Új hozzászólás Aktív témák

  • proci985

    MODERÁTOR

    válasz CJ4567 #3173 üzenetére

    :R

    Nehézségi szinttel nekem főleg az volt a bajom, hogy human NPCk ellen a játék jellemzően nekem könnyű volt nagyon gyors harcokkal. Értsd, Rhinoval gyakorlatilag InstaGibbe/Rail arenaba ment át a játék, de pl a Dniproval is általában másodpercekig tartott bármi. Emberi ellenfelek ellen a játék 95%a triviális volt, mutánsok ellen pont jó, aztán pár ponton meg vért izzadtam.

    Viszont a szörnyek így is bullet spongeok voltak, még mindig. Kedvencem Jupiterben az Abadoned Science Campus (Texan fegyver lelőhely), ahol ha jól emlékszem két pseudogiant mellett egy harmadikba is belefutottam. Bloodsuckerek közvetlen közelről 3-5 shotgun shellt bírnak. A Chimeraba 1.10 alatt még ~150 lőszer kellett 5.56ból. Rookien. Vagy hogy a bloodsucker auto staggerel, ami az elején ijesztő, nade egy felszerelve 200+kilós, exot viselő Stalkernél ez a mechanika már érthetetlen. Persze, fellök servo upgradekkel, és ijesztő századszorra is a sikolya, aha. Ja, nem.

    Anno CoPban is voltak keményebb szörnyek, de pl az egy szem pseudogiant mellékküldetés miatt volt ott, és oda kellett az RPG. Nem pedig open worldre volt kirakva párban. Ugyanúgy, egy bloodsucker az SPASsal max két lövés volt, és igazából nem jelentett veszélyt a játék végén. Burerek szintén haltak max 2-3 shotgun lövésből és mászkáltak is, szóval nem csak két különböző immunity phase között ugráltak. Snorkok egy lövésből mentek.

    Értem én, hogy a zóna veszélyes, de gyakorlatilag a game balance el van szúrva. És akkor még a gun balancebe bele se mentünk, avagy hogy a Rhino jobb, mint a 9.39et használó ARek, vagy hogy az EMR konkrétan használhatatlan középtávra is.

    Erre jön még, hogy nincs night vision, nincs highlight, a játék viszont töksötét.

Új hozzászólás Aktív témák