-
Fototrend
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Physicist03
senior tag
válasz Aarpok #11350 üzenetére
Szerintem az nem is bővített Enot. Azt gondolom, hogy aki felrakta a modot hibás infókat írt hozzá (persze nem szándékosan), mert tulajdonképpen az ENOT az egy Sborka (gyűjtemény) fegyverekből az SGM 2.2-höz, így az Enot-ot nevezhetjük Sborka SGM 2.2-nek is ahogy azt hubai írta. A mérete is megegyezik az Enot-éval, szóval gyanítom ez maga az Enot.
[ Szerkesztve ]
-
Physicist03
senior tag
Ja és amíg el nem felejtem. Külön hozzászólásba írom, hogy mindenki olvassa el! Próbáljon mindenki olyan mentéseket betölteni ami nem autosave!!! Most olvastam Enot fórumon, hogy néha hibásan ment a játék és ha betöltünk egy ilyen autosave-t az taccsra teheti a játékunkat. Főleg igaz ez a katonai raktárak mapon a renegát kiiktatós küldetésre. Ott nagy eséllyel rosszul fog menteni. Azt ajánlják, hogy csakis saját magunk által készített mentéseket használjunk!
-
Physicist03
senior tag
(#11368) rétisün, (#11369) Aarpok, FeketePok (#11364): Kicsit benéztem ezt a doksis küldetést, bocsi
-
Physicist03
senior tag
válasz Physicist03 #11377 üzenetére
Na de ez már az lesz, mert ha nem fejreállok
1. doksi 3 spawnolási lehetőség:
1. lehetőség
1. lehetőség térképen
2. lehetőság
2. lehetőség térképen
3. lehetőség
3. lehetőség térképen2. doksi 3 spawnolási lehetőség:
1. lehetőség
1. lehetőség térképen
2. lehetőség
2. lehetőség térképen
3. lehetőség
3. lehetőség térképen3. doksi 3 spawnolási lehetőség:
1. lehetőség
1. lehetőség térképen
2. lehetőség
2.lehetőség térképen
3. lehetőség
3. lehetőség térképenDe még ezek sem 100%-ig biztosak, lehetségesek más spawnolási lehetőségek is!
[ Szerkesztve ]
-
Physicist03
senior tag
-
Physicist03
senior tag
válasz dodopek #11474 üzenetére
Akkor jó, mert nemrég olvastam az orosz fórumon. hogy a mocsárban a CS óta létezik egy grafikai bug, ami log nélkül crash-el és csakis statikus megvilágitással lehet tolni tovább a mocsárban ha előjön.
Az Absolute Nature-t is felrakhattad volna, a te géped birja szerintem
[ Szerkesztve ]
-
Physicist03
senior tag
-
-
Physicist03
senior tag
válasz Medvelászló #11486 üzenetére
Van az Absolute Strucrures 1.0 és az Absolute Nature 3.0. Mindkettő grafikai csomag, a textúrákat javitják. Az Absolute Nature 3-ban lehet állitani is, hogy milyen legyen a Zóna, Például nyár legyen - akkor minden zöld, vagy ősz akkor minden sárgás-barnás mint ősszel és még van egy néhány féle.
Ez az smrter kezd kiábránditó lenni ezek a mutánsok már nagyon nem ide valók...
[ Szerkesztve ]
-
Physicist03
senior tag
CoD alatt ti itt biztosan a Call of Duty-ról beszéltek? Mert nem úgy tünik. Az MW óta rókabőr az egész. Nem értem mi benne a jó
[ Szerkesztve ]
-
Physicist03
senior tag
válasz janinitez45 #11511 üzenetére
És a fix-ből a Возвращаем старый худ костюмов nevű mappa gamedata mappáját is másold be ha nem akarsz idegesitő maszk HUD-ot a képernyőre.
[ Szerkesztve ]
-
Physicist03
senior tag
válasz dodopek #11546 üzenetére
Dehogy csak moddn-n van. sigerous.ru-n is van.
Absolute_Nature_3_lite_SGM_CoP.7z
absolute_structures_v1.0.7zmod: nálam működik a moddb.
[ Szerkesztve ]
-
Physicist03
senior tag
dodo mi rosszat írtál, hogy moderáltak? [link]
[ Szerkesztve ]
-
Physicist03
senior tag
válasz BomiBoogie #11657 üzenetére
Ha csak grafikai a kell akkor marad a Complete.
"Anno az Oblivion-ban is elegem volt már, hogy annyi nonszensz modot készítenek, ami lehet, hogy "fun", de az eredetileg célzott játékélményt és hangulatot agyoncsapja" Na ez az ami nem igaz az SGM 2.2-re. Nem csapja agyon a játékélményt, sőt, a sokszorosára növeli[ Szerkesztve ]
-
Physicist03
senior tag
válasz Aarpok #11703 üzenetére
Na szóval meg is van. Kicsit bonyolultnak tűnhet, de nem az, csak figyelmesen kell olvasni.
Vágjunk bele
Vegyük Zatont például (minden mapon külön kellesz ezeket beállítgatni a kívánt értékekre!!!)
Zatonban az alfa csapatok 7 helyre spanolhatnak le és mindegyik helyen max 2 csapat lehet (egy csapat 6 tagból áll) így az jön ki, hogy Zatonban egy időben 84 alfa harcos lehet (ez elég durva).
A következő fájlokat kellesz módosítani: gamedata\configs\scripts\az adott map (esetünkben Zaton)\smart\ Itt találunk 7 fájlt aminek szám van a végén. A számok a spawnolási helyeket mutatják. Megnyitjuk rögtön az elsőt zat_sim_9.ltx
Ezeket látjuk rögtön az elején:
[smart_terrain];zat_sim_9
...
max_population = 2
...
max_population = 2 - ez azt jelenti, hogy egy spawnolási pontra 2 alfa csapat spawnolhat egyszerre. Érdemes átírni 1-re.Tovább nézzük ezeket a sorokat:
[zat_alfa_force_novice]
spawn_squads = zat_alfa_squad_1_novice
spawn_num = {+opt_activate_alfa_force =check_actor_rank(0:100)} 1, 0[zat_alfa_force_regular]
spawn_squads = zat_alfa_squad_1_regular
spawn_num = {+opt_activate_alfa_force =check_actor_rank(100:200)} 0, 0[zat_alfa_force_experienced]
spawn_squads = zat_alfa_squad_1_experienced
spawn_num = {+opt_activate_alfa_force =check_actor_rank(200:350)} 1, 0[zat_alfa_force_veteran]
spawn_squads = zat_alfa_squad_1_veteran
spawn_num = {+opt_activate_alfa_force =check_actor_rank(350:600)} 1, 0[zat_alfa_force_master]
spawn_squads = zat_alfa_squad_1_master
spawn_num = {+opt_activate_alfa_force =check_actor_rank(600)} 1, 0Most jön a fontos része! A fentebb leírt sorok mutatják, hogy hogyan spawnolnak az alfa csapatok a játékos rangjá-hoz mérten! A harmadik sorok végén az 1, 0 azt jelenti, hogy 100%, hogy lespanol az alfa csapat. Értelem szerüen a 0, 0 esetében egyáltalán nem spanol le az adott pontra. Szóval ugyanígy át kell írni a többi fájlban is zat_sim_ zat_sim_10 zat_sim_14 zat_sim_15 zat_sim_16 zat_sim_21 zat_sim_24a kivánt értékekre rangonként, aztán Jupiter és Pripyat területein is ugyanígy át kell írni minden spawnolási ponton az általad kívánt értékre. Kicsit hosszadalmas, de hát ez van. Arra figyeljünk, hogy a ranghoz mérten írjuk át mindig az értékeket, nehogy aztán amikor már jobb cuccaink vannak túl könnyű legyen az alfavadászat Ha valami nem érthető kérdezz nyugodtan Vagy ha más valamit szeretnél megváltoztatni a scriptekben/config fájlokban, valószínű az is megoldható.
[ Szerkesztve ]
-
Physicist03
senior tag
válasz Physicist03 #11705 üzenetére
Itt van pl: a kezdő (novice) rangra egy féle verzió:
Ez a három sor vonatkozik rá:
[zat_alfa_force_novice]
spawn_squads = zat_alfa_squad_1_novice
spawn_num = {+opt_activate_alfa_force =check_actor_rank(0:100)} 1, 0
Ezzel a verzióval kapunk 4 alfa csapatot összesen az egész map területére. Ez így 24 tag, mindjárt más mint a 84
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- Xbox Series X|S
- Politika
- Autós topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Futás, futópályák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Galax GeForce RTX kártyák jönnek a szűkösebb házakba
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen