Új hozzászólás Aktív témák

  • Én mondjuk beleraktam volna még tárrendszert ha már inventory van. Sokkal érdekesebb lenne még mélyebb management. (példának red orcestra volt ilyen ahol kiírta hogy a tár könnyű, nehéz, nagyon könnyű stb és nem írta ki mennyi van benne konkrétan de lehetett váltogatni a tárakat de sok ilyesmi játék volt)
    Maguk a fegyverek extrém módon relalisztikusan vannak megcsinálva, azaz lőszer, töltés animációk. Az fegyverek elhasználódása az viszont nagyon el van túlozva.
    Szóval én elmennék a realisztikusság felé ha már szívatós a játék tegye azt profibb módon és ne a játékbeli pénz és kamu elhasználódás miatt legyen ilyen.
    Simán lehetne free aim módot is, unreal motorral már pár játék volt így beállítva, nem sok kód.

    Boiling Point az volt a neve a játéknak ami hasonlóan volt kitalálva hogy felszedett fegyverek hulladékok és semmit nem adnak értük (ukránok voltak szintén a fejlesztők) és ott a városok között ha bedöglött az autód akkor mehettél gyalog kilómétereket persze közben bazi nagy kígyók zabáltak meg. Valahogy az megmaradt hogy elloptam egy buszt és mentem át mindenen a dzsungel közepén... háát valahogy abban jók voltak a járművek. Itt is lehetnének legalább valami járműszerüségek. Jó persze nem összehasonlítható még a régi stalkerrel sem csak úgy eszembe ötlött pár hasonlóság.

Új hozzászólás Aktív témák