Új hozzászólás Aktív témák
-
Yutani
nagyúr
Aki fikázza a játék dizájnját, egyszer próbáljon meg néhány színből pixelgrafikus módon előállítani rajzokat, képeket. Majd meglátja, hogy ami ránézésre egyszerű, az valójában mennyire nem az.
#9 Grath: Elfelejtik, hogy nem csak a mainstream létezik, és nem jönnek rá, hogy ezek a játékok nem nekik készültek. A nagy pixel továbbra is gyönyörű!
[ Szerkesztve ]
#tarcsad
-
Yutani
nagyúr
válasz laposonly11 #12 üzenetére
Valóban lehet így is alacsony felbontású, alacsony színmélységű képeket előállítani, de az nem pixelgrafikus, aki így dolgozik.
#tarcsad
-
Yutani
nagyúr
válasz SunMount3r #17 üzenetére
Igen, én is arra hajlok, hogy valószínűleg volt egy kész artwork, amit lehoztak alacsony felbontásra és ~4 bites színmélységre, majd azt kézzel kiigazították.
30 éve, amikor C64-en rajzoltunk, semmi nem állt rendelkezésére az egyszeri fiatalnak, mint a joystick és a logo editor vagy egyéb rajzprogram (pl. FLI editor), amiben tényleg pixelenként kellett megrajzolni mindent. Már akkor alkalmaztuk az antialiasingot, amikor még azt sem tudtuk, mi az.
#tarcsad
-
Yutani
nagyúr
válasz bLaCkDoGoNe #20 üzenetére
Ma is csak saját kézzel rajzolt képekkel lehet indulni, fázisokat is kell mellékelni nevezéskor, pont annak biztosításra, hogy tényleg pixelenként van megrajzolva a kép.
Idén volt Árokon egy olyan kép, ami szeritnem kizárt, hogy kézzel volt rajzolva, mert túl jól nézett ki és nagyon konvertáltnak nézett ki. Lehet, hogy a készítő annyira profi, hogy konkrétan konvertált kép minőségben tud dolgozni, de mindenesetre tőlem a minimális pontot kapta.
#tarcsad