Új hozzászólás Aktív témák
-
Zozzy94
tag
válasz Zé_Mester #650 üzenetére
a 3 Ferrari egész jó főleg a berlinetta full tuningon lexus-t majd egyszer megveszem...
100% napi bónusz,béreltem az első fickót (R$ x 2),és a nőt (Fame x 2),meg a clean race bónusz amit asszem szintén dupláz Így jött össze
iPhone 12 Pro Max 256GB & iPad Pro M1 256GB Cellular & AirPods Pro2
-
DigitXT
félisten
Jó lett az új TT, de az időlassítós (?!) hülyegyerekek ellen nem véd.
Addig lehet komolyan venni a leaderboardot, amíg hasonló/hihető
idők vannak: az első 1-2, aki megy 5-15 mp-cel jobbat egy vicc.Annyi a különbség, hogy lehet nézni, hogy csal: felgyorsítva megy!
Eleve a kezdősebessége 1.5-2x-es "sínen" kanyarodik... Na most,
ezt egyszer elég volt látni: más listán is ott figyel... Adnék neki egy
banánt, aztán szevasz... Persze semmiből nem áll profilt cserélnie:
ha degeczen születtem volna, az IMEI-t is feketelistára tenném... -
Dr V
őstag
Eddig mik a tapasztalatok a frissítéssel? Díjazás, ellenfelek, irányítás mit változtak?
-
Zé_Mester
őstag
-
Dr V
őstag
válasz Zé_Mester #655 üzenetére
Ha fullon van a kocsid akkor tényleg gáz, amúgy meg sztem számít ennyit a tuning. Leginkább a végsebesség miatt. Mindig -30al kell számolni a valóságban. Még a gold profil előtt emlékszem, h hiába mentem tökéletesen, verseny közben Indianapolisban az egyenesben lehagyott az előttemlevő, pedig egyszerre kezdtük az egyenest, egyforma sebességgel.
Most az Audi TT Rssel nyomulok, de valami überszar kocsi... nem gyorsul (100ig még talán, de fölötte...), nincs féke, és repül a kanyarban. A Nissan sylvia az ellenfele sztem... Egy TTnek többet kéne tudnia. MIndezt full tuninggal. Még jó, h hamarosan megjön az M3, remélem azzal már lehet menni is
-
Zé_Mester
őstag
Performance Rumble 19. forfulo Indianapolis
Nem birom megcsinalbi az Istennek se, 3. hely eddig a legjobb, de mar majdnem darabokra tortem a Note2-t mert kikeszit.
Fullos M3 GTS egy nagy rakas hulladek, b@szik kanyarodni, beall keresztbe aztan ennyi, szinten fullos Shelby GT500 meg 3. helyig bir felmaszni. Ha bekapcsolom a kiporgesgatlot akkor meg azert lassul be.
Mindent megcsinaltam 1. helyre eddig, 98% ez a szeria, emiatt a tetves korpalya miatt, nem jon ossze a 100%... -
szmar
csendes tag
én linkeltem a táblázatot, itt van videón, hogy működik a dolog
[link]amúgy ez a Ferraris(plusz egy lexus) update annyira jól mutatja mennyire arra van kihegyezve az egész, hogy vegyél aranyat ha nem akarsz hónapokat játszani a Ferrarik feloldásához, azt a közös bajnokságot amiben a Ferrarikat fel lehetne oldani más kocsikkal, betették a csak Ferraris bajnokság alá..
(mondjuk annyi poziítv van az updateben, hogy az új pályán az új lexussal is lehet menni) -
Dr V
őstag
válasz Zé_Mester #657 üzenetére
Arra a ford nekem jobban bejött. kb 250el kezd a kanyar és faltól falig tágítsd az ívet. Ha nagyon nem megy akkor jelentkezz ki a facebokból és úgy menni fog. Ha nem jön össze egy verseny, pl endurance (2.:18km 1.:27km és verd meg ha tudod...) akkor kijelentkezek és úgy könnyebb ellenfeleket ad be.
Szervoval és espvel szoktam menni, most kezdem a full manuál fékre való átszokást.A crew az mire jó?
@szmarHa az EA Games vagyonosodási vizsgálatot folytatna nálad, milve magyaráznád azt a töménytelen goldot és pénz? A cirka 100millámmal csórónak érzem magamat melletted
-
Dexxter182
tag
válasz Zé_Mester #657 üzenetére
Nekem úgy sikerült megcsinálnom, hogy ha rajt után sikerült egyből 1-2. helyre bejutni, ha csak egy kicsit is beragadsz vége!
Tökéletes rajt, egyből behúzol a belső sávba az utolsó autó előtt, aztán kis ívben még a kisebb sebesség miatt könnyen mindenkit be tudsz előzni.... ha abszolute nem érintkezel egy autóval sem... Nekem is kb 30 rajtom volt ott mire sikerült. (gt500-al)
Utána már csak biztonsági játék, és mindig be kell állni a támadó autó eléNincs az a nagyon finom gulyásleves, amit ne lehetne elrontani egy csipetnyi szarral... @ http://ubisali.blog.hu/
-
Zé_Mester
őstag
Egyszer már megcsinaltam valahogy csak elfogyott a della, ugyhogy en is magamra szakitottam egy "bankot". Lehet most azert nem sikerul mert tele van golddal a csomagtarto es nem birja a kocsi XD
Na mindegy, majd egy jobb pillanatomba biztosan meglesz, megyek tovabb inkabb -
DigitXT
félisten
válasz skylaner #641 üzenetére
Igazából nem, mert eddig azért kellett vágni a Top100-hoz, mert ott már
mindenki azt csinálta... Most viszont senki nem csinálhatja, szóval meg
kell tanulni azt a pár kanyart normálisan és kész. Mondjuk Laguna Seca
Corkscrew: korábban mindig vágtam, azt sem tudtam hol kell fékezni.
Pár karika gyakorlás után már befértem a Top20-ba, úgy hogy az utolsó
kigyorsban jó 2 tizedet benne hagytam, mert ideges voltam az idő miatt.
(Rendkívül bosszantó egy jó időt eldobni egy pici hiba miatt: invalid lap.)
Szóval az majdnem Top10, és nem kellett (nem lehet) levágni semmit!Brands Hatchben meg futottam egy WR időt! Egy csaló van előttem 10
másodperccel, de azt meg sem nézem, a többiek ideje meg simán reális.
Elég jól sikerült karika volt, bár biztos meg lehet verni. De egyelőre WR! -
Dr V
őstag
Ennyit a csalókról.
Én épp emiatt csináltam meg. Tuong Lu Kim Li profilját. -
DigitXT
félisten
válasz skylaner #671 üzenetére
Fogalmam sincs. Nem élek vele. (Soha nem is éltem és nem is fogok...)
Csak látom az autó "mozgásán", hogy valami ilyesmiről lehet szó: olyan
időt töltött fel, amiben a ghost felgyorsítva megy, ezért lesz jobb az ideje.Mondjuk ahhoz képest meg baromi kevés a 10 mp előny... Volt egy ilyen
idióta a TDU-ban a PH-s bajnokságban is... Bepróbálkozott valami turbós
cheattel, ami a végeredményéből nem látszott, nem volt túl jó ideje. De a
részidőkön nagyon: kanyarodni nem tudott, de "instant" 400-ra gyorsult...
El is tiltottuk a további futamokról... Ennyi... Mondjuk a TDU-ban meg egy
olyan bug volt, amikor rosszul mért az óra(!): pár százalékkal kevesebbet,
vagy többet mért. Utóbbi esetben nyilván szívás, mert jobbat tudtál menni,
de nem mérte le, előbbi esetben meg a többieknek szívás, mert rosszabb
volt a valós idő, de kevesebbnek mérte, tehát jobb eredmény lett a vége...
Nekem rendszeresen beadta ezt a bugot, összefüggésben a gyors géppel
meg a lebutított grafikával: szerencsére videót csináltam a "győzelmekről",
majd amikor utólag rájöttem, hogy bugosak voltam, beminősítettem őket a
helyükre, a videó hossza alapján: 3-4. helyre voltak általában jó idők, pech. -
DigitXT
félisten
válasz Zé_Mester #655 üzenetére
A dijazas maradt ahogy eddig
Szerintem nőtt bizonyos futamokon! Megint lehet 20K felett keresni,
trükközés nélkül. Ha erre rájön a menedzser bónusza, meg mondjuk
a napi bónusz, akkor egész jó kis összeg kijön. És nem is a "döntő"
futamok voltak az adott szériában, csak a 2/3-a felé. (Korábban 13K
körül volt a max. egy ilyesmi versenyen: ahhoz képest sokkal jobb!)A szerelős bónusz is jópofa. A hibátlan autó akár egy baromi hosszú
Endurance etap végén is hibátlan marad! Nem kell szerelésre költeni,
bár az nem sok pénz már, és várakozni. Igaz, hogy ha épp nem adja
ingyen, akkor 1 gold felbérelni: olcsóbb, mint a 10 gold instant javítás.
Persze nem mindig használom, mivel a változatosság gyönyörködtet.22s-el lassabb lett mint az elso emberke
Annyi különbség nincs a tuningos, és a sima kocsi közt. Max. 2-3 s.
Egyértelmű a dolog. (Ezt csak a korábbi HSZ-ekre reakcióként.) -
pro96
tag
Hiányolom a "mailbox" funkciót, egyszerübb volt a kihívásra válaszolni!
SG S2 --->SG Gr.Pr. --->Honor 8--->Lenovo P2--->Redmi Note 8 pro--->Redmi note 13 pro 5g
-
Zozzy94
tag
Mindenféle bónusz nélkül ennyi volt,a clean race-t leszámítva persze.... 28.350 és kb. 6600 valamennyi clean race(max. 7200 valamennyi....)
És ennyi volt,amikor csak a bérelhető embereket "használtam"....
Ezekre gondoltál?
[ Szerkesztve ]
iPhone 12 Pro Max 256GB & iPad Pro M1 256GB Cellular & AirPods Pro2
-
tompiheroe83
tag
Ezekre a TT-s űridőkre reagálva, nekem is volt ilyen szuper időm, mármint, hogy ÉN "csináltam". Vmi porsche 911-el először(!) indítottam el a TT-t és kiírta, h már van egy időeredményem, de vmi mindenkinél 15 másodperccel gyorsabb, vezettem is a top listát csomó ideig, majd jött pár még durvább időeredmény. A valóságban meg persze voltam kb F kategória a nulla tuningos porschémmal. Szóval ez is bug, nem a felhasználók csinálják, EA aki ezt (is) elcseszte. Az persze, h az off-roadot tiltották az okés kezdeményezés.
És eddig ha megfigyeltétek az autók ára a játékban nagyjából megegyezett a való életbeli árukkal, persze, nem minden modell új, kellett variálni, meg itt-ott azért ráment egy kis mimimál túlzás, vagy éppen alámentek az igazi árnak, szóval nagyjából oké volt. De, hogy egy 458 Italiát 720000 dollárért adjanak??? Már azt hittem megszoktam és immunis vagyok arra a hihetetlen lehúzás próbálkozásokra mit az Ea művel az RR3-ban de ezt a bénaságot is megjátszani?? Hihetetlen, az EA-s embereknek tuti nincs otthon tükör a lakásukban...
Fel nem tudom fogni például, hogy TSM-ben hogy tudok egy nulla tuningos belépő szintű kategória autóval az utolsó versenyen(még a játék kijövetelekor végigcsináltam szóval van lehetőségem abszolut alap autókkal menni olyan versenyeken ahol, kétszeres PR a kötelező már nagyon rég) szóval, hogy tudok ott mindenkit megverni 10-ből 10 versenyen, a rajtnál állva hagyva az egész mezőnyt, ahol papíron mindenki gyorsabb nálam és gyakorlatilag hátramenetben végigcsinálva elsőként befutni úgy, hogy egy kört verek mindenkire. Ez a játékélmény? Tragédia ez a játék ha belegondolok, de inkább csak vezetgetek időnként meg végigdriftelem a mezőnyt, néha meg veszek egy szép autót(aminek ugyanolyan hangja van mint a többinek, kb 6 féle autóhang van és kész).
-
DigitXT
félisten
válasz tompiheroe83 #676 üzenetére
Szóval ez is bug, nem a felhasználók csinálják
Jajj, ne vicceljünk már, hogy egy felhasználónak kb. az összes TT-ben
bejött egy olyan bug, ami még "felgyorsított" ghostot is csinál neki. Ne
legyünk már ennyire naivak. A TDU-s bug sem mindig jött elő: amíg
nem tudtam, hogy ez bug (és tkp. cheat), még örültem is neki, hogy a
"fizika" megváltozott és végre tapad rendesen, pedig csak placebo volt.Ez a játékélmény?
Szarul választja meg a botokat, ez tény.-- Meg hát az átlagember nem
is egy "űridő menő", lásd igen könnyű A csoportba kerülni nulla tuning
mellett is. Ha mindenki akkora spíler lenne, már ott kéne szenvedni. -
DigitXT
félisten
válasz tompiheroe83 #676 üzenetére
Még egy megjegyzés! A PR érték NEM egyenesen arányos* az autó
teljesítményével. Ráadásul ha bizonyos futam(ok)on PR feltétel miatt
nem indulhatsz a gyengébb autóval, az AI meg mégiscsak indul vele:
akkor biztos, hogy mindenki erősebb - akár papíron? (Szvsz nem.)*: megkockáztatom, hogy bizonyos esetekben SEMMIT nem ér. Lásd
pl. két autó közt a különbséget (ill. inkább: ugyanazon autó 2 tuningja
közt!), amikor a PR nő, de az a gyakorlatban semmit nem jelent, mert
a végsebessége nőtt meg 1-2 km/h-val, az, amit a Mount Panorama-n
kívül sehol nem fog soha megfutni a gépsárkány. Tök logikus, nem?Amúgy nem értem: oké, hogy feloldottad a versenyt a régi verzióban,
ÉS nincs feltuningolva az autód, de hogy indulsz el vele a futamon az
új verzióban? Pont arról szól a PR, hogy LEGALÁBB olyan erős autó
kell, s ezt is írod, hogy az AI papíron biztos erősebb, a futamon, mert
a te autód nem teljesíti ezt a feltételt, az övék meg igen (amúgy nem).Akkor hogy indulsz? Nem kötekedésképpen, tényleg nem értem.
[ Szerkesztve ]
-
tompiheroe83
tag
Nekem volt ilyen a 911-esen kívül még valamelyik másiknál is, pedig TT-ket igazán nem is toltam, sztem baromság, a 100%os teljesítéshez minden kocsit meg kellett volna venni, régen pedig egy alap autóval élvezetes, küzdelmes játékmenettel megvolt a 75% és jött a pénz, nem törődtem a TT-kkel, pénzt, trófeát nem hoznak, szóval nem jöttem lázba egy kamu Top10-es időtől, max pár százalékot ad hozzá a teljesítéshez, szóval ha talán mindegyiket megnyitottam volna, lehet még kapok pár ilyen őrült időt.
De lehet, hogy persze ezt akarattal is elő lehet idézni, annyira ez engem nem érdekel, én tuti nem cheateltem, nekem ezek kéretlenül jöttek, még azt az extra ezercsilliárd R$ money cheat dolgot sem próbáltam soha, önerőből eljutottam addig-ameddig, legalább annyi kihívásom van jelenleg, hogyha akarok pl egy Ferrarit(720ezerért egy Italiát, whááááá) akkor tényleg játszanom kell, h legyen pénzem. Mondjuk legalább most érezhetően több lóvét ad végre!
-
DigitXT
félisten
válasz tompiheroe83 #679 üzenetére
Régen nem is volt TT... Amúgy igen. Én is végigtoltam, ameddig bírtam,
aztán amikor az EA átállt lehúzó módba és nem akartam többet rákölteni,
akkor azt mondtam, hogy most vagy letörlöm az egészet, vagy adok még
egy esélyt az ezercsilliárd money cheattel a játéknak: így maradtam aktív.Nyilván örömhír, hogy most már (megint) ad értelmes pénzeket futamokra,
de már késő. Nem csak itt háborodtak fel sokan azon, hogy nevetséges
szintre vették vissza a nyereményeket, és drágították az autókat, illetve a
tuningjukat, ráadásul még kötelezővé is tették azt: játékélmény addig volt,
amíg valóban simán haladhattál, tuning nélküli kocsival, farmolás nélkül.Amúgy én nehezen tudom elképzelni ezt az őrült idő dolgot, pláne most,
amikor a levágásokat is nézi, valamint ghostot is feltölt (!) ami ellen lehet
futni. Tudom, hogy bugos volt korábban ez a ghost dolog is, de így, hogy
a végeredmény a szerverre kerül, már nem lehet véletlen a dolog. Lásd a
cheaterek "Top" idejét, amit NEM lehet megfutni. (Ezért hívják cheatnek.)A "kamu" Top10 idő amúgy engem sem hozna lázba, de egy becsülettel
megfutott WR idő inkább. (Néztem, még megvan, de közel a második...) -
tompiheroe83
tag
Úgy indulok alap autóval, hogy mikor még nem volt PR megkötés akkor végigvittem egy szériát egy nulla tuningos autóval és megnyertem az utolsó versenyt is. Régen ilyet lehetett simán. Mikor kijöttek a frissítések és a PR megkötések akkor ezeken a szériában utolsó versenyeken, mivel volt rajtuk helyezésem(1-8ig bármi lehetett) a Pr megkötések ellenére is megmaradt az indulási jogom, h akármikor újrajátszhassam őket.
Így lehet, h pl egy 40es PR értékü jelenleg kezdő, elsőként megvehető autóval is mehetek nulla tuninggal ugyanannak a szériának az utolsó jelenleg 60 valahányas PR minimum megkötésű versenyén. És simán nyerek egy alap autóval ami 4.5et gyorsul és 300zal megy olyan autók ellen akiknek már a Pr megkötés miatt kb 3 alatt van a gyorsulásuk 350-nel mennek és vagy 3 tized G-vel jobbak kanyarban mint én és kifékezem őket egy 33-as féktávval, pedig ahhoz a Pr-hez amivel ott abban az utolsó versenyben lehet indulni már Gold költéses max tuning kell egy olyan embernek aki mostanában kezdte el a játékot és nem nyerte meg még az nagyon régen az indulási jogot úgy mint én a PR előtti időkben.
-
DigitXT
félisten
válasz tompiheroe83 #681 üzenetére
Dobj már be egy screenshotot erről az indulási jogról: érdekesen hangzik.
Természetes, hogy régen simán végig lehetett vinni nulla tuningos autóval:
de amióta frissült a program és PR feltétel van, nem enged vele indulni.
Ami nyilvánvalóan csak arról szól, hogy lehúzás legyen: vegyél goldot stb.Btw. én a full tuningos, és a full alap autókat hasonlítottam TT-ben*, s ilyen
2-3 s különbséget tapasztaltam körönként (pályája válogatja persze), ezért
sem kerítenék akkora feneket ennek... Aki béna, az tuningos autóval is az.Ráadásul a program jellemzője, hogy az AI-t válogatja neked. Szerinte úgy,
hogy mindig kiegyensúlyozott legyen a kihívás, szerintem meg kb. az átlag
amerikai tizenéveseknek lehet kihívás az a sok béna bot, amiket beválogat:
elég ha nem nyersz meg egy futamot, a következő ismétlés jóval könnyebb.*: újrakezdésnél megmaradtak a régi idők, és ghostok. (Egy bénább kört a
full alap autóval is sikerült megvernem, ha éppen jobban összejött a dolog.) -
Lirion
addikt
-
tompiheroe83
tag
Kicsit túlmagyaráztam tegnap, hiszen ez most is így van! Ha van egy széria amiben az utolsó verseny 20 PR-es és van egy 10-es autód akkor nyilván nem indulhatsz el benne. Viszont ha szerzel egy másik autót 20-as PR-rel akkor már a 10-es autóval is indulhatsz a 20as PR-es versenyben. A PR kikötés nem a versenybe lépés alapfeltétele kocsikra vonatkoztatva, csak annyit követel meg ahhoz a 20-as versenyhez, hogy abban a szériában rendelkezz legalább egy autóval ami minimum 20-as, utána feloldódik a verseny. Azt nem tudom, hogy egyáltalán le kell-e futni egy versenyt egyszer legalább a 20as autóval is a 20as versenyben, hogy utána mehess a gyengébbekkel, de ez kb lényegtelen is már.
A végsebesség tuning meg nem azt jelenti, hogy ugyanúgy gyorsul csak ha a végére érne akkor 2vel engedi tovább! Most raktam 5 km/h tuningot(2+3) az RSR-re(kaptam mellé 2 század(!) gyorsulás javulást és az egyik egyenesben 277, helyett 288-at ment ugyanott, és hát nem az a végsebessége amúgy.
Sima és full tuning között azért sokkal nagyobb különbség tud lenni 2-3 secnél, az RSR 24 tuningjából ráraktam 5-öt és 1:47 helyett(15 körből az volt a legjobbam) mentem azonnal 1:42 elsőre.
Egyébként ez a CREW meg a pénz emelés baromi jó, most nyertem 141.400-at egyetlen futammal. Na ez már valami
-
DigitXT
félisten
válasz tompiheroe83 #686 üzenetére
ha szerzel egy másik autót 20-as PR-rel akkor már a 10-es autóval is indulhatsz
Szerintem meg marhára nem: ezért mondtam, hogy toljál már be erről egy
screenshotot, hogy mégis hogy, mert ez így eléggé légből kapottnak tűnik.utána feloldódik a verseny
A versenyek feloldását kupákhoz kötik, nem PR értékhez. Egyre kevésbé
értem, hogy mit akarsz ebből kihozni. Ugyanarról a játékról beszélünk?nem azt jelenti, hogy ugyanúgy gyorsul csak ha a végére érne akkor
De, nagyjából azt jelenti. Vannak ugyanis olyan tuningok, amik már NEM
adnak hozzá semmit a (0-100-as) gyorsuláshoz. A felsőbb tartományban
meg olyan picit hoznak, hogy azt a +2 km/h-t jelentenék. Aztán szevasz.
Na én az egyik ilyen húzásnál hagytam abba a lehúzó banda pénzelését.A 277 vs. 288 szimplán egy jobb kigyors eredménye lehet: ha ezt akarod
letesztelni, akkor Drag Race. (Bár a végsebességet ott sem fogod elérni.)sokkal nagyobb különbség tud lenni 2-3 secnél
Igen, írtam, hogy pályája válogatja: rövidebb pályákon viszont kb. 2-3 s...
Mittudomén Brands Hatch. Vagy akár még a Speedway is hasonló.
Szerk: vagy Silverstone rövidebb verziója az első szériákban tesztelve.most nyertem 141.400-at egyetlen futammal. Na ez már valami
Igen, ebben tökéletesen egyetértünk. Nem kellett volna hazavágni a jobb
nyereményeket az 1.2-es frissítésnél, s a játékosok vérét kezdeni szívni.[ Szerkesztve ]
-
tompiheroe83
tag
De mintha kamuznék, úristen. Leírom, hogy mi van, hidd el, hogy úgy van. de tessék a screenshot:
Supercar master series/Mastare Global Pro Championships Round2/ az utolsó a Circuit de spa Franchorchamps 51-es Pr a minimum(a neten vadásztam le mivel miután megcsináltam egy versenyt sajna már nem látszik, hogy mi is volt előtte a PR követelmény), ennek ellenére mehetek rajta a 30 akárhányas alap Lambommal is.
Ez így van minden olyan esetben amikor a versenyeket még a PR előtti időkben csináltam meg.277-288, meg nem kigyorsítás eredménye. Pont. A végsebességet növelő tuning, nemcsak a végsebességet tolja ki. Ahhoz , hogy nagyobb sebességet érhessen el, az egész sebesség tartományban erősebb lesz az autó, ezért hívják motortuningnak, kipuff tuningnak és aerodinamikai csomagnak, ezek az egész sebesség tartományban hatnak. Egyébként speed limiter feloldásnak hívnák
A versenyek feloldását meg a PR esetében a PR-hez kötik, a kupák csak abban segítenek, hogy PR mentes további kupákon elindulhass, viszont PR esetében csak láthatod őket ha van elég kupád, azzal meg nem mész semmire, a feloldás azt jelenti, hogy jogot szerzel és valóban el is indulhatsz rajta, nem azt, hogy csak nézegetheted.Ha a feloldást az elérhetetlen kupák nézegetésre használod akkor oké, de ettől függetlenül is érthető volt mit írtam az előző kommentben.
Ezt a "vitát" én bejeztem, játszd a játékot az elképzeléseid szerint, én meg játszom úgy ahogy valójában van.
-
Lirion
addikt
válasz tompiheroe83 #686 üzenetére
PR-es versenyen csak akkor indulhatsz gyengébb autóval, ha már van egy kupád azon a versenyen (1-3helyezés).
-
DigitXT
félisten
válasz tompiheroe83 #688 üzenetére
De mintha kamuznék, úristen.
Saját bevallásod szerint is "fogalmazásgátlót" vettél be, úgyhogy egy kép
többet ér ezer szónál. Meg megmondom őszintén: azzal a felütéssel
kezdtél, hogy szegény cheaterek (mind) csak bug áldozatai (), innentől
valóban egy kicsit kevésbé kezdtem komolyan venni a mondanivalódat.
Ott van mondjuk "Herochi. H": szerinted áldozat? Szerintem cheater.Supercar master series/Mastare Global Pro Championships Round2/ az
utolsó a Circuit de spa Franchorchamps 51-es Pr a minimum
Ez így van. Én is megnéztem a dolgot. Szerencsére le sem volt futva...a neten vadásztam le mivel miután megcsináltam egy versenyt sajna már
nem látszik, hogy mi is volt előtte a PR követelmény
Tévedés, ugyanis mutatja. Talán nem véletlen kérdeztem, hogy ugyanarról
a játékról beszélünk? Erős a gyanúm, hogy nem. Verziószámot néznél?Kívülről valóban nem látszik (eltakarja az arany csík), de ha belépsz kéne.
Nekem az 1.4.0 [H562] van. Ez a legújabb, a legjobb tudomásom szerint.
Megjegyzem, talán az sem véletlen, hogy megemelték a nyereményeket,
mert az eddig frankó százalékos bónuszok a béka segge alá csökkentek.Innentől kezdve pedig: nem, nem enged gyengébb autóval indulni. Hiába
nyerem meg, utána sem... Korábban volt, hogy az AI ennek ellenére indult
olyan autóval, amivel én nem tudtam a PR feltétel miatt - most viszont úgy
látom, már ez sincs. Ez mondjuk így korrekt, csak fenntartom, hogy tök
értelmetlen, mert gyakorlatilag szétvágja a futamokat, és egy részt csak a
szériában induló autók felével lehet megtenni. De mindegy, az EA dolga.Amiben teljesen egyetértünk: az AI tök béna... ÉS igazítja magát Hozzád.
Nem mondom kétszer, hogy ha gyengébb autóval indulsz, akkor ő is... De
ez az egész nem számít. A játék nem nézi, hogy milyen "erős" autóval
éred el az eredményeidet... Arany kupa? Arany kupa. Lehet tovább menni.Amikor egy megnyert versenyt pénzért újra lefutsz, az a "farmolás". Sajna
az árazás miatt ez "kötelezővé" vált egy idő után, ebbe "untam bele" anno.
Ameddig el tudtam vinni ismétlések nélkül, addig élveztem. Le is húztak
néha. (Amikor pl. vettem a Vipert valódi pénzért/pakkban, de "megérte".)Én már fel szoktam tuningolni az autókat. Főleg a TT miatt. Nyilván, mivel
az AI igyekszik igazodni hozzád, ilyenkor ő is feltuningolt autókkal indul...Tök nyolc az egész, mivel nincs olyan igazságtalan multiplayer mód, hogy
szegényke, gyenge, tuningmentes ellenfelek ellen kell menni fullos autóval.
Nincs. Max. pont TT-ben igazságtalan, hogy olyan tuningok is megvannak,
amikért napokat kéne farmolni. Vagy mondjuk elővenni a bankkártyát ugye.Innentől kezdve meg lesz*rom: bárki csinálhat magának fullos autót, aztán
lehet vele WR időt futni. Le is verték mára a Brands Hatch-es időmet: én
ezt élvezem, mert ebben van kihívás. Az AI ellen nagyon kevés - ez van.játszd a játékot az elképzeléseid szerint
Ezt én is mondhatnám neked. Drifteld körbe a rém gyenge AI-t, ha ez az,
ami téged lázba hoz, de kérlek, tartózkodj attól, hogy mert régen egy bug
miatt kaptál egy kamu "jó időt" TT-ben feltételezd, hogy ad 1) a cheaterek
áldozatok, mert ők is csak így jártak, ad 2) csak kamu WR idők léteznek.
Lehet futni rendes időket: szerintem az sokkal inkább kihívás! Mindegy.ahogy valójában van
Ha eltérő verziók alapján tépjük a szánkat, akkor hogy is van valójában?Szerk: a tuning részen nem kezdek rágódni: nem hoz sokat egy-egy szint.
Vannak erősebb tuningok, amik igen, de a vége felé nagyon nem: anno azt
nem is vettem meg, amit láttam, hogy nem éri meg. Erre kötelezővé tették.
(PR) Olvass vissza, ha érdekel ez, most nem kezdem visszakeresni. (LFA)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
LOL: Mount Panorama (ugyanott), indult egy Gallardo.
Baleseteztem, leromlott a verda, megforgattak: csak egy
7. hely jött össze... Retry: ugyanazok az ellenfelek, 2-3 s
veszteség a legjobb körön mindenkitől, 5-10 s ráhagyás
az össszidőben. Az AI lassult, hogy könnyebben nyerjek.
Más kérdés, hogy én meg gyorsultam hibák/törés nélkül.Tuning különbségről annyit, hogy "koccolt" tuningos autó
simán lehet rosszabb a karcmentes alapnál. Akár ilyen
10 km/h-val végsebességben. Tapadásban kanyarokban.
Vagy féktávon (a fékek is "elfogynak"). Vagy a gyorsulása,
mert már az egész verda csörög-zörög, ablak berepedt.[ Szerkesztve ]
-
szmar
csendes tag
Az az érdekes, hogy amúgy mindkettőtöknek igaza van. Ha összehasonlítod a képet, amin a narancs gallardo van, és azt, amit te tettél fel, a szervizelés alatt álló r8-ról akkor látszik hogy az egyiken ott van az 51-es pr követelmény, a másikon nincs, pedig ugyanarról a spai futamról van szó. És a verzió nem különbözik, az látszik a zöld store gombból például. A különbség szinte biztos abból adódik, hogy az adott futamon volt-e kupa a pr-rendszer bevezetése előtt vagy sem. Amúgy az egy gold a teljesítésért szerintem csak azoknál a szinteknél van ami már egyszer megvolt, csak az időmérők lenullázása miatt újra sikerült teljesíteni. Amelyik 100-as vagy 75-ös vagy akármilyen jutalmat még nem oldottál fel azért ugyanúgy 10-en akárhány gold jár
-
thrill
tag
Ilyen development tree nincs valahol? Régebben mintha láttam volna, de most nem találom.
Elsősorban a Shelby Cobra 427-hez és a Ferrari Italia 458-hoz érdekelne.
Pénzem ugyanis van elég, de gold csak kevés. Jó volna tudni, melyikek azok a csak goldos fejlesztések, amik után a következő szint már pénzzel is megvásárolható, hogy ne fecséreljem el az aranyat feleslegesen és minél többet tudjak fejleszteni ha már topra nem is tudom gyúrni a verdákat (na meg a kívánt PR is meglegyen).
-
moltam
tag
AZ elején odavoltam a játékért, de számomra kezd egyre idegesítőbb lenni pár Cup event. Mindenki ideális íven megy, ha kilököm a fűre 3 másodperc alatt a hátsómban van ujra, de ha én egy icipicit megcsuszok és a pályán maradok, már 5 autó elhuz. A Nissan Sylviák ugy elhuznak a full tuningos 350z mellett hogy rossz nézni. Leghátulról 20 autót leelőzni azért kemény dió. Erre van valami trükk? Azt meg nem értem hogy egy tuninggal is PR14-es autó az én PR21-es kocsimat hogy hagyja állva a rajtnál
-
Lirion
addikt
Befejeztem a játék 1.2-es verzióját. Cheat nélkül természetesen, most telepítem az 1.4-est, a két közbensőt meg se próbálom hackelt profil nélkül. A rendes mentésemmel azért még nekifutok a ferrariknak, aztán majd beszámolok, hogy meddig jutottam. Van 872 goldom rá..
-
Sordoran
addikt
Ezt is én tapasztaltam, pontosabban nekem elég ha a netet kilövöm míg versenyzek, és fokkal könnyebb a dolog. Ha végeztem visszanyomom a netet és mentek felhőbe, mert párszor előfordult, hogy telón tárolt mentés nem frissült.
Segítségek nélkül pedig szerintem a fékezést lehet kilőni, ha begyakorolja az ember sokkal jobb köröket tud úgy menni, hogy maga lövi be mikor fékez.Kissé csalódás keltő viszont, hogy mindenféle csalás vagy gold vásárlás nélkül nem lehet végigtolni, kivéve ha folyamat fejlődök és várok hónapokig míg összejön a gold szint lépséből, a végén elég durva az ára pár autónak...
Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
DigitXT
félisten
válasz Sordoran #699 üzenetére
gold vásárlás nélkül nem lehet végigtolni
Nyilván ez a céljuk. Nem az, hogy ingyen szórakozzon a nép.Nem is lenne ezzel baj, ha (valamennyire) arányos lenne: azt ne
mondják már, hogy ha elköltöm rá egy AAA PC játék (gyűjtői)
kiadásának az árát, és úgy sem jutok "sehova", az normális.
Új hozzászólás Aktív témák
- Már nem az Apple a világ legnagyobb mobilgyártója
- Xbox tulajok OFF topicja
- Havi kétszáz leégett tápcsatlakozó fut át egy Los Angeles-i szervizen
- DIGI internet
- Android szakmai topik
- Építő/felújító topik
- Gumi és felni topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Villanyszerelés
- Le Mans Ultimate
- További aktív témák...
- Újszerű Garanciás AirPods Pro 2
- GAMER PC! Core i5-12400F - ASUS RTX 3060 Ti - 16GB RAM - SSD/HDD
- NVIDIA RTX 3080 TI 12GB GDDR6X Founders Edition Eladó! 185.000.-
- ASUS RTX 3060 Ti 8GB GDDR6 TUF GAMING OC Eladó! 95.000.-
- 16" Apple Macbook Pro Retina 2019 Touch Bar + Toch ID eladó! Intel Core i7, 16GB RAM, 512GB SSD!