-
Fototrend
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Physicist03
senior tag
-
Physicist03
senior tag
válasz FeketePok #10646 üzenetére
És ahhoz mit szólsz ha azt mondom, hogy nálam néhány kidobáson kivül semmi bug nem jött elő? Akkor hogyan lenne bughalmaz? Az X-ray 1.6 amúgy sem tartozik a legstabilabb motorok közé. Volt akinek még régen a sima alapjátéknál is előjöttek bugok modok nélkül. Az instabilitásra a modok pedig csak rátesznek egy lapáttal. Ahány konfigon fogod próbálni a játékot annyiféleképpen fog viselkedni. Nyilván nem tesztelték az SGM-et le 1000 féle konfigon, pont ezért vannak ezek a bugok.
Erről a 3 GB-os patchről még nem halottam, de ha van is valószinű azért nem használja senki, mert csak még instabilabbá teszi a motrot.
[ Szerkesztve ]
-
Physicist03
senior tag
Rég voltam már errefelé. Találtam egy újdonságot.
Valaki nemrég készített egy újabb SGM Editiont. Benne van az SGM 2.1 összes fegyvere, új artifaktok (fejleszteni is lehet őket), dinamikus hirek, Crysis 2 Nanosuit alapján elkészített NANO exo (minden frakciónak más kinézetű). Innen letölthető, csak telepíteni kell és kész, mindent tartalmaz ~1GB -
Physicist03
senior tag
válasz westcoastog #10975 üzenetére
Pedig már vagy két hete ott van a Sigerous.ru-n, de csak most vettem észre. Nincs speciális neve, de egy Commodor nevü tag csinálta.
-
Physicist03
senior tag
válasz FeketePok #10984 üzenetére
Ott van a linkelt képen a nano exo leírása csak tudni kell oroszul. "Ismeretlen exo a zónában. Az ilyen ruha minden sztalker álma. Olyan paraméterekkel rendelkezik amelyek a zóna bármilyen körülményei között megállják helyüket. Ritkasága miatt ez a zónában lévő legdrágább ruha, ezenkívül a zónában élő technikusok közül senki sem képes dolgozni a ruhában használt anyagokkal. A ruhát a tudósok hozták létre."
Tiszta COP-ra kell telepíteni, mindent tartalmaz. A készítő azt írta, hogy a vörös erdőig eljutott kidobás nélkül benne!!!(#10983) hubai1979: Én nem próbáltam és egy ideig nem is fogom, mert nincs játékra alkalmas gépem most, diavetitésből meg már elegem van. Csak az a baj, hogy az új cuccok (köztük a nano exo) leírása nem lesz magyar hacsak valaki nem fordítja le azokat is.
[ Szerkesztve ]
-
Physicist03
senior tag
Szabadságos nano exo, van ára az biztos
Ez az új katonai exo sem rossz a 200kg-os cipelhető súllyal
-
Physicist03
senior tag
válasz Aarpok #11037 üzenetére
Nálam meg a következő állt elő: még a tudósoknak végzett pszi mezős küldetés során amikor jön a végén az irányitő egy emberek kivül mindenki meghalt és ugye amikor végezni kellett az általad emlitett méréseket csak az az egy jön velem. Emiatt annyira sokáig végzett egy-egy méréssel (15-20 perc!), hogy amikor a második anomáliánal jártunk éppen a végefelé mindig jött a kitörés és az ugye mindig meghalt. Igy kénytelen voltam újrajátszani a pszi mezős küldetést és a végén gyorsan leszedni az irányitót, még mielőtt átvenné a sztalkerek felett az irányitást. Azért erre érdemes odafigyelni!
-
Physicist03
senior tag
Infók a következő SGM moddal kapcsolatban!
Ma jött ki a Sigerous Zone című online magazin legújabb száma amiben interjút készitettek az SGMmod fő készítőjével. Az interjú elég hosszú, úgyhogy csak a lényegét írom. Az új SGM teljesen új történetet kap majd. Benne lesz a 2.2 összes területe plussz a CS-ből a szeméttelep (sajnos a CS-el nem játszottam,de magyarra fordítva ezt jelenti a Свалка, angolul Dump) és még szeretnék hozzáadni Radart és Yantart. A fegyverek egy különálló modd segítségével lesznek beletéve az SGM-be aminek a neve Global Weapon Remake. Minden valószínűség szerint használva lesz néhány, a felhasználók által írt küldetés a sigerous.ru-ról (korábban linkeltem, hogy hová lehet írni a kigondolt küldetéseket). Az új modban lesznek olyan frakciók amelyek még nem voltak az előző verziókban, sőt olyanokis amelyek még egyáltalán nem voltak megtalálhatóak eddig a Zónában (teljesen újak). Az új SGM minden eddiginél stabilabb lesz és új jelőlése/neve lesz (szóval nem 2.3 vagy 3.0 hanem valami új, de az SGM része az talán marad). És végülde nem utolsó sorban a megjelenési időpont: kb. 2012 vége. Minden valószínűség szerint hamarabb kint lesz mint a Lost Alpha, mert ugye annak még kb. időpontja sincs. Még van egy interjú a fegyverek készítőjével is. Azt is elolvasom és ha van valami hasznos akkor leírom. -
Physicist03
senior tag
A fegyverkészítős interjúban semmi érdekes. Mivel még eléggé új a tag az SGM csapatban így csak önnmagáról kérdezgették, mivel foglalkozik, milyen az SGM csapatban, stb, stb...
-
Physicist03
senior tag
válasz hubai1979 #11136 üzenetére
Javítás sajnos még nincs, mert kb 3 hete jelent meg ez a mod. Hogy lesz e azt nem tudom, mert csak egyetlen ember dobta össze. Ő azt írta, hogy épp a vörös erdőnél jár és addig semmiféle gond nem volt. Mondjuk azt nagy betűkkel írta ki, hogy EREDETI játékra telepítsük. Nem tudom a tiéd az e
(#11137) Dhampir: Én olvastam Infók a következő SGM modról. Ezt is ajánlom figyelmedbe, már rég jártál errefelé
[ Szerkesztve ]
-
Physicist03
senior tag
válasz hubai1979 #11140 üzenetére
Sajnos ha nem eredeti, akkor az is okozhatja a problémákat (persze egyáltalán nem biztos). Régebben én sem hittem ezeknek, hogy eredeti játékra telepítsük az SGM-et. Aztán amikor felraktam én is a nem eredetire és fél óránként kidobált a játék, ha a beállításokba mentem akkor is azonnal crash. Aztán másnap megvettem és felraktam arra és láss csodát tökéletesen ment, csak nagyon ritkán dobott ki.
(#11139) rétisün: a lua.JIT.1.1.4.dll szerintem a scriptek mükörését irányithatja. Csak abból gondolom, hogy a CoP script-jeit a LUA nevű programozási nyelvvel írják.
[ Szerkesztve ]
-
Physicist03
senior tag
-
Physicist03
senior tag
Figyelem! Ha valaki abba a problémába futna pripyatban, hogy eltünik a katona holtteste amelyiktől a robbanószert kell összeszedni az tegye a következőket:
Megnyitjuk: gamedata\scripts\ui_main_menu.script
Megkeressük a következő sorokat:
elseif db.actor~=nil and dik==DIK_keys.DIK_F5 then
self:mod_options()
Alá beírjuk a következő sorokat:
elseif db.actor~=nil and dik==DIK_keys.DIK_F6 then
give_object_to_actor("pri_a25_explosive_charge_item")
give_info("pri_a22_actor_in_zone_pri_a22_find_squad")
give_info("pri_a22_scene_done")
Betöltjük a mentést, a játékban ESC - F6 - ESC így megkapjuk a robbanószert a hátizsákunkba és frissül a feladat[ Szerkesztve ]
-
Physicist03
senior tag
válasz hubai1979 #11196 üzenetére
Az jó kérdés, mivel nekem sosem volt szükségem rá így nem tudom pontosan, de talán a mentéseknél van egy log nevű mappa abból kell a legfrissebb fájlból az utolsó néhány sor a FATAL ERROR után. Először várd meg, hogy kidobjon a játék és utána keresd és másold be.
mod: itt keresd: C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Call of Pripyat\logs
[ Szerkesztve ]
-
Physicist03
senior tag
válasz hubai1979 #11221 üzenetére
Már beposztoltama LOG hibát, csak várni kell, hogy van e megoldás. Az agropromos kidobások-ról is posztoldbe a LOG hibát, úgy, hogy dobasd ki magad az első helikopternél utána posztold a LOG-ot aztán a másiknál is ugyanezt. Egyébként talán nem kavar be a történetbe ha ottmarad a 2 heli megvizsgálatlanul.
mod: Nincs külön fóruma a modnak egyenlőre, ide a Commodor nevű tagnak kell írni p.ü.-et ha van valami gond. Regelni szükséges. Egyébként te tudsz oroszul?
[ Szerkesztve ]
-
-
Physicist03
senior tag
válasz FeketePok #11241 üzenetére
A közösségi ház alatt, de ha tévesek javítsatok ki.
Akkor már én is írok egy kis buherálást
Hogyan lehet megcsinálni, hogy többször el lehessen venni a páncélokat a hulláktól? Hát így:
Megnyitjuk: scripts\sgm_container.script
Minden páncélnak van egy külön sora. Például vegyük a következő két sort:
{"stalker_zombied_1","reduce_novice_stalker_outfit",0.20},
{"stalker_zombied_2","reduce_stalker_outfit",0.13},
Ez a két sor egy-egy páncél megjelenési valószínűségét mutatja.
stalker_zombied_1 - ez az NPC
reduce_novice_stalker_outfit - ez a páncélt jelenti
0.20 - ez a valószínüség (itt ez 20%-ot jelent, vagyis az egyszerű sztalkerruha átlagosan minden 5-ik sztalkerruhás NPC-ről lesz levehető). A másik sorban ugyanígy csak ott más páncél van.
Nyilván a valószínűségeket minden páncélhoz külön-külön be kell állítani az általunk kívánt értékre.[ Szerkesztve ]
-
Physicist03
senior tag
hubai1979! Irt a tag az orosz fórumról. Azt irta eddig még senkinél nem volt ilyen probléma, ő is éppen az M249-el játszik és minden ok vele. Még annyit irt, hogy próbáld meg újtratenni a modot esetleg.
Ha újrarakod előbb mentsd el a mentéseket és a mod_parameters nevű fájlt!
[ Szerkesztve ]
-
Physicist03
senior tag
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- Politika
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- BMW topik
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Alkoholista nevelde
- Háztartási gépek
- Milyen okostelefont vegyek?
- YouTube
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Autós topik
- További aktív témák...
- HUAWEI MateBook 16: Ryzen 7 5800H,16GB,512GB,16" 2.5K 2520x1680 350nit 100%sRGB,Radeon RX Vega 8
- Playstation 5 Fat lemezes ( Makulátlan !!! ) Gyári garanciával, ajándék játékkal
- HP EliteBook 1040 G9 - ÚJ 14" üzleti notebook - i5-1245U, 32GB, 512SSD, W11 pro
- Ibiza club 15 hangfalak eladók (4 drab)
- HP EliteBook 1040 G9 (4B924AV) - ÚJ 14" üzleti notebook - i5, 32GB, 512SSD, W11 pro
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen