Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki42
őstag
A teszt tetszett, grat Bog.
E- vonalon az egyik legjobbIphone 13- samsung galaxy tab s6 lite - Vétkezni emberi dolog, de isteni érzés
-
Plug Life
aktív tag
Az a kamu hűtőrács nagyon gagyi.
-
HThomas
senior tag
20M körüli ár, és 300 km körüli becsült hatótáv? Elég sovány ez így...
-
Greentea
senior tag
Abszurd, azért a Skoda-t ennyire felülpozícionálni.. Már a VW-nél se jött be ez a Phaetonnal
Bár a kérdés persze az, hogyha majd rendeződik a logisztika/chipgyártás, és a gyártósorokon is készül elegendő mennyiségben új autó, akkor ebből mennyi jön le az ilyen olyan "gyártói" kedvezményekkel. Listaárból még nem feltétlen kell kiindulni, de tényleg irreális.
[ Szerkesztve ]
2x2 néha 5
-
lajosdani2
csendes tag
Listaárból már most elengednek 8-10%-ot, talán még többet is, ha jól tudsz alkudni.
A probléma inkább az, hogy szállítási határidőnek 1 évet mondanak - és azt se biztos, hogy tudják tartani. Befolyásolja ugye a chiphiány, a korona lezárások, sok minden.Drágának drága, de sztem jobban eltalálták, mint a testvér ID3-at ill. ID4-et. Méretben ugye a 4-es lenne a párja.
-
Greentea
senior tag
válasz lajosdani2 #7 üzenetére
Jaja. Meg azért könnyebben lehet alkudni akkor, ha van rendes/létező készleten sok X db az importőrnél vagy a márkakereskedőnél, és nem kell rá éveket várni - teljesen bizonytalanul - . (Tiszta Merkuros idők khm khm )
2x2 néha 5
-
<Adamsky>
nagyúr
Apróság: Citigo i-EV helyett Citigo e iV.
... kár, hogy ilyen autót - pláne annyiért, amennyiért kapni lehetett - ma már nem lehet újonnan venni. -
<Adamsky>
nagyúr
Ez a MirrorLink, - amivel csak a mazochisták szórakoznak - hogyan működik? A telefon képarányában teszi ki a képet az autó kijelzőjére? Mennyire gyors / lassú?
Kicsit OFF, de mivel előbb-utóbb itt is elő fog jönni a villany vs. belső égésű téma, esetleg, hogy miért olyan k. drága minden ... nos, ez ugyan nem egy rövid, de annál informatívabb "podcast" a témában. Én maximálisan egyetértek az abban elhangzottakkal. Vagyis nem osztom sem a "sötét zöldek", sem a "smoke and charm" klub tagjainak véleményét. Viszont ahogy a videóban is elhangzik, szerintem is túl lett ez a villanyosítás tolva (vagy úgy is mondhatnánk, nem jó irányba megy az autógyártás).
-
lalakov
senior tag
"ami kapásból zárójelbe teszi a WLTP szerinti 420 kilométeres hatótávot" Miért csodálkozik mindenki, hogy az alma nem hasonlít a körtére? Ha valaki a WLTP szerint használja az autót, akkor láss csodát kijön a WLTP hatótáv. Országúti/városi használat.
-
madkiller
őstag
Ennyiért nagyon durva főleg, hogy ültem egyben és a Tiguanom anyaghasználati szintjét nem érte el.
-
Frozen
őstag
válasz #16820480 #16 üzenetére
azért családinak nem nevezném még szerintem nem ér vel egy skoda oktávia kombival....
Az ára is iszonatosan sok 21 millió 300km ha megpakolod meg rendesen taposod neki vagy hideg van jó ha 150km tud kész vicc. De amíg találnak madarat aki megveszi a drága autókat addig nekem8. Én előbb építetek egy egyedi motort a kocsimba vagy újítatom fel vagy szerzek bontoból minthogy egy megbizhatatlan autóra költsek el 21 milliót.. ami kitudja melyik sarkon robban le. A haverom legujabb oktaviaja is egyfolytaba a szervízbe van kifogás hát új model bla bla bla érdekes opelem új model meg előző is az volt ami nálam volt mégsem volt egyik sem soha szervízben hogy ez meg az a baja uj modelre hivatkozva.Ha már tisztogatod a topikot akkor másokat is kellene fegyelmezni,főleg a rendszeres offolokat......Nem csak bizonyos embereket.
-
#27070592
törölt tag
válasz <Adamsky> #10 üzenetére
Épp a linkelt podcastban említik az urak, hogy nagyon elmúltak azok az idők amikor beléptél egy autószalonba és a "jónapot kívánok" máris 10% discount volt a listaárakból..
Ehelyett várhatsz fél-egy évet a nem készletről választott autódra és annyiba fog kerülni amennyit a konfig oldalon láttál. -
#16820480
törölt tag
Ez nem az iD4 megfelelője? Azt hittem azzal egy méret meg kínálat nagyjából.
Frozen: Lehet, hogy kicsit nagyobb az Octavia csomagtere, de azért ez sem egy kis autó. A 300km meg miért ne lenne jó? Tudom, mindjárt előkerülnek az emberek, akik innen Vlagyivosztokig elmennek egy tankkal pihenés nélkül, de őszintén ki használ egy családi autót rendszeresen ennél nagyobb távra? Nem hiszem hogy sokan. Ha meg majd megszűnik az árstop a benzinre, és felmegy 700+-ra egy liter ára, akkor kimondottan meg fogja érni egy ilyen autó, pár év és behozza simán a magas árát.
-
Greentea
senior tag
válasz #16820480 #16 üzenetére
Régen se volt drágább mondjuk a B Zafira a kortárs E90-es hármas BMW-hez képest, csak azért mert előbbibe belefér az egész család az utóbbiba meg nem. Felextrázva szerintem kifejezetten drága ez a Skoda. - már ha úgy tekintünk rá, mint egy nem "prémium" márka. -
Vagy ha nem, akkor lesz az, hogy az e-mobilitás megjelenésével eltűnnek a különbségek a prémium és a nem prémium márkák között. Egyen padlólemezek és egyen hajtások a konszerneken belül. A vállalatoknak így a leggazdaságosabb, a fogyasztók meg élvezik a designbeli különbségeket. Win-win
[ Szerkesztve ]
2x2 néha 5
-
MrPetya19
addikt
Mondjuk az a kettő nálam távolabb áll egymástól mint az enyaq 80 és az i4, mert hát a zafira egy rendes egyszintes egyterű 7 üléssel, és nem valami nagy krumpli, ami próbálna környezetbarát lenni, és annak is tervezték csak ez annyira nem látszik rajta.
Meg persze ott van az is hogy a Skoda próbál feljebb menni a prémiumsági létrán, és ez a MEB platform se lett olyan átütő remekmű egyelőre. De a Skoda előnye, hogy olcsóbban tudja a világító maszkot mint a BMW.,,Az Epöl térképei Kelet-Európában sivatagot mutatnak." Bog
-
Greentea
senior tag
válasz MrPetya19 #22 üzenetére
Jaja, abszolút. Sarkalatos volt a példa, de arra akartam utalni, hogy a nem prémium márkák elektromos autói is rendesen felzárkóztak a prémium társaikhoz képest, - árban legalábbis mindenképpen - és mintha fokozatosan eltűnne a kettő közötti gap. (ami régen erőteljesen megvolt)
iX3-al célszerűbb összehasonlítani, méretben nagyságrendileg, illetve ha a 80-as Enyaq-ot vesszük alapul akkor akkumulátorban megegyeznek. Viszont az a baj, hogy árban is. Persze ok, valakit taszít a BMW, és tetszik neki ez a Skoda. Ízlések és pofonok. Csak azért mégis majdnem egy árban adni.. Nagyon kíváncsi leszek, hogy sikeres lesz-e nekik ez a feljebb pozícionálás.
2x2 néha 5
-
Frozen
őstag
válasz #16820480 #20 üzenetére
Szerintem kicsi autó ,méretei hiába vannak meg attól még beltérben kicsi.A megadott kilométerek mindig nem mindig mérvadók ezek csak prospektus adatok,majd az lesz az igazi mikor megveszed és használod élesben. Nemrég pont ezért perelték a Vw a golf miatt.... a következő pedig
300km (szalonban,vagy gyártó mondja mind1) ez kb 20 fok körül ennyi 40 foknál vagy -10 fok esetén ,de már 0 nál is ami valljuk be sürün elő fog fordulni,hogy nem 20 fok van. Drasztikusan lecsökken a hatótávolság jó esetben már csak 150-170 km fog tudni ha esetleg mégsem tudja a 300 at eredetileg ahogy mondták vagy keményebb a lábad akkor az a 250-280 km igen hamar letud ám csökkeni 120-150km környékére (és akkor még nem is nyomtad neki ha igen akkor még ezt is felezd be bátran)
Komolyan megéri 21 milliot adni egy ilyen hatótávú autóért? ebből azért már egy elég extrás audi a4 kombit veszel úgy hogy még 5-10 évre a szervízköltség is megmarad.
Ergo akkor miért érné meg? Arról nem is beszélve,hogy a haverommal voltuk megnézni mikor a szalonba hozták még és a próbautón tréler vitte el.... Mint írtam a mésik haveromnak van rs oktáviája az új tipus minden nyügje baja van napokig hetekig szervízben van...
Mi németben élünk nem 100 al döcögünk a pályán és 130 al mint magyarban a 2 sávos gödrös autópálya, így ezek a kicsi hatótávú autók semmit nem érnek. Ne a kicsi országban gondolkoz ahol alig lehet menni valamit. Itt 150-200km egy kirándulás a hegyekbe szerinted a hegytetőre mikor viszik majd fel a kábelt? oda vissza 400 ha 200 al gurulsz mert nem akarod egésznap 100 al kocsikázni a szabad időd és nézni a fogyasztás mérőt akkor majd megérted.Itt semilyen üzemanyag korlát nincs 1,6 euro 1 liter gázolaj nem érdekel 6-7 litertől nem eszik többet a kocsi akkor sem ha 200 felett taposom neki.Egy münchen budapest táv kb 5 óra és van benne 2 matrica vásárlás és egy 10perces szünet kb mosdó... Majd ha ez megy elektronyossal ami nem 20milla hanem a negyede vagy a fele majd talán elgondolkozok és ez az autó 5 év múlva is 1 tankból enynit fog menni az elektronyosba meg bizony öregszik az akku és a hatótáv még jobban csökken + rengeteg idő a töltés és macera is.Azt hiszed komolyan,hogy majd az elektromos áramot nem fogják emelni?Majd nehogy meglepetés érjen ,mert németországban a legdrágább az áram és pár éven belül krikus drágulást jövendölnek a szakik.Most a kezdetben volt ingyen töltés /zöld rendszám/ingyen parkolás meg stb hogy rávegyék valahogy a népet a drága kocsik vásárlására mert nem nagyon tudták eladni. Akinek van német az is szabadul tőlük megfele ,tudod ki tartja meg? akinek kertes háza van és pár kilométere jár boltba vagy munkahelyre ahova amugy gyalog vagy egy robogoval is el lehetne durogni. na kb ezek. Másra nem jók ezek az autók és ahogy fent írtam vicc kategoria 21 millioért ilyen autót közel 60 ezer euró környéke kész vicc......
[ Szerkesztve ]
Ha már tisztogatod a topikot akkor másokat is kellene fegyelmezni,főleg a rendszeres offolokat......Nem csak bizonyos embereket.
-
Bog
HÁZIGAZDA
300 km-t most is tud, hidegben is. Benne van a tesztben. Egy Octavia kombinál pedig egyáltalán nem kisebb, hosszban 5 centivel rövidebb, de magasabb és szélesebb, nagyobb a csomagtere. Ezt is könnyen ellenőrizhetted volna, mielőtt megnyilvánulsz.
Ha te fix 200-zal közlekedsz autópályán, akkor egyébként sem való neked egy alapvetően nyugodt és bálnaszerű SUV, oké, csak a te álláspontodat és élethelyzeted alapvetésként tekinteni meglehetős szűklátókörűség. (Az áram árának elképzelt változásaira pedig mindazok pont tojnak, akik felraktak már egy napelemet.)
Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
vzsryl
nagyúr
A gyártók által megadott űrtartalom, és a valós pakolhatóság sokszor nem találkoznak egymással.
Szívesen megnézném azt, hogy különböző dolgokat miként nyel el pl. az Octavia vagy az Enyaq csomagtartója. De az ilyen tesztek természetesen nem hozzátok tartoznak, hanem inkább a specifikusan autókkal foglalkozó orgánumokhoz.[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Bog
HÁZIGAZDA
Ma belement egy 140x200-as matrac, háromba volt hajtva. Kettő is belement volna, nyilván ledöntött ülésekkel történt mindez. Elég nagy. Széles is, magas is, jól pakolható is a segge, még csak azt sem mondanám, hogy kifejezetten magasra kell a cuccot emelni. Lehet, hogy ha kirakom 10x10 centis kockákkal, akkor az Octáviába 13 darabbal több fér, vagy fordítva, de ez tényleg elnyel elég sok dolgot, konkrétan alig értem el hátulról a hátsó ülések csücskét, hogy lehajtsam őket. És a hátsó lábtér is méretes úgy, hogy az ülések sem ilyen kis sámlik, meg az első ülések sincsenek wizzair-vékonyítva.
(Mindettől függetlenül én sem állítom, hogy ez a villanyos családi autók non plus ultrája, nekem speciel tökre nem kéne, szintetikus tehén. Csak ne állítsunk már légbőlkapott marhaságokat, mint a kolléga a 120 kilométeres hatótávval, bár ő mindenhová 200-zal megy, mert ilyennagyonmenőcsávó.)
[ Szerkesztve ]
Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
Frozen
őstag
Meg évenként a peres gumi mikor venni kell a katyuserules miatt stb...
Papiron minden szep es jo ha felmesz a merci honappjara eqs nek ott a hatotav kalkulatora az 700 korul tud megis ahogy leviszed -10 re a kont tempet mar bezuhan a felre a skoda meg pont nem persze mese habbal amikor meg a tesla is ilyen. Igen oregapos formaban feltartva a forgalmat el lehet vele docogni barhova vegulis 5x aron egy belsoegesu autohoz kepest. Szuk a latokore annak aki megvesziAmugy meg papiron minden szep es jo ,de javaslom nezd meg a horvat andras videoit ahol elmondjak ha a teszlanak is vereted a papir szerintitől drasztikusan lenyegesen kevesebb lesz a megtehető km es ez csokken csokken es egyszer csak az autóba majd kell egy új akku és eleg megbizhatatlanok is. Vegyel vagy probalj ki parat es rajosz. Amugy tolem mindenki azt vesz amit akar én tudom mennyi mindent lehet berakni a kocsimba meg a hires elekronyosokba attol fuggetlenul h minden marketingel el akarjak adni 10x aron azt ami az 1/10 arat nem eri meg egy belso egesu motorhoz kepest. 30 ezer euroból olyan kocsit veszel 5 évig fedezi minden kiadasod.. elektronyos ennek a duplaja + te alkalmazkodj a kocsihoz nagy madarnak kell lenni aki tenyleg ilyenekert penzt ad. Jampishodni gyorsulni vele a városba vagy a pályán esetleg pár kilométerig jó és egy darabig aztán egyszer megunod a pályán meg letolnak majd 200 -250 felett bőven mert nem minden szeker van am korlatozva mint az elektronyos.. Gondolkoz !
[ Szerkesztve ]
Ha már tisztogatod a topikot akkor másokat is kellene fegyelmezni,főleg a rendszeres offolokat......Nem csak bizonyos embereket.
-
Frozen
őstag
Szuper sarki boltig biztos jó mert egy nyaralasra spanyolba vagy mashova mar aligha hacsak nem a szabidat a toltofej melett varakozasal fogod tolteni hahaha ez az igazság.
[ Szerkesztve ]
Ha már tisztogatod a topikot akkor másokat is kellene fegyelmezni,főleg a rendszeres offolokat......Nem csak bizonyos embereket.
-
vzsryl
nagyúr
Azt aláírom, hogy a Skoda ehhez nagyon ért. Biztos vagyok benne, hogy nagy benne a hely, külön a csomagtartóban is, de a SUV-oknál a csomagtartó űrtartalma mindig csalóka. Általában nagyobb alsó rekeszeket tudnak kialakítani bennük a magasságuk miatt, de ezzel mégsem növelik a valós pakolhatóságukat. De ahogy írtam is, ez a Skodánál még tényleg nem szokott komolyabb problémát okozni, viszont más gyártóknál nagyon elcseszett dolgok tudnak történni. Mondjuk az új Fabia 380 litere rohadtul kisebb, mint az eggyel nagyobb kompaktok 350-380 litere...
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Bog
HÁZIGAZDA
1. A büdös életben nem megyek "spanyolba" (de szép is, amikor a kultúra így kicsúcsosodik) autóval. Elmegyek repülővel és bérelek valamit tekeregni.
2. Rendszeresen megjárom töltés nélkül a Bp-Tapolca útvonalat különösebb kompromisszumok nélkül, februárban is. Ott szoktam bemenni a sarki boltba amúgy is.
3. Köszönjük a roppant értékes hozzászólásaidat, a továbbiakban nem vagyunk erre kíváncsiak.Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
Bog
HÁZIGAZDA
Van ebben is rekesz alul, de az fel van osztva a kábeleknek, meg a rolónak, szóval oda amúgy nem pakol az ember. Főleg a nem e-autónak tervezett padlólemezekre épített villanyautóknál van meglepetés hátul, a MEB platform azért elég jól ki van találva. Van Octavia kombi a családban, az is brutális méretű, de az e-nyaknak sem kell szégyenkeznie, nem a két puttony méretkülönbségén fog múlni, hogy elhozod-e az Ikeából a gardróbot.
Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
vzsryl
nagyúr
"elhozod-e az Ikeából a gardróbot"
Ahhoz Superb kell. Abban lötyög a 2 méteres bútorlapos doboz az első ülés és a lecsukott csomagtér ajtó között. (Enyémben is lötyög, de ez még eggyel régebbi széria, az újban még több hely van.)
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
opr
veterán
válasz #16820480 #26 üzenetére
Igy hirtelen, ez alapjan a teszt alapjan: Hangszigeteles, kenyelem, bor minosege (meg alig fingott bele valaki, aztan mar ugy nez ki az elso meg a hatso ules, mintha veletlenul osszegyurtek volna a gyarban - borzalmas), merevseg/epitesi minoseg (30k km utan nyoszorog... Egy 20 milla feletti auto... Ne mar...), dizajn (ez a tesco gazdasagos bmw muszerfal valami ocsmany), szolgaltatas (az appal kapcsolatos problemak), rendesen mukodo vezetestamogato rendszerek, amikrol nem derul ki egy par napos teszt alatt, hogy tobbet artanak, mint hasznalnak.
Szoval, gyakorlatilag a v6 hangot kiveve pont ugyan az lesz a kulonbseg, mint most.
Mas:
Magarol az autorol, nem neked, csak ugy altalanosan: Regen olvastam tesztet olyan autorol, ami annyira taszitott volna, mint ez, valami borzalmas egy fostalicska. Elnezest mindenkitol, akinek tetszik, de szerintem ez egy ipari hulladek, plane annyiert, amennyiert adni akarjak. 15M-ert fullosan meg so-so elmenne (a nyoszorges ott sem, ne vicceljunk mar), de ennel 10M-val dragabb. Az, hogy 20 millanal meg felarat kell fizetni a motoros-memorias ulesekert meg az ulesfutesert ugy, hogy uleshutes meg opcio szinten sincs, az meg aztan egy kulon vicc.[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Füleske
addikt
Valósan senki sem használja WLTP szerint az autóját. Arra jó, hogy össze lehessen kb. hasonlítani az autókat. Olyan, mint a gyári fogyasztási adatok a belső égésűeknél.
#41 opr: Műbőr. Valódi bőrt már semmibe se raknak, ami nem luxus kategória. Persze itt is vannak minőségi különbségek.
Német autóknál általában minden extra pénz. Pl. van itt az utcában egy ID.4, acél felnivel.[ Szerkesztve ]
-
anulu
félisten
vegyen villanyautót, akinek sok felesleges pénze van... Kodiaq full-full megáll 17 körül, és még az RS is 20 alatt. kisebb felszereléssel meg 13-14 körül kihozható. a dízel vs villany különbözetet meg 10 év alatt nem koptatod el, főleg úgy, hogy az ingyenes töltést szép lassan mindenhol megszűntetik (már ha eddig nem).
valamint ilyen autóval nem a városban rohangálsz. ekkora hatótávval nagyjából a vicc kategória.
"Jelenleg a cloud nem más mint a sales által elhazudott és eladott utópia, egy ígéret, csalánba csomagolt mézesmadzag, amit az üzemeltetés f@$zával vernek" | Feel the power! Intel Core i7 | iPhone 14Pro 256GB | iPad Pro 2017 64GB
-
ncc1701
veterán
válasz lajosdani2 #7 üzenetére
Ha venni akarsz egy Toyota Land Cruisert 25-30M magasságában, akkor fogsz igazán meglepődni, mert kb 3 évet mondanak rá.
-
Ennek hogy a francba kell helyesen kimondani a nevét? Enjakú ívé nyolcvan vagy mi?
-
ultrasound
tag
Figyelembe véve az ár/érték arányt, ennyi pénzért nem sokat fognak eladni szép hazánkban, de hát nekünk maradnak a levetett darabok, úgy 5-10 év múlva. Kíváncsi leszek arra, hogy ha valóban behozzák - az elmaradó jövedéki adó pótlása érdekében tervezett - megtett út alapján kirótt adózást, mennyire lesz versenyképes ez az ágazat.
-
harmincas
tag
Ez egyelőre a nagyon gazdagok játékszere Magyarországon, ez kétségtelen. Soha nem hozza vissza az árkülönbséget, amíg egy mindenre elég nagy Kia Sportage 9 millióért hazavihető.
-
Hallosz
senior tag
Külsőre nekem tetszik a masina, belül is elég kellemes.
Ami lehúzza az összképet az a műszerfal, azzal a tenyérnyi kis kijelzővel a kormány mögött, fölötte az a csík, ehhez jön a műszerfalból kiálló tablet. (nem rezonál menet közben?)
Nekem erősen disszonáns ez a hatás, de nyilván ízlések és pofonok...Mert lakni, muszáj.
-
opr
veterán
Azért műbőr és műbőr között is van különbség.
Pl:
Ugyan nem elektromos, de ahogy alakul az áram ára, a létező legjobb kompromisszum a hybrid úgyis, és... Ugyan ennyiért már nagyon jól felszerelt lexus rx450h-t hozol ki, de a fullos se sokkal több (extra 3 milla listaáron a fullextrás rx, ami soknak tűnik, de 26-29 millióról beszélgetünk úgyis).
Cost of ownership, ha nincs napelem, elég közel van, viszont az biztos, hogy annak nem lesznek ilyen hülye nyűgjei, pláne ennyi idősen."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
Új hozzászólás Aktív témák
- Notebook hibák
- Filmvilág
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Canon EOS DSLR topic
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 11
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Politika
- További aktív témák...
- iMac 2017 27" Retina 5K CTO / i7 4.2 GHz / 40 GB DDR4 / 1 TB SSD + doboz
- iMac 2017 27" Retina 5K CTO / i5 3.8 GHz / 40 GB DDR4 / 1 TB SSD / Radeon Pro 580 8 GB + doboz
- iMac 2017 27" Retina 5K CTO / i7 4.2 GHz / 40 GB DDR4 / 500 GB SSD / Radeon Pro 575 4 GB + doboz
- MacBook Pro 14 M3 Pro, Space Black, 18 GB RAM, 512 GB SSD Bontatlan
- Lenovo ThinkPad P70 Workstation, Mobil munkaállomás, 17" FULL HD IPS, Xeon E3-1505M V5 CPU, 32GB DDR