Új hozzászólás Aktív témák
-
#50192640
törölt tag
Előre mondom, hogy nem a zsebedben akarok turkálni, meg irigykedni
Le vagyok nyűgözve a részletekre fordított figyelmedtől meg az alaposságtól, de ez az írás nekem a science fiction kategória, a tárgyát és az értékét tekintve is. Kb annyi a kapcsolata az én valóságommal, hogy ennek az autónak is négy kereke van, a többi, including a rendszám milyen alakú legyen meg milyen egyéni rendszám legyen az olyan szintű disconnect, mint az Amerikába jöttem c filmben Semmi és a postásnőEttől függetlenül élvezd, csak törd meg a sztereotípiákat is pls
-
Kis túlzással ezzel kelek és fekszek 2 éve. Ez ilyen megvalósult álom (vagyis még nem valósult meg...). Igazából még ennél is jobban bele tudtam volna menni a részletekbe, de már nem akartam emészthetetlen szintű bejegyzést összerakni
Ez a rendszám dolog pont nem a sci-fi része Egy egyedi rendszám, ami ugyanolyan 3 betű - 3 szám formátumú, mint az alap, az alig több, mint 100k forint. Ha 4 betű - 2 szám vagy 5 betű - 1 szám kombót kérsz, az már 430k HUF körül van. A 100-ast se nagyon éri meg nekem, de annak még adok egy halvány esélyt. A rsz. formátuma (hogy matrica, vagy kis alapú) meg alig kerül valamibe, inkább csak adminisztráció.
Alfás sztereotípiák legfeljebb olyanok, hogy lerobban a kocsi minden úton. Azt, remélem, mindenképpen megtöröm
-
Én nem hiszek az ilyenben. Csak a tulaj alapúban, pl: retardált smoke & charm.
Idén már kigyulladt egy Alfa a céges parkolóban és kiégett a kocsi motortere.A Doctor nem hal meg, csak átalakul. https://www.youtube.com/watch?v=0C3zgYW_FAM
-
Somatom
veterán
válasz Klaus Duran #3 üzenetére
Mi mást vársz tőle? Belső égésű, nem?
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
freeknight
őstag
Hihetetlen, mennyire nem kell a digóknak a pénzed . Türelmes ember vagy, én ennyit biztos nem küzdöttem volna velük. Vettem volna egy C63 AMG-t aztán csókolom. Bár én könnyen beszélek, mert nekem a Mercedes az álomautó, és mert úgysincs ennyi fölös pénzem
-
Somatom
veterán
Ez nem igaz. Legalábbis nekem teljesen mások a tapasztalataim. Tudod hol alszik a 400 kilós hím gorilla? Ahol akar. Nem kell a városban sportkocsis lóerő, csak a tömeg számít. Régebben EZT a szerelvényt terelgettem. Állandó behajtási engedélyem volt a belvárosba. Nem volt egy lóerőgyár, mégis bármikor sávot tudtam vele váltani. Csak jobbra, balra mozgattam egy centit a kormányon, amitől hátul húsz centit himbált a pótkocsi vége. Mire a tükörbe néztem, már bármelyik sávba nyugodtan átsorolhattam. Mindegy volt, hogy AMG Merci, vagy Quattroizé digórakéta, mind előzékenyen húzódott félre.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Nekem is sci-fi kategória.
De, kedves HussarF! Amint meg lesz az autó, sok boldog és balesetmentes kilométert kívánok vele! Jómagam eléggé Japán autó párti vagyok. De ha ma vehetnék bármit, biztos, hogy Giulia lenne. Bárcsak többet látnék belőle az utakon.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Somatom
veterán
válasz #90088192 #10 üzenetére
A parkolással nem volt gondom, mert foglalt helyem volt. Viszont az odajutás az gyakran szült érdekes szitukat. Pl. az Operett színház raktárbejárata a Mozsár utcában van. Annak a végén, a Jókai téren jobbra kellett volna fordulnom, de rendszeresen elállták az utat a szabálytalanul parkolók. Személyautó elfért volna, de a nagy döggel esélyem sem volt. Én ott megálltam az utca közepén és besétáltam szemben a Dönereshez. Szórakoztató volt ebből a pozícióból kommunikálni a mögöttem tomboló AMG Mercissel.
-Mit képzel, hogy feltartja az utcát? Azonnal rendőrt hívok.
-Ó uram! Hálás lennék érte, mert nekem épp foglalt a kezem.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Carlytoo
aktív tag
Nagyon ritkán kötekedek. Ilyen esetekben meg pláne nem szoktam ,mert soha nem érdekelt kinek mire van lóvéja, DE ezt a lízingtörténetet egy nyári kirakatautóra nem tudom értékelni. Nyilván itt ez az én szemléletem. Nem vagyunk egyformák és nem is a személyeddel "kötekszem", hanem az állásponttal. Ha van pénzem egyben kifizetni egy ilyen jellegű dolgot, akkor megveszem. Napi mászkálós, családi autóra lenne szükségem és azt oldom meg ilyen formában az számomra emészthető, de így. Hozzáteszem van egy kivétel: Mindent, amit akartam elértem az életben és már csak ez maradt célnak. Na, ha ez a helyzet, akkor megint máshogy írjuk azt az ábécét.
[ Szerkesztve ]
"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
-
-
válasz freeknight #6 üzenetére
Azért félig rajtam múlott ez, hogy ez ennyire elhúzódott. Ha júliusban azt mondom, hogy uzsgyi, rendeljük, már őszre itt lett volna, csak akkor úgy voltam vele, hogy még bírom cérnával.
#7 Nemonddmá
Szerencsére nem vagyok rákényszerítve, hogy sokat vezessek városban. Engem a BP-i vezetés is hamar elkezd frusztrálni. Ülni a dugóban, zötyögni a rossz utakon, kerülgetni a kátyúkat, keresni a parkolóhelyet... Oda valami SUV kell, ami átlibben minden úthibán, ellátsz mások feje felett... Khm, akarom mondani, városi kisautó, ami keveset fogyaszt és szennyez, kis helyen is elfér stb.#14 Carlytoo
Nem azért van szükség lízingre, mert nem lehetne egyben letenni a pénzt. Ez azért alapvetően céges autó lesz, még ha nem is a hagyományos "málhás ló" értelemben, hogy évi 50 ezret megy és ütve vágva van. (Évi 10 ezer km, valószínűleg így is simán belemegy majd.)
A nyíltvégű lízing legfontosabb tulajdonsága, hogy céges használat arányában (amit útvonalnyilvántartással igazolsz), visszaigényelheted az áfát a kezdőrészletből és a lízingdíjakból. Ekkora összegnél ez egy jelentős tétel
Meg persze egyébként is jobb, ha van forgatható tőkéd, mint ha az elején mindent beleborítasz a kocsiba[ Szerkesztve ]
-
Hintalow
senior tag
Juj, hát sokan vagyunk sokfélék
Nekem ez sci-fi, annyi elvárásom van egy autóval kapcsolatban kb, mint a mikrosütőmmel, működjön, vigyen oda, ahová akarom. Innentől kb márka, típus, teljesítmény a kit érdekel kategória nálamHa a multiverzum teória igaz, akkor van egy univerzum, ahol nem az.
-
Anaren91
senior tag
válasz #50192640 #11 üzenetére
2 literes tdi passatokat kihagytad Nekem is BMW van- lóerő is van bőven, de próbálok mindíg ésszerűen vezetni. Viszont nem egyszer zúzott már le majdnem a Passatos vagy Audis fingedli dízellel, mert meg kell mutatni, hogy smoke and charm az megy. Aztán amikor odalépek neki akkor meg kullognak ki a külsőbe, és szépen beállnak normál tempóra mögém
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
Elf
aktív tag
Te leszel az én emberem! :-)
Ez egy gyönyörű autó. A zöldben meg egyenesen elképesztő.
Mivel én teljesen máshogy vagyok bedrótozva mint te, ezért érdekelne, hogy nálad milyen gondolatmenet vitt oda hogy birtokolj egy ilyet.
Csak hogy legyen támpont, nálam ez így működik: Gyönyörű járgány. Kéne. És mit csinálnék vele?
Bent áll a garázsban az autó: nem látom. Beszállok és megyek vele: nem látom. Leparkolok és megyek a dolgomra: hacsak nem nézek vissza a vállam fölött nem látom. Megyek vissza kocsihoz: valamit látni belőle ha nincs nagyon körbe parkolva. Megyek haza: nem látom. Leparkolok a garázsba: nem látom. Bemegyek a házba: nem látom. Nabazzeg, nem jó ez így. Veszek egy 1:16-os modelt a nappaliba forgó állványra és jobban járok. Vagy bérlek egyet néha és felmegyek Dobogókőre és körbenyalogatom. Vagy beállok vele a nappaliba.
Na ez vagyok én, te meg teljesen más és tökre érdekelne, hogy te mi alapján döntöttél?
Megtisztelő lenne ha egy kicsit bele láthatnék a fejedbe (már ha nem vagyok indiszkrét)
(nem trollkodom, nem ítélkezek, nem akarlak meggyőzni semmiről, csak érdekel te hogy látod ezt) -
A legtöbben így vannak ezzel, sajnos ezért hal ki lassan a "driver's car" (aminek ez a Giulia Q egyik utolsó képviselője valószínűleg) és veszi át a helyét az egyszerű közlekedőedény. Persze, nem is csoda, ha a mai fiatalok már nem vágynak ilyesmire, nagyrészük nagyvárosokban él, ahol nem lehet "örömvezetni", egyre nagyobb a forgalom is, szóval hely sincs arra, hogy biztonságosan megereszd a kocsit kicsit, ha akarsz egy kis élményt... Mindegy, ne is menjünk bele. Én sajnálom, hogy így alakul, de legtöbb embernek viszont indifferens. Természetes hozománya annak a fejlődési iránynak, amin rajta vagyunk.
(#24) Elf
Jó amúgy a felvetésed, de ez egy elég komplex kérdés, röviden nem megválaszolható. Azért megpróbálom összefoglalni.
A sportautók nekem gyerekkori becsípődés. Persze kinek nem, minden kisfiúnak volt valami szuper matchbox-sza vagy Bburago-ja. Nálam ez egy kicsit több volt talán, mindig vetettem magamnak az autós újságokat is, fejből tudtam az ismertebb sportkocsik főbb műszaki adatait. Aztán ez valahogy így meg is maradt.Amit írsz, hogy szép autó, de nem látod mindig, ez egy elég furcsa ellenvetés. Mármint, nem az a fő és egyetlen funkciója, hogy szép legyen. Persze egy ilyen autó, mikor ránézel, egyrészt gyönyörködtet. Másrészt egy közvetlen visszacsatolás a sikereidről, hogy el tudtad ezt érni (ami egy jól eső érzés). Aztán ott van az, hogy mennyire élvezetes vezetni. Ez az a rész, amit nem lehet átadni írásban, se szóban. Egyszer be kell ülni egy komoly autóba, használni egy hétig, visszaülni a régi egyszerűbe és mindent meg fogsz érteni. Az utakon nem kell többet küzdened, meg fogja adni mindenki az elsőbbséget, nem próbálnak meg letolni akkor sem, ha lassan mész. Sokkal kényelmesebb és pihentetőbb vele az utazás, leveszi a válladról a vezetés terheinek nagy részét (ha úgy akarod). Aztán ott van még az is, hogy milyen egy ilyen autóval megjelenni. Egész máshogy érzed magad, amikor egy ilyenből szállsz ki és látni fogod azt is, hogy az emberek is egész máshogy néznek rád.
Lehet, hogy elvagy az egyszerűvel is, de amikor megtudod hogy milyen a jó, onnantól már nem tudsz rá ugyanúgy tekinteni.
Ezek amúgy az élet más területéről is elmondhatók, a tested karbantartása, az öltözködésed, az általános műveltséged szintje, stb.A fentiek olyan dolgok, amik általánosan mondhatók el arról, amikor valaki egy nagyobb értékű, presztízs autót vesz. Nálam is részei ezek a dolognak, de nálam még ott van az is, hogy szeretek vezetni, szeretem a nagyteljesítményű autókat és ez egy olyan autó, amit élvezet vezetni. Ha csak megjelenés meg a kényelem lenne a szempont akkor vehetnék egy BMW 530d-t vagy valami A6-os Audit, de azok nem tudják azt, amit ez az olasz...
Ha számodra minden csak a funkcióról és a racionalitásról szól (nem tudom, hogy így van-e, csak mondom, ha így lenne), akkor igazából hiába magyaráznám ezt, nem tudnám megértetni, mert más alapokon állunk.
Vályi Pista fogalmazta meg ezt a nemrég megjelent Giulia Q tesztjében a legjobban:
Figyelj, ha te azért vagy a csajoddal, mert jól főz és nem azért, mert tetszik, beleszerettél és megőőőrülsz érte, akkor veled már nincs tovább miről beszélgetnem.
Nem tudom, hogy mennyire jött át a dolog, vagy sikerült azt megválaszolnom, ami érdekelt téged. Ha visszatekersz a blogomban, akkor elég sok ezzel kapcsolatos bejegyzést találsz még, amiket, ha elolvasol, lehet, hogy jobban el tudod képzelni a dolgot
[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
A "hogy néznek rád az emberek" rész azért nem teljesen kerek. Sztem az átlagtól egy kicsit jobban érdekel a technika, de ez nekem egy tök kommersz, négyajtós szedán. Ha frissen le van suvickolva, kiglancolva, akkor talán megnézem az utcán, de semmiképpen sem egy hub...meg kategória. Mondjuk, egy C3 -as targa Corvette -ből szívesebben szállnék ki. Vagy, egy mattfekete halottas Merci, a V12 -es Brabus tuninggal. Egy olyannal érkezni vhova, az feeling.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Nem kell túlgondolni azt a részt. Nem ilyen Ferrari szinten gondolom, hogy mindenki köréd sereglik, ha megállsz valahol.
De mondjuk, ha van egy találkozód valakivel, akkor egész más az optikája, mikor egy 5-ös Golffal jelensz meg vagy egy új Mercedes E osztállyal (még csak nem is az AMG-vel).De azért ez, főleg ebben a színben, azért feltűnő autó. Képről nem jön át. Amíg nem láttam élőben, én sem gondoltam, hogy túlzottan nagy benyomást tud tenni. De élőben nagyon kiadják az ívek, a domborulatok, a karbonelemek rajta. Meg hát olyan hangja van, mint a mennydörgés. Azért ez az átlag prémiumautónál feltűnőbb jelenség.
-
dabadab
titán
De mondjuk, ha van egy találkozód valakivel, akkor egész más az optikája, mikor egy 5-ös Golffal jelensz meg vagy egy új Mercedes E osztállyal (még csak nem is az AMG-vel).
Én mondjuk ezt a részt soha nem értettem, mert ha találkozok valakivel, az általában nem látja azt, amikor leparkolok és kiszállok az autóból.
Egyedül építési vállalkozók autóit szoktam látni, de azok meg, ha munkaügyből kifolyólag mennek valahova, akkor úgyis vmi munkáspickuppal vagy kisteherrel jelennek meg, akkor is, ha amúgy mondjuk Q7-tel járnak civilben
DRM is theft
-
Carlytoo
aktív tag
A visszacsatolás pszichológiája. Nagyon egyszerűen működik az ember ilyen fronton. Ha rendszeresen pozitív visszacsatolást kap valamiért, akkor érzi, hogy sikeres. Ha nem, akkor nem. Egy ilyen autóval megjelenni, szépen kinyalva és kiöltözködve akarva-akaratlanul is önbizalom növelő tényező. Tehát gerjeszt egy bizonyos pozitív visszacsatolási élményt. Nagyon-nagyon-NAGYON kevés azaz ember, akit ténylegesen nem érdekli mások véleménye. HussarF kollégát érdekli. Őt érdekli még az élményvezetés is. Látja, hogy a DZSÚLIA egy gyönyörű autó és óriási vezetési élményt ad. Ez az ő autója. Az élmény megvan, a pozitív visszacsatolás megvan. Még csak nem is kell, hogy lássák. A tudat, hogy láthatják, hogy te miből száltál ki és a tudat, hogy amiből kiszálltál a tied elég.
[ Szerkesztve ]
"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
-
Hát ez kicsit az a része a dolognak, amit írtam is, hogy elmagyarázni nehéz, tapasztalni kell.
Nem is csak arra értettem, hogy ha mész valahova tárgyalni. Hanem hogy ez az amit folyamatosan használsz, ezért veled van a nap nagy részében és mindenféle szituációkban. És így folyamatosan látod a reakciókat. Beengednek hőbörgés nélkül sávváltásnál. Vagy kiszállsz a bolt előtt, látod, hogy a kisfiú, aki az anyja vezet kézenfogva, tátott szájjal mutat feléd. Esetleg valamit át kell adnod a csinos könyvelődnek (tegyük fel olyan szituáció, hogy sürgős, mert NAV ellenőrzés van és a parkolóban vár ), és látod a tekintetét, hogy hűha...
Sok ilyen kis apróság. Nem ezért veszel ilyen autót, de azért ad egy kis pluszt a napodnak.Olyami ez mint egy stílusos, elegáns öltözködés. Nem leszel jobb szakember, ha farmer-póló helyett, márkás ingben és szövetnadrágban vagy bőrcipővel, de más visszacsatolásokat fogsz tapasztalni, máshogy fogod érzni magad benne. Elsétálsz egy tükör előtt, magad is meglepődsz, hogy de jól nézel ki, nem oylan átlag szakadtan
(#33) Carlytoo
+1
Nagyon jól leírtad.Nem mondom, hogy mindenkire így hatna, de azt igen, hogy ha mindenki kipróbáná (persze nyilván nem csak hajlandóság kell rá, hanem azért ennek komoly anyagi vonzata is van), akkor sokkal többen éreznének rá az ízére, mint akik elsőre gondolnák magukról.
Egyébként nekem ez a pozitív visszacsatolás először a testedzéssel jött. Ahhoz még csak sok pénz sem kell csak akarat. Bátorítok rá mindenkit. Sokkal jobb érzés egy fitt testben élni, mint egy "tunyában". És ez tényleg mindig ott van veled és még csak azt sem mondhatják, hogy jó családba születtél és megvették neked. Ehhez csak úgy vezet út, ha megdolgozol érte
[link][ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
Pickup -ból is van megjelenős fajta. Biztos van hozzá festőlétra-tartó.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
nem akarok senkit megbántani, de 10-12 hónapja darálod ezt a témát, és akkor kiderül, hogy még meg sincs az autó?
erre a szakirodalom a korai magömlés kifejezést használja...Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Carlytoo
aktív tag
2 évig edzettem keményen. Látszott is, viszont számomra borzasztóan unalmassá válik egy idő után. Próbáltam kétszer is újrakezdeni, de előbb utóbb abbahagyom. Amit én nem találok szórakoztatónak azt nem bírom sokáig csinálni. Egyébként hasonló formám volt, mint Neked a végére. Vitaminok,kreatin,fehérje volt, amit pluszban szedtem a kaja mellé. Ráadásul te is jó fehér vagy, én viszont nem szerettem ilyen fehér lenni, tehát jártam szolizni is. A legjobb, amikor csapatod a strandon és nem azért néznek meg, mert ki vagy pattintva, hanem mert úgy világítasz, mint a nap.
[ Szerkesztve ]
"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
-
updog
senior tag
"Másrészt egy közvetlen visszacsatolás a sikereidről, hogy el tudtad ezt érni (ami egy jól eső érzés)"
Nagyon sok gondolat cikázott a fejemben, de igazából te ezzel a mondattal leírtál mindent, amit kellett Nekem (ahogy mindenkinek) teljesen más az, ami ki van tűzve, ami majd boldoggá fog tenni, ami a #33-ban leírt "tudatot" adná, de így is van ez jól
Amúgy engem is elvisz a C-Max mindenhova és közben még eléggé élvezem is, de na, azért olvadnék, ha egy ilyen kerülne a s*ggem alá
"Bocs, főnök, de én csak két emberben bízom. Az egyik én vagyok. Nem maga a másik." || "Hóhahó, mégis van graffaló!"
-
Az F-150 Raptor vagy a RAM 1500 TRX furcsa módon tetszik, amellett ,hogy a pickup és a sportautó keresztezésének semmiképp sem látom a létjogosultságát.
(#36) bambano
Még szerencse, hogy odaírtad, hogy senkit nem akarsz megbántani, pedig már azt hittem(#37) Carlytoo
Én meg ha azt írom, hogy szeretek fehér lenni, akkor lecsap rám a PC-hammer?
Sajnos ilyen a bőröm, pedig sokat dobna a kinézeten egy sötétebb tónus. Volt, hogy próbálgattam szolit, de inkább csak leégtem mindig. Elég anyajegyes is vagyok, úgyhogy nem feszegetem túlságosan a határokat. De nyár végére már szokott olyan színem lenni, mint egy átlag embernek tél végén(#38) doeeg
-
#50192640
törölt tag
nyilván láttam ezres Suzukist is extrasuttyónak lenni, de lássuk be, nem ők vannak többségben
akinek nem inge, ne vegye magára, de az ilyen M Richárdokra gondolok, innen vagy onnan jól eleresztett, a kispolgárok felett álló (nak gondolt maga által) sikeres, önmegvalósító, ezt konstans gyorshajtással és mások seggében villogással kifejező fajtára,
ezek mégis inkább gyakran bmw-s, mercis, audis, sportverziós gti-sofőrök.a végére ledobom az atomot: szerintem már rég öncélú trollkodás az, amit az autógyártók művelnek. hogy lehet road legal egy 510 (!) lóerős autó? kinek, minek? hol megyen annyit vele, németbe' csak nem jár mindennap? persze, hogy nem kell ezerrel menni vele, de könyörgöm, amikor a szar 1.6-os dízel dsg octaviámmal is úgy hajtok gyorsan, hogy nem veszem észre, akkor minek az ilyen tudású autó, ha nem folyamatos kísértésnek?
-
-
freeknight
őstag
válasz #50192640 #40 üzenetére
Egyébként ez nem egy népszerű vélemény, főként nem az autóstáradalom körében, de én még autób*ziként is azt mondom, hogy már egy 200 lóerő feletti autónak sincs abszolút semmi létjogosultsága a közúton. Igen, jó, ha van tartalék, de lássuk be, az esetek 99%-ban nem a gázfröccs fogja megmenteni az életedet. Van az a mondás, hogy nagy a nagy erővel nagy felelősség is jár, na én pont ezt nem látom főként itt a magyar luxus/sportautósok körében. Általában nem élni szoktak ezzel az erővel, hanem visszaélni.
-
#50192640
törölt tag
válasz freeknight #42 üzenetére
nyilván nem népszerű, de hát a lóerő meg a gyorsulás a menő. nem a nyugi
-
Anaren91
senior tag
válasz #50192640 #43 üzenetére
Ezért jó a dízel Ha nyugisan akarok menni olyan 1500 körül elberreg egy 100-as tempóval a gép, ha meg előzni akarok, vagy egy kietlen úton kicsit meglépni akkor ott a 350 ló poén az egészben, hogy eddig úgy kaptak el gyorshajtással, hogy nem is akartam gyorsan menni, csak nem vettem észre, hogy mennyivel megyek, mert kb egy autó nem volt az úton... csak a rendőr Skoda és 110 es táblánál 130-al lekapcsoltak..
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
#90088192
törölt tag
válasz freeknight #42 üzenetére
Itt jövök én, aki a sebesség tartó automatika segítségével szeretnék napi 1000km lenyomni, hogy kiranduljak/dolgozzak.
Városon kívül egy 3.5l ~200LE autó nem fog vissza kérdezni a domb láttán, meg ha megy a klíma akkor sem, hanem csendesen forog 2000-et. Mi meg élvezzük a látványt, és be lehet menni 10L alá vele. Kényelmes nem fárad el az ember. Pazarlás az tuti, de pl munka miatt ~1000 km amit meg kell tennem, egy Hilux-szal, és jobb mint egy Micra az biztos, ha a kényelmet nézzük.(szerszámokat cipelek, és sokszor földes saras úton kell menni)
Különben nekem is tök mindegy milyen szappantartoban ülök, most egy Corolla van, amiben még sebesség tartó automatika sincs, és azzal megyünk kirándulni kb 2000 km-re lévő Exmouth-ba. Sátor a csomagtartóban, aztán hajrá.
Csak, hogy indokolt legyen miért is készítettek ekkora járműveket. 30 éve az egész családot begyomoszoltek, aztán irány a kemping. Persze itt több ezer km a távolság a kemping és a lakhely között.
-
a nagy autó azért jó, mert "van benne tartalék". ez nem csak azt jelenti, hogy vészhelyzetben van mihez nyúlni, hanem azt is, hogy amikor normálisan közlekedsz, kisebb terhelést adsz a motornak, amitől az tartósabb lesz. tehát ha kell 50 lóerő a haladáshoz, és a motorod 300 lovas, akkor 16%-ra terhelted, ha 75 lovas, akkor meg 66%-ra. egyrészt tartósabb lesz, másrészt egyszerűbb a takarékosabb működési tartományba terelni a motort, ha van választási lehetőség.
a másik előnye a nagy autónak nem csak az, hogy erős a motor, hanem az is, hogy normális gyártók egyenszilárdságúra tervezik az autót. tehát nagyobb motorhoz nagyobb (teljesítményű) fék dukál, gyorsabb abs, fejlettebb esp, stb. a nagy autó autópályán 130-nál is biztonságosabb, mint egy kisebb autó ugyanennyinél.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Eastman
őstag
Ilyen szép dokut mindenképpen kérj hozzá!
https://logout.hu/tema/re_gerincserv_muteti_kezelese/keres.php?suser=Eastman ⮞ Műtét nélkül is lehet megoldás...
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy TAB S9 Ultra 12/512GB 5G VADONATÚJ BONTATLAN eladó!
- GAMER PC - RTX 3060 12GB - i5 10400F/11400F - 16GB 3000MHZ DDR4 - 240GB SSD - 500GB HDD
- Dell Latitude 7370 13col FHD IPS, M5-6Y57, 8GB DDR3, 128GB SSD,Újlenyomatolvasó/Win11
- Latitude 5420 27% 14" FHD IPS, i7-1185G7 Iris Xe G7 16GB 512GB NVMe IR kam gar
- Fehér Lenovo GAMING3 NVIDIA RTX 3060 6gb i7-12650H 16gb ram 500gb ssd FHD 165HZ windows1