Új hozzászólás Aktív témák
-
Aladdin
senior tag
-
nexus6
aktív tag
válasz Terapeuta #8999 üzenetére
én is pont tegnap éjjel akartam még írni, hogy az england pályás versenyre a csapatunknak (tesómmal) akartam pár kört menni. eszméletlen ütközések, letolások voltak és volt csomó verseny, ahol nem tudtam 7-8. helynél előrébb kerülni...
Ezért szeretem a fórumokat, ezerszer jobban értenek az agytrösztök a dolgokhoz, mint egy helpdesk vagy az információ :)
-
Petya25
addikt
Végre befejeztem a fos Nissan szériáját. Nem volt valami nagy élmény az elkúrt aszisztokkal.
Az ellenfelek letúrnak, kilöknek, kiforgatnak, nagyon ellenszenves lett a játék,
Fészen tényleg tagadják, hogy belenyúltak volna, de azért majd jön a javítás.... aha korrekt.
Amúgy az aszisztok butítása nem gond, csak nem így kellett volna tálalni.
A fék off tanulható, egyre gyakrabban van rá szükség, a kipörgésgátlót már korábban offoltam az is védhető. De itt érzésre változott a fizika, egy pillanat alatt kicsapja a seggét a gép, és ezt random teszi, valamikor mp-ekig lehet íven driftelni, van hogy keresztben a gép mire visszarántanád. Ütközéskor kb mindig a ló rossz végére kerülsz, egy pillanat alatt a falban vagy és vége. Ha így marad sokáig, sokan dobni fogják a gémet.Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
l4ci
senior tag
válasz Petya25 #9003 üzenetére
Én most elkezdtem mindenhol fék off-al menni, tényleg tanulni kell a féktávokat, de még így is sokkal gyorsabb vagyok, mint az elkúrt low assittal. A kormányt be low-ra raktam - az nemtom, hogy most mi lehet, ha a high lett a low - és 2-3-as érzékenység mellett használható, ahogy régebben is volt. Ha megtanultam manual fékkel menni, akkor meg megpróbálom kikapcsolni a kormányt is, kicsit nagyobb érzékenységgel.
Mondjuk a LeMans továbbra is nehéz, mert az agresszív botok mindenhol kilölnek, kiforgatnak, ha közel kerülök hozzájuk...
-
Petya25
addikt
Én mindent off-ra tettem és a kormányt 10-esre. Érzésre így a kormányzás már nem annyira gáz a korábbihoz képest. Csak a gép seggére kell jobban figyelni, könnyen átmegy lágyabb íveknél is túlkormányzottba, lehet 9-8-7-re próbálni.
Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
ntglaci
tag
Közel 2 éve játszok az rr3-mal és most úgy érzem, megérett a játék hogy abbahagyjam! Ezzel a frissítéssel agyonvágták a játékélmény! A Limited szériához a 13. tierig volt türelmem, és inkább kétszázvalahány goldért befejeztem a szériát. Ilyen még soha nem volt, hogy feladjam egy szériát a 2/3-nál! De ehhez már nincs idegzetem. Egy kimondottan jó játékot ennyire tönkrevágni... Csak gratulálni tudok hozzá! Remélem valamikor visszaállítják a régebbi szintet, mert így nincs kedvem játszani ezzel a szarral!
-
cuebler
senior tag
-
Sordoran
addikt
válasz ntglaci #9006 üzenetére
Nekem nem volt nagy gondom vele, a wiki oldalról tudni lehetett mennyi PR kell a befejezéséhez, sőt, kommentek között az is meg volt miket kell rátolni, hogy legolcsóbban kijöjjön (egész pontosan második legolcsóbb és legolcsóbb aranyat tekintve, mivel előbbi bár több gold, de kevesebb R$ és rövidebb idő). Ahogy meglett a PR 66, akár totál károsan is végig lehetett tolni, amennyiben az ember sose nyert nagy előnnyel, illetve butított, amikor szükség volt rá. Nekem így nem okozott gondot ez a széria, de akik nem figyelnek, vagy alkalmaznak ilyen trükköket, azok tényleg eléggé szenvednek most, sok verseny és alig van idő adva.
Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
ntglaci
tag
válasz Sordoran #9008 üzenetére
Nem a goldról van szó! Fullos az autó, de így sem ér semmit! Az a bajom, hogy bármilyen autóval megyek bármilyen pályán, kínlódás az egész, szar az irányítás, szar a fizika, idegesítő a bot-ok szemétsége stb. Eddig szórakoztatott a játék, most idegesít! Sajnos én nem csináltam mentést. Ha visszaraknám a régebbi verziót, működne a mostani felhő mentés restore-val?
-
DigitXT
félisten
válasz ntglaci #9010 üzenetére
Mi a baj a fizikával? Semmi lényegeset nem veszek észre.
Nem lehet, hogy az irányítás bug a ludas mindenben? Nekem
az imént pl. kiakadtak a szenzorok, újra kellett indítanom.
Viszont azóta is tökéletes. Nekem nem változott semmit: fexik
az autó az ívenken, ahogy kell... TT időt is sikerült megfutnom
amit pl. Petya25 az előző verzióban futott: nem lehet nagy baj. -
DigitXT
félisten
MP4X: végre egy autó, amin VAN FÉK!
-
Bubaaa
aktív tag
Na ne máár,lenyomtam a 3 versenyt az MP4-X el,a kocsi pirosban van,és nem enged belépni,hogy javítsam.. Miért csak holnap?
-
l4ci
senior tag
válasz ntglaci #9010 üzenetére
Na akkor most elmesélem, hogy mi a baj a játékkal! A frissítés óta ugye elcseszték az assistokat! Ezért éreztem úgy, hogy az új McLaren még low assisttal is csúszkál, mintha taknyon csúszna. De mivel ennyire gáz lett a fék assist, kikapcsoltam, high-ról low-ra tettem a kormányt, 2-es érzékenységgel, és azóta így nyomok minden versenyt, ha oda kell figyelni!
LeMans-on látom, hogy van még hova fejlődni, mert most még csak 2:46-2:47 időket tudok menni kikapcsolt fékkel, low assisttal megvolt a 2:40 is, de ez is nagy haladás, mert kezdem érezni a féktávokat, ha végre rendesen be tudom lőni, akkor tudni fogom hozni a régi időmet is.
Viszont a McLaren széria végét is assist nélkül fejeztem be, és azt kell, hogy mondjam, hogy így sokkal élvezetesebb vezetni az autót, kevésbe csúszkál, mint assisttal! Ha már 2 éve játszol vele, akkor nagyjából tudnod kell már a féktávokat, hogy hol fékez a low assist, na ezeket kell kipróbálni, egy kicsit kitolni és máris ott vagy, ahol régen, sőt hamarasan még előrébb is.
Összességében most már örülök, hogy elcseszték az
irányítástassistokat, mert rákényszerített, hogy kapcsoljam ki őket és menjek végre érzésből. Annyi a hátránya, hogy ha most assist nélkül játszom, akkor nem lehet közben tv-t nézni, legalábbis nem olyan műsort, amire oda kell figyelni, mert hallani kell az autót, a motorhangot, a fékcsikorgást, szóval több odafigyelést igényel már egy LeMans is... -
-
Fez69
csendes tag
Az új McLaren tanulmányautós szériahoz úgy tűnik kell majd kb 4-5 milla R$ és vagy 1000 arany, így számomra felejtős, hisz a töredéke sincs egyikből se 😕. Pedig nem rossz a gép. A full tuning kb 6500000 R$ és 1600 gold a Wiki szerint. Szép.
-
Bubaaa
aktív tag
Mindenből az első fejlesztést elindítottam,12óra,és kb 1 millába került... A továbbiakkal bajban leszek mert 300 ezer RS maradt..
-
Petya25
addikt
-
Sordoran
addikt
válasz ntglaci #9010 üzenetére
Ahogy előttem írták, ez sokaknak okozott problémát, akik eddig bármilyen assistot használtak, akár low-on is. Én szerencsére jó ideje átálltam assist nélküli vezetésre, így nekem fel se tűnt a dolog, ha nem írják mások, nem is tudnék róla. Javaslom te is próbálj assist nélkül gyakorolni, sokkal jobb szerintem így vezetni, csak meg kell szokni.
Amúgy a most indult McLarenes event az első szerintem amit már vártam, de még várok pár órát, este kezdem el, így lesz majdnem +1 napom rá. Valóban iszonyat drága a tuning hozzá, de ez várható volt. Szerencsére R$ az van rá, 12 millión állok most, és arany is van 2200 kb., erre rááldozok amennyit kell, mert jól néz ki, és nagyon gyors.
Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
Petya25
addikt
A Regera exclusive nem volt egy egyszerű eset, de készen van, ez volt az uccsó a régiek közül.
Más nem szívott a Speedway-en?Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
ntglaci
tag
DigitXT: Neked jár a 2 pont! Jó meglátás volt, hogy indítsuk úja a mobilt! Azóta jobb! Nekem 5-ösön van az érzékenység, rá kellene szánni az időt kitapasztalni, melyik jönne be legjobban 5 colos mobil esetén. Nagyot nem tudok fordítani a mobilon, ahhoz fakezű vagyok. Ezért nekem a steering low helyett az off... kiváncsi leszek rá. A brake is low, na ezt lehetne újratanulni, ahogy l4ci is írta, ez való igaz.
Tudom szentségtörés, de high steering, low brake-kel is megyek 2:42 végét az LMP-s Toyota-val LeMans 10 körön és így is kap 7-9 km-t Auralpad! :-) Igaz így elég láblógatós, ahogy itt többen fogalmaztak. -
l4ci
senior tag
válasz ntglaci #9026 üzenetére
Egészen a múlt hétig én is láblógatva mentem low fékkel 2:42-es időket LeMans-ban, most kikapcsoltam, mert különben lenyomnak a botok féktávokon meg kanyarokban. Egész jól megyek azóta a többi pályán is, nagyjából megvan, hogy hol kell fékezni. Bár tegnap az Audival az Exclusive szériában eléggé elmértem, néha sokkal hamarabb fékeztem, mert nem tudtam, hogy ilyen jó fék az autón! Azóta kevésbé is csúszkálok velük, nem tudom mit mókoltak a fizikával, de assistokkal sokkal nyúlósabb lett minden, anélkül meg tök jól megyek.
Kíváncsi leszek majd a wttt-re, hogy ott is tudok-e esetleg javulni így...Apropó, az Audi Exclusive TT-k között van egy Indianapolis Speedway, itt elvileg végig lehet menni fékezés nélkül, nekem még nem sikerült hibátlanul, mert a 3. kanyarban mindig megcsúsztam, de ha megtalálod az ideális ívet, akkor az is menne. Csak ugye itt is sokat ad hozzá a végén random. De ez nem Daytona, ahol nem csúszik az autó, itt kanyarodni is kell, ti mennyit mentek itt?
-
DigitXT
félisten
Kíváncsi leszek majd a wttt-re, hogy ott is tudok-e esetleg javulni így...
Én biztos vagyok benne, hogy igen, annak ellenére, hogy állítottad, hogy nem,
merthogy a segítség "gyorsít" szerinted. Nem, nem tesz ilyet, csak "segít".
(Ami adott esetben lassítás. Más esetben meg hatalmas könnyítés is lehet...)
Szóval én tartom magam ehhez: "Nem erősebb. Csak könnyebben járható!"Petya25: naugyehogyugye.
[ Szerkesztve ]
-
l4ci
senior tag
válasz DigitXT #9029 üzenetére
Nem azt mondtam, hogy gyorsít, hanem azt, hogy a kormány assist nem lassít!
A kettő azért nagyon nem ugyanaz. Most nagyjából ugyanott vagyok, ahol régen, de a féket még tanulnom kell, meg ugye nagyon autófüggő, hogy mivel hol kell fékezni. Sok esetben hátrány az androidos kütyü, mert a gagyi grafika miatt nem mindig látom jól a táblákat, a tereptárgyakat meg ugye szintén tanulni kell.
Azért a többi évnyi játék és a pályaismeret sokat segít a féktávokatnál.Még korábban (több hete) volt, hogy valamelyik gyors kocsival mentem Suzuka GP-n, és az elején tökjól lehagytam mindenkit, majd még a visszafordító előtt elszálltam a jobbos kanyarban. Ezt többször is megcsináltam, mire rájöttem, hogy ki volt kapcsolva a fék assist és egészen addig a kanyarig észre sem vettem, mert ismertem már a kanyarokat. Régen ugye itt farmoltam sokat a BMW-vel, nagyon ismerem már a pályát.
Amúgy meg tényleg nagy segítség a kormány assist, de könnyen le lehet jönni a szerről, csak kicsit több odafigyelést igényel. Tegnap éjjel már TV nézés közben is tudtam menni jó LM-es időket!
-
l4ci
senior tag
válasz Terapeuta #9031 üzenetére
Jó, ez nálunk már ilyen családi "hagyomány", hogy mindig megy vmi háttérzaj, aludni is TV mellett szoktunk időzített kikapcsolással.
Konkrétan volt olyan, hogy ment a TV és mindhárman a nappali-konyha 3 különböző pontján vacsoráztunk, miközben mindenkinél volt egy kütyü még pluszban. Rossz példát tanul a gyerek, de hát ez van, nálunk mindenki kütyüfüggő!
Petya25: én már nem módosítok, jó nekem a low +2, majd ha esetleg lesz update, akkor megnézem újra, addig marad így. Bár így nem fogok Daytona időket javítani, de az nem is izgat most annyira, poénnak jó volt, inkább máshol akarok javítani.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Ne is mondd. Felraktam kényszerből a One Maxra a játékot, elfogyott az arany.
Hát az botrányos, ahogy azon szaggat, meg ahogy kinéz, recés, pixeles! Jó,
hogy csak az első versenyt kellett lefutnom úgy. És milyen pici. (Pedig 5,9".)Szerintem az idézőjeles "gyorsítást" egész nyugodtan magadra vállalhatnád.
"Pedig a kormány nem is, sok helyen nagyobb kormánnyal jobbat lehet menni."
"kormány assist pl. nem lassít, sőt ... kell is, mert anélkül nagyon nehéz" stb.
Amúgy reszelgethetjük még egy kicsit fingot, hogy mit csinál a kormány assist:
végeredményben csak az jelenthető ki, hogy "ha jól használod", akkor nagyban
megkönnyíti a gyors körök futását. De ahhoz tudni kell használni, máskülönben
meg összezavarhat, hiszen azonos telefon-elforduláshoz mindig más "játékbeli"
kormányállást rendel hozzá, ami persze lehet, hogy gyors körökre jó - de mikor
egy trükkösebb manővert akarsz csinálni, ami nincs rajta a sínen*, már hátrány.
(Lásd korábban: levágást akartál csinálni, és belerántott az elválasztófalba...)Én azt mondtam, hogy lassít, te meg azt, hogy tévedek, mert nem... Erre most
várhatóan gyorsulni fogsz (full) manuális módban, de továbbra is állítod, hogy a
kormány assist az nem lassított, de azt se mondtad, hogy "gyorsít", miközben
annyi a helyzet, hogy könnyített gyorsabban menni, de ha "odateszed" magad,
akkor még jobb lehetsz. Csak eddig nem kellett nagyon megerőltetni magad...
Maradjunk annyiban, hogy engem sima játék során inkább akadályozott. Pont.*: akár még egy előzéshez való beszúrás is tud ilyen lenni, szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
ntglaci
tag
Én elismerem hogy az assistok nem jók, lassítanak (néha, vagy sem), de akkor is felháborító számomra, hogy a játék se szó se beszéd rám akarja kényszeríteni, hogy másképp játszak! Változatlan beállításokkal mentem 10 kört LeMans-on és a régi láblógatós 2:42 helyett 2:48 lett a legjobb kör vértizzadva. Változtatás jogát fenntartják? Oké de legyen állítható, ha valaki továbbra is láblógatva akar játszani.
-
ntglaci
tag
válasz DigitXT #9036 üzenetére
Mentem 3 versenyt a LeMans-on brake off és steering low beállítással. A 3. versenyen már sikerült egy hibátlan kört összerakni (értsd nem csúsztam ki, viszonylag jó íveken mentem és no touch). A legjobb köridőm 2:47 vége. Ez pont 5 másodperccel rosszabb mint a régi láblógatós 2:42-es időm. Most mi ebben a jó. Nem sok változást észleltem a brake low és off között, leszámítva a sok kicsúszást és Rattleakárkit is csak az utolsó körben értem utól, alig nyerve. Áruljátok már el legyetek szivesek, nektek gyakorlott brake off-osoknak mennyi a jó kör ideje?
-
DigitXT
félisten
válasz Petya25 #9028 üzenetére
Megjegyzem, mivel eddig még sokaknak volt kényelmes, most sokkal
könnyebb bekerülni a Top idők közé... Legalábbis a Ferrari tdf TT-jében
elsőre abszolút 101. időt futottam, ami korábban nem volt jellemző. Én
nem javultam, következésképpen az ellenfeleknek kellett romlaniuk.Szerk: kis gyakorlással Top20 környéke már, de van még benne sok.
(Viszont a WR valami 1,5 mp, amennyit azért nem érzek magamban...)Ui: és az elsőre, az úgy értendő, hogy az első befejezett körben.
Annyira nem volt meg az első fékezési pont a rövidített katalán pályán...Aztán lehet, hogy csak placebo: új ez még viszonylag/kevesen indultak.[ Szerkesztve ]
-
l4ci
senior tag
válasz ntglaci #9037 üzenetére
Én ugyan nem vagyok gyakorlott brake off-os (csak egy hete kapcsoltam ki teljesen), de LM-en 2:45-2:46-os időket megyek most így, de már az első körben lenyomom a botokat, ha offline játszom. Online egyelőre még durvák (túl sok a profi barát, hozzájuk igazítja az AI-t), de majd kipróbálom hamarosan azt is, csak most nem nagyon érek rá, legközelebb talán ma este megyek egy kört (holnapi fame bónusz miatt), utána meg akkor, ha legközelebb fame bónusz nap lesz.
Ez az idő még mindig elmarad a low brake-es legjobb időmtől, de érzek benne javulási lehetőséget, és egyelőre nem szenvedős. Ha tudod, hogy melyik táblánál kell fékezni, akkor elég laza. Az utolsó dupla sikánt meg egy az egyben le lehet vágni, ott is sokat lehet nyerni.
-
Kronok
aktív tag
ez a 3. nap első feladata elég érdekesen kezdődött, első 3 próbálkozásnál 4 helyig jutottam, aztán kicsi butítás és nagy nehezen össze jött, és akkor még hátra van 5 nap, lesz ennél még cifrább is úgy érzem, és a pénzes fejlesztéssel elért PR úton érte az ajánlott szintet is
Ne ne ne, csak a gombokat ne, gumicukorból vannak!!!
-
oz82
senior tag
Most reggel 100% free 675LT bonus fogadott, meg 8 napig -75% upgrade bonusz van. Fasza, másnál is, mert en végigszenvedtem érte a 4 napot!
Aki tud és tudja, hogy tud, veszélyes, attól óvakodjatok! Aki nem tud és tudja, hogy nem tud, az okos, tanítsátok! Aki tud és nem tudja, hogy tud, az bölcs, attól tanuljatok! Aki nem tud és nem tudja, hogy nem tud, az hülye, hagyjátok!
-
l4ci
senior tag
válasz ntglaci #9047 üzenetére
Hmm, ez érdekes. Én már a második LeMans (továbbiakban LM) 10 körösön elértem a 2:42-es időt a tableten valódi barát TSM-ek ellen, nem offline botok ellen...
Telefonon továbbra sem tudom még hozni ezt az időt, az 5" túl kicsi a pontos kormányzáshoz low kormány és 3-as érzékenység mellett. De a kormány assistot továbbra sem kapcsolom még ki, majd csak akkor, ha a brake off-al már tudom hozni stabilan a 2:40-2:42-es időket. Igaz, hogy ez a mostani idő az utolsó dupla sikán levágásával ment, de még így is van benne legalább 2mp, amit az első szektorban összeszedek, mert az első sikán féktávját mindig elrontom és vagy falhoz csapom az autót, vagy megcsúszok. Így csak 54-55 mp körüli az első szektor időm, volt ez már 52 is kicsi fékkel. De annyira nehéz jól eltalálni azt a féktávot, mert 410 felett nehéz elolvasni a pixeles táblákat, szerintem inkább épülethez kellene belőnöm ezt. Ha megvan, akkor a 2:40 is simán megvan, a többi féktávot teljesen jól tudom már venni. Ja és így is több, mint 2km-rel vertem a másodikat. Telefonon meg ki kell tapasztalnom az LM első szektorát, mert ha itt le tudom nyomni a botokat és maximum ötödikként tudok fordulni a Mulsanne-re, akkor legkésőbb a második sikánnál már első lehetek (jó féktávokkal).
Ezen túl pedig kipróbáltam az új "csúszkálós" McLarent Silverstone 7 körös kupán, és már az első körben első tudtam lenni kikapcsolt fék assisttal. Csak akkor csúszik meg ez a kocsi is, ha túl későn fékezel, amúgy egész jó kis verda. A 4. körben pedig már köröztem is le a botokat. Kezdem élvezni a fék segítség nélküli vezetést, így sokkal élvezetesebb nyerni, mintha helyetted fékez vmi automatika, mellesleg ott is néha bele kellett szólni nagyobb féktávoknál.
[ Szerkesztve ]