Új hozzászólás Aktív témák
-
Ed3r_X_
nagyúr
Képet, képet, képet! (az autóról kompletten természetesen )
“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”
-
-
válasz Lalikiraly #2 üzenetére
Az egy szuper tiszta légszűrő.
Ennél sokkal mocskosabbat is láttam már. Azt sem értettem, hogyan tudott még levegő átjutni rajta.
Az olaj sem annyira vészes. Csak az előző olaj után még maradt koszt mosta le.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
válasz Hieronymus #3 üzenetére
hát igen, elég cifra állapotú volt már.
A váltóolaj amit a képen látsz. Amikor megvettük bő két és fél éve, akkor lett lecserélve. És hát olyan 15000-20000 ment talán bele. a cikkben tévesztettem is, javítom is. Szóval én elképedtem, hogy tud ilyen retek lenni. hát igen a friss olaj kimosta a váltót. Nem kicsit lett jobb. Most már amikor elveszem a gázt, azonnal lemegy a motor alapjáratra menet közben is. Szóval príma lett.
Még egy apró baja azért sajnos megmaradt, pedig azt hittem a csatlakozó az oka de nem.
A lényeg annyi, hogy akár hidegen beindítva, akár melegen újra beindítva. Elindulás után nem váltja fel az ötödiket csak ha 70 fölé mentünk. Vagy ha nyomok akármikor egy kövér gázt egy kb 3 másodperce. Akkor rögtön felvált. Utána menet közben már gyönyörűen váltja a fokozatot.t
De ha megállok, kezdődik elölről. De csak akkor, ha a motort is leállítom. Ha nem állítom le akkor nincs.A többi meg a képeken és a leírásban ott van, hogy mennyi dolog volt vele.
Lalikirály nem szép ember; de Gavallér!!!
-
Somatom
veterán
Kéne abba az autóba egy rendes motor.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
-
Somatom
veterán
válasz Lalikiraly #6 üzenetére
Nekem is lennének ötleteim, csak kéne egy lottó ötös.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Hát egy 211 vagy 212 esnek is örülnék, valami 3.2 benzin. De hát ez van. Úgyhogy ezt az autót javítgatom. Igazából ugye nem megvenni sok ezeket. Hanem utána javítani. Ez a 210 eshez nagyon olcsó az alkatrész, de a későbbiekhez már más tészta.
Lalikirály nem szép ember; de Gavallér!!!
-
Somatom
veterán
válasz Lalikiraly #8 üzenetére
Áhhh... Olyan bárkinek lehet. Nekem jobban bejönnek az egyterűek és a klasszikus formák. Szóval, a forna legyen mondjuk egy W108 -as halottas Merci mattfeketében, a hátuljában egy motorszállító állvánnyal. Az elejébben azzal a V12 -es Brabus motorral, alatta pedig 4x4 -es meghajtással.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
-
-
Somatom
veterán
válasz Lalikiraly #10 üzenetére
Úgy tudom, hogy a W109 -ben a legnagyobb gyári motor a 6.3 V8 volt. De, lehet, hogy azt az AMG követte el. Ha a W124 -be befért a V12, akkor a W108 -ba is símán befér.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Lalikiraly #10 üzenetére
Találtam még elmebetegebbet. A 190 -be is bepréselték a V12 -t. Akkor a 108 -ban lötyögne.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
-
Somatom
veterán
válasz Lalikiraly #14 üzenetére
Én vezettem is. Egyik haveromnak volt egy aranyszínű. Eleje ültetve, hátulja emelve, gyönyörű, nagy alufelnikkel, peres papucsokkal. Nagyon vagányul nézett ki. Én még levettem volna a krómdíszeket, csőrösebbre húztam volna az első lámpákat és eltűntettem volna a kilincseket.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Azért az OM606 sem váltja meg a világot. Lehet húzni, de nem a végtelenségig. Persze 400 LE meg ilyenek, azt bármikor koppanhat. De 300 körül valszeg még nem üzemórás. Persze örülnék én az alap 177LE nek is, pláne nagy köbcenti, sok nyomaték.
Bár a klubban többen is inkább 270CDi ilyesmi, csak újabb, finomabban jár ilyesmi. Persze más ha csak tuningra kell a verda.
320CDi 210 est láttam már 400LE vel, mondjuk az pusztított.Terror Benz Russia. Nem kell messzire menni.
Lalikirály nem szép ember; de Gavallér!!!
-
8th
addikt
-
ncc1701
veterán
Automata váltóból ritkán jön le a teljes olaj töltet, általában csak a fele. Gyakorlatilag ki/szétszerelés nélkül csak frissíteni tudod a benne levő olajat.
Én már egy ideje azt csinálom a sajáttal, h évente kap 3 liter új olajat (az nálam 5-8ekm). Most már kezd elég jó lenni leeresztéskor is. -
-
Somatom
veterán
válasz Lalikiraly #21 üzenetére
Az automata váltóhoz nincs vmi átmosó olaj?
Mindíg mosolygok az aláírásodon. Eszembe jut a jelenet.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Hát annyi, hogy egy gagyit beleraksz és hamar cseréled, de amúgy nincs. Ki lehet mosni szervízben. Igazából a vezérlőtömböt kéne nekem is kitakarítani. Beszéltem már szakértővel, az a baja. Abban sok rugó meg golyó van. És valszeg ragad, vagy fene tudja.
Köszi igen az Ötötdik elemből van az utóbbi. Kitalálod mi az első? Nyilván a nevemet helyettesítsd be.
Lalikirály nem szép ember; de Gavallér!!!
-
Somatom
veterán
válasz Lalikiraly #23 üzenetére
Az nincs meg, csak az Ötödik elemes jelenet.
Szerk.: Megvan! Google a barátom.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
-
Somatom
veterán
válasz Lalikiraly #25 üzenetére
Csak ciki, hogy nem ismertem fel. Alap mű, soxor láttam.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
-
Akkoriban olvastam egy cikkben, hogy a BMW nél csináltak egy motorkopási tesztet.
Fogtak a szalagról egy új autót és járatták, tesztpályán. Normál olajcserék minden betartva. Valami 300 000 km után nézték meg először a motort és nem volt értékelhető kopás. A végén valami 1M ment bele és még akkor sem volt jelentős mértékű.Volt Toyota Corolla GTi-m Azokat a motorokat a gyárban úgy tesztelték, hogy beindít és padon üveghangon meddig megy.
Szóval itt nem maga a hengerkopás a jellemző. Sokkal inkább az adagolás, a turbó, vagy a befecskendezés és esetleg vezérlés hamarabb beadja a kulcsot, hogy már nem érje meg javítani. Egyébként ilyen 200-220CDi motor annyi van, hogy Dunát lehet vele rekeszteni.
Lalikirály nem szép ember; de Gavallér!!!
-
8th
addikt
válasz Lalikiraly #18 üzenetére
400 lóerővel még nem üzemórás. Olyan 500-550 lóerő környékén jelentkezhetnek mechanikai problémák vele ami tekintve, hogy csilliárd kilométert futott minimum 20 éves motorokról beszélünk nem akármekkora mérnöki teljesítmény. Pokoli erős mechanikusan az a blokk. De már a kisebb OM605 is remek tuningpotenciállal bír + egy nyitott kipufogóval szépen is szól az öt henger. VISoR-TDI tudna mesélni erről. Az ő autója [link] [link] [link]
Új hozzászólás Aktív témák
- 96GB (2x48GB) Crucial Pro DDR5 kit/ új, bontatlan/
- IPhone 15 Pro 128GB gyári független 2025.04.03. Apple garancia
- GAMER PC - RTX 3070 - i5 12400F/13400F - 16GB DDR4 - 500GB Nvme SSD
- LEGJOBB ÁR! GAMER PC - RTX 3070 - i5 10400F/11400F - 16GB DDR4 - 500GB Nvme SSD -
- Új Realme Realfit F2 Pro ANC Hibrid fülhallgató 4 színben Fekete,Fehér,Kék,Pink
- alig használt SHURE 1540 fél ár alatt 8 hó rendes garival
- iStyle Flexiglass üvegfólia - iPhone 13/13 Pro/14
- Magyar menüs Delonghi Autentica Cappuccino automata kávéfőző új tejtartállyal
- Kék Jura Impressa F90 svájci érintőgombos automata kávéfőző
- Szép Független Apple iPhone 13 mini 128GB Blue !! 1 Hó GARANCiA