-
Fototrend
A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sensut
őstag
válasz
borovi #11999 üzenetére
A vége, az süketebb, mint az egész mod. Ezért tényleg nem érdemes kínlódni.
Miután megvan a 8 kulcsrész, Priboi izlom összerakja a főkulcsot az X-26 laborhoz, ahol meg kell keresni egy különleges tudós ruhát. Ez a Generátorok alatti labor, talán ez a legritkábban használt terület modokban. Lényegében egy kissé módosított X-10. Miután megvan a ruha, meg kell ölni Blackhandet, aki mutálta Priboit, és el kell venni tőle egy utolsó valami fragmentet, ami visszaváltoztatja Priboit emberré. Nem tudom minek a ruha, mert mikor kijöttem a laborból, exo volt rajtam és minigun a kezemben. Blackhand ott várt rám a labor előtt, de mire betöltötte a fegyverét, a minigunnal, vagy 20 golyóval kivégeztem.
Priboi megköszöni szóban - még bár egy kenyeret se ad -, és elküld, hogy mondjam el a jó hírt a Red Forestben Diatlovnak.
Nagy gyorsan odalovagolok a Red Forestbe, mire a parasztja annyit válaszol a jó hír hallatán, hogy őt ez nem érdekli, és hagyjam békén, ő elvan a barátaival.
És ezzel vége, nincs több feladatA Megjelölt (én) annyit odatesz, hogy akkor folyatom az utazásomat a Zónában, de én személyesen ezt nem akarom, mert nincs értelme.
Továbbra is fenntartom a véleményem, hogy ez egy unalmas, olykor szinte játszhatatlan mod. A jó rész benne az alapjáték, a többi meg fölösleges időtöltés. Borderlands rajongóknak ajánlott, mert akárcsak a Borderlandsben, itt is amit kiteszed a lábad, minden ellenség visszatelepedik és kezdheted elölről a hentelést. A plusz pályák tök üresek, az alapjáték után talán 3 artit kaptam mindössze a plusz pályákon, ettől aztán semmi élvezet a hosszú sétákban, amiket meg kell tenni a kulcsok összegyűjtéséhez. A rejtekhelyek is mind üresek, mintha ez valaminek csak a vázlata lenne csupán. Nem, egyáltalán nem ajánlom igazi Stalker rajongóknak. Talán a Doom vagy Quake rajongók tudnák értékelni ezt a logikátlan kulcsvadászatot ebben a roppant szörnytengerben. -
Sensut
őstag
- Oblivion Lost 3 -
Megvannak a kulcsok, ha esetleg valakit érdekel. Elég könnyű megtalálni őket, ha már ismerjük a sajátos rejtekhelyeket más modokból. Ez még unalmasabbá teszi ezt a modot sajnos. Ha netán elakadnál...BALANCE FRAGMENT - DEAD CITY:
DIMENSION FRAGMENT - SWAMP:
TIME FRAGMENT - RED FOREST:
FLAME FRAGMENT - LIMANSK:
SUN FRAGMENT - RED FOREST:
MOON FRAGMENT - PRIPYAT:
ANCIENT FRAGMENT - GENERATORS:
TERROR FRAGMENT - SWAMP:
HATRED FRAGMENT - PRIPYAT:
-
Dhampir
félisten
Na pont az ilyesmit nem bírom, hogy egy modot úgy próbálnak izgalmasabbá tenni, hogy voltaképpen kínozzák a játékosokat.
-
borovi
aktív tag
válasz
rétisün #11993 üzenetére
Sztem semmit sem veszítessz vele. Én is csak azért nyomattam eddig, mert a végére ígért új feladatokra voltam kíváncsi, de azok után, amit Sensut írt róla (kulcskeresés), már nem érdekel. Töröltem a gépről ennek a modnak még az írmagját is, soha többet nem akarom elővenni. Talán az AlternatívA modot fogom kipróbálni, remélem, abban több örömem lesz, mint az OL 3-ban volt.
-
Sensut
őstag
válasz
borovi #11991 üzenetére
Az erőmű udvara tényleg katasztrófa. Már az alapjáték részeként kivették az ostromot és kicserélték az embereket mutánsokra. De nem holmi kutyákra, a legszelídebbek itt a chimérák. Legalább 20 törpe rontott rám egyszerre kemény kis-óriás háttértámogatással, a chimerák pedig úgy ugráltak körülöttem, mint a sáskák. Isten tudja hogy, de valahogy túléltem, s amikor tovább akarok állni, láss csodát, ez az egész bagázs respawn. Itt már menekülni se tudtam a burerek annyira megbénítottak. lőszerem se maradt, se semmi. És ez így megy ahányszor arra jársz. Kikerülni se lehet őket, az egész udvaron ott vannak, csak bujkálással esetleg, ami egy kínszenvedés ekkora területen.
Ez minden sztalker álma
.
-
borovi
aktív tag
válasz
Sensut #11990 üzenetére
Hát én is. Olyan ez a mod, mintha önmaga paródiája lenne. Átértem az erőműhöz, ahol azzal kezdődött a buli, hogy rámrontott15 burer, meg legalább annyi, ha nem több kiméra - miután pár méterrel korábban már jött 3 kiméra meg 1 kisóriás. Pedig csak sztalker fokozaton nyomom. Mi lehet itt master nehézségnél?
Korábban a nyüzsit hiányoltam, most megkaptam. De ez már a ló túloldala. Nem szívesen mondok ilyet, de ez egy fáradt, ötlettelen, unalmas mod, nincs helye a vinyómon a stalker modok között. -
Sensut
őstag
válasz
borovi #11988 üzenetére
Hát..., nos az a helyzet, hogy meguntam a OL 3-at. Ritkán van nálam ilyen, de ez most az. A mocsárban megtaláltam 2 kulcsot is, aztán még kettőt a Red Forestben, egyet még Limanszkban, na de most Pripyatba küld el Diatlov egy másik kulcsért - egyébként ez az aki a 86-os katasztrófát okozta -, és semmiféle nyomot nem adott. Ez már sok nekem, ott annyi helyet át kell nézni, hogy...
. Az a baj, hogy jutalom nulla, csak omlanak az ellenek mindenhol. Cucc az van dögivel, de nem lehet semmit se venni, se fejleszteni, csak gyűjtöd a pénzt fölöslegesen. Ez a OL 3 nem jötte be nekem
.
-
rétisün
veterán
érdekes fejlemény(?) clerk ügyben: én azt már korábban megcsináltam, csak az újrafolytatáskor szerintem valahogy belekeveredett a program, hol tartottam.....megvan ugyanis egy még régebbi mentés, ahol megvan clerk, de az a rész már tuti volt egyszer, szóval nagyon nem annak kéne most következni.
úgy tűnik, a ShoC nem szereti az ilyen régebbi mentésektől újrajátszást, a priboi story-ban is volt olyan, amit kétszer is megcsináltatott velem. -
borovi
aktív tag
válasz
Sensut #11981 üzenetére
Ezzel a díszes kompániával én is találkoztam, amikor átugrottam Red Forestba Szidorovicsnak megszerezni a spéci pisztolyt. Arra gondoltam, biztos a játék későbbi szakaszában lesz majd valami szerepük. Megpróbáltam beszélni is velük, de semmi. Csak a vérszivornya szaladgált időnként körbe-körbe, de ő se bántott, csak néha nekem jött.
Egyébként kifejezetten csalódásként élem meg a OL 3-mat. Rettenetesen üres az egész. Pripjaty is, ahol most járok, az alapjáték nyüzsgéséhez képest szinte kihalt. Időnként jön 3-4 irányító meg a sleppje (zombik, álkutyák, kimérák), de valahogy üres hentelés megszabadulni tőlük. Ráadásul egyre gyakrabban kressel, ami elég idegesítő.
Amit a kulcsvadászatról írtál, nem hangzik valami jól...Utálom az ilyen "jól eldugom a kulcsot akárhol a pályán, te meg találd meg ha tudod" típusú feladatokat.
-
SaGa59
őstag
válasz
SaGa59 #11985 üzenetére
Kiegészítő: ebben a modban nagyon fontos, hogy ha megkapsz egy feladatot, amint lehet járj utána, illetve ments minden feladat leadása után és tartsd meg a mentéseket, mert ilyen problémába sűrűn bele lehet futni. A feladatot adó, vagy a folytatást lehetővé tévő emberek halandók és nem ácsorogna biztonságos helyen, míg oda nem érsz hozzájuk. Ha meghaltak, akkor nem kapod meg a szükséges infót senkitől és leragadsz. Egyébként itt még eléggé az elején vagy a sztorinak. Érdemes kijátszani, összetett, hosszú, stabil. Sok helyen szivatós, de nem lehetetlen megcsinálni. Pl az az akció is, amire meg kellene kérjen a tag, akit keresel. Egyébként ott szokott ácsorogni a szemközti mozdony előtt, vagy a homokzsákok között. A cucc, amit kapsz tőle nem nagy szám és itt talán így is tovább is tovább tudsz jutni, de később nehézségeket okozhat és ha jól emlékszem, lesz még vele affér.
-
rétisün
veterán
válasz
Sensut #11981 üzenetére
ha ez ilyen 'tűt a szénakazalban' mod, akkor annyira nem akarok vele játszani, az ilyeneket nem szeretem.
nem azt mondom, hogy a térképen legyen centire pontosan bejelölve, mit hol találni, de azért nem is kell átesni a ló túloldalára.kár pedig, mert úgy néz ki a secret trails 2 mégse olyan jól megy, mint az első pár órában látszott. mondjuk még ezt a statikus megvilágítást megpróbálom, hátha segít, aztán nem tudom, van project mederios, halál ellen, alternativa meg még fene tudja hány mod eltéve, valamit csak találok, ami tetszik.
-
Sensut
őstag
válasz
rétisün #11980 üzenetére
Egy jó tanács az OL 3.1-hez ha átmész a Swampra: állítsd statikusra a megvilágítást, különben lépten-nyomon crashel a játék.
Egyébként továbbra sem nagy durr ez a Oblivion Lost 3. Az alapsztori befejeztével találkoznunk kell egy izlommal az erőmű tetején, aki voltaképpen maga Lt. Priboi. Őt ugye a Priboi Story végén kinyírják a helikopterben a megbízói, nem engedik elhagynia a Zónát. Egy valaki roppant hatalmú tudós mutánst csinál belőle és sok más emberből is. Őt csak az X-26 laborból lehet leállítani, ami a Gererátorok területén van. Ehhez egy kulcs kell, amit szétdaraboltak és a darabjait szétszórták különböző területeken. Ezeket a kulcsdarabokat kell sorra megtalálnunk más más pályákon. Az első a Dead City és csak annyi nyomot adott az izlom, hogy valamelyik épületben van, de ez se biztos. Fél éjjel kerestem és ott találtam meg végül, ahol legelőször néztem, csak kicsit bennebb. Tű a szénakazalban. A második a Swamp területe a CS-ból és itt még annyi nyom sincs, mint az előzőnél. Szóval egy nagy kulcsvadászat az egész, és közben jönnek újra meg újra a katonák s a mutánsok. Néha belefutni egy egy absztrakt jelenetbe, mint ez itt,
... ám ez már tényleg csak egy jobb híján ajánlatos mod azoknak, akik szeretnek lövöldözni egy kis hullafosztogatásért.
-
Sensut
őstag
válasz
rétisün #11975 üzenetére
Jobb híján az Oblivion Lost 3.1 elég stabil. Az alap SOC befejezése után a történet tovább folytatódik más pályákon, ám elég hosszú és unalmas az út odáig, mivel a mod szinte semmit se változtat az alapjáték részen, kivéve a sok respawnt és a megnövelt nehézségi szintet. De én épp most kijutottam a szarkofágból az alapjáték végén és szívesen adok egy mentést, hogy ne kellejen végigjátszani a SOC alapsztoriját. AKIT ÉRDEKEL INNEN LE LEHET TÖLTENI. Ez a napokban megjelent OL 3.1-hez van, semmiféle javítás nélkül. Az előző OL 3.0 verzióval nem megy! Az alapjáték SOC 1.0005 angol. Az elrejtett cuccok GPS markerekkel vannak megjelölve, a Bárnál van még két zsákbban minden finomság, érdemes visszamenni értük. Innen a folytatás nekem is új, nem tudom mi következik. Remélem megérte végigverekednem magam idáig
.
-
rétisün
veterán
na, priboi story kivégezve. nem teljesen, nem találtam meg mindent, amit kellett/lehetett volna (ráadásul pl. a 'keress az x10 laborhoz kódot' még azután is benne volt a feladatlistában, hogy végeztem
, meg olyan is, hogy 'menj vissza a jutalomért' pedig meghalt, aki adta volna) meg nem nagyon csináltam mellékkküldiket (az npc-kel beszélve mindig crashelt) de azért vége....
asszem majd még egyszer nekiesek, jobban használva a végigjátszást, csak hogy mindent összeszedjek. most asszem megpróbálkozok megint a secret trails 2-vel, ha nem is a legelejétől, de korábbi mentéstől, int ahol már folyton kilépegetett.
de szívesen fogadok tippeket jó kis modokra, akár ShoC., akár CoP.
-
Sensut
őstag
válasz
hubai1979 #11970 üzenetére
Kösz, ez megvan, de orosz. Az angol fordítást sehonnan se lehet már letölteni, úgyhogy pá DMX, elég volt ennyi belőle. Hanem kijött a javított Oblivion Lost 3.1! Állítólag a 3.0 hibás volt, bár én nem tapasztaltam.
-
borovi
aktív tag
válasz
Sensut #11969 üzenetére
Ezek a DMX meg Stalkersoup modok időtlen idők óta készülnek már, és szerintem sose lesznek kész (meg játszhatóak se). Nekem úgy rémlik, hogy 2-3 évvel az alapjáték megjelenése után mintha már találkoztam volna a "levessel", aztán pár évente mindig próbálkozom az aktuális verziókkal, ám mindig szopás a vége. Egy időben fórumokat is olvasgattam a modról, ott írták többen, hogy a srác, aki csinálja, csak egymás mellé hegeszt pályákat, feladatokat, az optimalizálással, játszhatósággal nem foglalkozik.
Ha még mindig akkora bughegy, mint volt, akkor nem fárasztom magam vele, nem érdemes. -
hubai1979
őstag
-
Sensut
őstag
válasz
shield #11968 üzenetére
Van működő link ehhez, mert a torrent halott? Amúgy ez volna a javított DMX, az 1.3.5 verzió, csak nem volt lefordítva még angolra. A Stalkersoupot se ajánlom egyelőre, mert Agropromnál behalt. Mellesleg tényleg laggol durván a játék, még várni kell a végleges verzióra.
Hanem elindítottam az Oblivion Lost 3-ast, hát ez tényleg unalmas, főleg egy DMX után. Lényegében semmi új nincs benne az alapjátékhoz viszonyítva, kivéve egy csomó katonát, akik halomra spawnolodnak mindenhol. De aszongya a leírás, hogy ha vége az alapjátéknak, egy csomó más pályán folytatódik a buli, úgyhogy valami eszeveszett gyorsasággal letudom az alapsztorit, és hadd szóljon a csoda. A baj csak az, hogy ez a DMX erősen feltette a mércét, és már minden más csak sétagalopp utána. Ha ez egyszer kijönne végre egy játszható verzióban, az lenne az évszázad Stalkere. De arra mérget veszek, hogy ez a csoda sosem fog megtörténni. Túl szép lenne
.
-
shield
Topikgazda
válasz
Sensut #11966 üzenetére
Nekem valahol van egy ILYEN, Boutch71 féle verzióm. Lehet, hogy ez jobb, még nem próbáltam. Talán megérné kipróbálnod.
-
Sensut
őstag
válasz
borovi #11965 üzenetére
Hát annyit tudok, hogy laggolási problémák vannak, amikor a háttérben szkriptek futnak. Viszont a legutolsó javítás most augusztus 15-én volt kiadva, ami javít egy csomó hibát. A telepítő hoz mindent, alapjátékot, patcheket stb. A mod saját indító menüvel rendelkezik, ahol startból egy halom dolgot be lehet állítani, többek között a DirectX 11-et, de még a god módot is. Aztán indításkor automatikusan keresi a neten a frissítéseket is, úgyhogy támogatása az van. Majd jövök ha végigmentem pár pályán...
-
borovi
aktív tag
-
Sensut
őstag
válasz
borovi #11963 üzenetére
Természetesen benne van a pakliban, meg vagyok győződve róla, hogy képtelenség befejezni ezt is
Ilyen ez a játék, nem az első eset. Amikor a Gladiator II félúton végleg befuccsolt egy idióta feladat miatt, feldühödtem, mert másnál ment rendesen. Most már az ilyen csak rosszul esik, és annyi. Elvégre ez egy játék, de szeretek kipróbálni mindent. Ha a DMX-ben időben belövöm a kézi teleportot, jól kijöhetnék a laborból anélkül, hogy belefussak ebbe a hibába, és minden menne tovább, egyelőre. Most már nem megyek vissza odáig, de a Stalkersoupban már tudom, hogy mi az elsődleges feladat. Aztán ha nem megy, hát nem megy. Viszont tesztelték és tesztelik máig is, nem úgy mint ezt a kmz verziót, amit a faszi csak összeharácsolt mindenféle patchekből és annyi, mert az a baja annak a verziónak, hogy tele van rossz fájlnevekkel. Amikor rossz fájlnevek miatt omlik össze a játék, az azt jelenti, hogy egyáltalán nem törődtek a stabilitással, mert azt bárki kiszúrná log fájlokból ha elindítja a játékot. Aztán ezek az un. modderek egyszerűen eltűnnek a színről, hogy az sincs kinek reklamálni. Erről a levesről legalább sokan okoskodnak a fórumokon amíg végre lesz egy új mod valamelyik részhez. Egyszer már az ilyenek miatt, belekeveredtem egy játék moddolásába mielőtt észrevettem magam. Még a végén itt is ez lesz a vége, bár nincs már türelmem ilyesmihez
.
-
borovi
aktív tag
válasz
Sensut #11962 üzenetére
DMX és Stalkersoup? Hm. Egyik 19, a másik egy híján 20. Sajnos. A sztalker levessel is esélyes, hogy ugyan így jársz. Megszereted, aztán kibabrál veled...
Ráadásul, ha jól láttam, béta. Tehát még annyira sem optimalizált, mint egy végleges kiadás (egyébként az se, semennyire)...
-
Sensut
őstag
válasz
Alienhun79 #11961 üzenetére
Itt egy újabb baj van, amit már nem tudok kijavítani: az X-10 laborban, radaron becrashelt kifele jövet, és nem tudok egyáltalán kijönni egy bizonyos átlátszó monolitos miatt. Amikor ez megjelenik a látómezőben és elkezd lőni - crash. Megpróbáltam minden trükköt, de képtelen vagyok kikerülni, mert ott szaladgál a kijáratnál. A logfájl jelzett néhány hibát, de hiába javítottam ki, nem segített. Nem is erre vonatkozó hibák voltak. A labort ki lehet kerülni, viszont a játékot e nélkül a feladat nélkül nem lehet befejezni. Talán már Pripjátyba se lehet átjutni ha nincs kikapcsolva az agyperzselő. Úgyhogy ennyi volt azt hiszem a dkz féle DMX 1.3.2. Amúgy igazán letesztelhetnék ezeket a modokat mielőtt oly nagy szeretettel kikürtölik a világnak. Végiggugliztam a netet segítségért, de mindenki a Stalkersoup verzióról beszél, úgyhogy feltettem azt, lássuk milyen. Elindulni elindult, ennél már csak jobb lehet, mivel a legújabb DMX-et tartalmazza többek között. Hát ez van sajnos
.
-
Sensut
őstag
válasz
Alienhun79 #11959 üzenetére
Agropromnál először engem is kidobott, miután megszereztem a katonáktól az iratokat és közeledtem a másik bázishoz, ahol a stalkerek szoktak lenni. Ott valami hiba generálódhat közben. Akkor nem a bár felé mentem tovább, hanem kikerültem Cordon felé a másik kijáraton. Aztán később visszamentem Agropromra s már nem volt több probléma.
-
Alienhun79
tag
-
Sensut
őstag
válasz
Alienhun79 #11957 üzenetére
Nem adok el én semmit szinte. Vagy 5 ládába pakoltam már szanaszét, csak az a baj, hogy ha kell valami, az mindig az ellenkező irányban van elrejtve. Murphy törvénye, ugye
. Na, de megvan a 10 tojás, egész este azokat kerestem az erdőben, aztán kiderült, hogy hiába. Itt az van, hogy a séf gagyog a gránátvetőről egy csomót, amit Voroninnak kell megszerezni a Raktáraknál, csakhogy nem érteni a szövegéből semmit, annyira részeg. Viszont azt akarja mondani, hogy ha megszerzed a 10 tojást, akkor ő ad egy gránátvetőt, ellenben az alapjátékkal, ahol itt elárulja a gránátvető rejtekhelyét a faluban. A faluban nem találtam persze a fegyvert, ezért suttyomban, hogy ne vegyenek észre, kinyírtam a fegyverraktár előtt az őrt és elloptam onnan. Most pedig rájövök, hogy voltaképpen kaphattam volna egyet a tojásokért békésebb úton is.
ATP-n még nem voltam. Lényegében az alappályákon kívül csak az erdőben és a mocsárban jártam. Viszont fel kell mennem egész az erőműig, hogy elhozzam Saharovnak a ládát a katonatiszttől, amiért ígért néhány fontos átkelőhelyet pld az ATP-hez. Hogy eljussak oda ugye kell követni az alapjátékot. Ha ez megvan, akkor jöhet a többi. Csakhogy megint vissza vagyok küldve a Raktáraktól Sidohoz lőszerért... -
Alienhun79
tag
válasz
Sensut #11956 üzenetére
Szerintem ne kapkodj, komolyan ne az alap játék küldetésre koncentrálj, hanem van sok ötletes mellék küldetés, amúgy a helikopteres fószer leszokott szállni ATP pályán a bandita csata után a hátsó bejárat mellett, de nekem nem sikerült még hívnom. Én szóltam, hogy mindent gyűjtsél, mert nagyon sok mindent megtudsz oldani a ládáidból. Sokszor kérnek alap fegyvereket én meg az összeset eladtam, aztán mehettem venni. Az artik tuningja nem nehéz, bedobod az anomáliába, a recepten ki van írva mennyit kell várni sokszor öt perc és tádá ott a fejlett arti.
-
Sensut
őstag
válasz
Alienhun79 #11953 üzenetére
Egyszer csak kapok egy üzenetet Agropromban, hogy jön egy helikopter és ne lőjek rá, mert nem a sereg az. Egy civil kopter leszállt az útra és egy kereskedő állt elém. Elmondta mivel foglalkozik s hogy a cuccokért kevesebbet ad, de lehet hívni ha tele a zsák. Ekkor vagy 3 kis-óriás ránk tört, lett egy nagy káosz, és az illető elhúzott a helikopterrel mielőtt még tisztázhattam volna a dolgot. Visszatöltöttem, de nem jött újra. Most várom, hátha megjelenik valahol
Amióta elkezdtem, még mindig Cordon körül forgolódok úgy, hogy épp csak eljutottam Raktáraknál odáig, hogy meg kell védeni a határt a monolitosoktól. Ennyi feladatot összesen a 3 alapjáték nem tartalmaz, ami itt van. Nem tudom melyik az a rejtekhelyes feladat Cordonon, még nem kaptam meg azt se. Most kell szereznem 10 tojást a Séfnek a Raktáraknál és épp átmentem értük a Forgotten Forestbe. Azt se tudom mit kell keresni, csekkolom a fákat, mert azt mondták. A Mocsárba csak épp átugrottam, ott viszont egy új szál indul a Clear Skyjal. Nem fogtam bele, először az eredeti sztorit akarnám letudni, de annyira ki van színezve mindenféle feladatokkal, hogy képtelen vagyok tovább jutni mert folyton vissza kell mennem. Nem fejlesztettem artifaktot és remélem nem is teszik kötelezővé, mert próbáltam ezt a folyamatot a Fotografban és elég kacifántos meg időigényes volt. Ott viszont kötelező volt. Az biztos, hogy ami ebbe össze van gyúrva, még csoda, hogy egyáltalán elindul a játék. Méghozzá a SOC! Egyelőre nálam működik rendesen, még bár ki se dobott a textúrahibák óta.
-
Alienhun79
tag
válasz
Sensut #11952 üzenetére
Yantaron lehet venni Saharovtól ellenszert, ami jó drága, viszont nem esik szét az embered. Hogyan lehet hívni a helikopteres kereskedőt? Fejlesztettél már valami artifactot, nem hiába van ennyi anomália a pályákon, azért tölt olyan sokat, mert újra generálja a helyüket.
Sikerült ezt a küldetést megcsinálni, én nem tudom végre hajtani, pedig sokat keresgéltem.
-
Sensut
őstag
válasz
SaGa59 #11951 üzenetére
Nem túladagolás, megvan mi volt. Valami kórt kaptam el a laborban, jól emlékeztem. Csak azt nem tudom melyik játékban volt ugyanez. Itt viszont el kell vinnem egy minigunt Agropronra egy Adrenalin nevezetű kereskedőnek, amit Sakharov tudós ad ide Yantaron. Amikor átadtam a minigunt, akkor Adrenalin belém oltott valamit, amitől zöldet kezdtem látni, aztán imbolyogtam egy ideig, majd amikor átmentem Cordonra, akkor minden renbe jött. Ilyen apró cselek vannak ebben a modban. Újabban megjelent egy mobil kereskedő, aki helikopterrel járja a Zónát és lehet hívni, ha túl tele van a zsákod
.
-
Sensut
őstag
válasz
Alienhun79 #11949 üzenetére
Én nem tudom mi a jó ég, hogy normális-e ez, vagy nem, de elkezdtem szédülni, mint amikor álmos vagyok, de nem hagy aludni sem. Azt mondja, hogy nem alhatok, ha ellenség van a közelben. Mindenhol ezt mondja, úgyhogy ez valami egyéb. Ez akkor kezdődött, miután kijöttem Yantaron az X-16 labból a dokumentumokkal. Bármit beveszek, bárhova átmegyek, ez van, a kép el van mosódva és imbolygok. Valami rémlik, hogy valami betegséget kaptam el, mintha, de nem emlékszem miben volt ez. Az alap játékban-e, vagy valami modban? És akkor valamelyik doktor, vagy ki ad valami gyógyszert. Még senkinél se találtam ilyesmit
-
Alienhun79
tag
válasz
Sensut #11948 üzenetére
Még úgy lehet javítani, hogy hasonló fegyvereket viszel több darabot és így javítanak ha jól emlékszem a PDA-ban benne van ki mit tud javítani, igen egy bizonyos amortizáció sajna benne van, hogy már nem javítható. Igen ezt tudtam az éjjellátó tuningot, viszont a Bárban van hátul két tudós az egyik alap fegyvereket tud fejleszteni, csak hát elég drágán.
-
Sensut
őstag
válasz
Alienhun79 #11947 üzenetére
Ja igen, a szerszámkészlet ismerős és egy csomót a banditáktól meg is vettem. Illetve cseréltem. Viszont az a baj a szerszámokkal, hogy csak egy bizonyos mértékig lerobbant fegyevert vagy páncélt lehet vele megjavítani, ha kb. felén alul van, akkor már nem lehet. De pld. Sidorovich tud manuálisan is javítani, csak még nem jöttem rá, hogy mi kell cserébe. A fejlesztések kategóriánként történnek különböző embereknél. A Bárnál szinte minden főszereplő tud fejleszteni. A Csapos például csak Stalker páncélokkal foglalkozik, melyekből felsorolt nekem vagy 10 félét. Bent a professzor csak Exokat javít. Petrenko csak Duty páncélokat. Egy másik valaki csak Mercenary ruhákat. Én eddig egy éjjellátót tetettem be egy Stalker Science Suit-be a Csapossal. Éjjellátó tipusokból is lehet választani vagy 10 félét. Macskaszem, holdfény, vak fehér, meg más ilyen változatok. Elképesztő. Ha rákérdezel ezeknél, meglátod mennyi féle fajta páncél is van a játékban. Rengeteg
.
-
Alienhun79
tag
válasz
Sensut #11946 üzenetére
Okés, szóval Sidorovicsnál van egy lehetőség, pontosabban egy mondat, lényeg az, hogy benne van repair szó, rá kattintasz a mondatra majd kapsz egy zöldes ládát a motyoid közé amit leraksz a földre
aztán katt rá és ott is a javítási lehetőség, egy félig leamortizált cuccot kb. 2-3 db szerszámkészlet javít meg, amit lehet artifactokkal mindig tölteni a kereskedőknél, van egy supplies lehetőség, azon belül lehet fegyver vagy ruha javítást tölteni, ha jól emlékszem Sidornál a stone flower tölti a fegyver javítást, 3 db-ot ad. Apropó, artifact fejlesztés meg van már, mert lehet kétféle módon is
Igen egy jó tanács, MINDEN kis vacakból legyen legalább 20db össze gyűjtve, cigi, sör, kaja, arti, mutáns végtagok, szóval minden kis apróságot fog kérni út közben, amiből artifact tuning receptet lehet kapni, vagy egy küldetés tárgy kapható érte, szóval gyűjtögetni kell !!!
-
Sensut
őstag
válasz
Alienhun79 #11945 üzenetére
Nem tudom, még nem nagyon törődtem a javításokkal, mert egyre újabb fegyvereket kapok és próbálgatom őket. Nem is tudom, ennyi új fegyvert egy modban...
. De elárulhatod a javítások nyitját. Én a fejlesztésekre jöttem rá lassan, mert igen, vannak fejlesztések is, láss csodát. Csak kicsit bonyolult a folyamat.
-
Sensut
őstag
válasz
Dhampir #11943 üzenetére
Nem lehet az, mert ellenségek vagyunk. Egyszer túl közel kerültem hozza, és jól pofán vágott, majd elfutott a csába
.
Itt közben lett egy kis gond mikor át akartam menni Cordonról a Mocsárba (CS-Swamp). Hiányzik 2 textúra a csomagból, illetve benne vannak, csak rossz néven, ezért a játék kidob 2x is folytathatatlanul a Mocsár pályán. Kijavítottam és ha valaki még játszik ezzel a fent linkelt verzióval, akkor ez a patch javítja ezt a 2 hibát a Swamp-on. -
Alienhun79
tag
válasz
Sensut #11941 üzenetére
Hm a legjobb pálya ATP lesz, nagyon sok jó feladattal, lesznek benne lézeres Grozával szerelt banditák (remélem nem vették ki belőle), az egyikben 3 BMP támad meg, máskor meg ... á nem mondom el, a kérdés az az hogyan jutsz ki Atp-ről, mert az is tök jó feladat.
[link] kis csemege. -
Sensut
őstag
válasz
Sensut #11940 üzenetére
Ebben a DMX modban az egyik legjobb jelenet ezzel az exos banditával van Cordonon az ATP-nél:
Szegény elvesztette a fegyverét és nincs semmije. A társai se szerethetik, mert nem törődnek vele és nem adnak neki fegyvert. Amúgy őket mindig lelövöm. Így a szerencsétlen, akárhányszor arra járok, menekülni kényszerül előlem. Én pedig sajnálom lelőni, annyira ártatlan, így aztán percekig kergetőzünk Cordonon. Egy golyóba kerülne nekem az élete, de ez a kergetőzés vele megér mindent. Viszont annyira okos, hogy belevezet mindenféle mutáns fészkekbe, ott ő felgyorsít még jobban, engem meg letámadnak a mutánsok. És mindig más útvonalon menekül. Nem tudom, hogy ez véletlen-e vagy egy megírt jelenet, de még ilyent nem tapasztaltam Stalkerben.
-
borovi
aktív tag
válasz
Sensut #11938 üzenetére
Akkor neked ezek szerint több szerencséd van a moddal.
Desert Eaglet meg szerintem a Vad vidéken találsz (ahol az alapjátékban a tudósok helikopterét lelövik, Jantar felé menet) abban az aluljáróban, ahol az alapjátékban a családi puskát is találhatjuk az egyik fószernek a Bárban. A SoC-ban legalábbis ott van a pisztoly az innenső konténerben egy fémládikában. Igaz, ott fekszik mellette a halott Freeman is... -
Sensut
őstag
válasz
borovi #11937 üzenetére
Hát én őszintén nem tudom az melyik, vagy milyen verzió lehet, mert én az alapjáték szerint a mod felén már túl vagyok, de még bajom nem volt vele a kissé hosszú betöltéseken kívül. Egyszer kidobott valamiért, az igaz, de ennyi. A megvilágítás is rendben van, igaz hogy dinamikus megvilágítást tettem be. Nekem nagyon bejött ez a "leves" épp azért, mert nem unalmas. Olyan dolgok történnek pld, hogy ha túl tele van a zsákod, akkor néha, ha nekimész valakinek, kihullik belőle egy csomó minden, és aki kapja marja. Ha nem vagy elég gyors, mindent ellopnak a szemed elől. Vagy egy adott pillanatban elromlott a PDA-m és csak a Bárban tudták megjavítani. Odáig semmiféle interaktivitás nem működött, még beszélgetni se tudtam senkivel, és fegyverek is csak azok maradtak, ami épp kéznél volt. Ugyanis a zsákba se tudtam belenyúlni. Így kellett eljutnom a Bárig, ahol aztán minden helyrejött. Vagy a Bárban találkoztam Gordon Freemannel, aki arra kért, hogy vigyek neki egy Desert Eaglet
. Még mindig keresem mert kíváncsi vagyok a jutalomra. Tőle vehettem egy szerelővasat! A mentések visszatöltése nekem szintén működik rendesen, töltök is vissza elég gyakran, mert vannak halálos helyzetek bőven. Nekem No1 ez a mod, mert rengeteg ötletes megoldás van benne. Tényleg mintha az összes valamire való mod egybe lenne gyúrva.
-
borovi
aktív tag
No, hát én meg éppen most takarítottam le a gépről ezt a Narodnaya Soljanka modot, mert szomorúan állapítottam meg, hogy pont az az instabil fostalicska, ami sok éve is volt. Anno már tettem több kísérletet ezzel a cuccal, mert bíztam benne, hogy tán megjavul. Volt olyan verzió is a gépemen belőle, ahol vagy 20 gigára csomagolta ki magát a gamedata, a telepítése meg a mindenféle fixekkel, javításokkal eltartott némi túlzással fél napig. Tehát az ember arra gondolt: ha már ilyen szép nagy, akkor biztos van benne valami jó is.
Hát én csak a jóság ígéretével találkoztam. Egy idő után mindig előjött, hogy nem töltötte be a mentéseket, többet se, ha visszafelé próbálkoztam egy betölthetőt találni. Én viszont játszani szeretek, ha van kevés időm rá, nem szopni, úgyhogy ilyenkor ment a delete az egész cuccnak. Most megint tettem egy próbát a moddal, de ismét cseszhettem a mentéseimet. Ráadásul valami olyan iszonyatos szutykos, sötét grafikát rittyentettek neki, hogy fényes nappal is - na, ilyen, hogy "fényes" nappal, az például nincs is a játékban - lámpával bóklászok, s ha bemegyek egy épületbe, alig látok valamit. Arra már nem emlékszem, hogy ez így volt-e a korábbi verzióknál is. Ennél azonban fél-egy óra játék után kifolyt a szemem, megfájdult a fejem. Ilyet, basszus, még egyetlen modnál se tapasztaltam. -
SaGa59
őstag
válasz
Dhampir #11931 üzenetére
Merthogy ez a Научно-исследовательский институт Чародейства и Волшебства rövidítése, ami a Boszorkányság és Varázslat Tudományos Kutatóintézet, amiről a Héfő szombaton kezdődik c. Sztrugackij műben van szó, illetve Lukjanyenko egyik (talán "időleges hiúság"-nak fordítható a címe, nem tudom, hogy magyarul létezik-e) könyvében.
-
Dhampir
félisten
Jandeksz-mod
Taktikázva kell megközelíteni a rejtélyes épületet:
https://company.yandex.com/i/offices/moscow_red-rose.jpg
Már az épület oldala teli van zombival:
https://company.yandex.com/i/offices/spb.jpg
Sok emeletnyi küzdelem vár odabent:
https://company.yandex.com/i/offices/ekb.jpg
Energiakelyhek, a kollektív tudattalan feltárását szolgálják:
https://company.yandex.com/i/offices/novgorod.png
A Kívánságteljesítő amatőr trükkje:
https://company.yandex.com/i/offices/berlin.png
-
SaGa59
őstag
válasz
Alienhun79 #11928 üzenetére
A народная солянка inkább afféle "mindenhonnan összegyűjtött cucc". A народная konkrétan népi, népies, össznépi. A солянка meg eredetileg a boszorkánykóró vagy ballagófű néven ismert védett növény (ehető, lehet, hogy ez is egy összetevője volt eredetileg az ételnek), de mint ételfajta, afféle "mindent bele" kaja, ami lehet egy sűrű leves, de lehet egy lucskosabbra főtt rizseshús jellegű kaja is, amiben a rizsen meg a húson kívül sok egyéb (zöldségfélék, mint pl káposzta) is van. Rengeteg változatban készítik.
A modhoz vannak végigjátszások is, igaz, oroszul. A "Гид по Народной Солянке" keresőszóval a yandex.ru-nál felsorolja őket. Úgy tűnik évente-kétévente van belőle új verzió, így a GID-ek is az épp aktuálisról szólnak. A legfrissebb a 2012-es, a 2014-es verzióhoz nem láttam.
Ez a legfrissebb. -
Sensut
őstag
válasz
Alienhun79 #11928 üzenetére
Pontosan, ahogy mondod. Mialatt befejezek egy küldetést, felszedek még vagy 5-öt. Itt szinte mindenkinél feladat van, jobbnál jobbak, és elég szép summát lehet összeharácsolni. Sajnos egyelőre még nem találtam valakit, aki végre megjavítaná a felszerelésemet, mert van már néhány igazi egyedi fegyverem, de totál le vannak pukkanva. A fegyverek nagyon jók ebben a modban, úgy viselkednek, ahogy kell egy olyan játékban, amelyben (még) nincsen (nem volt) fejlesztési lehetőség. Ilyenkor nem egy adott fegyvert teszünk jobbá ugye, hanem a fegyverek közt kell megtalálnunk a legjobbat. A mutánsokat, a vadkant egy söréttel kinyírhatod, ha fejbe találod, de még a kis óriásnak is nyugodtan nekimehetsz a shotgunnal, nem kell oda RPG. Az elején az egy lövéses halál el-vissza működik, de gyorsan lehet jó ruhát szerezni, majd felfokozni artikkal a védelmet. Rengeteg új cucc található szanaszét, talán túlzottan sok is egy kicsit. Az ellenfelek hihetetlenül taktikásak, főleg a katonák. Ilyen MI-t még egyik modban se láttam, nem is tudom hogy hozták ezt össze ilyen jól. Nem találkoztam bugokkal eddig, egyszer dobott ki a játék valamiért Agropromnál. Viszont lassan tölti be az állásokat, ezért nem érdemes gyakran meghalni
. A grafika is hihetetlenül szép, pedig semmiféle javítást nem tettem be. Ugyanis a csomag tartalmaz egy halom grafikai, meg egyéb javítást is, melyeket tetszés szerint még be lehet építeni a modba. A sztori lényegében az alap SOC sztori, de rengeteg mellék úttal kiszínezve, amitől egyáltalán nem unalmas. Aztán egyre gyakoribbak a eltérő történetek/feladatok, és jelennek meg az újabb pályák is, melyek nem a SOC részei, de nem is mind az alapjátékoké. Nem tudom hány pálya lehet, de a térképen még Zaton és Jupiter is szerepel az összes ST2 / Fotograf pályái, illetve a Lost Alphában levő pályák mellet. Én sok Stalker modot kivégeztem, mindhárom alapjátékhoz, de ennyire még egyik se tudott lenyűgözni. Annyira, hogy esténként képtelen vagyok abbahagyni
. Talán anno a COP-os SGM 2.2 volt ennyire lebilincselő, de az is e mellett csak sétagalopp
.
-
Alienhun79
tag
válasz
Sensut #11927 üzenetére
Az emberek levese, valami ilyet jelent, brutális mellék küldetés halommal, még nem próbáltam EZT a verziót, mert nincs időm, de nagyon kíváncsi vagyok, mennyire stabil. Ezek a Narodnaya S. módok igen bogarasak, mondjuk nem csodálom annyi motyó, feladat van benne. Nem nagyon lehet magyarítani, mert rohadt sok benne a szöveg, én személy szerint az angolnak is nagyon örülök.
-
Sensut
őstag
válasz
Alienhun79 #11925 üzenetére
Aszta, jó nagy darab ez a DMZ mod. 4.99 GB a csomag, ami tartalmaz egy csomó opcionális dolgot is. A játék jónak tűnik, az az orosz túlélő fajta mod, de annyira azért nem eltúlzott, mint mondjuk a Misery. A SOC alapsztorija módosítva van, de jól. Nem Sidorovich bunkerében ébredsz, hanem a Szemétdomb átjárójánál, és egy Asztrológus nevezetű kolléga irányít a dokihoz, hogy rendbe szedjenek a kábulatból a zöldfülűek falujában. Itt kapsz egy gyógyszert és egy barlangban kötsz ki egy hatalmas minigunnal egy exoban és sok artifakttal. Fogalmam sincs mi lehet ez, talán egy álom, de érdekesnek tűnik:
Egyetlen hibája, hogy elég nehezen kezeli az alapjáték. A betöltések sokszor percekig eltartanak és van laggolás is elég gyakran. Viszont ez nem is csoda, hiszen szinte az egész játék át van textúrázva meg hangolva. Arra a "mocskos" Stalker grafikára van kicserélve az egész, ahol jól ki kell nyisd a szemed, hogy bármit is megtalálj a gazban.
-
Sensut
őstag
válasz
Alienhun79 #11925 üzenetére
Még nem, te. Most töltöm...
-
Sensut
őstag
válasz
Dhampir #11923 üzenetére
Jó is lenne, ha menne. A francba, ez egy hibás verzió, két helyen is crashel és nem lehet tovább menni. Küldtek egy másik verziót a Facebookon, csak az tök orosz és most készül a fordítás hozza. Amúgy nem nagy durranás a mod, mintha az alap SOC-ba beletömtek volna még egy csomó mutánst, és az utat megfordították volna Pripjátytól vissza Cordon felé. Szépek az effektek meg minden, ahhoz képest, hogy 2012-es mod, de sajnos várni kell a fordításra
Ez van...
-
Sensut
őstag
Egy újabb SOC katonasztori: KILL ZONE 2. Ismerős valakinek? A telepítő tartalmazza az alapjátékot is. Elég durván indul, a pripjátyi stadionban éljük túl a helikopter balesetet és mindjárt egy ilyen díszes társaság fogad a stadion kijáratnál mind a mellett, hogy a monolitosok lőnek ránk a tetőkről gauss fegyvereikkel:
Pripjátyban zombi invázió tombol. A mod kinézete nagyon AlternativÁs, és ugyancsak SOC 1.0004-et igényel. Az angol fordítás gépi, remélem ez nem okoz gondot majd később, mert a játék ígéretesnek tűnik. Egyelőre.
-
borovi
aktív tag
válasz
borovi #11920 üzenetére
Na, végeztem ezzel a moddal. Jönnék kifelé az agyperzselős földalatti laborból az antenna-komplexumnál, de nem tölti be a mentéseket. Kettőt néztem meg, mindkettőnél kidob. Szívfájdalom nélkül fogom letakarítani a gépről, mert annyira azért nem szórakoztatott, hogy megint nekiálljak korábbi mentésektől korábbi (unalomig ismert) küldetéseket megismételve. Felejtős.
-
borovi
aktív tag
Sziasztok!
Játszogatok az Oblivion Lost 3.0-mal, de őszintén szólva nem egy nagy durranás. Valahogy üres az egész. A Bár környéke például teljesen kihalt, csak a Bárban vannak sztalkerek. Érdekes módon a Duty is ott "lakik" a hátsó szobában, a régi bázisukon senki sincs. A korábbi Oblivion Lostokra már nem emlékszem, de ebben csak minimálisan tért el eddig a sztori az alapjátéktól. A rejtekhelyeken is csak elvétve találok cuccokat. Na, mindegy, végig tolom azért, ha már elkezdtem. A grafika végülis jobban bejön, valami eszméletlen nyomott hangulatot sugároz időnként, és hát milyen legyen egy posztapokaliptikus játék, ha nem ilyen? Egyik-másik mod tenger virágos rétjeitől, andalító naplementéitől idegbajt kapok, mert szépnek szép, de a játék mégiscsak horror, vagy mi... Elég jól fut a cucc, eddig csak kétszer vágott ki, mindig pályaváltáskor, de újraindításkor betöltötte a köv. pályát. Mondjuk meghalni elég könnyű, és pénzt is nehéz összekuporgatni jobb felszerelésre, medikitre, miegymásra. Eddig egy durva hibát vettem észre. Ha a kereskedőkön, meg a legfőbb szereplőkön kívül mezei sztalkernak, más szereplőnek eladok fegyvert, az a vásárlás pillanatában megüt, ellenségre vált és lőni kezd rám. Így mostmár csak a kereskedőknek meg a duty-s főcsókáknak árulok fegyvereket, mert több korábbi ügyfelet kénytelen voltam lelőni... -
Sensut
őstag
válasz
Alienhun79 #11917 üzenetére
Semleges vagy amíg nem választasz, de addig nem is tudsz tovább menni.
-
Sensut
őstag
válasz
Alienhun79 #11915 üzenetére
Nos, indulásból katona vagy, épp a kiképzésről érkezel a Zónába. Amint elhagyod a helikopter bázist, a sorompónál vár Strelok, vele kell először szóba állnod. Ő elvezet a bárba és ott dumáltok. Ekkor kell választanod, hogy maradsz-e katona, vagy inkább szabad stalker leszel. Én a katona verziót ajánlom először, mert így sok tapasztalatot szerzel egy következő szabad stalker futamhoz, ami sokkal nehezebb.
-
Sensut
őstag
válasz
Alienhun79 #11913 üzenetére
Ahol vagy az Perimeter (Perdzone), és nem jelenik meg a nagy térképen, csak a minimapon, azért jelensz meg tévesen Cordonban, vagy máshol. Backwater az voltaképpen Zaton lesz. A kérdés az, hogy melyik módban indultál: military, vagy free stalker, mert a két mód különböző már indulásból és az átjárók sem ugyanazok. A pultos néninek 4 nagy dobozt kell leszállítani az elhagyatott gyárból és akkor kapsz jó summát a továbbjutáshoz. De ha katona vagy, akkor beszélned kell a parancsnokkal a városban.
-
Alienhun79
tag
válasz
Sensut #11912 üzenetére
Hát Sensut, most jó a játék nincs hiba, 3 órát próbálkoztam de csak rohangálok a pályán, mint pók a falon, van 3 küldi, a két pseudoblökit lekéseltem, de csak egy adta a farkát .), van egy kajás doboz ami a pultos néni kér, és egy térképem, ami a sötét völgy alagútja lehet, de nem biztos. Nekem van egy ilyen térképem:
-
Sensut
őstag
válasz
Alienhun79 #11911 üzenetére
Az is lehet egy gond. Én statikussal vittem végig, mert a dinamikussal egyáltalán nem szép a játék. Főleg a szereplők néznek ki hülyén, mintha latexből lennének
-
Sensut
őstag
válasz
Alienhun79 #11909 üzenetére
Nem lehet, hogy a Program files (x86) telepítési hely a lúdas? Tudtommal az egy korlátozott könyvtár. Amúgy nekem csak egyszer volt ilyen visszatöltési gondom, de az a vége felé volt Pripjátyban valami monolitos NPC miatt.
-
Alienhun79
tag
válasz
Sensut #11908 üzenetére
Újra telepítettem 1.0004 patch, próbálom a mentést és:
FATAL ERROR[error]Expression : hFile>0
[error]Function : FileDownload
[error]File : E:\stalker\patch_1_0004\xrCore\FS.cpp
[error]Line : 106
[error]Description : c:\program files (x86)\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\stack trace:
-
Sensut
őstag
válasz
Alienhun79 #11906 üzenetére
Az AlternativA 1.0004-et kér. Minden bizonnyal a ST2 / Fotograf pályák miatt.
-
shield
Topikgazda
válasz
Alienhun79 #11906 üzenetére
Nem az 1.0006-os verzióval megy?
-
shield
Topikgazda
válasz
Alienhun79 #11904 üzenetére
Megy neked az alap játékod? Nézd meg, mind a két modnál nagyon hasonló a hiba!
Megfelelő az indító exe-d? -
Alienhun79
tag
válasz
shield #11903 üzenetére
Igen, sejtettem, még új mód.
Sensut amit végig vitt AlternativA módot nálam már az elején nem lehet vissza tölteni :
FATAL ERROR[error]Expression : fatal error
[error]Function : CScriptEngine::lua_error
[error]File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
[error]Line : 73
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : LUA error: ... of chernobyl\gamedata\scripts\dialog_manager.script:393: attempt to compare number with nilstack trace:
-
shield
Topikgazda
válasz
Alienhun79 #11902 üzenetére
Nem lesz hozzá javítás, így itt kellene megoldást találni a hibákra. Talán néhány hét múlva, már visszaülnek az emberek a gépek mellé és többen elkezdjük a modot. Nagyobb esély lesz a hibák javítására.
Bárban a ládából való eltűnés, már más modokban is meg volt. Vannak megbízható helyek.
-
Alienhun79
tag
Oblivion lost 3, hm nem rossz csak egy picit bugos pl: a bárban a dobozba helyezett fegyverek eltüntek, és most nem tudok kijönni a sötét völgyi laborból, mert ezzel kidob:
***FATAL***: Too many lmap-textures (limit: 8 textures or 32M).
Reduce pixel density (worse) or use more vertex lighting (better).
* phase time: 449 ms
* phase cmem: 254637 K
CLIENT: Synchronizing...
* phase time: 8 ms
* phase cmem: 254637 K
* [win32]: free[2751696 K], reserved[164544 K], committed[1278000 K]
* [ D3D ]: textures[617378 K]
* [x-ray]: crt heap[254637 K], process heap[17453 K], game lua[23931 K], engine lua[225 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[4663 K], smem[28221 K]FATAL ERROR
[error]Expression : fatal error
[error]Function : CScriptEngine::lua_error
[error]File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
[error]Line : 73
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : LUA error: ...ow of chernobyl\gamedata\scripts\bind_stalker.script:552: attempt to concatenate field '?' (a nil value)stack trace:
-
Sensut
őstag
Sikerült befejeznem az AlternativA mod "military" verzióját különösebb nehézségek nélkül. Katonaként nem túl hosszú a játék, mindössze 4 fő küldetés van, de ezek kétszer is végigvisznek Cordontól az erőműig és vissza. A sztori inkább érdekes, mint izgalmas, mivel nem egy szokványos katonát alakítunk, hanem inkább egy katonai titkos ügynököt, legalábbis az első 3 küldetés alatt. Ezért aztán a Zónában mindenki az ellenségünk, de nekünk nem szabad bárkik ellen harcba bocsátkoznunk még akkor sem, ha ránk lőnek, mert ez később visszahat. Ilyenkor szégyen a futás, de hasznos. Akikkel harcolhatunk a Bandits, Merchenary és a Monoltith. Akiket viszont kerülnünk kell a Civil, Loner (Stalker), Duty, Freedom és Clear Sky. A Clear Skyt kivéve mindegyik klán ránk támad, ha összefutunk velük. A Clear Sky is ellenségként tűnik fel, ők viszont a segítségünkre lesznek a Mocsárban mindjárt a játék elején. Aztán a harmadik titkos küldetés után - ami egy nagy meglepetés - felmentenek a katonai kötelezettségek alól, és ekkor mindenki a barátunk lesz, kivéve persze a banditákat, zsoldosokat és a monolitot. Ezekkel sose fogunk békét kötni. Ekkor már szabadon kószálhatunk a hatalmas területeken, ezért már előzőleg is érdemes a zsákmányt elrejteni szanaszét a ládákba vagy rejtekhelyekre, hogy később jó pénzért leszállíthassuk. Az ilyen rejtekhelyek megjelölésére alkalmas a GPS jelző, ami a kereskedőknél kapható. Profi harci felszerelést vásárolni csak egy személytől lehet, mindjárt az elején a bázis fegyvermesterétől. Sidorovich és a többiek csak vesznek cuccokat mintsem eladnak. Viszont rengeteg jó dolgot lehet összegyűjteni a játék során, s képen látható cuccok egyikét se vásároltam, mind zsákmányoltam őket. A "free stalker" játékmód állítólag teljesen más és bonyolultabb. Most akarok nekifogni még egyszer a stalker módnak, miután már egyszer végigmentem a pályákon és felkutattam az átjárókat a nélkül, hogy a feladatokkal foglalkoztam volna. Ugyanis míg katonai módban megkapjuk a térképeket ezekről az átjárókról, szabad stalkerként nekünk kell megtalálnunk az átjárókat. És rengeteg van belőlük, egy egy területre több irányból is át lehet jutni, és ez is egy érdekes része a katonai karriernek. Úgy kell kiszámítanunk utunkat a célig, hogy szabadon mozoghassunk, és sose fussunk bele egy ellenséges klán közepébe ahonnan már nem lesz kiút. A játék stabil, különösebb gondom nem volt vele. Talán a készítők egy kicsit többet adhattak volna a feladatok részleteire, mert néha bizony kilátástalan helyzetbe kerültem és jókora agytora árán tudtam rájönni a dolgok nyitjára, ami gyakran nem egy szokványos stalkeres megoldás. De hát ettől jó ez a mod, kell törni a fejet benne
Csak ajánlani tudom!
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- TV antenna és jelerősítés
- Kompakt vízhűtés
- Azonnali fotós kérdések órája
- Egyéni arckép 2. lépés: ARCKÉPSZERKESZTŐ
- Yettel topik
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Red Magic 10 Air - gaming telefon is lehet kecses
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- További aktív témák...
- Lenovo ThinkPad T14 Gen 2/14"UHD(3840x2160)/i7-1185G7/48GB/512GB SSD Nvidia MX450(2GB DDR6)LTE,eSIM)
- Lenovo ThinkPad P14s/14 FHD(1920x1080)/i7-1165G7/32GB/512GB SSD/Nvidia T500(4GB GDDR6)
- iPhone 13 Midnight-128Gb-90% akku-2026.10.05. garancia
- Acer 15,6",core i3,IntelHD+GT 940MX VGA,8-16GB RAM,SSD,szép állapot,W11
- Dell,14"FullHd IPS,core i5 6440HQ(Fizikai 4x3,5Ghz)8-16GB,Vil.bill,SSD,Jó akku,szép állapot
- AKCIÓ! Gigabyte AORUS 16X (2024) Gamer notebook - i7 14650HX 16GB RAM 1TB SSD RTX 4070 8GBWin11
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! Intel Core i9 9900KF 8 mag 16 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i3 10105F 16/32/64GB RAM RX 6600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Telefon felvásárlás!! Honor 90 Lite/Honor 90/Honor Magic5 Lite/Honor Magic6 Lite/Honor Magic5 Pro
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest