Új hozzászólás Aktív témák
-
Somatom
veterán
válasz Donki Hóte #99 üzenetére
Viszont, tudja, amire tervezték. 10 gyorsulást símán kibír egy főtengellyel. Akinek telik majomra, annak legyen pénze
banánralóherére is![ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
veterán
A polémia onnan indult, hogy bambano azt mondta, hogy a nagyobb motorban nagyobb a tartalék. Ez igaz is egy 5.7-es 340 lóerős V8-ra, de még bambano 3.2-es 215 lóerős V6-osára is igaz. De egy 2.9-es 510 lóerős motorra nem biztos, hogy igaz.
Amikor bambano padlógázon gyorsít az M7 kivezetőjén, akkor az ő autójának a motorját ugyanakkora terhelés éri, mint amikor egy 510 lóerős Alfa V6 félgázon megy. Ha pedig az Alfát lepadlózzák, akkor bizony kétszer akkora tömegerők ébrednek az Alfa motorban, mint bambano autójában (és négyszer akkorák, mint a tiédben ).
Szóval szerintem a poszt írója nagyon jól tette, hogy rizlingre vette az autót (a T9 szótár mindig ki akarja javítani lízingre, de nem hagyom neki ), mert Ferrari technika ide, vagy oda, ez a motor nem fog félmillió km-t elmenni
Amúgy nem értem, hogy miért emlegeti mindenki folyton, hogy ez egy duplaturbós motor. Egy V motort nehezen lehetne megkonstruálni egy turbóval. Vagyis elméletileg egy 2.9-es V6-s turbós motor nem más, mint két egybeépített 1.5-ös 3 hengeres motor, amelyeknek van egy-egy turbója.
Az más kérdés, hogy nemnagyon van olyan turbós 3 hengeres 1500 köbcenti körüli motor, ami 250 lóerőt tudna, hogy kettő ilyenből lehessen egy 510 lóerős motort építeni
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
Anaren91
senior tag
válasz Donki Hóte #102 üzenetére
Ez egy luxus sportautó.. Nem arra tervezték, hogy napi használat mellett elmenjen 500k km-t. De aki ilyet vesz, gondolom nem is erre szánja.
Vagy ha igen, akkor amikor letelik a garancia róla továbbadja, és pont leszarja, hogy az aki használtan megvette, mennyit fog rá költeni, meg szívni vele.MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
veterán
válasz Anaren91 #103 üzenetére
Persze, hogy nem arra tervezték, hogy félmillió km-t elmenjen
Egyesekben mégis az a sztereotípia él, hogy ha egy sportautót nagypapás stílusban vezetnek, akkor el fog menni félmillió km-t. Ez lehet, hogy igaz is, de minden kövér gáz 10 ekm-nyi mennyiséget csökkent ezen az 500 ezer km-en
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
Somatom
veterán
válasz Donki Hóte #102 üzenetére
Toyota Yaris GR. Igaz, nem 1,5, hanem 1,6, de három henger és 261LE (mellesleg 4WD).
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
nevemfel
senior tag
Szép ótó. Mennyit engedsz a feléből?
Forget your troubles, c'mon get happy
-
bzoley
veterán
válasz Donki Hóte #102 üzenetére
A 2.9 és 3.2, sőt a korábbi 3.5-ös v6-om is számomra elég messze van még a "nagyobb motor" kategóriától.
A belefújt 510 lóerőtől nem lennék boldogabb, a Hungaroringen talán. De ha közlekedésről van szó, maradok az őserőnél -
Anaren91
senior tag
válasz Donki Hóte #104 üzenetére
Sokmindentől függ. Ha tényleg egy teljesítményre kihegyezett autó, ahol mindent kicentiztek, akkor néhány elrúggás odatehet a motorbelsőnek (főleg hidegen szereti nagyon ) , de megelőző karbantartással fent lehet tartani a motort. Főtengely csapágy csere, rendszeres olajcsere (nem 30k km után). Ha kímélve van vezetve, sokat növelhet a motor élettartamán. De tény, hogy ezek nem mindennapi használatra lettek csinálva.
De mondjuk az én 35d-m is már inkább a sport szedán kategóriába tartozik, de a maga 3 literes sorhatjával ha finomat járok vele örök mint a nyomorúság Bár néha meg kell kínálni kicsit, mert szereti...De bírja is, mert egy roppant alulparaméterezett motor. 272 ló gyárilag, de olyan 450 lóerőt gyári motorbelsővel simán ki lehet hozni belőle.
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
válasz Donki Hóte #104 üzenetére
a nagypapás stílusban vezetett motor *SOKKAL* hamarabb megpusztul, mint az, amit ésszel meghajtottak. nem a fordulatszám öli meg a motort, hanem a nyomaték.
másik hsz-re:
nem azt gondoltam összehasonlítási alapnak, hogy milyen, amikor megküldesz egy motort, csak úgy. mondok példát: m7-es bevezető, legendás érdi emelkedő, nyári vasárnap délutáni csúcs. senki nem pattog, mert minden sáv tele van, mint a négyeshatos, hanem mindenki tartani akarja a kialakult tempót. ilyen helyen vajon a ford mondeo 1.0 3 henger ecofing lesz a tartósabb, vagy a ford mondeo v6-os motorral?Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
veterán
Jó példát hoztál, a Ford 3 hengeres EcoBoost motorja egy hatalmas melléfogás Az a motor nemcsak az érdi emelkedőn péntek délután húzatva pusztul meg egy Mondeoban, hanem bárhol és bármikor, akár egy Fiestában is
Arról a motorról a szakma ódákat zengett, aztán idővel kiderült, hogy előbb, vagy utóbb, de biztosan meghal.
Ellentétben pl. a VW 1.4 TSI motorjával, amiről mindig harsogták az autós újságírók, hogy az egy betegágy, kerülje mindenki, ehhez képest az utóbbi időben elkezdték írogatni, hogy a szíjas vezérlésű 1,4 TSI egy egész jó motor (persze csak halkan mondogatják, hiszen a korábbi önmagukat cáfolják ezzel ).
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
veterán
Megnéztem, az ARQ-510 rendszám még szabad
Viszont érdekes módon az ALFA-01 rendszám is szabad, egy ilyen verdával én inkább arra mennék rá
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
Anaren91
senior tag
válasz Donki Hóte #110 üzenetére
Azért mert az első szériás láncos vezérlésű 1.4 TSIk tényleg szarok voltak. Ezt 2012 után javították, amikor szíjra cserélték a láncot, megoldották, hogy bemelegedjen a motor, meg kiirtottak egy csomó hibát ami miatt szarok voltak.
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
válasz Donki Hóte #111 üzenetére
Csak az ARQ-510 az ~110e HUF, az ALFA-01 viszont ~435e
Ha a másodikra adnám a fejem, akkor inkább ROMEO-1 lenne a rsz. (Crysis 3-ban Psycho rádió hívójele, meg hát, passzol ehhez is).A polémia onnan indult, hogy bambano azt mondta, hogy a nagyobb motorban nagyobb a tartalék. Ez igaz is egy 5.7-es 340 lóerős V8-ra, de még bambano 3.2-es 215 lóerős V6-osára is igaz. De egy 2.9-es 510 lóerős motorra nem biztos, hogy igaz.
Szerinted egy 5.7-es V8 bírja tovább mondjuk 7-7500-as fordulaton (ahol kb. leadja a maximális 340 lovat), vagy a 2.9T V6 3500-4000 körül, ahol kb. 340 ló a teljesítménye?
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Csak az ARQ-510 az ~110e HUF, az ALFA-01 viszont ~435e
Na, ezt nem értem Nem egy 33 éves Alfa 33-ra veszel rendszámot, hanem egy 25 millás csúcsgépre
A második felvetésedre csak azt tudom, mondani, hogy nem tudom, hogy melyik 5.7 motorról van szó, de a 340 lóerőből arra tippelek, hogy egy 5.7 HEMI L motorról van szó, az 5800-as fordulaton hozza a 340 lóerőt, de az még fontosabb, hogy már 4000-es fordulaton hozza az 500 Nm körüli nyomatékot.
Az viszont biztos, hogy amerikai motorról van szó, nem nagyon szereti a tartós magas fordulatszámot, szóval az Alfa biztosan tovább bírja 4000-es fordulaton, mint a HEMI az 5800-as fordulaton.
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
nagyúr
A nyomatek es a loero nem fuggetlen mertekegysegek, ha 'semmi ertelme forgatni' az azt jelenti, hogy esik a nyomateka. Egy egyenletes nyomatekgorbeju motort termeszetesen erdemes forgatni, akkor jon a teljesitmeny. A gyorsulas meg a teljesitmenytol fugg, a fotengely nyomateka irrelevans.
while (!sleep) sheep++;
-
bzoley
veterán
Semmi értelme forgatni, mert az alsó tartományban is rendelkezésre áll az összteljesítmény jelentős része. Így értettem. És még mindig közlekedésről van szó, nem gyorsulási versenyről. Nálam mondjuk nehéz is túlforgatni, mert még manuális módban is elvált 4500 körül. Csak előzésnél engedi feljebb. Egyébként ha jól emlékszem 4500 fölött már csökken a nyomaték.
-
-
válasz Donki Hóte #119 üzenetére
De ha valamire nincs szükséged, akkor 200 ft-ot is sajnálsz rá. Engem meg az egyedi rendszám nem nagyon izgat. Abból a pénzből már veszek bele egy köbméter 100as benzint és mennyivel jobban járok vele
-
Szada85
aktív tag
Vagy egy(-két?) szett gumit, szerintem 510 lóval a hátsó keréken úgyis kelleni fog.
Az egyedi rendszám "ilyen áron" szerintem sem éri meg, ha pár ezer Ft-os plusz lenne, mint a németeknél, akkor nem lenne kérdés. -
Anaren91
senior tag
Nem tudom, hogy az irigység beszél-e belőled, vagy csak poénosnak találod ideböfögni ezeket, de kb az összes hozzászólásodban csak fikázod ezt az alfát.
Egy zsír új 0 km-es autóról beszélünk. Szerinted mi baja lesz 5-6 évig? Semmi. Ha meg lesz azt garanciában intézik. Az meg, hogy 5-6 éves korában mi baja lesz, és mennyit kell rá költeni nem érdekli a gyártót. Legtöbb esetben a tulajt se, mert aki meg tud venni egy ilyen kaliberű kocsit, fogja és eladja pár évesen, és vesz egy újat. Aztán pont leszarja te mennyit fogsz rá költeni, ha használtan megveszed. Éltem kint németben, senkitől sem hallottam, hogy milyen szerviz igényes lenne egy bmw pl. Megveszi 0 km-el, vagy lízingeli, 2-3 évesen eladja, és hozza ki az újat.MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
veterán
De ha valamire nincs szükséged, akkor 200 ft-ot is sajnálsz rá.
Na, akkor itt az idő, hogy feketén-fehéren levezesd, hogy neked miért van szükséged egy 510 lóerős sportgépre. Mert úgy tűnik, hogy nagyon-nagyon sok köbméter benzin árát fizeted rá egy szintén jól menő 2000 köbcentis autó árára pluszban, hogy Quadrifogliod lehessen, ennek biztosan megvan az ésszerű magyarázata
[ Szerkesztve ]
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
bzoley
veterán
válasz Donki Hóte #128 üzenetére
Nem mindig van ésszerű magyarázat. Főleg, ha belül valami félrecsúszik.
Ha lenne rá pénzem, egy percig sem gondolkodnék, hogy átüljek egy Redeye-ba annak ellenére, hogy a józan észnek teljesen ellentmond. Ő ezt szeretné, és megteheti. Én még gyűjtögetek egy darabig -
Eastman
őstag
válasz Donki Hóte #128 üzenetére
Ez az év eddigi legelszomorítóbb kommentje.
Egy háromszavas kérdéssel meg is válaszolható.https://logout.hu/tema/re_gerincserv_muteti_kezelese/keres.php?suser=Eastman ⮞ Műtét nélkül is lehet megoldás...
-
Anaren91
senior tag
válasz Donki Hóte #128 üzenetére
Miért van szüksége valakinek egy 600k-1 misis videókártyára, mikor a 100k-son is elmennek a játékok butított felbontással? Minek valakinek több százezres fejhallgató, ha az 1000 forintos hama is szól? Minek 4k tévé házimozival, ha a CRT-n is lehet filmet nézni? Minek több százezres horgászfelszerelés, ha az őslakosok egy gatyagumival meg egy szöggel is tudnak pl horgászni?
Hobbinál, meg vágyálomnál nincs éppeszű magyarázat. Azért, mert erre vágyik, és megteheti, hogy vegyen egyet, mert ezért dolgozott keményen az életében. Vannak olyanok akiknek az a cél, hogy vegyenek egy házat, és boldogok, vannak olyanok akik ettől többre vágynak, és tesznek érte. Mindenki álmodhat nagyot, de tenni kell érte.
Lehetsz te is vállalkozó, a lehetőség adott. Van aki a befolyó összeget gyűjti a bankszámláján mint Dagobert, és van pénze, csak élni nem él, meg van olyan, aki a megkeresett pénzből valóraváltja azt, amire a szíve vágyik. Ennyi.MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
válasz Donki Hóte #128 üzenetére
mer egy opelre nem tud felvágni
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
plömplöm
őstag
válasz Donki Hóte #111 üzenetére
ha a naaagy állami rendszámlekérdezőben nézted meg, és ott azt láttad, hogy nem volt kiadva, ez nem jelent semmit. nekem van olyan pár rendszámtáblám, ami szerintük nincs kiadva, nekem meg fizikailag van meg, konkrétan én váltottam ki annak idején. az is A-val kezdődik.
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
-
plömplöm
őstag
válasz Anaren91 #131 üzenetére
ha a "600k-1 misis" és a "100k-s" videokártya között van +3fps, akkor annak van valami értelme. kérdőjeles, hogy "megéri-e", de van. annak, hogy a 0-130kmph 15sec vagy 7sec, annak kb semmi értelme, és legalább próbáljunk megmaradni a legalitás talaján, én legalábbis nem olvastam még azt, hogy azért lett ez az autó, mert rendszeres hring és tsai látogatás a cél, és mindezt lábon, nem valami fele ennyiből épített autóval egy tréleren, amitől aztán ez a lóherés körönként kapna egy kört.
"aki nem akar beállni a bmw/audi/ócskajapánrizsrakéta"
hát, lehetne venni volvót (polestar), porkét is akár.All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
-
Anaren91
senior tag
válasz plömplöm #138 üzenetére
Annak a 3 fpsnek pont annyi értelme van, minthogy 10 mp helyett 4 mp alatt van százon. De ha az árakat vetjük össze, full hd 60 fps helyett 4k 60 fpsnek is pont annyi értelme van mint egy gyors autónak. Élményt ad és kész. Full lowon 30 fps-el is el lehet játszani, mint ahogy egy 1.0-ás szuszkával is el lehet járni. Mégse ugyan az az élmény ha 4k 60 fps el játszol végig egy játékot, meg mégse ugyan az az érzés, hogyha az 1.0-ás seggtaliga helyett mondjuk egy ilyen Alfával mész. Kinek mi okoz örömöt. Én egy 1.0-ás szuszkából ültem át a mostani kocsimba, és minden reggel amikor kimegyek a garázsba vigyorra húzódik a szám, mert végre ott látom azt a kocsit, amire gyerekkorom óta vágytam, és azt mondom magamnak, hogy igen, megcsináltam. Jöhet a következő. És nem egy 25-30 millás járgány, de az, amire én vágytam. És szerintem ezzel HussarF is így lesz.
Ha neked nincs ilyen dolog az életedben, amit ha elérnél, boldogság töltene el, akkor csak sajnálni tudlak.#139
Hülyeség. Az vesz most videókártyát, akinek akkor se számítana, hogy mennyibe kerül, ha olcsóbb lenne. Az akinek meg még az MSRP is olyan hogy jó de mintha a fogát húzzák, nem fog venni drága kártyát, csak azért, mert az van. Az megelégszik azzal amilye van és kész.[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
plömplöm
őstag
válasz Anaren91 #140 üzenetére
"Ha neked nincs ilyen dolog az életedben, amit ha elérnél, boldogság töltene el, akkor csak sajnálni tudlak."
hát, nekem van pld családom, de ezzel persze az a baj, hogy pénzért nem vásárolható. akinek pénzért vásárolható dolgok jelentenek élményt az életben, azokat csak sajnálni tudom. béke.
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
veterán
Sajnálom, hogy elszomorítottalak
De ha már túl vagy a szomorúságon, akkor légy szíves magyarázz el nekem valamit.
Ha valaki egyszer számítógépszerű jéghideg racionalitással rendelkezik egy olyan kérdésben, hogy egy haszontalan egyedi rendszámtáblára nem hajlandó négyszer annyit költeni, mint egy másik rendszámra, akkor ugyanez az ember 10 perccel előtte hogyan lehetett olyan kirobbanóan ösztönvezérelt, hogy a rendszámtáblánál tízszer feltűnőbb és ötvenszer drágább autót annyira hasznosnak tart, hogy szemrebbenés nélkül kiadja a pénzt rá.
Egy ROMEO-1 feliratú rendszámtábla és egy 510 lóerős ALFA ROMEO autó szerinted miért nem tartozik a tök egyformán hasznos, (vagy tök egyformán haszontalan) tárgy kategóriájába
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
Anaren91
senior tag
válasz Donki Hóte #142 üzenetére
Mert mit nyersz abból, ha digo-01 lesz a rendszámod vagy Romeo-01? Semmit. Nem mind 1 mi van a kocsi elején? A különbözetből meg tudsz venni sok olyan dolgot ami több élményt ad. Le is írta, hogy pont nem érdekli az egyéni rendszám. Abból a pénzből elmehet egy párszor mondjuk pályára megcsapatni a gépet. Vagy televágja a tankot egy párszor, és bejárja az országot. Vagy akármi értelmesebb dolgot. Hobbiban meg ne keress logikát, főleg anyagi vonzatban, de attól mert valaki megteheti, hogy megveszi magának a drága holmit, nem jelenti azt, hogy szórni kell a pénzt értelmetlen dolgokra, csak mert van péz had menjen alapon.
Én pl imádom a zenét, és hajlandó vagyok kiadni nagyobb összeget egy minőségi fejhallgatóra, de több 10 ezer forintot nem fogok kiadni egy kolumbiai szűz lányok combján 24 karátos aranyból sodort audió kábelre, mert hát csak azon szól jól igazán. Ez már kb az a kategória, hogy fölösleges, mert akármelyik audiofill akármit mond, halandó ember semmi különbséget nem fog hallani akkor, ha egy mondjuk 5000 forintos kábellel van rákötve az erősítőre vagy ha egy 50000 ft ossal.
De am nem tudom miért lovagolsz még ezen az 510 lóerőn. Teljesen egyszerű a logika mögötte. Erre vágyik évek óta, megteheti, megveszi. Ennyi az értelme. Üdv a fogyasztói társadalomban.
#141
Nem vitatom, és örülök, hogy örömöd leled a családodban. De attól, hogy valaki vágyik az úgymond "kötelező" dolgokon kívül mint család, ház, gyerek másra is, az nem jelenti azt, hogy csak a pénzből vehető dolgok teszik boldoggá. Az a baj, hogy a legtöbb ember Magyarországon örül annak, ha ezek megvannak, és megelégednek vele. Én nem szeretnék ebbe a kategóriába tartozni, és család és gyerekek mellett is szeretném megvalósítani a vágyaimat. És ezzel rajtam kívül szerintem sokan mások is így vannak.MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
veterán
válasz Anaren91 #143 üzenetére
Mert mit nyersz abból, ha digo-01 lesz a rendszámod vagy Romeo-01? Semmit. Nem mind 1 mi van a kocsi elején?
NEKEM teljesen mindegy, hogy mi van a kocsi elején. Viszont a posztoló fél évig vetyengett az autó színén, tehát NEKI nagyon fontos minden külsőség.
Az egyedi rendszám hasznossága teljesen megegyezik a feláras speciális fényezés hasznosságával. Amit a speciális szín felárára kiadott, abból benzint és gumit is vehetne egy pályanapra és autózhatna egy jót Vagy szerinted nem
Sőt, az egyedi rendszámot egyszer megveszed és többet nem kér enni. Az egyedi színezést meg egy vagyonért javítják, ha megsérül, szóval az duplán drága
[ Szerkesztve ]
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
Anaren91
senior tag
válasz Donki Hóte #145 üzenetére
Ugye ezt te se gondolod komolyan? Egy autó színe teljesen megváltoztatja azt, hogy milyen képet fest egy kocsi.Nálam is kitétel volt, hogy Carbon Schwarz legyen, mert az tetszett. Rendszám meg szar mindegy mi, lehetett volna FAX-001 is. Vagy amikor te használt autót nézel, pl mindegy milyen a színe? Tudok egy tök jó pinarózsaszín twingot érdekel?
Vagy nem tudom hányszor dícsérték meg a rendszámtábládat, de azt biztos mondta már valaki, hogy de jó a színe a kocsidnak.MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
válasz Donki Hóte #145 üzenetére
egyrészt a rendszám nem látszik annyira. másrészt a rendszámot később is lehet cserélni. a kocsi festésére pont az ellenkezője az igaz.
harmadrészt a rendszámtól nem megy jobban az autó, sőt az 510 lóerőtől meg igen.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
válasz Anaren91 #146 üzenetére
miért, milyen *VALÓS* képet fest rólad a festés?
például milyen *VALÓS* képet fest rólam az, hogy az autóim vagy fehérek vagy ezüst szürkék?
hint: semmilyet. mint ahogy az, aki a ruházatom alapján skatulyáz be, tévedni fog.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
veterán
válasz Anaren91 #146 üzenetére
Nekem tök mindegy, hogy milyen az autó színe. Na, jó, nem tök mindegy, mert fekete, fehér, meg metálszürke nem lehet, de ezeken kívül nekem teljesen mindegy a szín. Benne ülök, nem látom a színét, tehát kb. mindegy.
Általában típust, felszereltséget, extrákat, stb. én választok, a színeket meg az asszony
Egyszer szaladt csak fel kicsit a szemöldököm, amikor világos bézs belső kárpitos autót nézett ki, de végülis a világos kárpit jól bírta a gyűrődést, két-három évente elég volt tisztítani.
Szóval a szín nekem a rendszám kategóriájával egyenlő, amit nem látok, az nem nagyon érdekel.
(A használtautós kérdésedre nem tudok válaszolni, még az életben sem vettem használt autót, nem is tervezek ilyet venni )
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
Pontosan, amire gondoltam
(#145) Donki Hóte
Ezzel már elmegyünk lassan abba az irányba, hogy magyarázza meg az ember, hogy ha tetszik neki a nő, akkor vezesse le logikusan, hogy milyen paraméterei miatt tetszik neki objektívan.Ha erre vagy kíváncsi, a vékony, kicsi lányok tetszenek kis kerek fenékkel, attól teljesen kivagyok. De, hogy milyen a melle, az nem igazán érdekel
Mi olyan meglepő azon, hogy vannak szempontok, amik fontosak voltak nekem, meg vannak olyanok, amik nem? És amit fontosnak tartottam, arra hajlandó voltam áldozni, amit meg nem, arra nem.
Ha feltenném az extralistát és leírnám, hogy mit és miért pipáltam be és mit hagytam ki, lehet akkor is csodálkoznál. Pedig semmi különös, mindössze az én szempontrendszeremet tükrözi.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Főzőcskés topic
- PlayStation 1 / 2
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Házimozi haladó szinten
- Okos Otthon / Smart Home
- Robogó, kismotor
- További aktív témák...