Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tatabike

    őstag

    válasz ledgeri #11553 üzenetére

    Oké. Csak azért gondoltam, mert ugyanúgy oda volt beírva a kirúgás okaként, mint amikor valaki rossz helyen parkol.
    Ez a gyorsmentés jó ötlet, csak túl gyakran kellene alkalmazni. 10-ből ha egy tud kanyarodni, ha jobbos kanyarban vagyok és jönnek szembe, már húzom is le a fűre a verdát, mert szinte 100%, hogy a szembe jövő félig átlóg a sávomba, és még Ő dudál, ha nem fér el. Van egyfajta feelingje a belső kamerás vezetésnek, csak az a baj, hogy nagyon kevesen tudnak úgy vezetni, és az a nagyon kevés sem arra jár, amerre én. Nem tudom, mit nem lehet megérteni azon, hogy a pót nem azt az ívet követi le, mint a traktor, hanem sokkal szűkebbet. De amikor már eleve a gépest is áthúzza balos kanyarban a szembesávba, mert képtelen a kanyar külső ívén tartani az orrát, pedig a pót még akkor is súrolja a felezővonalat. Ki- illetve bekanyarodáskor (utcasarkon pl.) meg túl kell engedni az orrát, mert különben a pót visz mindent. Engem eddig majdnem minden sarkon lezúztak, miközben vártam a zöldet. Látszik, hogy majdnem mindenkinek csak személyautós gyakorlata van, vagy még az sem.
    Én személy szerint mindig is utáltam a belső kamerás vezetést, bumper módban nyomom, vagy max. a motorháztető látszik a látótérben (pl. NFS). Sokkal könnyebb és pontosabb úgy vezetni, látom, hogy hol vagyok. Belső kamerával meg érzésre, vagy lehet sasolni a tükröket, hogy látszik-e a kerék mellett a felező...

    Apám, látja mit csinál az a kutya? Látom fiam, nyalogatja a tökeit. Apám, ezt én is kipróbálnám. Próbáld fiam, de szerintem meg fog harapni...┌∩┐(◣_◢)┌∩┐

Új hozzászólás Aktív témák