Új hozzászólás Aktív témák

  • Sensut

    őstag

    Itt van egy fontos tudnivaló a Call Of Chernobyl hekkelésével kapcsolatban, amire utólag jöttem rá. Az rendben van, hogy ha módosítani akarjuk a paramétereket, először ki kell csomagolni a .db fájlokat a mellékelt converterrel. Ez egy "gamedata\unpacked" mappába bontja ki a fájlokat, ahonnan aztán át kell másolnunk őket a megfelelő helyükre a "gamedata" könyvtár alá. Csakhogy a converter nem mindig dolgozik helyesen, mert nincs eléggé megtanítva ahhoz, hogy csak melyik .db állományokat tömörítse ki, ezért ő az összes .db fájlt kibontja az unpacked mappába beleértve az alapjáték "resources" állományait is. Ezért gyakran megesik, hogy a kitömörített COC fájlok összekeverednek az alap COP fájlokkal. Ilyenkor az történik, hogy pld. az alapjáték system.ltx-e kerül az unpacked mappába és ha ezt használjuk, akkor a játék nem indul el. És ugyanez érvényes minden további fájlra, megesik, hogy az alapjáték forrásai kerülnek át. Két megoldás is van, hogy ezt elkerüljük. Az egyik, hogy ideiglenesen kivesszük a COP könyvtárból a "resourcses" (vigyázat, nem a "resource"!), és a "patches" könyvtárakat, lefuttatjuk a convertert, majd ezeket a könyvtárakat visszahelyezzük, így a converter nem éri el őket. A másik megoldás az, hogy eleve a COC-ot nem a COP könyvtárába telepítjük, hanem egy ideiglenes mappába és ott tömörítjük ki, majd a kibontott fájlokat áthelyezzük a COP gamedata mappájába.

Új hozzászólás Aktív témák