Új hozzászólás Aktív témák

  • proci985

    MODERÁTOR

    válasz myckey #1625 üzenetére

    ez egyebkent jatekfejlesztesnel teljesen normalis.

    alapvetoen szamitogepes jatekoknal ket (harom) donto tenyezo van feature szempontokbol.

    elso sorban a jatekmechanika, avagy mi mukodik es mi nem. itt gyakorlatilag egy tablas tarsasjatek szintjen vagyunk, avagy van par dolog, ami otlet szinten jo, de semennyire nem mukodik. pl a Prey eseten volt egy teljes serulesmodell leimplementalva, ami annyira macerassa tette a jatekot, hogy csak a DLCben engedelyeztek. adott esetben ez csak keson, valahol az alfa-beta alatt derul ki az utolso koros finomhangolaskor.

    masodik indok jellemzoen szamitaselmeleti (computer science / software engineering). avagy az X feature jo lenne, de annyira bonyolult es annyira nem kepes par szelso helyzetet kezelni, hogy inkabb hasznalunk egy kevesbe jo, de szelsohelyzetekben is mukodo modellt. pl Stalkernel a CoP visszavaltott egy szalas feldolgozomodellre, es onnantol kevesbe crashelt. altalaban ez mar az alfara kiderul, de van, hogy a fejlesztok (sikertelenul) probaljak megoldani.

    a harmadik indok a szokasos projekt management, avagy deadline, budget, meg a tobbi. ez jellemozen modern jatekfejlesztesnel visszatero elem.

Új hozzászólás Aktív témák