Új hozzászólás Aktív témák

  • válasz freeknight #6 üzenetére

    Azért félig rajtam múlott ez, hogy ez ennyire elhúzódott. Ha júliusban azt mondom, hogy uzsgyi, rendeljük, már őszre itt lett volna, csak akkor úgy voltam vele, hogy még bírom cérnával.

    #7 Nemonddmá
    Szerencsére nem vagyok rákényszerítve, hogy sokat vezessek városban. Engem a BP-i vezetés is hamar elkezd frusztrálni. Ülni a dugóban, zötyögni a rossz utakon, kerülgetni a kátyúkat, keresni a parkolóhelyet... Oda valami SUV kell, ami átlibben minden úthibán, ellátsz mások feje felett... Khm, akarom mondani, városi kisautó, ami keveset fogyaszt és szennyez, kis helyen is elfér stb. ;]

    #14 Carlytoo
    Nem azért van szükség lízingre, mert nem lehetne egyben letenni a pénzt. Ez azért alapvetően céges autó lesz, még ha nem is a hagyományos "málhás ló" értelemben, hogy évi 50 ezret megy és ütve vágva van. (Évi 10 ezer km, valószínűleg így is simán belemegy majd.)
    A nyíltvégű lízing legfontosabb tulajdonsága, hogy céges használat arányában (amit útvonalnyilvántartással igazolsz), visszaigényelheted az áfát a kezdőrészletből és a lízingdíjakból. Ekkora összegnél ez egy jelentős tétel :)
    Meg persze egyébként is jobb, ha van forgatható tőkéd, mint ha az elején mindent beleborítasz a kocsiba :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák