Új hozzászólás Aktív témák
-
poli27
veterán
Egész jópofa a szupportja itt a vibernek szimpatikus
-
attiati
veterán
mennyi adatforgalmat eszik a viber (kbyte/sec, kbit/sec-ben)?
a havi adatforgalmon elfogyasztása után a lelassított netsebesség elegendő a viber hívásokhoz?
a voda tényleg tiltja a voip-t a havi adatforgalom elérése után?
[ Szerkesztve ]
-
deminos
aktív tag
A 2. kérdésedre a válasz: T-mobile-nál elegendő volt, korlát után is tiszta/érhető maradt a másik fél.
3. kérdésre a válasz: Az eddigi tapasztalatok alapján igen, a voda tényleg tiltja a voip-t, csak bizonyos csomagoknál érhető el ez a funkció (nyilván a legdrágábbak között kell keresni).Xiaomi 11 Lite 5G NE
-
chipi-85
aktív tag
Sziasztok!
Olyan gondom van, hogy egyik napról a másikra eltűntek a contact-ok, és a 25-ből van 3 db!
A kollégámnak benne vagyok a névjegyei között, de én őt nem látom, hívni tud, de csak a számom írja ki!
De a telefon névjegyeiben benne vagyok!
Volt már újra telepítés, új kód kérés, de semmi változás!
Valakinek ötlete? -
attiati
veterán
hm..... kicsit nehéz elhinni (de hiszek neked)
domino go!net S-el 600 ft-ért adnak 30MB adatforgalmat, és nincs túlforgalmazási díj, tehát gyakorlatilag 600 ft-ért korlátlanul lehet telefonálni? (persze szólni kell minden ismerősnek, hogy rendelje meg ezt a legkisebb netcsomagot és telepítse fel a viber-t)
-
attiati
veterán
mondjuk ez a viber helpdesk üzenet bizonyíthatja, hogy elég lehet a 32kbit/sec (4kbyte/sec):
"The bandwidth rate during a Viber call is approximately 240 KB per minute up and down, 14 MB per hour up and down.
Viber message is about 828bytes per 500 English characters."
ők 240kbyte/perc adatforgalmat írnak, ami éppen 4kbyte/sec
-
-
ViberMedia
tag
@attiati -
Viber uses about 0.25-0.3MB per minute of call, and very small amounts for text messages (around 1KB).
@CHIP-85 -
The source of this issue could greatly vary. Please read this short page in our HelpDesk, outlining some possible workarounds that will help reboot synchronization of the contact list: http://bit.ly/rRtPqk
(The instructions refer to iPhone, but are relevant to all phones nevertheless).
-----------------------
@ attiati -
Viber használ mintegy 0,25-0.3MB percenként a hívás, és nagyon kis mennyiségben a szöveges üzenetek (kb. 1KB).
@ CHIP-85 -
A forrás a kérdés nagyban változhat. Kérjük, olvassa el ezt a rövid oldal a HelpDesk, felvázolva néhány lehetséges megoldásokat, amely segít újraindítása szinkronizálása a kapcsolati lista: http://bit.ly/rRtPqk
(Az utasításokat lásd iPhone, de fontos, hogy minden telefon mégis).
-
motorhead
aktív tag
válasz advanced1982 #511 üzenetére
Nálam ugyan ez a probléma. Engem hallanak de én nem hallok semmit a másik félből. Üzenet írás fogadás az tökélestes. Van valakinek ötlete mi lehet a baj? Reinstall nem segített..
..--OLDSCHOOL FOREVER--..
-
ViberMedia
tag
@Motorhead -
Hi,
What phone do you have? Which version of operating system?Have you tested Viber with a few different contacts, and when connecting to a few different WiFi networks?
---------------
Hi,
Milyen telefon van? Melyik verzióját az operációs rendszer?Már tesztelt Viber egy néhány különböző kapcsolatok, és ha csatlakozik néhány különböző WiFi hálózatok?
-
motorhead
aktív tag
válasz ViberMedia #564 üzenetére
Na ezt most mondod, vagy kérdezed, vagy nem tudom mit akartál ebből kihozni. A google-os fordítással megint nem tudom mit kezdjek.
..--OLDSCHOOL FOREVER--..
-
motorhead
aktív tag
Az nem volt egyértelmű, hogy ki kérdezi, honnan másolta, minek ferdítette le a kiváló google-os segítséggel.
Telefon Samsung Galaxy S, Android 2.3.6 Gingerbread. Több helyen próbáltam más más wifi hálózaton. Sehol nem megy, ahol eleddig kifogástalanul üzemelt. Ja és vodás vagyok.
..--OLDSCHOOL FOREVER--..
-
ViberMedia
tag
@motorhead -
I apologize for the confusion.. it is hard to use a Translator in order to communicate
We will look into the problem and see what can be done.Note that soon (hopefully a few weeks) a new update of Viber for Android should be released. Once it is available, please test it and let me know if the problem persists, or it was solved.
--------------
Elnézést kérek a zavart .. nehéz használni Translator annak érdekében, hogy kommunikálni
Meg fogjuk vizsgálni a problémát, és mit lehet tenni.Ne feledje, hogy hamarosan (remélhetőleg néhány héten) új frissítése Viber Android fel kell szabadítani. Ha rendelkezésre áll, kérjük, próbálja ki, és tudassa velem, ha a probléma továbbra is fennáll, vagy megoldódott.
-
Zénó75
tag
válasz ViberMedia #571 üzenetére
@motorhead
Vagy akár meg is lehetne tanulni angolul.... Ha már semmi sem tetszik.
Persze értetlenkedni, okoskodni, no meg fikázni mindig könyebb[ Szerkesztve ]
-
Orsolya0725
csendes tag
Sziasztok! Tudna nekem valaki segíteni miért nem működik a telefonomon a Viber?
Régen feltelepitettem a programot majd a kártyám áttettem egy másik telefonba ahol nem működött nem küld kódot. Visszatettem az előző telefonomba és már ott sem működik. the phone number you entered could not be associated with a viber account ezt irja ki ha rákattintok hogy adjon kódot.. Mi lehet a baj? Köszönöm előre is a segítséget -
ViberMedia
tag
@Orsolya0725 -
Just to clarify:
1. Are you unable to receive the code now (you enter your number, but the code simply does not arrive).
2. Or you see an error message when trying to activate Viber?Which option of the two is correct?
Or the problem is different?------------
Csak tisztázni:
1. Ön nem tudja fogadni a kódot már (akkor adja meg a számot, de a kód egyszerűen nem érkezik.)
2. Vagy megjelenik egy hibaüzenet, amikor megpróbálja aktiválni Viber?Melyik lehetőség a két helyes?
Vagy a probléma más? -
ViberMedia
tag
@Motorhead -
Please try removing Viber, wait 24 hours, reinstall and try again (make sure you try both the SMS and the automated call options).
In addition, you may try to register to Viber with a different number (for example - your home landline number, a friend's number, etc.), in order to determine whether the problem is specific with your number, or a general one.
---------
Kérjük, próbálja meg eltávolítani Viber, várjon 24 órát, újra és próbálja újra (győződjön meg róla, próbálja ki mind az SMS-t és az automatikus vételi opció).
Ezen felül, akkor megpróbál regisztrálni a VIBER egy másik számot (például - az otthoni vezetékes számát, egy barátja szám, stb), annak megállapítása érdekében, hogy a probléma nem egyedi a számod, vagy olyan általános.
-
Rico83
tag
válasz Orsolya0725 #573 üzenetére
Töröld le a vibert a telóról,kapcsold ki,vedd ki az aksit,rakd össze,viber újratelepít,új kódot kérsz,örülsz.(remélem,nálam legalábbis így jó volt)
Mivel a piros tablettákat is vényre adják már...így Neo-ra sem számíthatunk!
-
asker_2
csendes tag
Kérlek segítsetek !
Elvileg nemsokára kapok egy új telefont és arra rá szeretném rakni a vibert . Az lenne a kérdésem , hogy az látom ha valaki online van ? És ha nincs online akinek írók vagy akit hívok akkor mivan ? Mármint megkapja h hívtam vagy írtam ? Képet lehet vele küldeni? -
deminos
aktív tag
1.: Sajnos nem látszik, hogy ki "online" és ki nem. Küldesz neki egy üzenetet, ha azt látod alatta, hogy delivered, akkor megkapta. Ebből tudod meg, hogy "online"-e az illető. Ha csak sent van és úgy is marad, akkor nincs net közelben.
2.: Ha hívod, akkor nálad kicseng, de más nem történik. Ha Ő újra net közelbe kerül, akkor látni fogja, hogy kerested. Üzenetnél pedig az 1-es válaszom 2. fele tartalmazza a lényeget.
3.: Képet lehet vele küldeni.Nem tudom mennyire ismered a programot, de a viber folyamatosan be van jelentkezve, csak akkor nem lehet valakit elérni, ha nincs bekapcsolva a mobilnet-je vagy ennek hiányában a wifi-je.
Xiaomi 11 Lite 5G NE
-
ViberMedia
tag
@asker_2 -
When you use Viber, you can tell indirectly if your contact is online as follows:
When you make a Viber call, you will first see "Calling". It will change to "Ringing" if your contact is online and their phone is literally ringing.
When you text, "Delivered" means the message has been received on the other side's phone (they're online). If you only see "Sent", it means it's been sent from you, but pending the other side to come online (they're offline at the moment). So, if messages remain at "Sent" and do not become "Delivered", you might want to check with your destination contact whether or not they are connected to the internet.In the future we might add an "Online" status message, but we still don't know when this will happen.
-----------------
Amikor használja Viber, meg tudja mondani, ha a közvetett érintkezés interneten a következő:
Ha szobát Viber hívást, akkor először olvassa el a "Hívás". Meg fog változni a "Csengőhang", ha a kapcsolat az online és a telefon cseng szó.
Amikor a szöveg "Megérkezés" az üzenet meg is érkezett a másik oldalon a telefon (ők online). Ha csak lásd: "Sent", ez azt jelenti, hogy a már elküldött, de amíg a másik oldalon, hogy jöjjön online (ők nem elérhető jelenleg.) Tehát, ha üzenet továbbra is a "Sent", és nem válnak "szállítjuk", érdemes ellenőrizni az úticél érintkezés függetlenül attól, hogy csatlakozik az internethez.A jövőben talán hozzá egy "Online" állapot üzenetet, de még mindig nem tudom, ha ez fog történni.
-
KMT
addikt
válasz ViberMedia #587 üzenetére
BTW, Is it intentional that the volume buttons set the ringer volume (not the volume of the speaker) when you use it while viber is in calling/ringing state? Doesn't seem logical to me.
-
ViberMedia
tag
@KMT -
I am not entirely sure I understand your meaning... please try to elaborate, so I could respond
Thank you! -
KMT
addikt
válasz ViberMedia #589 üzenetére
Ok... If you use the volume buttons (at side of the phone) while you call someone with normal phone (not viber) you set the volume of the "call" (or "speaker" / volume of the partner). With viber; if it's "calling" you still set the ringer volume, and only when you actually speak with the partner, then you can set the "call" volume.
-
Ultegra21
csendes tag
Sziasztok
Most ismerkedem a viberel!
Nokia lumia 610-en mennyire életképes ez a dolog főleg a telefon hívás érdekel igazán...
Próbálkoztam vele 1-szer 2 szer egész jó...ha sms-t kapok jelzi azonnal azonban ha hívnak nem csörög ki?
Van erre valami megoldás? Vagy elszigetelt probléma?Előre is köszönöm az építő jellegű kritikát
-
deminos
aktív tag
-
Ultegra21
csendes tag
Telenoros vagyok...
Itthoni wifin keresztül használom... ha küldöm azonnal elmegy az sms.. ha nekem küldenek meg is kapom rögtön... ha hívok a másik félnek azonnal csörög...
Ha engem hívnak nem akkor nem jelzi nekem, hogy bejövőm van, csak nagyon sokára talán...Mi lehet a probléma, vagy kihez fordulhatok??
lumia 610
esetleg más inofmációra is szükség van a megoldáshoz???
-
Ultegra21
csendes tag
nem tudom számít e ezen windows rendszer van mármint a telón....
vibermedia?Azt meg tudod mondani hol keressek rá???
valami pontos cím? Illetve gondolom nem magyar én pedig németes vagyok nem angolos áthidalható ez az apró nyelvi különbség?u.i.: köszönöm a tippet
-
deminos
aktív tag
válasz Ultegra21 #596 üzenetére
Meg fogja itt találni a kérdésedet/problémádat, így már nem kell sehova sem írnod.
Angolul tud és válaszol, de használ google fordítót, ami nem tökéletes, de ki lehet venni a lényeget a mondandójának. Ha nagyon nem érted, akkor biztos lefordítja neked valaki itt a ph-n.Xiaomi 11 Lite 5G NE
-
Ultegra21
csendes tag
Köszi az eddigi tippet, lehet amúgy hogy a telefon gyenge hozzá?
-
Ultegra21
csendes tag
Akkor nem tudom mi lehet a gond...
Miért nem csörög ki ha hívnak viberen???Í
Valami plussz beállítás???
Gondolom a telenornál nem adnak felvilágosítást ez ügyben...
Más valaki?
Új hozzászólás Aktív témák
- Google Chromecast Audio - Új és használt darabok
- Motorola Edge 40 8/256gb - Újszerű, akár beszámítással
- Xiaomi Poco X5 Pro 8/256gb - Újszerű akár beszámítással
- Apple iPhone 12 Pro 128gb Gold - Karcos, kis hiba, akku 85%, Yettel függő, akár beszámítással
- Apple Watch 9 45mm Cellular Silver/Storm Blue M/L - Új, bontatlan, garanciális akár beszámítással