Új hozzászólás Aktív témák

  • johnnyjungle

    tag

    válasz gerner1 #20384 üzenetére

    Köszönöm válaszod!

    Nincsenek hiteles "info-forrásaim", hiszen mindenki mossa kezeit, legyen az aTelekom vagy Samsung. Az origo az, h minden hiba user error, hiszen ők mindent jól csinálnak - ebből kell aztán javítanom a call centeresekkel folytatott asszertív kommunikációval - akik előtt le a kalappal emberileg, persze az adjIstenen múlik a fogadj is. Ten :)

    Nem vagyok antiglobalista, hiszen multiban nevelkedtem és sokat tanultam (és vagyok ma magam is ügyfélszolga), de ennél jobban idegesít az egymásra mutogatás "corporate" szinten, aminek a user esik áldozatául. Aztán frusztráltságában ő is mutogat, evvan :) Értem, hogy vannak dolgok, amiket hivatalosan nem lehet bevallani/bevállalni, és most már azt is értem, hogy egy évvel ezelőtt a kisvállalati csomagommal miért kellett 3x telefonáljak a Tének, hogy - most figyelj - engedélyezzék a voltét (ezt a fogalmat így nem mondták ki persze).

    Félreérthető voltam, mert A Samut ott hibáztattam, amikor kimegyek a kertbe és az eszköz okosan válthatna vowifi és volte között, ehelyett újra kell tárcsáznom és megkérdeznem "meddig hallottál, Laci?" - de technikailag szemmel láthatóan nem vagyok úgy képben, mint te, simán lehet, h ezt a torony, stb nem tudja lekezelni, nem az eszköz.

    A T-t meg ajánlom az ügyfeleimnek (szemben a másik kettővel), hiszen flotta közvetíttéssel is foglalkozom, és ebből a helyzetből profitálok is, mint állatorvosi ló...

    Továbbra is frusztrált vagyok, hogy életem legjobb telefonját cseréljem le, vagy a szolgáltatót, illetve költözzek el :) Azért az kicsit kickback nem, hogy mióta ez a telefonom van, alig használok gépet (mailekre válaszolok, ill. a google ökoban dolgozom) és ha megkérdezik, milyen (m,a már nem kérdezik), azt mondom, zseniális, csak telefonálni nem lehet vele rendesen :)

    Üdv,
    :R

Új hozzászólás Aktív témák