-
Fototrend
Ha nem működik az OTA update:
Új hozzászólás Aktív témák
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
Na ma feltűnt, hogy AoD-dal sokkal gyorsabban merül, kb fele annyi SoT van, vagyis 8 helyett 4. Esetleg ezt érdemes kikapcsolnia annak, akinél be van, és kevés a SoT.
***
-
MODERÁTOR
Nem igazán van hibája, ez az Exynos nagyon jó lett, de tényleg előfordulhat melegedés, de ez minden felső kategóriás telefonnál előfordul, tehát Snapdragonnál is.
Viszont talán érdemes lenne megvárnod az S22 Ultrát (kb 2 hónap), ami valszeg S22 Note-nak lesz hívva, mert abban benne lesz a toll a házban, és úgy fog kinézni mint egy Note.***
-
MODERÁTOR
válasz kalozhun100 #6317 üzenetére
Van valami fólia a kijelzőn? Lehet ilyen olyankor, mert néha azt érzékeli a közelségérzékelő, mintha eltakarná valami.
***
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
Egy csomó szolgáltatós független. Egyébként ez nem jó hír neked, mert mivel szolgáltatós, lehet, hogy lopott. Kihangsúlyoztam a lehetet. Megveszik részletre, kiviszik az országból, és többet nem fizetik a részleteket. Ez azt is jelenti, hogy bizonyos országokban nem működik a mobil, mert feketelistára kerül.
***
-
MODERÁTOR
válasz thamasz #6726 üzenetére
Egyáltalán nem rossz a minősége a jobbaknak, a Samsungé pl kifejezetten jó. Persze a Samsung is inkább arra jétszik, hogy BT-s fülhallgatót használni, mert azzal több a profit. De egyébként így is van DAC a telefonokban, különben nem tudnál még beszélni sem velük füles nélkül (kihangosításról nem is beszélve).
***
-
MODERÁTOR
válasz johnny82 #6735 üzenetére
Senkinek sem a hangminőséggel volt baja, ha elolvasod a leírásokat. Plusz, többségben jellemzően azok adnak feedbacket, akiknek rossz a tapasztalatuk, plusz van rá 1 év garancia, ha elromlana.
Itt a magyar fórumokon, meg senki sem írta még, hogy tönkrement volna.
[ Szerkesztve ]
***
-
MODERÁTOR
válasz BestofJAVA #6770 üzenetére
Legyen róla számla és garancialevél. Ha szolgáltatótól lett véve (a számlán látszik!), akkor kérj egy papírt, amin a szolgáltató kijelenti, hogy nincs rajta tartozás (a jelenlegi tulaj kérhet ilyet a szolgáltatótól). Olyan szempontból nem baj, hogy szolgáltatós, hogy nem lehet hálózatfüggő. Ha nem magyar régiós (vagyis nem XEH), de EU-s, akkor a Samsung csak 1 év garanciát ad rá itthon (akár mostanában le is járhat az 1 év, mert 1 éve jelent meg). Ha nem EU-s a készülék, akkor egyáltalán nincs rá itthon garancia (kivéve ha itthoni boltban vette az eladó, de akkor is csak bolti garancia van). Ha nem Exynosos verzió, akkor a Samsung szerviz még pénzért sem fogja javítani, mert nincs meg nekik minden alkatrész hozzá (ez fontos, mert még kijelzőt sem tudsz majd cseréltetni a hivatalos szervizben). A nem EU-s verziókkal olyan probléma is lehet, hogy a VoLTE és VoWifi nem fog működni (az első problémásabb, az utóbbit nem minden itthoni szolgáltató támogatja).
Egyébként szerintem nem nagyon keverhető össze másik modellel, ha jól ismered hogyan néz ki.
A menüjében a Telefonról (About Phone) résznél a model típusa SM-G988B/DS (a B a nemzetközi verziót jelöli, a DS a dupla simet, itthon csak ilyen B/DS van hivatalosan)SM-G998B, SM-G998B/DS (International)
SM-G998U (USA); SM-G998U1 (USA unlocked)
SM-G998W (Canada)
SM-G998N (Korea)
SM-G9980 (China)[ Szerkesztve ]
***
-
MODERÁTOR
válasz BestofJAVA #6774 üzenetére
Igen, a B biztos Exynosos, de attól még nem feltétlen van rá garancia, mert származhat az EU-n kívülről is.
Ha itt Magyarországon vásárolták (és magyar régiós), és 250 ezer Ft felett volt az ára, akkor 3 év itthoni garancia van rá, de csak akkor mindhárom a Samsungnál, ha közvetlenül a Samsungtól lett véve (ill. SES-ből), egyébként csak 2 év Samsung, és a maradék egyet az eladó cég/üzlet állja.
Ha nem magyar régiós (de EU-s), és itthon lett véve (és 250k felett volt) akkor csak 1 év Samsung garancia van, a maradék kettőt az eladó cég/üzlet állja. Ha nem EU-ból származik, de 250k felett volt, akkor meg mindhárom évet az eladó cég/üzlet állja.
Ha külföldről lett vásárolva, de EU-s, akkor csak 1 év garancia van rá itthon, a többi azon ország törvényeitől függ, ahol lett vásárolva, és persze csak ott lehet érvényesíteni a garanciát. Ha meg nem EU-ból lett vásárolva, akkor jobb ha úgy veszed, mintha nem lenne rá garancia.[ Szerkesztve ]
***
-
MODERÁTOR
válasz h_benjamin #6794 üzenetére
Nálam ott van.
Nem járt le a Youtube Premiumod?
[ Szerkesztve ]
***
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
válasz barcsajani #6847 üzenetére
Akkor vidd vissza akitől vetted és kérd vissza a pénzed. Nem is értem mi ez a nagy kérdezősködés. Ha nincs kifizetve a telefon, vissza kell kérni a pénzt.
Egyébként nagyon helyes, hogy teljesen tiltják, remélem az összes szolgáltató bevezeti.
[ Szerkesztve ]
***
-
MODERÁTOR
válasz PeteePeti #6905 üzenetére
Szoktak adni, általában az éppen legfrissebb vezetékmentes fülest. 1 éve a Buds Pro-t kaptuk, most várhatóan a Buds 2, vagy ha egyidőben a telefonokkal lesz újabb füles, akkor az lesz. Persze lehet, hogy a Buds helyett mondjuk vezetékmentes töltőt adnak, nem lehet előre tudni.
***
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs