-
Fototrend
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
Az alap COP-ot futtattam PC-n egy alaplapra integrált Radeon HD3200 512MB videómeghajtóval. A hajóban és környékén kezdett komolyabban beszaggatni, de még így is jó volt egy kicsit megmártózni a Stalker hangulatában.
-
félisten
válasz Physicist03 #11673 üzenetére
Ez lengyel.
-
félisten
Az alapjátékot előhalásztam megint, de így harmadjára már nagyon kiszámítható a történet, emiatt unalmas egy kicsit, bár a hangulat még most is magával ragadó. Észrevételem szerint Mester fokon nem nehéz a játék.
-
félisten
Boldog Karácsonyt!
-
félisten
SGM 2.2 esetében szerintetek elegendő felrakni hozzá kizárólag a 2.2 fix 19.03-at és Pel v1.02 magyarítását?
Ebben a dodopek által írt hozzászólásban közreadott SGM 2.2 és PeL magyarításának (v1.02) linkjei a legfrissebbek?
Korábban nem mélyedtem el ezekben, mert sokáig nem tudtam a játékkal foglalkozni.Feltételezésem szerint az alapkörnyezet is jó lesz, pláne, ha bugos az Absoluth nature 3 lite és az Atmosfear 3. Érdemes feltenni ezeket is?
A Guns Addon engem nem nagyon érdekel, mert számomra zavaró a túl sok fegyver. Úgy érzem, hogy a túlméretezett fegyverarzenál valahogyan nem illeszkedik a képbe. Nem gondolnám, hogy egy Stalkernek túlságosan sokféle fegyvere vagy erre fordítható irdatlan mennyiségű pénze lett volna az életben maradáshoz.
Akár a kétféle távcsővel és gránátvetővel felszerelhető AKM-74/2 is megteszi alapfegyvernek.
A Guns Addont mellőzve szerepel az SGM-ben az RP-74?Az alap COP-ban Zatonban egy sebesült bandita éppen a Kitörés legerősebb pontján feléledt, és lelőtt engem. Úgy látszik korábban őt is megjelölte a Zóna.
(#12493) rétisün
tényleg nem volt már fantáziájuk a mod készítőknek ide semmi jobbat kitalálni?
"Imádom" az ilyen hülyeségeket.
Remélhetőleg nem gyerekeskedték el az SGM-et a MOD nagyrabecsült készítői.[ Szerkesztve ]
-
félisten
Köszönöm!
Talán a Lost Alpha eljöveteléig ki fogom próbálni a Fallout 3 alapjátékot. Lényeges, hogy profi, komoly minőségű legyen a játék vagy akár a MOD.
Falloutban ilyen hivatalos kiadású játékokat láttam:
- Fallout: New Vegas
- Fallout: New Vegas Ultimate Edition
- Fallout 3 Kiegészítő csomag 1: The Pitt és Operation Anchorage
- Fallout 3 Kiegészítő csomag 2: Broken Steel és Point LookoutEz mind az alapjáték része?
Bocs' mindenkitől a sok OFF miatt!
(#12507) PeL
Efféle Break-táncot a harcban lelőtt zsoldosok is produkáltak a Szennyvíztisztító állomás rácsán heverve. Hangosan csattogva rángatóztak, mintha nagyfeszültségű áramütés rángatta volna őket.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Köszönöm az instrukciókat!
Közben leesett, GOTY= 'Game of the Year'.
Ez egy elég nagy bejárható idegen űrhajót rak a játékba amit megközelítve elrabolnak az idegenek és ki kell jutni tőlük.
Ez Prey-szerűen hangzik.
DLC-k-ből kihagytad a Mothership Zeta-t.
A cdgalaxis honlapjáról szedegettem össze, eleddig fogalmam sem volt róla, hogy léteznek hozzá ilyen cuccok.
Megkeresem majd a topikját, nem tudtam eddig, hogy van neki. Megvan!
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz McTuja #12711 üzenetére
"Pont, pont, vesszőcske" kellene, mert így kicsit érthetetlenül egybemosódik a mondatod.
Reginam occidere nolite timere bonum est si omnes consentiunt ego non contradico
A királynét megölni nem kell félnetek jó lesz ha mindenki egyetért én nem ellenzem.
A királynét megölni nem kell, félnetek jó lesz, ha mindenki egyetért, én nem, ellenzem.
A királynét megölni nem kell félnetek, jó lesz, ha mindenki egyetért, én nem ellenzem.
[ Szerkesztve ]
-
-
félisten
Már háromszor is nekigyürkőztem a SGM 2.2 letöltésének a narod.ru-ról.
Első ízben karácsonykor próbálkoztam, ám nem indult el a letöltés. Az utóbbi két esetben pedig a vége előtt állt le, amikor már majdnem minden lecsorgott a szerverről.
Éppen most kísérlem meg negyedjére, jelenleg 151-163 KB/s sebességgel töltődik le.
Elindítok egy másik szálat INNEN is, hátha jobb lesz.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
hubai1979
rétisün
Physicist03Köszönöm szépen a linkeket!
Végül mégiscsak lecsorgott a narod.ru-ról, és a depositfiles.com-ról a fájl.
-
félisten
válasz gabo9201 #12823 üzenetére
Ma este már nekem is hiba nélkül jött le.
Úgy látszik, hogy az orosz szerver is karácsonyozott, habár a pravoszláv karácsony még csak ezután következik (január 7-8.), viszont a karácsonyfát már december 31-ig fel kellett díszíteniük, ezért valószínű, hogy az ünnepi előkészületekkel voltak elfoglalva, és természetesen szilvesztereztek is.
Mivel a Stalker ukrán játék, ezért hadd említsem meg, hogy Kijevben így köszöntik majd egymást a tósztozók:
"Христос народiвся!" Krisztus megszületett! - amire "славiмо його" - dicsérjük őt - illik válaszolni. (Az ukrán nyelv még a pontos i-betűt (("i sz tocskoj")) is használja, amely az orosz nyelvből az Októberi forradalom után három másik betűvel együtt eltöröltetett.)(#12824)
Magyarítás nélkül nem töltöm le.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz gabo9201 #12826 üzenetére
No igen, már csak fel kell telepíteni, de az Absoluth nature 3 lite, Atmosfear 3, AF 3 merge pack kiegészítőket kihagyom, azokat le sem töltöttem.
Az is elképzelhető, hogy inkább az alap CS-t veszem elő. A mocsaras rész a Tiszta Ég bázisa körül a kedvencem volt. A COP-ban leginkább Zatont preferálom.
-
félisten
Érdemes felvállalni az Alfa-osztagot vagy inkább jobb kihagyni az SGM-ből?
Korábban írtátok, hogy nagyon például a Szkadovszknál mindenkit lelődöznek, illetve a falakon is átlőnek.
-
félisten
Upsz, fagyással indít(ana) az SGM v2.2:
Hibaüzenet:
Az X-Ray 1.6 Engine működése leállt.
Az alábbiakat telepítettem fel:
1. COP alapjáték
2. Sigerous Mod v2.2
3. SGM_2.2_fixed_19.03
4. Add_Fix_SGM_2_2
5. Pel és LeoDelux magyarítása v 1.02ITT olvasom, hogy törölni kell az user.ltx fájlt a játék mentés mappájából.
Remélem, hogy ez majd megoldja a problémát.[ Szerkesztve ]
-
félisten
Ezt írja ki részletesen az XRay Engine hibaüzenete:
Exception Reason:
xrEngine.exe caused BREAKPOINT in module "C:\Program Files (x86)\GSC World Publishing\S.T.A.L.K.E.R. - Call of Pripyat\bin\xrCore.dll" at 0023:00E0E12E, xrDebug::backend()+174 byte(s)
Registers:
EAX=1112B958 EBX=04411190 ECX=1112B960 EDX=1112BA91
ESI=00E388C8 EDI=00000002 FLG=00000216
EBP=0017F2CC ESP=0017E2C0 EIP=00E0E12E
CS=0023 DS=002B SS=002B ES=002B FS=0053 GS=002BA 'Stack Race'-t nem tudom idemásolni.
-
félisten
válasz Aarpok #12889 üzenetére
Köszönöm a segítséget!
Időközben átírtam ez alapján, de még mindig nem jó.A furcsa az, hogy sehol sem találom a játék mentés mappáját. Win7 alatt automatikusan a Dokumentumokban hozta létre, de most csak Vista x64 van, és itt nem látom a mappát.Most már megtaláltam, a "Nyilvános dokumentumok" mappába tette a játék:
C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Call of PripyatFATAL ERROR
[error]Expression : !m_error_code
[error]Function : raii_guard::~raii_guard
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line : 748
[error]Description : ....k.e.r. - call of pripyat\gamedata\scripts\_g.script:4413: attempt to index local 'file' (a nil value)Nekem ez kínai.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Aarpok #12892 üzenetére
Nem indítottam el előtte, teljesen original, újonnan installált COP-ra tettem fel.
Azt csinálom, hogy mindent letörlök most, az alapjátékot is, és az SGM v2.2-őt hibajavítások nélkül indítom majd el. Tehát csak az alapjáték és az SGM v2.2, bár ez lehet, hogy hülyeség.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Physicist03 #12894 üzenetére
Valóban letöröltem, és bánatomban az alap Clear Skyt telepítem éppen.
Ki fogom próbálni rendszergazdaként, valószínüleg az lesz a baja.
(#12891) rétisün
Az SGM v2.2-nek van telepítője, csak a fixeknek nincsen, azokat a gamedata mappába kell másolni.
Köszönöm mindenkinek a segítséget!
Nemsokára kipróbálom a futtatást az instrukcióitok alapján!
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Még lenne egy kérdésem. Amikor a javításokat illetve a magyar nyelvi fájlokat bemásolom a gamedata mappába, akkor helyesen teszem, hogy rámásolom az egészet, illetve felülírom a korábbi fájlokat, ahol ezt kéri?
-
félisten
válasz Physicist03 #12902 üzenetére
Köszönöm szépen a hasznos tanácsokat!
Normál esetben nem kérnek a játékok rendszergazdai jogot akkor sem, ha a rendszerpartícióról indítom őket, ez most a kivétel.
Aarpok:
Nem vagyok nagy játékos, ezért a külön lemezrészre vagy partícióra történő telepítésre sosem fordítottam gondot. Nagyon hasznos tanács ez is! Megint tanulhattam egy új dolgot.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Aarpok #12904 üzenetére
Nem rossz ötlet, de mellette van egy Linux partíció is a fontos dolgokhoz (dual boot), így nem izgat, ha valamilyen katasztrófa miatt összeomlana a Windows, bár nekem több évig sem szokott probléma lenni a Vistával, és a Windows 7-tel sem.
Sikerült problémamentesen elindítani rendszergizdaként, és Tamerlan keresése során eljutottam az Északi előörsig (útközben kifüstöltem a banditákat), de amikor tűzharcba keveredtem velük, akkor leállt az XEngine már megint. A kézzel beírt mentéseim azonban megvannak.
Mára elég is volt ennyi. Viszont nagyon kemény tűzharcokba keveredtem eleddig, és kevés a radioaktivitás elleni szerem, pedig már a kereskedőtől is vettem. Nehéz lesz itt rendes rucira pénzt keresni (Gun addon nélkül!).
Tamerlan mélg nincsen meg, de rossz pénz nem vész el.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Aarpok #12913 üzenetére
Köszönöm a segítséget. Már a falu elfoglalásakor lementem oda, és körülbelül az a felirat jelent meg, hogy próbáljam kinyitni.
Néhány érdekességet fedeztem fel a kezdő bázis kereskedőjénél:
-Zenelejátszó
- Stalker-késFeltételezem, hogy ez a kés hatékonyabb az alapnál.
Észrevételeim:
A sörétes puska (kétlövetű, hosszú csövű) nagyon jó munkát végez a banditákkal szemben, viszont a vadkanokra nem gyakorolt nagy hatást.
Amikor a híd utáni bázist bevettem, utána a mutánsoké lett a terep. Örültem volna, ha Stalker pajtások népesítették volna be a helyet.
A lőszereket sokfelé hátrahagytam, mert már lehúztak, és nem bírtam vinni őket.
A detektor elemei hamar lemerültek az elején, de a kereskedőtől tudtam venni. Viszont rohadt erős a radioaktív sugárzás, kevés lesz a bogyó, amit szintén tőle vásároltam.
Meglepő volt, hogy jól lehet kereskedni a Stalker sorstársakkal.
A híd alatti láda szerintetek jó hely a gyűjtögetésre?
Nem érzem biztonságosnak azt a területet, bár most egy ideje áldott csend lengi be.Orvos van az első bázison?
Érdemes ereklyéket keresgélni az első pályán?
A banditák vissza fognak szivárogni a kipucolt fészkekbe?
A faluban ott volt a csirke a padláson, és valamilyen aranytallért gyűjtöttem be általa? Mire jó ez?
Az Enot MOD mennyivel jobb ennél? Az is hajlamos az összeomlásokra?
Bocs, a rengeteg kérdésért!
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz rétisün #12936 üzenetére
Köszönöm szépen a válaszokat!
Pel és LeoDelux magyarítását használom, csak félreérthetően fogalmaztam, mert pontosan már nem emlékeztem a megjelenő feliratra, azóta messzebbre kóboroltam, és a sok tűzharc részleges memóriakiesést okozott nálam.
Ereklyéket azért nem kezdtem el keresgélni, mert már a játék elején lemerült a detektorom telepe, és később tudtam csak visszamenni a kereskedőhöz vásárolni. Megpiszkálni nem akarom az eredeti beállításokat. A töltényeket is el lehet adni, így abból bejött egy kis zsozsó.
A kint lelőtt banditák holttestei észrevételem szerint eltűnnek. Furcsállom, hogy szemmel láthatóan aránylag kevés mutáns bukkant fel, de azok váratlanul jelentek meg.
ha már beállítások, érdemes bekapcsolni a "hullák ruhájának leszedése" lehetőséget
Ilyen beállítási lehetőséget nem láttam, és az Alfa-csapat bekapcsolásának lehetőségét sem találtam, de majd részletesen végigvizslatom a menüben található beállításokat. Ezek biztosan benne vannak az SGM v2.2 főmenüjében?
A híd alatti ládát azért kérdeztem, hogy nem kell-e majd mindig harcolnom, ha a ládámhoz hozzá szeretnék férni?
Úgy nem érné meg ott tárolni a cuccokat, hogy közben újból és újból veszteségeket szenvedek. Például a Szkadovszkban lévő láda biztonságos helyen volt. Vagy a faluval átellenben lévő oldalon, ahol a banditatábor zenéje szól az alvóhelynél, az is jónak tűnik, amíg vissza nem térnek az ellenségek. Aludtam ott is, meg a híd utáni bázison is, ahol állandóan kerregve jár valamilyen áramfejlesztő(?) berendezés.(#12937) rétisün
Nem gond, ha újra kellene telepíteni, az legyen a legnagyobb probléma.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz rétisün #12939 üzenetére
Köszönöm, így már világos, micsoda lehetőségek!
Az öltözékek levételét hasznosnak, életszerűnek látom, és az Alpha csapatok bekapcsolását izgalmasnak tartom.
A többi opció kicsit "csalásszerű" könnyítésnek tűnik.
A Sniperben használhatsz azért más fegyverzetet is?
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz rétisün #12941 üzenetére
Nem tudom, hogy mi van alapból bekapcsolva, mert eddig ezeket az opciókat még nem találtam meg, de ha még előveszem az SGM-et (eddig unalmas, lődözős volt, és nagy buggal szakította félbe a felpörgő játékmenetet), akkor megnézem, hogy felesleges könnyítés ne legyen benne, de a játékélmény rovására se történjen a küldetések teljesítése.
A banditák irgalmatlanul megszórtak gránátokkal, de sokat tanultam tőlük, és most már ezzel kezdem a fészkeik kipucolását, így rögtön kevesebb ellenséggel kell szembenéznem, és a sörétes használatával megspórolhatom a ritkább lőszer elfogyását. Kézigránátból rengeteget találtam náluk, már azokat sem bírom cipelni.
Amiről még nem írtam. Fényes nappal irgalmatlan zivatarok törnek ki, amely koromsötétséggel jár együtt, egyedül a cikázó villámok fény e világít. Már a falu elhagyása után ilyen körülmények között csetepatéztam a banditákkal. Az alapjátékban sosem volt ilyen sötét, ez némileg izgalmassá teszi az egy idő után unalmassá váló "festék háborút". Na meg a sugárszennyezett környezet is megnehezíti a mozgást a sziklák, kerítések közelében.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Aarpok #12946 üzenetére
Minden nap volt ilyen zivatar, amely koromsötétséggel társult, vagyis 2 éjszakát töltöttem odakint, és reggel 6 órakor (lusta Stalker vok ) indultam cserkészni.
Az anomáliákat elég könnyű észrevenni, mert hordalékot is forgat némelyik, inkább a sugárzás magas szintje zabálta le a bogyókészletemet. Némelyik anomáliából élve ki lehet ugrani.
(#12944) PeL
Utána ismét szép világosság támadt a normális nappali időszakra jellemző fényviszonyokkal. Eléggé alacsony szinten, lecsavart fényerővel szoktam futtatni a játékot is, körülbelül 2-3 fokozatot emelek az alapszinthez képest.
(#12945) rétisün
Meg kell előzni az ilyen gránátozást hasonló módszerrel, utána rögtön nem lesz idejük, csak néhány lövésre.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Aarpok #12951 üzenetére
Az is jó volt, amikor a híd után, a sínek mentén haladva az alagút felé (amelyikbe a téranomálián át lehet bekerülni, de iszonyúan nagy a sugárzás), a banditákat megtámadták a kutyák. Kicsit kivártam, had szaggassák őket, aztán megetettem a banditákat kézigránátokkal. Utána már csak két lövöldözővel kellett lerendezni a nézeteltéréseinket.
Egyébként ez a detektor telep mennyi ideig bírja ki? Stalkerektől is lehet vásárolni?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen