Új hozzászólás Aktív témák

  • Lalikiraly

    addikt

    LOGOUT blog

    Akkoriban olvastam egy cikkben, hogy a BMW nél csináltak egy motorkopási tesztet.
    Fogtak a szalagról egy új autót és járatták, tesztpályán. Normál olajcserék minden betartva. Valami 300 000 km után nézték meg először a motort és nem volt értékelhető kopás. A végén valami 1M ment bele és még akkor sem volt jelentős mértékű.

    Volt Toyota Corolla GTi-m Azokat a motorokat a gyárban úgy tesztelték, hogy beindít és padon üveghangon meddig megy.

    Szóval itt nem maga a hengerkopás a jellemző. Sokkal inkább az adagolás, a turbó, vagy a befecskendezés és esetleg vezérlés hamarabb beadja a kulcsot, hogy már nem érje meg javítani. Egyébként ilyen 200-220CDi motor annyi van, hogy Dunát lehet vele rekeszteni.

    Lalikirály nem szép ember; de Gavallér!!!

Új hozzászólás Aktív témák