Új hozzászólás Aktív témák
-
TheLázs
csendes tag
Szia! Nem kötekedés, csak meg szeretnélek kímélni minél több felesleges kiadástól:
- a gumifogantyú (ha ez az alu fék és kuplungkar burkolata amit feketében lehet kapni) nem ér egy fillért sem, hamar szerte foszlik.
- visszapillantóból kormány végi bedugósat, kormány végi bilincseset és kuplung- és fékkar konzolba tekerhető M8 meneteset vehetsz. Legelsővel elveszed az index felszerelésének lehetőségét, legutolsóval pedig mindkét menetnek célszerű hibátlannak lennie, a köztes megoldást pedig csak fémszárasban vedd, mert különben használhatatlanul lobog majd a rezgésektől.
- szívótorok papírtömítés és egyéb tömítések: miért? a szívótoroknál egy piros textilbakelit, vagy egy fekete hőálló műanyag szokott lenni. A többi tömítést tervezed cserélni? a gyengepontok a váltkar szimeringje, és a berúgó és váltókar közötti O-gyűrű ahol csöpöghet, illetve ha a két blokkfél közül csöpög, azt úgy sem otthon óhajtod majd megoldani.Szerintem (persze, ha még nincs ezekből):
- onboard gyertyakulcs, gyertya, kondenzátor, megszakító
- Slime - ha nem tervezel kereket újrafűzni a közeljövőben, megelégedéssel használom évek óta több gépemben
- köztes üzemanyagszűrő a tank és a karbi közé Pláne, ha takarékra kapcsolsz, könnyen beszippant a tank alján lévő koszt, víznyomot, akármit, és akkor nincs mese, lehet takarítani az út szélén.A féklámpa érdekes szerzet ezen a motoron. Addig nincs akkutöltés, amíg a féklámpa üzemel. Ha csak az izzó ment ki, nincs semmi baj, viszont amint hiányzik a töltőegység (kis sárga téglatest 4-5 vezetékkel a lámpamaszk alatt) nem is tudsz féklámpát csiholni. Ha ez a helyzet, csak szólj, és adj egy címet, van itthon annyi felesleges ilyen töltőm, hogy lassan kidobálnám őket.
A szerelő csinált olajcserét? A trafós gyújtás megbízható, de elvileg nem tudod eldugni a trafót sehova (és ezért látszik, sajnos én gyárifetisiszta vagyok...).
Használd egészséggel!
"Annyi mindenféléhez nem értek, hogy az már sokoldalúságnak számít” – Örkény István
-
Steve_Brown
aktív tag
Köszönöm szépen!
Igazából egy komplett motorgenerált megtudnék ejteni itthon. Mert minden megvan hozzá. (Apum lakatos/gépészmérnök) A blokkfelek között szerencsére nem csöpög.
Olaj le lett cserélve a gyári könyvnek megfelelő olajra. De néha épp, hogy csöppen. (Értsd leállítás után 1 óra alatt csöppen 1-et)
A szívotoroknál most is van egy papírtömítés, nem a karbinál hanem a toroknál. És mivel picit szakadt gondoltam lecserélem, nem nagy tétel.Ez a kuplungbowden idegesít.
Ha a berúgókarnál csöppen, nem gáz veszek oda szimeringet
Csak azért kellett szerelőhöz vinni, mert ő amúgy is jobban betudja állítani. De a totál mechanikus dolgokhoz én és apum is értünk, apuméknak volt nem egy simsonja és még a szocializmusban párat nekik kellett felújítani.
Köszönöm a segítséget! Ha a töltőtekercsre lesz szükségem megkereslek
Új hozzászólás Aktív témák
- Vicces képek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Projektor topic
- YouTube
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- A mágusmester 1. rész
- További aktív témák...
- LG UltraWide 38WN95C-W Monitor 1 év Garancia
- iMac 2017 27" Retina 5K CTO / i7 4.2 GHz / 40 GB DDR4 / 1 TB SSD + doboz
- iMac 2017 27" Retina 5K CTO / i5 3.8 GHz / 40 GB DDR4 / 1 TB SSD / Radeon Pro 580 8 GB + doboz
- iMac 2017 27" Retina 5K CTO / i7 4.2 GHz / 40 GB DDR4 / 500 GB SSD / Radeon Pro 575 4 GB + doboz
- MacBook Pro 14 M3 Pro, Space Black, 18 GB RAM, 512 GB SSD Bontatlan