-
Fototrend
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
dodopek
addikt
válasz SaGa59 #31405 üzenetére
Igen, nagyon jó lenne, ha olyan lenne, mint a többi mod. De sajnos épp az a probléma, hogy itt nincsenek meg azok a file-ok, amik tartalmazzák a szöveg file-okat.
Értsd:
A két verzióval korábbi magyarításban van egy st_dialogs_zaton.xml file, ami ugye a zatoni küldetések szövegeit tartalmazza. Namost az eredetiben nemhogy ilyen file, de még a gamedata mappa sincs meg a mod telepítése során. Így ugye elég nehéz összehasonlítani a szövegeket, vagy hozzáadni a friss feladatok magyarítását. Sokat segítene, ha feltámadna a korábbi fordító, de Ő ugye nem járt erre hónapok óta.
Összegezve: Ha nem tudom honnan szedjem ki, és hogyan illesszem be a magyarításba a friss küldetéseket, akkor nem tudok mit tenni.
Ráadásul a magyarításban lévő scriptek nagy része azonnal megöli a játékot. Szóval ott is mókolni kellene valamit, de én ahhoz már végképp láma vagyok.
Attól tartok ez így nem fog lefordítódni... -
dodopek
addikt
válasz SaGa59 #31410 üzenetére
MOst akkor vagy én nem értek valamit, vagy nagyon elbeszélünk egymás mellett.
Amit a MODdb-ről letöltöttem, az egy 7z file, amiben a kicsomagolás után ezek vannak:Ezt bemásolom a frissen telepített 1.6.0.2 CoP-ba, majd a saját parancsikonjával elindítom.
Az első elindítás után létrejön a gamedata mappa, de csak egy darab config mappában egy axr_options.ltx file van.
Szóval akkor hol a hiba? Nem így kell telepíteni, vagy mi a fene? Nem értem...Természetesen próbáltam a mod könyvtárában rákeresni bármilyen, a magyarításban szereplő file-ra, de semmit nem találtam....
[ Szerkesztve ]
-
dodopek
addikt
válasz Balathruin #31413 üzenetére
F**ck....
Köszönöm mindenkinek a segítséget. Így akkor már újra neki tudok állni. Amúgy gyönyörűen megy a CoP mappába másolva is, csak így Zatonban kezdett.[ Szerkesztve ]
-
dodopek
addikt
válasz shield #31420 üzenetére
Szeretném rendbe tenni. De valahogy nem akar sikerülni a db file-ok kicsomagolása. Szóval...
Szolgálati közlemény :
Ha valaki esetleg i tudná nekem csomagolni a database mappa db file-jait, és feltolná valahova, azért nagyon hálás lennék... Én egyszerűen nem tudom. Valamiért egyik extractor sem akar nekem működni... A SaGaé sem... -
dodopek
addikt
Modderek!
Nem tudjátok, hogy a CoC hol tárolja a rádión érkező infók szöveg file-jait? Az istennek sem találom...Csinálgatom lassan a fordítást, de ez megakasztott...
-
dodopek
addikt
válasz Balathruin #31489 üzenetére
Fura. Nekem nincs ilyen file. Viszont az üzeneteket megtaláltam a scripts mappa dynamic news helper, és dynamic news manager file-jaiban. Csak még fordítani nem nagyon volt erőm.
Mindenesetre elkezdtem fordítani, és a következő file-okat pótoltam, fordítottam:
st_itm_minimod.xml
ui_st_mm.xml
st_game_relations.xml
st_dialog_manager.xml
st_quests_general.xml
Ha valakinek kell, szívesen feltöltöm! -
dodopek
addikt
válasz Balathruin #31491 üzenetére
Leszedtem azt a programot, de az istennek sem bírtam működésre rugdosni. Végül a Riot Gin által linkelt extractorral sikerült kibogarászni.
Természetesen az utolsó patch fenn van.[ Szerkesztve ]
-
dodopek
addikt
válasz Balathruin #31493 üzenetére
Így már sikerült, és tényleg ott aa dynamic news. Köszönöm a segítséget. Lassan haladok a fordítással.
Lesz még kérdésem... -
dodopek
addikt
Sziasztok!
Van ötletetek, hogy miért kapok ilyen hibát?
FATAL ERROR[error]Expression : back_len.x+EPS_L>=0.0f && back_len.y+EPS_L>=0.0f
[error]Function : CUIFrameWindow: rawElements
[error]File : ui\UIFrameWindow.cpp
[error]Line : 103
[error]Description : assertion failedIndítanám a játékot, ráviszem a nyilat bármelyik mód(story, túlélő, Azazel,stb) világító gombjára, és kidob asztalra
Ha átnevezem a gamedata mappát, ami ugye a magyarítás, akkor a hiba nem jön elő.[ Szerkesztve ]
-
dodopek
addikt
Nincs valami GOD mód a COC-ben? Tesztelném a fordítást, és nincs kedvem nagyon szenvedni a gagyi fegyver/páncél kombóval. Vagy magamra varázsolni egy EXO/FN2000 cuccost? Mit kell átírni, hogy ne legyek ilyen tápos?
-
dodopek
addikt
válasz Balathruin #31515 üzenetére
WOW! Nagyon köszönöm!
-
dodopek
addikt
válasz Balathruin #31515 üzenetére
Kipróbáltam, de így meg nem használja a magyarítás file-jait. Gondolom így nem nézi a gamedata mappát, vagy valami. Van ötleted?
Köszönöm! -
dodopek
addikt
Sziasztok!
Sajnos a COC magyarításból nem lesz semmi, legalábbis általam.Spectrum projecthez van valami külön optikai mod? Vagy kell egyáltalán? Most szedtem le, még nem próbáltam.
-
dodopek
addikt
válasz dodopek #32157 üzenetére
Telepítettem a SP, alapjáték nélküli változatban, de kidob a menü előtt. Valakinél olvastam, hogy orvosolható a hiba. Hogyan? Köszi!
LOG:
FATAL ERROR[error]Expression : file_handle_internal(file_name, *buffer_size, file_handle)
[error]Function : FileDownload
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\FS.cpp
[error]Line : 169
[error]Description : can't open file :
[error]Arguments : f:\s.t.a.l.k.e.r. - Ďóňü âî ěăëĺ\gamedata\textures\item\item_?4.thm[ Szerkesztve ]
-
dodopek
addikt
válasz ' Tzs , #32162 üzenetére
Azért nem, mert az én angol tudásom nem elegendő hozzá. Az eddig projektekben is mindig úgy volt, hogy én vállaltam a másol/beilleszt, illetve a koordinációs feladatokat, de nem igazán fordítottam. Viszont itt nem jelentkezett senki segíteni, és a korábbi verzió fordítása is annyira más, hogy nem nagyon tudtam felhasználni. Egyébként az a magyarítás működik, ha csak a text mappát viszed át. Persze így erősen hiányos, és az új feladatok sem jelennek meg jól, de valamennyire használható
-
dodopek
addikt
Sziasztok!
Spectrum projectben találtatok valami megoldást a juss el a bárba de azonnal meghalsz problémára? Egyszerűen nem élem túl az utazást. Próbáltam teletömni magam az indulás előtt tudományos EÜ csomagokal, de az sem használ... -
dodopek
addikt
válasz ' Tzs , #32186 üzenetére
Sajnos egyik sem sikerült. A csomagom nincs 30kg, próbáltam, hogy 3 sárgát tolok magamba indulás előtt, gyors gombbal indítom a játékot, amin az EÜ csomag van, próbálok odébb menni, és minden, ami csak eszembe jutott.
Mentett állást köszönöm, de nem, mert a Stalkerben más karakterét használni olyan, mint egy más által kitaposott csizmát viselni. Lehet benne menni, de mindig érezni fogod, hogy nem a tied. Más fegyverek, más artifraktok, más páncél, más megcsinált feladatok... -
dodopek
addikt
Szevasztok! Megint én...
Spectrumban érdemes még szerszámokat gyűjteni, miután az ATK-n lévő szerelő elhalálozott?
Szidorovits kér az X5-ből doksikat. Nem tudjátok mennyit kell gyűjteni?Újra kezdtem a játékot az X5 bejáratától, mert ott beragadt egy kitörés feladat, és hátha az "öl meg" a Bár pálya elején...
Köszi a válaszokat! -
dodopek
addikt
válasz ' Tzs , #32208 üzenetére
Bejött. Hogy emiatt engedett e tovább, vagy mert találtam egy olyan artifractot, ami +6 pihentséget ad, azt nem tudom, de lényeg, hogy sikerült. Borlanddal sem foglalkoztam, gondoltam majd jö, ha akar. Maradt plusz egy percem, és amikor beértem, közölte a játék, hogy Feladat teljesítve: Maradj Borlanddal. Most megpróbálom úgy, hogy megvárom a félhülye társam.
-
dodopek
addikt
Mondjuk én nem szerettem annyira gazdagodni. Mire összeszedtem a csapatot, már több, mint 1M pénzem volt. Nem volt kihívás, annyit vásároltam, amennyit nem szégyeneltem. Megvan a varázsa, ha csak szépen lassan gyarapodsz. Szerintem épp elég, ha az elektronikus pénzt zsebeled be pluszban. Tessék szépen vért izzadni.
-
dodopek
addikt
Srácok!
Spectrumban van valami poloskás küldetés, aminél ha jól tudom majd számolni kell. Hogy is lesz ez? Most kell megcsinálnom a lehallgatókat, de lövésem sincs hogyan.Köszi!
-
dodopek
addikt
Sziasztok!
Tud valaki egy működő linket a In Spite of Death modhoz? Az összefoglalóban lévő döglött...
Köszönöm! -
dodopek
addikt
Sziasztok!
Van valami nem túl hosszú, magyarított mod, amit érdemes elkezdeni? Valami olyan, mint a S Project volt.
Két hétig külföldön leszek, addig kellene valami nem túl hosszú cucc...Köszi!
-
dodopek
addikt
Sziasztok,
AMK 2.0-t játszom. Van ötletetek, hogy Noe hova a viharba tűnt el? Volt valami lövölde a bárka körül, kilőtték mellette Lessie-t, ez meg hanyatt homlok elrohant pufogtatni. nem is jött vissza a helyére... Nekem meg iránytű kellene... -
dodopek
addikt
válasz rétisün #35257 üzenetére
Szerintem a David féle mutánsos küldetés az SGM-ben van, vagy legalábbis itt szó sem volt ilyesmiről. De nem igazán para, mert közben elhajtottam Szakállt a fenébe, hogy keresse meg magának a cuccot, és rögtön elkezdett mindenféle artit árulni. Nekem meg igazából ez volt a lényeg, mert sehol nem találtam iszap képződményt, amit a vadász bázison várakozó fickónak kell adnom. Miután elutasítottam, máris volt nála vagy ezer féle, közte szerencsére iszap is.
Egyre jobban éreztem, hogy valami hív... A zóna volt, én pedig csak tessék-lássék próbáltam ellenállni...
Igen, már ötödik éve a Fixdirectben. Nagyon szeretem csinálni, bár most iszonyatos a hajtás. Kilépett a kollégám, így most a két személyes csoport minden nyűgjét én, és egy padavan visszük.
-
dodopek
addikt
válasz Dhampir #35261 üzenetére
Általánosságban, vagy valami konkrét területre? Általánosságban inkább egy 3 éves üzleti szériás készüléket, mint egy új konzumert... Játékra meg pl Asus GL szériát.
Az arányszám azért nem mond semmit, mert nem tudom miből mennyit adnak el, így nem tudom hány % jön vissza javításra...
[ Szerkesztve ]
-
dodopek
addikt
AMK-ban találkoztatok már olyan hibával, hogy Jupiter üzemben, nem messze a rejtekhelytől, ahol Szellemnek volt a levél, egy pillanatra mintha lángok vennének körül, és minden esetben kifagy. Ha a konténeren megyek keresztül, vagy a két konténer közt, vagy csak elég közel a konténerekhez, ua helyzet. A log csak ennyi:
stack trace:
0023:066BB7D0 lua.JIT.1.1.4.dll, lua_yield()
0023:775F7FFE ole32.dll[error][ 87] : A paraméter nem megfelelő.
Valami történne itt, csak belefagy a játék. Javítható?
Köszi! -
dodopek
addikt
Sziasztok,
Lehet valahogy az NPC-ket halhatatlanná tenni, vagy legalábbis sokkal erősebbé? AMK 2.0, Vánó, és Sokolov vár rám a Monolith megtámadása előtt, viszont a környék tele van mutánsokkal, nyurgákkal. Mire én odaérek, kinyírják mind a kettőt. Van valami varázslat, hogy bírják az áldást?
Köszi![ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Diablo IV
- Nők, nőügyek (18+)
- Politika
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Futás, futópályák
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Feltörték a PROHARDVER!-es regisztrációmat! (vagy elvesztettem a belépési emailcímemet)
- iPhone topik
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen