-
Fototrend
A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.
Új hozzászólás Aktív témák
-
AthlonXP
őstag
válasz M@trixfan #3382 üzenetére
Ha az alapgaméval nyomod, akkor már ne gyűjtögess semmit. Az erőműből már nincs visszatérés.. Amúgy is alig van mit gyűjtögetni és időd sem lesz, mert a hadsereg szét fog szedni a BTR-ekkel és a MI-24-eseivel Ja és ha belépsz a pályára, akkor marad 5 perced, hogy bemenj a szarkofágba, mert jön egy óriási kitörés, ami megöl, ha nem mész be...
-
AthlonXP
őstag
válasz M@trixfan #3384 üzenetére
Így van. Nyugodtan vásárolj. Lőszer legyen nálad ( főleg páncéltörő ) és jó fegyverek, mert szükséged lesz rájuk. A szarkofágban tudsz majd szerezni Gaust, az nagyon jó fegyver. bár inkább távcsövesként. Közelharcra nem jó és nem sorozatlövő, viszönt egy lövés-egy halál..
-
AthlonXP
őstag
***OL 2.0***
Az anomáliák tényleg helyetváltoztatnak minden blowout után... Mondjuk én ezt nem hittem, de tényleg így van, mert tapasztaltam...
Azon a pályán voltam, ahol fedezni kell Kruglovot, meg átkísérni őt a másik pályára. Namost a vasúti kocsikhoz eljutni egy épület mellett lehet, ami radioaktiv. Szemben van az épülettel egy sniperes faszi. Elmész az épület mellett, aztán jobbra fordúlsz ( másfele nem is lehet, mert fal van ) és mész egyenesen. Lesz egy kis lépcső amin felmész a rámpára, mikor odaérsz, akkor jön a video, amin segítséget kérnek a tudósok, hogy mentsd meg őket, közben a kamera végig pásztázza harcmezőt. Asszem elég részletesen leírtam a helyet... . Szal az a lényeg, hogy mikor mentem volna az épület mellett, az egyész út tele volt gravikkal. Aztán meg az a kis szűk járda is a lépcsőig, alig bírtam rajta keresztűl futni.. Hú de szidtam akkor az OL-t... De pl a Barba vezető úton is majdnem belefutottam egy graviba, mert nem számítottam arra, hogy lesz ott egy ( hisz eddig nem is volt... ). Szal elég érdekes lett most a game, nagyon figyelni kell, hogy merre megy a STALKER... -
AthlonXP
őstag
***OL 2.0***
Kijöttem az X-16-ból. Mikor kimászol a csatornából, akkor egy lépcsőfeljáróra érsz, azon fel kell mászni, majd ott, ahol a korlát ki van törve, le kell ugrani és lehet menni a bunkerba a profhoz. Én, hála a mozgó anomáliáknak, ahogy leugrottam a lépcsőröl, rögtön egy graviba estem.. Ja és a bunkerba menet is majdnem belefutottam 2-be, mert naná, hogy oda is tett a szemét!
-
AthlonXP
őstag
***OL 2.0***
Na igen, a fegyverek hangja tényleg nagyon ott van és a sebzés is... Viszont a távcsővel való célzás az nevetséges. Többször volt olyan, hogy végre sikerűlt célbavennem az ellent és mikor már lőnék, hírtelen félrerántotta a fegyvert ( jelzem, az egér közben meg se mozdúlt... ), mire sikerűlt volna újra bemérnem az ellent, az elrohant...
Amit a stalkerről írtál, arról csak annyi a véleményem, hogy: !! Ilyet még nem láttam, de rohadt jó lehetett. Amúgy valami eszméletlen sebesen tudnak benne futni az emberek, amikor le szeretném őket lőni vagy ha dobok egy gránátot feléjük...
-
AthlonXP
őstag
válasz proci985 #3402 üzenetére
***OL 2.0***
Namost én AK-t elvből nem használok ( kiv az elején azt a módosítottat, mert az nagyon jó volt.. ). A Gausst használtad? Az mire jó? Sztm az egy vérbeli sniper, nem?
Vagy pl ez: [link]De ezeket is alig bírom használni, mert hiába célzok vele, állandóan félrerántja, meg billeg mint állat!!!
Mégegyszer mondom: Nem az a bajom, hogy célzáskor a célkereszt a távcsőben nem mozdulatlan, mintha oda lenne szögelve a képre. Hanem az, hogy néha annyira mozog, mintha földrengés lenne, vagy megáll egy pillanatra és mikor már rajta vagyok a célon, akkor hírtelen félrerántja, aztán kezdhetem előlről...
Nagyon sok más FPS-ben is mozog a célkereszt bizonyos mértékben, de ez már nevetséges. Nekem ne rángassa a rendszert, amikor célzok! Néha csak úgy direkt hagyom, hogy játszon, mikor célzok a fegyverrel ( ilyenkor nem lövök csak belenézek a távcsőbe ), hát elképesztő, hogy mennyire rángatja a fegyvert. Van olyan game is, amiben célzáskor nagyon mozog a célkereszt, majd ahogy lenyugszik az illető, szép lassan beáll a célra és lehet lőni simán... Sztm ez közelebb ál a valósághoz egy picit, mint az ami most ebben van. Én néha 1-200 méterről szoktam sniperezni ( az egy snipernek nem távolság, de ha jól tom, akkor egy átlag gépfegyver hatótávja is olyan 300m körül van...na mindegy, ez game és itt mások a törvények... ) és olyankor ez használhatatlan. Az összes előző verzióban azért ezt könnyebben meg lehetett oldani. Az is zavar még, hogy itt nem lehet um. kitámasztani a fegyvert a pontosabb célzás érdekében, mint bizonyos játékoknál..
Valószínüleg a későbbiekben visszateszem az 1.33-at, ha ezt már megunom, mert az
még normális volt...Na mindegy, hagyjuk ezt a témát, mert akárhogyis van, a STALKER akkor is egy NAGYON JÓ JÁTÉK és akinek nem tetszik az ne játszon vele, ugye?!
Természetesen én nagyon szeretem, nemhiába játszottam már végig vagy 5-6 alkalommal és tolom most is, álandóan..
Ja és most a minigunra hajtok, ott meg nem számít a célzás, mert az 100m-es körzetben mindent felaprít!
[ Szerkesztve ]
-
AthlonXP
őstag
válasz proci985 #3416 üzenetére
***OL 2.0***
Lehet, h bugos a Gauss, mostanában én is ritkán használom.. Inkább az első 2-3 végigjátszásom során használtam, de mostanában is tartogatok egyet magamnál, hátha... Amúgy nagyon köszönjük a kimerítő "Military"-órát a fegyverekről...
Mindenesetre akkor is zavar, hogy mostmár nem tudok úgy célozni, mint pl az 1.33-ban. Annyira mozog az a rohadt irányzék. De mostmár nem érdekel, akkor is végignyomom ezt a modot, ha kell odamegyek az ellenhez és a képébe nyomom a gránátvetőt, azt akkor már mindegy lesz, hogy mennyire mozog az irányzékom!! Majd megoldom én vhogy... Az a 7-800m az nagyon jó, én max 2-300, de inkább 1-200m-ről szoktam az ellent figyelni a távcsövemmel, mielőtt szétszedem... .
Na igen, a segéd ember a távcsöves kűldiknél, néha jó lenne, bár ritkán szoktam akkora távból célozni, hogy kelljen.
Ha játszottál a COD 4-el, akkor abban van egy sniperes rész, amikor egy épületből kell kilőni egy ipsét a Pripjaty-i páján, na az nemsemmi! Egy csomószor megcsináltam azt a pályát, annyira szeretem. -
AthlonXP
őstag
válasz Bencom ™ #3418 üzenetére
Ez a repair mod benne van az OL 2.0-ban így ahhoz az már nem kell külön.
Hát igen a trader mod, meg érdekessé teszi a gamét, valóban oda így pár kűldi. Engem nem nagyon zavar, mert mostanában már nem foglalkozom a mellékkűldetésekkel, csak 1-1 kűldit csinálok meg azt kész. Inkább a fő szálat követem... -
AthlonXP
őstag
válasz Andras828 #3422 üzenetére
Lehet, hogy feltettél vmi hülye artifactot az övedre vagy csak vmi bug okozza... Esetleg tölts be egy kicsit korábbi mentést, ahol még jó volt minden. Ha nincs fent patch, akkor pedig tegyél fel legalább az 1.004-est.
Amúgy nemtom mi lehet a baj, én már végigtoltam a gamét vagy 5-6 alkalommal és tolom most is, de ilyen gondom még nem volt... Talán másnak is lesz vmi ötlete ezzel kapcsolatban. -
AthlonXP
őstag
válasz Andras828 #3426 üzenetére
Hát csak akkor, ha azokat a mentéseket olyan gameval csináltad, amin fent volt legalább az 1.001-es patch. ha csak az alapjátékkal nyomod, akkor inkább játszd végig, vagy kezdj újat, mert azok a mentések elvesznek... ez sajna ilyen.
szerk: Inkább a Stalker, mint az a sok tanulás...
[ Szerkesztve ]
-
AthlonXP
őstag
válasz - = Zk = - #3431 üzenetére
Asszem a kereskedőnél a bárban. De ha szerencséd van akkor lesz majd egy stalkernél, akitől el tudod venni...
-
AthlonXP
őstag
válasz - = Zk = - #3437 üzenetére
Ha picit visszaolvasol, akkor találsz kb 10 olyan hsz-t amiben leírtuk már a linkeket...
-
AthlonXP
őstag
***Ol 2.0***
Na most nekem is volt egy kis AI. Elérkeztem a szabadságiak bázisához. Beszéltem a "portással", majd mikor mentem át a hídon, hogy beszéljek a főnökkel, hírtelen jött egy kitörés. A stalkerek úgy el kezdtek rohanni menedéket keresve, hogy az egyikük majdnem fellökött.. Gyorsan rohantam én is utánnuk, majd szépen elbújtunk az egyik stalkerral ketten egy házban. Mikor vége lett a viharnak, bementem a fönökhöz és miközben beszélgettünk, vhogy bejött a bázisra egy "irányító" szörny ( tudjátok, aki magáhozszív mikor támad, az a félmeztelen szerencsétlenség... ) és az egyész szabadsági bázis létszámát zombivá változtatta!! Naná, hogy ezután a sok hülye zombi akit a szörny irányított, nekem támadt. Úgyhogy ki kellett írtanom az egész bázist, ráadásul úgy, hogy közben még a szörny elől is bújkálnom kellett, mert ha meglát, akkor magáhozszív. Közben pedig alig láttam vmit, mert ugye ha bizonyos távolságon belül vagy, akkor a szörny téged is irányítani akar.. Én meg alig láttam, szédelegtem és így kellett aprítanon. Sokszor csak úgy lőttem össze-vissza abba az irányba, amerről lőttek rám, hogy hátha eltalálok majd vkit... Szal nemsemmi kis csata lett a végén, pedig most egyáltalán nem akartam a szabadságiakkal semmit, csak úgy benéztem hozzájuk. Erre ez lett belőle.
-
AthlonXP
őstag
válasz - = Zk = - #3439 üzenetére
Na jó, ahogy akarod... itt az OL 2.0-a:
[link]Csak simán be kell majd másolni a játék fő könyvtárába. Kell hozzá az 1.005-ös patch.
-
-
AthlonXP
őstag
Igen, az lesz. Most épp útban vok az antennák felé, majd ha visszatérek, akkor benézek. Most viszont azon gondolkozom, hogy vajon mi lesz akkor, ha én majd később visszanézek és ott már megint lesznek szabadságiak? Mert ugye most nem tudom, hogy ellenségek leszünk vagy barátok... Mert bár igaz, hogy kiírtottam a bázist, de azok már zombik voltak, szal mielőtt megöltem őket, már halottak voltak, vagyis a kontroller ölte meg öket. Én csak gondoskodtam róla, hogy a halottak azok is maradjanak...
Szal, ha a gép úgy veszi, hogy én öltem meg őket, akkor vége, ha viszont úgy, hogy a szörny, akkor nincs baj. De tuti, hogy én leszek a hibás, pedig nem csináltam semmit, ők lettek a zombik és támadtak meg. Nem tudom mi lesz.... -
AthlonXP
őstag
válasz - = Zk = - #3454 üzenetére
Tedd fel újra azt a modot ( asszem az a trader-mod, nem? ), utánna már működni fog.
-
AthlonXP
őstag
válasz - = Zk = - #3456 üzenetére
ÖÖÖö, mármint mit?.. Az indító file a "bin" könyvtárban van. Oda ne másolj semmit. Csak a játék fő könyvtárába kell másolgatni minden filet..
-
AthlonXP
őstag
***OL 2.0***
Na visszamentem a szabadságiak bázisára. Most már újra ott voltak az emberek ( nem zombik...), viszont mindenki az ellenségem volt. Úgyhogy ez a szemétláda úgy intézte, hogy én legyek a korábbi eset bűnbakja. Lehet, visszakéne töltenem azt a korábbi mentést, ami után zombi lett az egész bázis. Vajon akkor most a szabadságiak bázisa tele volna zombikkal? Vagy esetleg a zombik helyére a gép rakott volna újabb szabadsági embereket, akiket az előzőekből lett zombik megtámadtak volna? Óóó, már kezdek elveszni a sok feltételezésben....
A szabadságiak bázisa mellett van pár faházikó, amiben kötelességiek vannak. Most odamentem hozzájuk és beáltam közéjük. A szabadságiak úgy is útálnak, így most bemegyünk a haverokkal azt rendet rakunk köztük... -
AthlonXP
őstag
válasz - = Zk = - #3462 üzenetére
Hát a történet lényegében nem változik, inkább az eredeti játékból kihagyott dolgokat pótolja ez a mod. Illetve tesz hozzá még pár dolgot, de a történet a lényegét tekintve ua. Tehát, mintha az eredetivel játszanál csak sokminden át- és ki lett javítva...
-
AthlonXP
őstag
válasz proci985 #3467 üzenetére
***OL 2.0***
Végigolvastam a leírásod. Vannak benne érdekességek.
-Te mikor kaptad meg a Lucky kűldetést, nekem még nem ajánlotta fel, pedig már sok kűldetést megcsináltam a csaposnak...
-Nem jár érte minigun? Akkor viszont semmi értelme!
-Ezeket a barkepes dolgokat hol láttad? Nekem a csapos semmi ilyesmit nem árul. Szal nincs nála minigun meg azok a ruhák sincsenek, amiket írsz... főleg nem ilyen drágán..
Vagy esetleg te csináltál vmi kűldetést neki, amit én lehet kihagytam és azért nincsenek ezek nálam?
-Pripjatyban nekem volt kontroler ( 1 ), meg törpék és zombik is rendesen...A többi amúgy nálam is hasonlóképp van.
-
AthlonXP
őstag
válasz proci985 #3486 üzenetére
Hol találtad te ezeket a kódokat pontosan? Én már vagy 6x végigtoltam a gamét, de még mindíg csak azt a 2 kódot kérte eddig. bár az OL 2.0-át csak most tolom, de már Pripjatyig jutottam és addig nem volt más kód, csak ez a 2. Az OL 1.33-at végigtoltam 2xis, de az sem kért más kódokat... Szal nem értem...
[ Szerkesztve ]
-
-
AthlonXP
őstag
Ha ti mondjátok, akkor biztos úgy is van. Én nekem még nem volt rájuk szükségem, azért nem is ismerem azokat. A játékot azok nélkül is végig lehet tolni, de az a 2 mindenképp kell hozzá, amit én írtam feljebb. Majd egyszer, ha arra járok, akkor megnézem azokat az ajtókat..
Bencom ™: Azt a hszt én OFF-nak szántam csak elfelejtettem benyomni az OFF gombot. Bocsánat.
-
AthlonXP
őstag
Bakker, én nem találom a minigunt!! A csaposnál nincs, de semmelyik másik kereskedőnél se.. Én nekem az kell, már elvonási tüneteim vannak...ÁÁÁ Most honnan szerezzek? Az egész zónát válogatás nélkül kiírtom érte ha kell, csak adjon vki, légyszi!
-
AthlonXP
őstag
válasz - = Zk = - #3508 üzenetére
Én nem találkoztam kifagyással, így nem tom mi lehet. De sztm hagyd ki azt kűldetést, azt menj tovább, ha nem sikerűl sehogyse.
Az optionsban lennie kell egy olyan bálításnak ( controls fülön... ), hogy ".... engine" vagy "engine on" vagy vmi hasonló... Ahhoz kell rendelni vmilyen gombot, aztán mikor beülsz az autóba, akkor megnyomod és már mész is. -
AthlonXP
őstag
***OL 2.0***
Na ennyit a kifagyásról....
Betölti a gép a Red Forest pályát, majd mikor megmozdulnék, kifagy! Az a baj, hogy már 3x próbáltam újra és mindíg ez lett. Eddig még nem volt ilyen, ráadásul már voltam ott, csak visszajöttem a pálya elejére, most meg kifagy, ha betölti azt a pályát... Az se segít, ha az előző pályán készűlt mentést betöltöm, majd végigmegyek azon a pályán és újratöltöm a Red Forestet. Akkor is kifagy. Csak a game, a gép az megy továb, Ctrl+Alt+Del-el ki tudok lépni a winbe, meg műxik minden, de a game kifagy..
Valszeg újra kell kezdenem a gamét.. Érdekes módon csak annál a pályánál fagy ki, szal korábbi mentést betöltve vagy visszamenve korábbi pályára, nincs gond, de itt most megakadtam..Viszont, ha most újrakezdem, akkor minden mod nélkül, csak az alapgamét, még patcht sem teszek fel hozzá. Nagyon kemény lesz, de jól van az, valszeg rá sem ismerek majd a gaméra, több mint fél éve nem játszottam az eredetivel...
-
AthlonXP
őstag
válasz Bencom ™ #3513 üzenetére
***OL 2.0***
Most mié? Csak az OL 2.0-a volt fent...
proci985: Hát ezaz, hogy eleve így raktam fel az Ol 2.0-t. Am. Red Foresten már én is átmentem 2x is de nem volt gond, most meg fagy, mint álat.
Andras828: hát nem tudom. én ezt nem próbáltam, de mint írtam,már voltam ott és akkor ment rendesen, csak most van baja...
Amúgy ma kipróbáltam megint. Betöltöttem az előtte levő pályát, ott nem volt gond. Aztán perc múlva jött egy kitörés, majd mikor annak vége lett, megint kifagyott. Szal sehogysem jó most már végképp, fogalmam sincs mi lehet vele.
Mindenesetre most leszedtem a gamét, aztán újraraktam ( registri takarítás, savegame törlése, más egyéb nyomok eltakarítása megvolt ) és most nem teszek fel hozzá semmit ( még patcht-et sem ) és így tolom most a gamét . Tisztán az eredetit, aztán meglátom mi lesz...
Amúgy a windowsom is kb 1 hónapos, szal még az sem lehet vele, hogy esetleg tele volna régi szeméttel a gép ( nameg erre azért ügyelek, szal takarítom amit kell rendszeresen... ), úgyhogy nemtudom.. -
AthlonXP
őstag
Hát most felraktam az alagamét minden javítás és egyéb nélkül és az most megy rendesen. Egyenlőre..
De mindenképp ki fogom játszani az Ol 2.0-át, mert érdekel a vége ( ha van neki.. ) . Bár addigra már lehet, hogy megjelenik a Clear Sky is . -
AthlonXP
őstag
válasz proci985 #3540 üzenetére
Most már az alap gaméval tolom, semmi javítás és mod, csak a játék és a magyarítás. Tökéletes. Még a grafika sem olyan gagyi, sztm egész jó kis game ez így is. De már akkor is várom a Clear Sky-t!!
Am. az OL 2.0-a nálam is tökéletesen ment, hisz egyszer már elmentem Pripjatyig. Aztán onnan visszamentem a legelső pályára, mert még beszélnem kellett egy faszival, aki elmondta, hogy a doki Strelok búvóhelyén van ( ezeket elfelejtettem megcsinálni.. ).
Amúgy amikor beszéltem a dokival, kiírta a gép, hogy az "Öld meg Strelokot" feladat elrontva és el is tűnt a PDA-ból. Ez a korábbi modokban nem fordúlt elő, ott mindíg megmaradt a feladat a játék végéig..
Aztán most mentem volna vissza a városba és már a vörös erdő nem engedett tovább. de most már mindegy... -
AthlonXP
őstag
válasz Bencom ™ #3538 üzenetére
Amikor a teleportokkal utazgatsz, akkor egy pillanatra visszakerűlsz az első pályára, Szidorovicshoz a kereskedőhöz. Nem semmi, ahogy meglepődik szegény, én majd be xartam a röhögéstöl, mikor elősször láttam azt az első végigjátszámokor.
Mondjuk a helyében én is meglepődtem volna rendesen, az tuti.
Amúgy ezeknek a teleportoknak semmi értelmét nem láttam max, hogy be lehetett utazni az erőmű környékét és tudtam nézelődni itt-ott. -
AthlonXP
őstag
válasz Bencom ™ #3548 üzenetére
Hát ez megalol!!! Ugye, hogy milyen jó a Gauss stuki, még a kódzáras ajtókat is kinyisssa!!
Egyszer azért megnézném azt az embert, akinek annyi ideje van, hogy minden ilyen lehetséges bugot vagy rejtekhelyet kiveséz egy játékban... Neki sincs élete az biztos! Bár én is így vagyok a géppel...
Új hozzászólás Aktív témák
- Worlde PANDA-61 Midi billentyűzet
- LG UltraWide UltraGear 49GR85DC-B 3 Év LG Grancia !!! 240 Hz
- DJI Avata 2 Fly More Combo (Three Batteries)
- -59% HP EliteBook x360 830 G7:i5 10310U,16GB,256GB,vil.MAGYAR bilI.,IR,13.3" Touch,100%sRGB,WWAN 4G
- Sony PS5 (1116A) + 2TB Samsung SSD bővítés a gyári 825GB mellett, két karral + venom töltőhub
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs