Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
-
-
-
-
-
válasz Anulu79 #12014 üzenetére
Nem néztem, de ez a játék még az 512MB-os iPhone 4S-en is elfutott anno egész tűrhetően, úgyhogy a 4 giga csak elég neki És mivel új a telefon, ezért frissen lett rátéve a játék is.
Amit el tudok képzelni, hogy az XS-ben nem a felbontás növekedésével arányosan erősebb a GPU, és emiatt lehet lassabb a 8-asnál. Vagy mivel régi játék, ezért nem tökéletesen használja ki az új hardware-t.
[ Szerkesztve ]
-
szaszyka
senior tag
Lehet valami kompatibilitási probléma is. Nekem pl SE-n időnként van olyan event, amikor ugyanígy van mikrolag néhány versenyen, illetve IOS13 óta ha játék közben hívnak telefonon, utána nincs hang, illetve brutális szaggatással megy csak a játék. Szerintem IOS13-ban, vagy a játékban van valami bug.
Lenovo Thinkpad X220 :D
-
-
nagysandor79
aktív tag
az invitational series -nél fullra kell fejleszteni az autót/ autókat és csak úgy enged tovább?
-
nagyúr
válasz nagysandor79 #12018 üzenetére
Leírás alapján csak úgy lehet oda belépni.
Már várom, hogy kipróbálhassam, de még csak 32/36-nál tart az rb15. Kell még spórolni rá...Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
balintka
addikt
válasz nagysandor79 #12020 üzenetére
Minden csapatnak van egy külön szériája és mindegyikhez fullra fejlesztett autó kell.
-
nexus6
aktív tag
Az új bmw szériával szenvedtem meg, tiszta drift autó, illetve állandóan olyna botokat rakott akik vagy fullra voltak fejlesztve vagy világbajnok sofőrös időket mentek. Volt hogy egyszerűen nem tudtam 5. helynél jobbat menni a 3 körös fejlesztésű autóval.
Ezért szeretem a fórumokat, ezerszer jobban értenek az agytrösztök a dolgokhoz, mint egy helpdesk vagy az információ :)
-
A hasmagasság csökkentése befolyásolja bárhogyan az autó viselkedését, vagy csak "esztétikai" tuning?
-
balintka
addikt
válasz nexus6 #12023 üzenetére
Ha irreálisan nehezek, mint írta gvereb1, veszíts utolsó helyen 2-3x és jóval könnyebbeket ad be. Nekem is elég simán meglett az autó, tegnapelőtt már.
Gai: Egyszer láttam egy videót, h valamennyire visszafogja az autó sebességét, ha túlzott mértékben le van ültetve. Én úgy tapasztaltam, h kb. 1/3-ig (beállítható mm-ekét értem ez alatt) javít az autó tapadásán meg a csúszásán, többnél már lassítja a sebességet és számottevően nem javul a tapadás sem. Mindig kb. ennyire állítom a kifullozott autóim.
[ Szerkesztve ]
-
-
balintka
addikt
Holnap indul a következő BMW-s event.
Aki régebb óta játszik, annak érdekelne a véleménye, hogy mennyire elég a játék későbbi szakaszaiban az arany, amit a haladás során ad?
Ahogy nézem, ekkor már szinte csak aranyért vehető autók vannak, illetve a tuningok is drágák. Én most erre készülve minden nap nézek reklámokat, 80-100 arany jön be + amit a haladásért kapok.
-
-
-
Azt lehet tudni, hogy mitől függ (függ-e valamitől), hogy Endurance versenyeken milyen gyakorisággal pakolja eléd a megelőzendő autókat? Baromi idegesítő, amikor az elején olyan sok van, hogy az óra folyamatosan kiakad 90 sec-nél, de a végén meg olyan ritkán vannak, hogy fullra fejlesztett autóval se lehet végig érni. Ráadásul ugye elég hosszú versenyek, és csak a legvégén tudod meg, hogy esélyed se volt végig
-
nagyúr
Ritkul, az biztos.
Ezért kell úgy taktikázni, hogy figyelsz az időre, és nem előzöd meg 80sec felett az előtted lévőt.
Illetve ha 8-10-szer utolsó vagy, akkor pl. a 9km simán lemegy 5 körülire, ami más lazán teljesítható. (Eddig a legkevesebb, amire sikerült lebutítani, az 2.5km volt )Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
-
nagyúr
Ezt a "sokszor utolsó leszek" taktikát még nem próbáltam, de lehet kénytelen leszek majd bevetni
Mindenképp próbáld ki, mert így akár egy 3-as sori fejlesztéssel simán végig vihető a "limited time series" szinte mindegyike.Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
szgy71
csendes tag
Sziasztok, sok hezitálás után fullra fejlesztettem a Ferrari fxx k evo-t, hogy a fullos szériában az endurance versenyen érjek el baromi sok pénzt és szintlépéshez szükséges növekedést.
De a közelében nem vagyok annak, amiket itt olvastam...Traction controll on, Steering high, a Brake pedig low a beállításaim között. Ha jól néztem, akkor a porsche test track-es pályát kell nyomni. Ha a brake-t offra teszem, akkor célegyenes előtti kanyart levágva 10-ből 9-szer nem tudok tök egyenesen rámenni a célegyenesre vivő aszfaltra , hanem a füvön megyek, és ott mindig megcsúszok..Ki milyen opciókkal viszi a játékot, hogy sok pontot érjen el itt? Van még valamilyen tipp trükk a célegyenes kanyar levágásán túl? köszi. -
DigitXT
félisten
válasz szgy71 #12042 üzenetére
Traction control nem jó, mert nagyon lelassít. Steering high sem jó, mert nem
lehet tudni, pontosan hova kormányoztál, csak behúzza az ívre... vagy nem...Füvön megcsúszás ellen el kell venni a gázt, magyarán manuális gázzal lehet
bizonyos autókat magabiztosan terelgetni. (A régi F1 is hasonló mentalitású.)Érdemes megtanulni, mert pl. egy ovál versenyen ha elindul a segge automata
gáznál, csak belefékezni tudsz, amitől garantált falbacsapódás a vége, viszont
manuális gázzal ha elveszed, rögtön stabilizálódik és alig veszítesz időt. -
balintka
addikt
A Formula E Exhibition sorozat végén ajánl fel a játék kedvezményes arany árat valamelyik autóra? Egy futamra vagyok a végétől, de emiatt nem mertem befejezni.
[ Szerkesztve ]
-
l4ci
senior tag
válasz cappa72 #12044 üzenetére
Hát igen, Porsche short-on minden assist-ot ki kell kapcsolni, ha végtelen Endurance-ot akarsz futni, pár próbálkozás után rá fogsz érezni, hogy hol vannak a féktávok. Minden sikánt át kell vágni, de a legfontosabb, hogy a célegyenes előtti sikánt fullgázon le kell vágni és ez bizony nem megy tökéletesen, ha csak egy low kormány is be van kapcsolva, mert próbál visszahúzni az ideális ívre. A féket is ki kell kapcsolni, különben nagyon lelassulsz a levágásoknál is, traction is egyértelműen off. Ha 20-22 km-t tudsz menni így, akkor utána már szinte folyamatos lesz előtted a kocsisor, minden körben tudsz annyit előzni, hogy 60mp fölött maradjon a hátralévő idő. Én egyszer mentem így 1500 km-t, de soha többet, nagyon meguntam ezt a féle végtelen körözést is, nincs már ennyi időm és kedvem játszani vele...
-
nagyúr
Pont ezért linkeltem a hozzászólásodat.
Mostanában már elfelejtettem visszakapcsolni a traction control-t, már egész jól megy.
Néha így járok a fék-segéddel is, és mégis néha egész jókat megyek.
Viszont alább adtam már a játékhévet, az f1-en és az újakon kívül már mindegyik autó megvan.
Így az F1 miatt naponta begyűjtöm a 18k M$-t, meg ha van új LTS akkor abba szállok be.Ha egyszer lesz még "uborkaszezon", akkor megpróbálom megint ezt a Porsche short endurance-t az FFX-szel.
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
szgy71
csendes tag
Köszi a ferrari fx k evo-s ötleteket. a traction controll nekem szívás, mert össze vissza mászik a kocsi..a manuális gázzal még nem próbáltam.kb 17 km-ig jutok csak..de szánok még rá egy kis időt
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Moderátort keresek a fórumhoz!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Ingyenes vagy akciós szoftverek
- Nyaralás topik
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Milyen nyomtatót vegyek?
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- További aktív témák...
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care
- HP EliteBook 840 G6 i5-8365U 16GB RAM 256GB SSD világító MAGYAR billentyűzet
- Eizo Flexscan EV2450 IPS HDMI 2Év Garanciával MONITORCENTER
- 4070 Ti Aorus Master //KERESEM!!//
- MacBook Air 2017 Mint Az Új/8GB/256ssd/Akku 88%/1 hónap gar./p3365/