Új hozzászólás Aktív témák
-
Feketelaszlo
senior tag
válasz laposonly11 #7 üzenetére
Szerintem itt félreértés van: a pixelgrafikát már rég nem tekintik retro jópofaságnak, hanem egy önálló grafikai ág amely saját jogán megáll a piacon épp úgy, mint az izometrikus nézet, szöveg-alapú UI vagy a csili-vili sugárkövetéses 3D is. Egy indie horror kalandjátékhoz ez illik - ha AAA akció játéknak készült volna akkor valószínűleg nem ezt választották volna. Ahogy azért az is vitatható, hogy azért készül egy játék ezzel a technikával, mert kevésbé időigényes - ma már inkább hosszabb ideig tart ezzel szöszölni, mint Blenderben vagy Unrealben megvásárolható és ingyenes assettekből összedobni egy open world 3D területet amiben fel-alá küldözgetheted a játékost és az A-ból B-be való 10 perces utazási idők miatt a végén kevesebb fejlesztéssel is ki lehet hozni, hogy 20-30 óra a kampány.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- iPhone topik
- Kétféle tájolással munkára fogható, ITX-es ház jött a Sharkoontól
- AI-gyártású celebpornóval küzd a Facebook
- Villanyszerelés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Melyik tápegységet vegyem?
- Sorozatok
- Le Mans Ultimate
- További aktív témák...