SES be mert beszámolták volna. Így viszont nem kell beszámolni.
leslien: Így igaz.
Új hozzászólás Aktív témák
- Elemlámpa, zseblámpa
- Politika
- Milyen processzort vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- AMD CPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Vicces képek
- Milyen routert?
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- EAFC 24
- Computex 2024: a jövőt vázolta fel az NVIDIA
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy S21+ 5G 256GB Phantom Silver
- IPhone 15 Pro 128GB gyári független 2025.02.12 Apple garancia Partnero vásárlás
- Iphone 13 pro max 128 GB sierra blue kártyafüggetlen
- IPhone 15 Pro max 256GB gyári független megkímélt 2025.12.27. Apple garancia!
- iPhone 13 128GB Product RED kártyafüggetlen! Akku 87%! Fulldoboz!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen