Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
Köszönöm! Mondhatnám, hogy ennek örülök, de félreérthető lenne...
(Nem jó hír, de legalább már azt tudom, hogy nem egyedi hiba, és nem
én csesztem el vmit, hanem a program sz*rozik... Emlékszem, amikor
először csinálta, én is nyomattam ezt a felhős mentést, csak aztán tök
elfeledkeztem róla, mert általában nem szokott vele gond lenni. LOL.)1,5 óra 400K? Lehet, hogy csinálnom kéne nekem is egy ilyen kamu
Facebook profilt, mert friend-ek nélkül ehhez képest töredék lé jön be...
(Mondjuk "farmolni" nem akarok, azaz egy aranyra megcsinált versenyt
nem akarok újra futni csak azért, hogy megkapjam érte a pénzt.)
Legalábbis eddig nem csináltam ilyet, csak szép sorban a versenyeket.Szerk: egyébként az a f*szság, hogy a mentés hiányától függetlenül az
időközben lestrapált autók javítása folyik, meg dobja az értesítést, hogy
most már kész, stb. Tehát tud az mindent - csak az eredményt nem.[ Szerkesztve ]
-
-
DigitXT
félisten
Á, annyira nem vagyok türelmetlen, meg egyfolytában nem tolom,
csak ha van este szabad fél-egyórám: bőven kibírom, ha várni kell.
Javításra goldot sosem költöttem; egyszer véletlenül igen: mérges
is voltam miatta, mert mellékattintottam és nem kért megerősítést.Ill. elég sok autóm van, szóval lehet vál(t)ogatni... Igaz, kezdenek
elfogyni a versenyek. Elég sok széria megvan 100%-ra, egy párban
csak az 1-2 showcase hiányzik*, s persze ott vannak azok, amihez
valami bődületesen drága autók kelle(né)nek, ilyen 2M meg ilyenek.*: értelemszerűen azért, mert az ahhoz kellő autóm (még) nincs.
Az szokott bosszantani, amikor felajánlja, hogy most vegyem meg
20% kedvezménnyel xy autót, csak marhára nincs rá zsetonom. -
DigitXT
félisten
válasz intelMMX #207 üzenetére
Azóta már amúgy biztosan letölthető Tegra 3-ra is, uis én is azon tolom...
Mondjuk néha röcög rendesen (Hockenheim első visszafordítóban durva!),
meg ugye nem látszik a tükörben semmi stb. Szóval le van butítva, de fut.És határozottan szórakoztató tud lenni - bár néha nagyon pite az ellen.
Ilyen "időmérőkön" szokott lenni, hogy másodpercekkel vagyok jobb, stb.
(Meg kanyarodni nem tudnak, de egyenesben nagyon tolják... TSM ftw?) -
intelMMX
senior tag
Nekem nem fut most rendesen mivel decemberi tab one-ra csak rstwingo romját lehet felrakni, az meg valamiért nem szereti a real racing 3at, viszont a most wanted hibátlanul megy. Majd megvárom a 4.2es romot és azzal újra megpróbálom. Bár szerintem addigra már eladom a tabot
-
bostone
addikt
Mostanában bármelyik versenyt nyitom meg egyszerűen nem hajlandó beadni a versenytársakat, sem tablettel, sem telefonnal. Tehát a hiba nem az készülékeimben van. Még a heti kihívásban is csak gettohelicopter, hoolywooodooo és a többi robot hajlandó belépni a játszótérre. Gáz! Amikor a drágább járgányok kerülnének végre sorra.
-
danas
csendes tag
Júliusi frissítés. 5 új autó, Time trial játékmód, új menü design, javított grafika stb.
Ma reggel frissítettem, csak gyorsan ránéztem, elsőre nagyon furcsa az új menürendszer. Szerintem a korábbi verzió átláthatóbb volt.
Vélemények? Tapasztalatok? -
Rota
tag
Nekem nem hajlandó frissíteni az iphone. Korábban úgy sikerült, hogy az iTools érzékelte hogy van hozzá frissítés és ott frissítettem, de most nem kínálja fel.
Van valami ötletetek, hogyan tudnám frissíteni? -
Lirion
addikt
Azt nem tudom, hogy átláthatóbb-e, de azt igen, hogy
- fele-harmada a nyeremény a versenyekért, mint korábban,
- sokkal gyorsabban lemorzsolódik a kocsi (egy 8 perces verseny után lehet szervizelni),
- az autó upgradek is jóval drágábbak lettek,
- a time trial is csak egy új event, amit kötött kocsikkal és pályákon lehet csak futni belépő díj ellenében és
- a kocsikat sem lehet szabadon megvásárolni, csak akkor, ha a showcase eventtel feloldottad őket...Én maradok a korábbi verziónál, a bentley és a merci nem hiányzik, meg a time trial se, az viszont hiányozna, hogy nem kaphatok a versenyekért 45-60k-t...
-
Lirion
addikt
válasz skylaner #216 üzenetére
Szerintem amíg nincs mentve a felhőbe az új rendszerrel, addig gond nélkül meg lehet tenni. De a legbiztosabb módszer, ha a mentésedet kimented valahová, hogy vissza tudd rakni később.
Visszatérni a korábbihoz pedig úgy lehet, ha valahonnan letöltöd a korábbi verzió telepítőjét és azzal újra felrakod a játékot. -
bostone
addikt
Annyira kár ezért a "fejlesztésért". Egyébként még havonta egy mérsékelt összeget is hajlandó lettem volna kiadni, amennyiben mérhető előnyök származnak a vásárlásból. Ha jól kalkulálok és szerintem jól kalkulálok az új rendszerben 1000 gold talán elegendő lenne, hogy a régi folyamatosságot visszakapjam. Az cirka 25 papír. Ennyiért találok pc-re vagy konzolra megfelelő megoldást. Az EA Games nem tart igényt sem a pénzemre, sem a jelenlétemre.
Tisztában vagyok vele, hogy nem kevés befektetést jelent egy ilyen szintű játék létrehozása, de ezzel a politikával, töredékét keresi meg a gyártó, mint amennyit ténylegesen kaszálhatna.
Köszönöm az élményt, amit eddig nyújtani tudott, és köszönöm, hogy befejezhettem. -
skylaner
senior tag
Ez az új update tényleg nem lett valami jó.
A motorháztetős nézetet rendesen elrontották, nem tudom miért kell a teljes képernyőt szélességében elfoglalni. Nagyon rosszul néz ki.
A Time Trial csak nálam olyan, hogy egy darab időt sem látok a globális listán?
Megyek egy kört aztán teljesítve is van az event. Az is undorító, hogy egyszerre csak 2-t lehet menni, aztán várhatsz, hogy újratöltődjön. -
Lirion
addikt
-
zsotesz81
senior tag
válasz skylaner #219 üzenetére
van alul 3 kis ikon, alapból a friend listen van, bal oldalon van egy földgömb az a global, erre én is ma jöttem rá
engem leginkább ebben az új update-ben az zavar, hogy nagyon megnyírták a versenyekért kapott lóvét, főleg az endurance-nél érezhető, meg egy 4-5 körös verseny után az autó azonnal szervíz.[ Szerkesztve ]
-
skylaner
senior tag
válasz zsotesz81 #221 üzenetére
Miután beléptem Facebook fiókkal már látom a ranglistát.
Csak tudnám, hogyan tudnak csalni az időkkel....
Brandy Hatch-en a legjöbb idő 0:00:208....na ezt hogyan?
Melbourne-ben BMW Z4-el 48mp alatt körbeérnek. Nekem a legjobb időm 1:03
Más kocsival nem lehet menni, akkor hogyan mennek ilyen jó időket? -
zsotesz81
senior tag
válasz skylaner #222 üzenetére
Nem tudom, hogy mennek én is van, hogy megyek egy szerintem tök jó kört, aztán az kb. az 1500. helyre elég és el vagyok maradva kb 5 sec-kel.
Nekem tegnap az indianapolis speedway-en endurance-ben az első 4 helyen 65 km fölött voltak, csak lestem, én jó ha 30-at tudok ott menni a ford shelby-vel meg a bmw-vel.
Ez a napi race bonus meg elég kamu, csak az első versenyre adja meg, én azt hittem egész napra érvényes lesz.[ Szerkesztve ]
-
danas
csendes tag
Sajna már tényleg nem lehet a játékot érdemben offline játszani, kell a (kamu) fb profil.
A time trial mód érdekes. Ami engem mindig megzavar egy-egy menetnél, azaz, hogy rolling start van, de alacsonyabb a tempó, amikor átvesszük az irányítást, így nehéz belőni az első kanyar féktávját. Általában túl hosszúra veszem és el is cs*szem a következő kanyarokat...
Lehet, hogy más autónál is, de a McLaren MP4.12C-nél tuti belenyúltak a váltó fokozatkiosztásába. Rövidebbre vették az első négyet. Korábban a 2-es kb. 120-ig tartott, most 100-nál már 3-ikban van. Mondjuk így egy kicsit kiegyenlítettebb lett a mezőny.
-
bostone
addikt
Pár napig nem használtam a játékot és 30000 pénz volt a jutalmam...
-
DigitXT
félisten
Dettó. Viszont észrevettem, hogy a versenyek jóval könnyebbek lettek!
Nem értem miért, talán a "TSM" rendszerét csavarták meg? Korábban volt,
hogy rendesen küzdeni (!) kellett a dobogós helyért is, most meg ilyen fél
perceket verek a mezőnyre? Nem én lettem gyorsabb: ők lassabbak...!Van, hogy a legjobb köröm jó 15 mp-cel jobb, mint a második helyezetté?
(Igaz, ez csak hosszú pályán érvényes, mint pl. Mount Panorama...) Meg
az is durva, hogy ha az élre kerülök, onnantól folyamatosan nyúlok el: sok
pályán átlagosan ~500 métert nyerve körönként - a második helyezetthez.
Sőt, mondjuk Suzukában a mezőny vége már 3(!) körön is kört kapott...Az élre kerülés is sokkal könnyebb, mert kb. mint a nyugdíjas csigák, úgy
kanyarodnak, ráadásul egy kisebb levágás is belefér pl. belső íven (ha kell),
mert nem fog meg úgy a fű, ahogy eddig tette. Ez persze nem rossz dolog.Időmérőn általában az E csoportra vagyok jó, laza karikázással: F-hez már
bénáznom kell, D-hez meg odafigyelnem, vagy valami hasonló... Van, ahol
az A-ba/B-be kerültem. De nem emlékszem, hogy hűdef*sza kör lett volna.Nehéz rágyúrni a time trialra, ha 20 percenként mehetsz kétszer. Mondjuk
már elvertem 50 goldot, hogy legalább 3-at "töltsön": a következőért 100-at
akarnak, LOL. Egyszerűen arra megy ki az egész, hogy vegyél-vegyél...
Egy nagy sz*rt: annyit nem ér az egész. Inkább várok és ritkán játszom.[ Szerkesztve ]
-
zsotesz81
senior tag
"Viszont észrevettem, hogy a versenyek jóval könnyebbek lettek!" - ezt egy darabig én is így gondoltam, és mondjuk többnyire igaz is, viszont volt olyan verseny is amit nagyon sokadjára sikerült csak megnyerni, egy csomószor van olyan, hogy az első elhúz a mezőnytől és aztán képtelenség utólérni.
-
DigitXT
félisten
válasz zsotesz81 #230 üzenetére
Ha nem csaló, akkor legalább olyan (ill. olyan tuningos) kocsi kell, mint az övé,
és akkor már csak azt a 22 hely lemaradást* kell ledolgozni, és meg is van...
Viccen kívül, én is jártam így... (Bosszankodtam a második helyért, de aztán a
legjobb köröket megnézve láttam, hogy esélyem sem lett volna utolérni. Mert
másodpercek választottak el minket. Ilyenkor ezt elfogadom**, megyek tovább.)Szerintem a patch előtt több ilyen eset volt, vagy ha nem is ilyen, akkor is jóval
többször kellett kapaszkodni a dobogóért. Most meg a legtöbb esetben semmi:
bénák, lassúak. Ez néha idegesítő, tkp. nincs kihívás... Autocross-nál, ránézek:
mondom 27s a jó idő? Akkor nekem ez olyan 25 körül lesz. És lőn. Ez milyen?
(Jó, ez mondjuk a patch előtt is hasonlóan működött - azok nem is versenyek.)*: az szokott bosszantani, ha valamivel jobbak a legjobb köreim, csak az elején
annyi időt vett el az előzgetés, hogy azt a hátrányt már nem lehet ledolgozni.
Ilyenkor szokott az jönni, hogy agresszív mód - keményen "odatenni" az autót.Amúgy a javításokat már magától csinálja, szerintem ez is tök jó, ráadásul úgy
vettem észre, hogy nem lehet nagyobbat bukni, mint a Clean Race Bonus, ami
sokkal rentábilisabbá teszi a verdák amortizálását, a jobb eredmény érdekében.
Korábban előfordult, hogy az instant javítások jóval többe kerültek, mint maga a
nyeremény, tehát nettó veszteséges volt a verseny, nem beszélve a szervizről...
Most meg ha tisztán mész, akkor nem csak nem kell költened, bónuszt is ad...
Igaz, cserébe (ahogy korábban írták) a szerviz sajnos sűrűbben lesz esedékes,
ráadásul nem tudsz komponensenként trükközni, egyben kell, javítás vagy sem.**: mert mondjuk még alig tuningos az autóm, vagy abban a szériában van jóval
erősebb, amit még nem tudtam megvenni, stb. (Olyankor nem szokott zavarni.) -
Lirion
addikt
Az a baj a clean race bonusszal, hogy ha az nem növekszik, ha barátok ellen nyomod. Egy 5 körös suzuka gp 66k R$-t ér 1.1.12-ben, ebből egy full javítás és szervíz agera r-nél is max 20-25k-t visz el, még mindig marad 40. Az új verzióban meg eleve nem kapsz, csak 30k-t clean race bonusszal együtt...
A versenyenkénti szervizelés meg aztán arcátlanság a javából. Mentem egy 3 körös spa versenyt és 0-ra zuhant 100%-ról a service csík... Még jó, hogy fent van mindkét verzió, így tudom élvezni a korábbi, klasszisokkal jobb játékot, az 1.2-be meg behackeltem kb. végtelen aranyat és R$-t és gondtalanul tudok száguldozni és time trialt futni..
-
DigitXT
félisten
Mivel továbbra is valós Facebook profillal játszom, nincs barát bónuszom.
(Nem volt pofám az üzenőfalon hirdetni, hogy ki játszik vele, vagy valami.)Szóval ehhez képest nem tűnt fel, hogy sokat esett volna a "bevétel", de a
szervizelés valóban sokkal hamarabb esedékes*, és még csak részleteibe
se bontható. (Pl. egy olajcserét el lehetett odázni a végtelenségig, mert az
csak 0,1s gyorsulásvesztést jelentett, ez a legtöbb autónál alig számított.)Most viszont zavaróan gyorsan amortizálódik minden... Verseny közben
ez csúnyán visszaüt, mikor pl. kezd a gép csúszkálni. A verseny választó
menü átláthatatlan fos lett az előzőhöz képest. (De legalább csilivilibb, lol.)*: viszont mintha valamivel olcsóbb lenne, mint korábban, vagy nem?
Ma este Time Trialba mentem egy "égő" kört valamelyik kicsi Bömbivel a
Mount Panorama-n: volt benne két kicsúszás, és csak "G" csoportra volt
jó. Nosza volt még egy Drive, újra próbáltam, figyelve az előző hibákra.
Sajnos csináltam másokat, de írd és mondd 8 másodpercet "javítottam",
ami rögtön "B" csoportot eredményezett. A csoport javításért is jár +5K.
Elvileg bevételt maximalizálni csoportonként való szándékos lépdeléssel
lehetne itt, csak ebben limitál a Drive... Vagy igen türelmesnek kell lenni.Tetszik, hogy írja, hol tartok a saját időmhöz képest (először próbáltam).
Ja, az Endurance: végre van valami kihívás! Eddig simán elindultam egy
0%-os autóval, s megnyertem, mert tipikusan gépi ellenfeleket adott be
10 km max. távval, esetleg egy-egy TSM ellenfelet 11-12-vel. Most meg
mindenki 15-18 körül volt (Spa), és az eleve leamortizálódott gép 13-nál
elfogyott, eredménye 7. hely. Szóval van benne azért "csavar" ide-oda...
Picit jobb géppel, átlendülve a holtponton talán mehettem volna 18 km-t:
régebben is volt, hogy poénból 24-25-öket mentem, amikor 10 volt a cél.
Nem volt vészes a szerviz bünti. Most meg szétesne addig a verda... -
skylaner
senior tag
A gyorsulásos versenyek csak szerintem lettek nehezebbek?
-
Lirion
addikt
viszont mintha valamivel olcsóbb lenne, mint korábban, vagy nem?
Nem kicsit, sokkal olcsóbb. Kb. 70-80%-kal. Egy bugatti szerviz ~1850-be kerül, 1.1.12-ben meg 9k. De 1.1.12-ben kapsz javítás és szerviz levonással együtt is 30-40k-t egy hosszabb cup versenyért, szal végeredményben sokkal gyorsabban gyűlik a pénz...
-
DigitXT
félisten
Global GT Clash TT-kben hogy keveredett
össze a BMW Z4 GT3 és a BMW M3 GT2?Kicsit rágyúrtam a TT-re: a cél mindenhol
legalább B/A csoport, de inkább utóbbi.
Sajnos az "érdemi" továbblépéshez drága
autók megvásárlása hiányzik - a zsé meg
lassan gyűlik, ráadásul pikk-pakk elmegy
tuningra, ha épp PR feltétel van valahol. -
blzs2
csendes tag
Play áruház miért írja azt hogy nem kompatibilis az eszközzel? Galaxy s advance 4.1.2 JB
Valakinek ötlete? -
DigitXT
félisten
Top 100-ba került már valaki TT-n? Én most először,
bár van benne egy elég csúnya vágás a kavicságyon.
(Dubai, cikkcakkos részen felfele, Shelby GT500-zal.) -
DigitXT
félisten
válasz zsotesz81 #247 üzenetére
Az elején én is így voltam. De most már nincs hova továbbmennem.
Rohadt drága autók hiányoznak, nem tudom, mennyi idő alatt lehet
annyi zsetont összefarmolni*. Tehát marad az, hogy néha megyek,
ahol még lehet javítani, meg TT-zek, ahogy feltöltődött a Drive.
Az a vicc, hogy bizonyos PR feltételek mellett el sem tudok indulni
egy-egy futamon, mert még nincs olyan "erős" kocsim, LOL.*: egyelőre egy versenyt SEM futottam újra, ha aranyra lett meg.
Márpedig ha sok zseton kell, akkor előbb-utóbb azt kell csinálnom. -
capulet75
addikt
Nagyon szuper játék. A szervizidő rendben van, csak az a fura h ha van pénzem megvenni egy kocsit, arra miért kell órákat várni? (jó,tudom, vegyél goldot...) A grafikán nem ájultam el, de elég jó, az aksit viszont eszi rendesen. A legelső kocsit (silvia) fullra tuningolva kb simán meg lehet vele nyerni az első 30-40 versenyt, és az 1 perces javítási idő nagyon korrekt.
Intelligencia kell ahhoz hogy egy ember belássa a tévedését. És gerinc, hogy be is ismerje.
Új hozzászólás Aktív témák
- XBOX ONE/PS4/PS5/XBOX SERIES/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!
- XBOX SERIES/PS4/PS5/XBOX ONE/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!
- PS5/PS4/XBOX ONE/XBOX SERIES/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!
- Új Dobozos Lenovo Ideapad Flex 5 x360 Érintős Ultrabook Óriás Tab 16" -40% Ryzen 5 5500U 16/512 QHD
- PS4/PS5/XBOX ONE/XBOX SERIES/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!