Új hozzászólás Aktív témák

  • Acheron

    őstag

    Ma a telefon (Note 10, szolgáltatótól vett, de független) nem egész egy év működés után bedobta az "Alacsony hőmérséklet" hibát, ami miatt leállítja a töltést. Már napközben fura volt, hogy rövid idővel a töltőről való levétel után gyorsan merült. Három óra múlva azt vettem észre, hogy 1(!)% -on áll. Feltettem a töltőre, de gyanús volt, hogy fél óra múlva is csak 2% -on állt. Ekkor vettem észre az angol üzenetet (Kb ennyi: A telefon hőmérséklete túl alacsony, ezért a telefon töltése leállt, folytatódik, ha a telefon felmelegedett). Ez vicces, merthogy - nyilván - szobahőmérsékletű a telefon.
    Utánanéztem a neten, úgy látom típushiba, és szerviz lesz belőle. Szerencsére még garanciális a készülék (tavaly decemberben vettem), így gondolom a szervizt a szolgáltatón (Telenor) keresztül kell intéznem :F
    Remek, mert így szereznem kell egy másik készüléket is, amit addig használok...
    A tapasztalatok szerint mennyi idő egy szerviz oda - vissza?
    Köszönet előre is.

Új hozzászólás Aktív témák