Új hozzászólás Aktív témák
-
-
válasz Hieronymus #3 üzenetére
hát igen, elég cifra állapotú volt már.
A váltóolaj amit a képen látsz. Amikor megvettük bő két és fél éve, akkor lett lecserélve. És hát olyan 15000-20000 ment talán bele. a cikkben tévesztettem is, javítom is. Szóval én elképedtem, hogy tud ilyen retek lenni. hát igen a friss olaj kimosta a váltót. Nem kicsit lett jobb. Most már amikor elveszem a gázt, azonnal lemegy a motor alapjáratra menet közben is. Szóval príma lett.
Még egy apró baja azért sajnos megmaradt, pedig azt hittem a csatlakozó az oka de nem.
A lényeg annyi, hogy akár hidegen beindítva, akár melegen újra beindítva. Elindulás után nem váltja fel az ötödiket csak ha 70 fölé mentünk. Vagy ha nyomok akármikor egy kövér gázt egy kb 3 másodperce. Akkor rögtön felvált. Utána menet közben már gyönyörűen váltja a fokozatot.t
De ha megállok, kezdődik elölről. De csak akkor, ha a motort is leállítom. Ha nem állítom le akkor nincs.A többi meg a képeken és a leírásban ott van, hogy mennyi dolog volt vele.
Lalikirály nem szép ember; de Gavallér!!!
-
-
Hát egy 211 vagy 212 esnek is örülnék, valami 3.2 benzin. De hát ez van. Úgyhogy ezt az autót javítgatom. Igazából ugye nem megvenni sok ezeket. Hanem utána javítani. Ez a 210 eshez nagyon olcsó az alkatrész, de a későbbiekhez már más tészta.
Lalikirály nem szép ember; de Gavallér!!!
-
-
-
-
Azért az OM606 sem váltja meg a világot. Lehet húzni, de nem a végtelenségig. Persze 400 LE meg ilyenek, azt bármikor koppanhat. De 300 körül valszeg még nem üzemórás. Persze örülnék én az alap 177LE nek is, pláne nagy köbcenti, sok nyomaték.
Bár a klubban többen is inkább 270CDi ilyesmi, csak újabb, finomabban jár ilyesmi. Persze más ha csak tuningra kell a verda.
320CDi 210 est láttam már 400LE vel, mondjuk az pusztított.Terror Benz Russia. Nem kell messzire menni.
Lalikirály nem szép ember; de Gavallér!!!
-
-
Hát annyi, hogy egy gagyit beleraksz és hamar cseréled, de amúgy nincs. Ki lehet mosni szervízben. Igazából a vezérlőtömböt kéne nekem is kitakarítani. Beszéltem már szakértővel, az a baja. Abban sok rugó meg golyó van. És valszeg ragad, vagy fene tudja.
Köszi igen az Ötötdik elemből van az utóbbi. Kitalálod mi az első? Nyilván a nevemet helyettesítsd be.
Lalikirály nem szép ember; de Gavallér!!!
-
-
Akkoriban olvastam egy cikkben, hogy a BMW nél csináltak egy motorkopási tesztet.
Fogtak a szalagról egy új autót és járatták, tesztpályán. Normál olajcserék minden betartva. Valami 300 000 km után nézték meg először a motort és nem volt értékelhető kopás. A végén valami 1M ment bele és még akkor sem volt jelentős mértékű.Volt Toyota Corolla GTi-m Azokat a motorokat a gyárban úgy tesztelték, hogy beindít és padon üveghangon meddig megy.
Szóval itt nem maga a hengerkopás a jellemző. Sokkal inkább az adagolás, a turbó, vagy a befecskendezés és esetleg vezérlés hamarabb beadja a kulcsot, hogy már nem érje meg javítani. Egyébként ilyen 200-220CDi motor annyi van, hogy Dunát lehet vele rekeszteni.
Lalikirály nem szép ember; de Gavallér!!!
Új hozzászólás Aktív témák
- nVidia tulajok OFF topikja
- Volvo és Saab topik
- Azonnali informatikai kérdések órája
- PlayStation 5
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Dell Precision munkaállomások
- Nők, nőügyek (18+)
- Gitáros topic
- Nem lesznek olcsók az új, ARM-os és windowsos notebookok
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- További aktív témák...