-
Fototrend
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdezel, olvasd el az összefoglalót, használd a keresőt
A Revolutról általánosságban
A Revolut fiókról, számlákról
Revolut kártyával kapcsolatos információk
A zárolásokról
A Revolut és a kiegészítő szolgáltatások
2020.08.24-től életbe lépő változások
A szolgáltatás állapota
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tuomas
addikt
válasz nyirzoz #4451 üzenetére
Ha tw-on van forint egyenleged és arra utalsz pénzt akkor persze.
A revolut a tw kártyát brit kártyának észleli, ezért ha ft-ot akarsz feltölteni megkérdezi, hogy biztos ft-ot akarsz-e hozzáadni, nem gbp-t, csak rá kell menni, hogy biztos forintot és feltölti.We were here
-
goldister
tag
Budapestre megyek hétvégén. Meglátogatnék egy euro-s atm-et. Revolut kártyával fel szeretnék venni amennyit lehet ( mennyi a max? ), utána még curve alá betett revolut kártyával is fel tudnék venni? Vagy azt is a revolut kézpénzfelvételnek venné? Kb olyan 150e hufot szeretnék.
-
tag
válasz goldister #4458 üzenetére
Amióta van forint feltöltés én 75000 Ft-ot látok az ingyenes KP felvételi limitnél, vagyis az aktuális árfolyam szerint ennek megfelelő mennyiségű eurót tudsz szerintem ingyen felvenni.
(Magyar nyelvű alkalmazás esetén: Továbbiak->Profil->Dijcsomag alatt tudod ellenőrizni az aktuális állást.)Curve és Revolut ajánlókódot kérd privátban.
-
hedgehog
senior tag
válasz Lizingrider #4441 üzenetére
Ilyen payment processor probléma előfordult már párszor (nem csak Revolutnál, hanem pl. volt a Visa-nál is akadozás régebben), és általában megnyugtatóan rendeződik a dolog. Szóval csak emiatt "bizalmat veszteni" a Revolutban nem érdemes.
Nekem egyébként volt 90K-s feltöltésem hétfőn, nem duplázódott be.
[ Szerkesztve ]
-- aka p3d3str1an
-
kagzer
aktív tag
válasz hedgehog #4461 üzenetére
Igazatok van abban, hogy volt már ilyen, sőt lesz is.
Egy ismerősömnek a kifizetett díj nem érkezett meg, a vevő oldaláról levette a bank, nála nem jelent meg az egyenlegben, mind a kéz bank egymásra mutogat és senki nem tudja hol van a pénz.
Amikor valakinek a foga fáj, könnyen nyugtatja az akinek nem. -
ritaus
újonc
-
Slowiee
újonc
sziasztok
a revolut-ot én most kezdtem el, hogy hallottam róla, hogy forint alap is vankérhetek megerősítést ezekre, hogy jól értem-e:
- a standard fizikai kártya paypass-os és most 1800 ft körül készül el és küldik ki
- ha jól értem, be lehet állítani, hogy váltson át (vagy szóljon), ha egy beállított árfolyamot elér pl az euro
- ez kérdés: ha átváltom a revolutra már feltöltött forintot pl euro-ra, akkor az külön számlán lesz (euro számla), vagy hol jelenik meg? létre kell hozni euro számlát a forint mellé?
- ha euro zónában a fizikai kártyás vásárlásnál van euro a számlámon, akkor azt használja, ugye? ha nincs, akkor a saját árfolyamán (aktuális közép-hez közeli) számolja, ugye?nagyon köszi
(olvastam, hogy van akinek duplázott, de nálam nem, CIB netkártyáról töltöttem fel 5e Ft-ot) -
Lizingrider
csendes tag
Én azért alapvetően örülök, ha valaki nyugtatni próbál és felhoz olyan eseteket ahol ez korábban már előjött és rendeződött. Ennek az az oka, ahogy ezt korábban is írtam: alapvetően nagyon meg vagyok elégedve a Revoluttal és családban is terjesztem. Úgy terveztem, hogy ezt aktívan fogjuk használni, pl gyerekek napi kiadásainak egyszerű kezelésre (BKV bérlet, nyelvtanár, stb) De azért azt nem szeretném, hogy naponta ellenőrizgessem, hogy milyen feltöltéseim voltak és azok vajon csak egyszer lettek-e terhelve, mert akkor az egyszerűség és költséghatékonyság, amit egyik oldalon nyerek, az durván elmegy a másik oldalon ezek miatt. DE úgy döntöttem, hogy nem adom fel, egyelőre töröltem minden fizikai kártyát belőle (amivel eddig top-up-oltam) és egy virtuális kártyát hagyok meg, amin tényleg csak annyi pénzt tartok amennyit fel fogok tölteni, ezt elvileg és szerintem gyakorlatilag sem lehet túlhúzni. Aztán meglátjuk. Igazából én a kezdetektől így használtam, de mivel egy ideje stabil volt, ezért lettem bátrabb és adtaam hozzá fizikai kártyát a feltöltéshez, hogy még egyszerűbb legyen, de nem lehet a biztonságot feláldozni a kénylem oltárán.
Még annyit előzményként, hogy mindenki értse mi van az aggódás mögött. Kb. 2 hete utaltam volna az OTP-s HUF számlámra teszt képpen a Revolutról. CIB felé már ment rendesen, gondoltam ezt is kipróbálom. Az én hülyeségemből fakadóan a megtakarítási számlám IBAN számlaszámát adtam meg, amire ugye nem lehet jóváírni, így a pénz most valahol kering. A Revolut azt mondja tőle elment és küldött egy PDF Confirmationt a terhelésről. Ezt eljuttattam az OTP-be amit most kivizsgálnak. Amit érzékeltetni akarok: kis összegeknél nem dőlünk a kardunkba az ilyenek miatt, de azért egy 50 - 100.000 ft-nál már nagyon nem mindegy, hogy egy ilyen baki esetén a saját bankod meg a Revolut mennyire fognak, tudnak együttműködni a hibafeltárásban. Ha nem, akkor kihez tudsz fordulni? Ezeket a kockázatokat is érteni kell és ennek ismeretében tényleg óvatosan használni a szolgáltatást, ezért tartom fontosnak, hogy itt beszéljünk ezekről a dolgokról is.[ Szerkesztve ]
-
Lizingrider
csendes tag
válasz Slowiee #4464 üzenetére
Szia! Alapvetően minden kérdésedre IGEN a válasz, de ezek a kérdések és válaszok benne vannak a topic összefoglalóban. Ha ennek az oldalnak a tetejére gördítesz, akkor az első postban van egy link: Összefoglaló kinyitása. Kattints arra és azt fusd át, szerintem nagyon jó kis összefoglaló lett!
[ Szerkesztve ]
-
Krethx
aktív tag
Hétfő és kedden töltöttem fel. Napi szinten használom. Félretett pénzem egy része is náluk van euróban. Jelenleg még nem volt problémám. Ha néha KP. kell azt is Revolut kártyával veszem fel. Ja és egyszer könyvelte el.
[ Szerkesztve ]
Mac mini M4 Pro 64GB/512GB - macOS Sequoia | iPhone 12 / 14 Pro 256GB - iOS 17 | Apple TV 4K 128GB - tvOS 18 | Watch S9 45mm - watchOS 10 | PlayStation 5 / 3 / 2 Network Adaptor 80GB HDD-OSD | Amiga 4000D Cyberstorm Mk-II 060 50MHz 128MB RAM/120GB-HDD/32GB-CF - AmigaOS: Workbench 3.1
-
Slowiee
újonc
válasz Lizingrider #4466 üzenetére
jaj, bocs, nem vettem észre, csak a hozzászólásokat olvastam át
köszi! -
hedgehog
senior tag
válasz Slowiee #4464 üzenetére
Szia:
- kérj strengtől linket, és a szállítás is ingyen lesz (de ha már regisztráltál, lehet hogy bukó)
- igen, van árfolyamfigyelés és automata váltás, de egyelőre a 4 tizedesjegy miatt nem nagyon használható (értsd: a 320 Ft-os € és a 325 Ft-os € is 0,0031-es árfolyamot jelent)
- nem kell csinálnod semmit, csak válts. Az appban külön fülön fogod látni.
- összefoglaló: "Mely pénznemet használja először"[ Szerkesztve ]
-- aka p3d3str1an
-
Alexios
veterán
válasz Lizingrider #4465 üzenetére
Nekem 50k-t könyveltek kétszer(ennyit fizettem revolutra, de ott csak egyszer jelent meg), support egyelőre annyit mondott, hogy tudnak a hibáról, dolgoznak rajta. Nyilván nem jó, curve-nél is volt hasonló pár hónapja, ott vásárlást könyveltek utólag kétszer, azt is visszautalták, gondolom most is ez lesz.
Örülök nagyon, hogy sikerült mindkétszer beleesnem a dupla terheléses hiába...[ Szerkesztve ]
-
Reinkz
senior tag
Remélem minél előbb jön a refund.
Én is direkt elkezdtem használni a kártyát legyen előzmény stb, mert szeptembertől szeretném használni rendesen "utazós kártyaként", amire ki lett találva, és nem 30k-kat fogok rajta átmozgatni, ha akkor jön egy ilyen az fájni fog, most még nem.
Csak azért nem izgulok, mert anno Curve-nél már volt ilyen stroy, abban mondjuk nem voltam érintett, de valószínűsítem, hogy ezek a cégek gyökerükben közös szolgáltatásokat hasznának.
-
hedgehog
senior tag
válasz Lizingrider #4465 üzenetére
Persze, azt mindig hangsúlyozzuk, hogy azért óvatosan kell ezt a szolgáltatást használni, mert bármikor történhet bármi, ráadásul a Revolut ugye betétbiztosítva sincs. Annyit kell rajta tartani, amennyit nem félsz elbukni, és olyan kártyával kell topupolni, amit le lehet korlátozni, hogy ne legyen gond.
Csak azért írtam nyugtatgatást, mert itt már katasztrófahangulat kezdett kialakulni egy átmeneti probléma miatt.
Egyébként én három éve használom, vegyes intenzitással, sosem volt még gondom.
[ Szerkesztve ]
-- aka p3d3str1an
-
#33403648
törölt tag
válasz hedgehog #4472 üzenetére
Sziasztok! Nekem a REVOLUT a Curve kártyámon keresztül automatikusan levont 10 £-ot ma délelőtt. Az összeg nem jelent meg a Revolut GBP fülön. Írtam az ügyfélszolgálatnak és kb. 5 mp-en belül válaszoltak és korrektek voltak azt kell mondjam. Tudnak a problémáról és azon vannak hogy megoldják és természetesen rendezni fogják egyenlegemet .👌👍
[ Szerkesztve ]
-
Tuomas
addikt
válasz Lizingrider #4473 üzenetére
Hogyne lenne védelem, és a mínuszos témát alaposan ki is veséztük.
Amúgy úgy is hozzá lehet állni a dolgokhoz, ahogy felettem patros fórumtárs.
[ Szerkesztve ]
We were here
-
xsipi78
tag
Sziasztok. Valaki tud curve témában segíteni, hogy azzal hogy történik az ingyenes pénzfelvét? Mondjuk az Otp-s kártyám csatolom hozzá az appban akkor az otp kártyámról nem vesz el egy ingyenes készpénzfelvételi lehetőséget? Nem értem ennek a mechanikáját.
-
gzbotii
nagyúr
válasz xsipi78 #4476 üzenetére
Itt a Curve topic: [link]
Amúgy, nem veszik el. Én többször vettem fel készpénzt Curve kártyával, mögötte olyan OTP-s, amint nem volt ingyenes pénzfelvételi lehetőség - és nem volt semmilyen extra díja.
De ennyi Curve elég is ide.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
hedgehog
senior tag
válasz Lizingrider #4473 üzenetére
egy katasztrófahangulat akkor jogos, ha katasztrófa van, most pedig nincs
(egyébként ha bármi minuszba tud tolni egy bankszámlát, akkor azért szerintem a legnagyobb felelősség az adott bankot terheli)
-- aka p3d3str1an
-
dptrsk
addikt
válasz Lizingrider #4473 üzenetére
Persze ijesztő, de a bank miért engedte negatívba a számlád, ha nincs rajta fedezet? Megér egy banki kérdést is...
(Ha folyószámla hiteled van az más, akkor jogos a terhelés engedése) -
vnorbi
aktív tag
válasz csucsu52 #4481 üzenetére
Köszi, mindenkinek aki eddig megosztott, hogy mit tapasztalt.
Ki akartam várni, hogy mi lesz azzal a 3500 forinttal, amit duplán könyveltek, mivel eddig ugye azzal hitegettek, hogy csak a hétfői feltöltésekkel volt hiba, és csak utána kezdtem volna a bank komolyabb számonkérésébe, de így ez már más a helyzet. Nem várom ki, hogy elkönyveljék a szerdai feltöltést, hanem már ma kiveszem a teljes összeget, ami fedezni tudná a duplázást, de egyébként szükségem lesz rá a jövő héten.
Aztán ha leküldik 0-ból mínusz 100 ezerbe az egyenleget, akkor majd megvitatjuk, hogy ezt kinek is kellett volna megakadályozni, és ki fogja a fedezetlenségi hitelkamatot megtéríteni, már ha lesz egyáltalán ilyen.
-
xsipi78
tag
Köszönöm a válaszokat.
Én tegnap töltöttem 20k-et a revolut számlámra de eddig még nem duplázódott a zárolás.
-
oszi666
őstag
válasz hedgehog #4469 üzenetére
igen, van árfolyamfigyelés és automata váltás, de egyelőre a 4 tizedesjegy miatt nem nagyon használható (értsd: a 320 Ft-os € és a 325 Ft-os € is 0,0031-es árfolyamot jelent)
Ezt kifejtenéd? Nekem nem teljesen tiszta. Az automata váltás nem úgy működik, hogy ha egy euró ára mondjuk beesik 320 Ft alá akkor X forintért vegyen nekem eurót?[ Szerkesztve ]
It is not birth, marriage, or death, but gastrulation, which is truly the most important time in your life.
-
vnorbi
aktív tag
válasz Lizingrider #4485 üzenetére
Én nem bíztatok senkit semmire. Lehet, hogy csak én vagyok túl óvatos, és gyorsan megoldódik, további hiba meg nem lesz már.
-
hedgehog
senior tag
válasz oszi666 #4487 üzenetére
Nem, azt tudod beállítani, hogy 1 egységnyi deviza másik devizára átváltott mennyisége x összeg, akkor történjen a váltás.
Vagyis HUF-EUR esetén 1 HUF értékét tudod beállítani targetnek, vagyis 0,0031-et mondjuk.
Legalábbis egyelőre, mert ha jól tudom már kezdeményezték, hogy legalább az alap pénznem mennyiségét lehessen változtatni, ha a tizedesjegyet nem is (vagyis ne 1, hanem mondjuk 100 Ft-ot nézzen)-- aka p3d3str1an
-
#59063552
törölt tag
Nyugi sracok.. en ma mar 11. napja vagyok blokkolva, de ugy, hogy a support-al sem tudok beszelni az appon belul. Ami nem is lenne gaz, ha nem lenne kozel 500k a kurva szamlan.
-
#59063552
törölt tag
válasz gzbotii #4491 üzenetére
Ugy, hogy 5 napja nem volt chaten valaszom, pedig napi 3x beprobalkozok a "live agent"-el. Az egyeduli hely, ahol "tudok" veluk beszelni, az az FB, de ott is folyamatosan ugyanazt a sablon szoveget kapom, hogy "jajhatbocsikahdeezvan"
(#4492) ghostie: Nem tudom, mivel fagyasztva volt a kartyam, azaz ha mukodne, akkor se tudnam hasznalni.
Ha egyszer vegre unblock-ot kapok, azonnal kiszedem az osszes penzem toluk.
[ Szerkesztve ]
-
gzbotii
nagyúr
válasz #59063552 #4493 üzenetére
És nem mondanak semmilyen konkrétumot? Próbáld be azt, h neked itt az igazolás a pénz eredetére (esetleg küld el kérés nélkül is), ha nem hajlandóak a probléma rövid távú orvosolására, jogi lépeseket teszel.
Mindezek mellett én megpróbálnám, hátha használható a kártya, ennek ellenére.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Tuomas
addikt
válasz Lizingrider #4494 üzenetére
Ha fagyasztva van a kártya, akkor nem. És mivel blokkolva van, gondolom nem tudja feloldani a kártya befagyasztását.
We were here
-
#59063552
törölt tag
válasz gzbotii #4495 üzenetére
Ilyen valaszokat kapok:
"Unfortunately, we are not allowed to give out any details relating to why your account might be under investigation."
"We will provide you more details as soon as there is a progress in your case."
"Your account is currently being reviewed. Once it's completed, you will be contacted by the appropriate team via in-app chat. Apologies for the wait!"
"It looks like our team needs a bit more to check it. I'm sorry it's taking longer than expected! 😕 They will contact you once they have any update on this!"
"I am deeply sorry it is taking this long. Our compliance team must follow certain protocols to ensure the safety and security of all user’s account as well as our system. Sometimes this process can take a bit longer. This usually happens because we work with a wide variety of partners, which means that we sometimes need to get their perspective on a case and this can cause delays."
"As soon as we have un update, we'll message you on chat."
"Hi there, *****! I'm really sorry about the wait and wish there was something I could do to speed this up for you. It looks like your account is still being reviewed, but our team is working to have it resolved as soon as possible. "
"Hello! I've just asked the relevant team to check your case urgently if possible so I hope that one of the agents will contact you on chat shortly! 😊 "
-
Broki1
tag
Sziasztok!
Másal fordult már elő olyan, hogy Raiffeisen-es bankártyáról utalt a Revolut-os számljára 3500Huf-ot, és kétszer terhelték meg a raiffiesen-es számláját az összeggel? Ez a revolut vagy a raiffeisen sara?
Új hozzászólás Aktív témák
FIGYELEM! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Hír Drágul a Revolut
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest