Új hozzászólás Aktív témák
-
#16939776
törölt tag
1 ms GtG
overdrive: 0,1 msPersze.
-
Alogonomus
őstag
Lehet én keverek valamit, de hogy lehet nagyobb a pixelméret és kisebb a pixelsűrűség az ugyanolyan felbontású kisebb monitornál? Szerintem az Acer felcserélte a cellákat.
-
Dav1d
csendes tag
A nagyobbikat most is lehet kapni "XV273Xbmiiprzx" néven, csak Acer logoval nem Predatorral.
-
green dude
tag
válasz Alogonomus #2 üzenetére
Jah, össze van keverve.
-
green dude
tag
A 24" körüliekből csinálhatna az Acer (vagy bárki más) 1440p-s változatot. Úgy lehet, hogy beszállnék ebbe a sync-es mókába.
-
koby11h
aktív tag
válasz green dude #4 üzenetére
Köszi hogy megerősítetek, valahogy nekem sem jött össze ez a méret-ppi.
Ha volna sonkánk, akkor csinálhatnánk sonkás tojást, ha lenne tojásunk!
-
wolfman
veterán
Milyen játék megy 240FPS-el stabilan, milyen hardverrel?
Ezek a monitorok megjelenítik jól a 120/60FPS-t is ha csak alacsonyabbat bír egy hardver? (lehet láma kérdés)„Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei
-
bodo753
tag
Főleg reflexalapú kompetitív játékokhoz jók ezek a monitorok,pl owervatch,csgo
Hardverigény terén azért csak fullhd-s monitorok mert egy 1440p-s monitort 240hz-en talán egy 2080ti hajtana ki,de szerintem az se full grafikán.
A 60-120 hz-et jól megjelenítik.Ha bekapcsolod az adaptive syncet 48-240 hz-ig működik,ezzel egy minimális késleltetéssel képtörés nélküli folyamatos képed lesz.Alatta (és nem vagyok benne biztos de talán felette is) képtörésed lesz.
Sync nélkül meg olyanok mint egy sima monitor,csak a magas hz miatt kissebb mértékű a képtörés. -
Aprósólyom
addikt
Nem kell iszonyat izmos hardver. Sokkal inkább az, hogy a játékos mennyire akar elmenni competetive beállítások felé (hosszan lehetne részletezni, hogy miért is használnak egyesek a fullHD 144Hz+ monitorjaikon is 1280*960, vagy 1024*768 felbontást CS GO alatt).
Az én gépem is képes kb. átlag 200fps-re 1440*1080-n CS GO-ban a legtöbb szituációban (Infernón pedig bőven efelett), miközben azért közel sem egy erőmű, és nem egy "vagyon". Paladins 175fps az in-game fps cap miatt, fullHD-n, max beállításokon. Quake Champions is legalább 130fps mikor pillanatra "beesik", kb 180fps az átlag és kb. 200-220 a max.
Emiatt feltételezem, hogy a mai kb. közép szintű hardverekkel bőven találni olyan competetive játékot, amivel kihozható a 240fps.Jevons paradox
-
wolfman
veterán
És most az emberek CS:GO és Quake Champions játékokhoz vesznek ilyen monitort? Mármint biztos van pár, de hogy annyi, hogy ennek piaca legyen? Én nagyon tudok örülni egy stabil 60FPS-nek is, persze minél magasabb graf. beállítások mellett, egy 120Hz-még talán érthető is, de efelett már nagyon jelentősen szűkül a réteg. Új, látványos játékokhoz vesz az ember hardvert, nem a régiekhez. Na mindegy is, nekem ez már kicsit vicces, mint az eSport nagy része is.
„Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei
-
#16939776
törölt tag
Úgy képzeld el mintha orvosi szikéről folyna a diskurzus, az sem lehet bármely élet helyzetben előkapni, pl.: nem praktikus mozgó buszon megvajazni vele egy zsemlét, de ha van egy olyan feladat, és olyan környezet van köré teremtve ahol érdemes használni, akkor jóval szebben lehet vele "dolgozni" mint egy vajazókéssel.
Mi csak a különböző szikéket nézegetjük hogy csillog, tűnhet is ez messziről furának, de hidd el nem akarunk rosszat. Valószínű megelégszünk azzal az 1-2 feladattal, amit meg szabad oldani vele.[ Szerkesztve ]
-
mepet
addikt
Igen. Milliók játszanak csak a CSGO-val. Negyed órája pl. éppen félmillió játékos volt játékban. Ennek a milliós tábornak kb a fele komolyan gondolja és vagy vágyik 240Hz-es monitorra, vagy már birtokol egyet. Tehát a régi játékhoz a játékosok fele szeretne venni vagy már vett új hardvert.
De igazad van, pl. a PUBG-vel is játszanak egy csomóan, nekik ugyanúgy fontos a magas freki, csak ahhoz erőmű is kell mellé.
-
Aprósólyom
addikt
Abban igazad van hogy 120 felett nem nagy a különbség, de ezt mindenki tudja. Ellenben fast paced gémingbe biztos, hogy nagyobb a különbség. a CS GO nem az. Arena shooterek azok. Quake. De említhetem az OW-t vagy a Paladins is. Ez utóbbi csak esetekben, mert mindegyik pozíció igényli a gyors mozgást.
Ezeknél a gyors játékoknál minél gyorsabb mozgást végzel és minél gyorsabb a monitorod, anál pontosabb mozgást leszel képes véghezvinni. Ki azért vesz ilyen monitort, mert megteheti és jobb is szeretne lenni, ki azért, mert profi akar lenni vagy már az.
Én 60Hz-től 160Hz-ig el tudom mondani, hogy annyival jobb a magasabb képfrissítés, hogy nagyon. De míg sok játékban nincs értelme, addig 1-2-ben annál inkább.Jevons paradox
-
MeszesKPT
őstag
HDR 400 plecsnit ki se lenne szabad adni, annyira keveset ér olyan fényerő mellett. Mondjuk jelen esetben legalább nem az a fő csábító erő.
A frissítéshez annyit, hogy ez szerintem egyén függő. Én 120-144 Hz-ig érzem a különbséget, felette már semmit nem ad nekem hozzá.
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Sok teljesítmény kell a Microsoft Copilot lokális futtatásához
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Politika
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- OLED TV topic
- További aktív témák...