Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Hieronymus

    addikt

    LOGOUT blog

    válasz bambano #26 üzenetére

    "....de addigra már gyorsítottál, miközben kiderül, hogy nem ő volt az utolsó... upsz."

    Semmi gond. legfeljebb fékezni kell egy kicsit, de általában elég elvenni a gázról a lábat.
    Ez még mindig biztonságosabb, mint a előzendő jármű mögött kidugni az autód orrát, hogy láss valamit.

    Upsz, a szembejövő autó is most dugta ki az orrát. Nem baj már kedvezményt adnak a tükörcserére.
    Upsz, a szemben jövő akkor húzódott vissza az előzésből, amikor már elindultam, kettő - hárommal visszakapcsolva, teljes gázzal előzni.

    A KRESZ szerint az előzendő jármű hátulja közelében amúgy sem szabad, mert nem tartod meg a kötelező biztonságos követési távolságot. Nem tudsz időben megállni mögötte, ha erős fékezésre kényszerül.
    Az előzés megkezdésekor már nem kell megtartani, Ha a szemben jövők miatt nem lehetséges az előzés, még nem kezdted meg az előzést. Meg kell tartani a biztonságos követési távolságot.

    Bizonyosan láttál már az országúton, párhuzamosan haladó féknyomokat, mind a két sávban.
    Az tipikusan annak a fajta előzési taktikának a következménye, amit te szoktál alkalmazni. Elindult az előzés, de a jármű vezetője kevésnek találta a szabad teret az előzéshez. Meggondolta magát és a fékre lépett. Az előzött jármű vezetője segítőkész volt és fékezéssel akart segíteni az előző járműnek. Az eredmény viszont a szembejövők sávjában haladó jármú visszatérésének megakadályozása lett.

    Nekem teljesen közömbös hogyan előzöl. Legalább is addig, amíg nem kened rá az autódat az enyémre, az előzési módszereddel. De azt tudnod kell, hogy nem a jobb megoldásra szoktál rá.

    Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!

Új hozzászólás Aktív témák