-
Fototrend
Samsung LCD és LED TV-k
Új hozzászólás Aktív témák
-
kali
legenda
válasz dethroner #69688 üzenetére
inkább csak kockáztatnak, aztán ha lesz valami probléma, akkor intézik, ahogy tudják/akarják...
igaz, nem tv, de mobiltelefon...stb kapcsán találsz problémás ügyintézést tartalmazó hozzászólásokat adott üzlet kapcsán ezen fórumon is, nem egy ember írta le, hogy onnan nem kér többet semmit.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz dethroner #69692 üzenetére
nem is akarok bölcs lenni, de azt rengetegszer megtapasztaltam már sok termék kapcsán, hogy a boltok jellemzően nem a legjobb, hanem az olcsóbb szervizekkel szerződnek, aminek ára van, sokkal kompromisszumosabb, akár a cserealkatrészek minőségét - nyilván azon alkatrészekre értendő, ahol sok alternatíva van, mert csak bizonyos paramétereket kell figyelembe venni -, akár a elvégzett javítások technikai kivitelezését tekintve.
sokszor a hozzáállás sem mindegy, amit a gyártói szerviz benyel jótállás vagy méltányossági díjmentes javítás keretében, azt a bolti garanciában lehetőség szerint lepasszolják, de legalábbis erősen megpróbálják.
sok jótállási/szavatossági ügyet megfuttatok magánszemélyek és cégek megbízásából, és nem csak tv, hanem minden más termék, illetve minden gyártó esetén azt mondom, hogy a bolti garancia kerülendő, de legalábbis erősen csak saját felelősségre.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz raiden1bak #70561 üzenetére
150 órát írnak a gyári elemre, nálam ha annyit nem is, de bőven 100 óra felett mentek január és szeptember között, és akkor úgy cseréltem ki, hogy már jelezték a lemerült állapotot, de még mentek volna valamennyit.
-
kali
legenda
válasz raiden1bak #70568 üzenetére
5 - 6 e ft-ért is van már 2 darab szemüveg.
-
kali
legenda
válasz Flashget #70940 üzenetére
VII.1. Kézipoggyász (ideértve gyermekkocsi és kerekesszék) szállítása
Minden utas legfeljebb 2 db 40x50x80 vagy 2 db 20x20x200 cm méretet meg nem haladó, tömegénél fogva egy személy által hordozható, a fel- és leszállást valamint átjárást nem akadályozó kézipoggyászt, illetve 1 db szánkót, 1 pár sílécet, 1 köteg becsomagolt facsemetét, 1 db 42/35. oldal gyermekkocsit, 1 db kerekesszéket szállíthat díjtalanul. A fentiektől eltérően nem szállítható az a kézipoggyász, amely a fenti feltételeknek ugyan megfelel, de tömege a 30 kg-ot meghaladja.
forrás; link[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz devil-k #71093 üzenetére
az írott szabályozásuk több helyen is ellentmond az általad leírtaknak és a belinkelt képnek;
a + 2 hónap, ami azóta már meg is szűnt;
Ez a garancia hosszabbítás csak akkor érvényes, ha a garanciális készüléket a Samsung Electronics Magyar Zrt. hozta forgalomba és ez hitelt érdemlően bizonyítható a készülék vásárlási számlájával és kitöltött, eredeti garanciajegyével.
prémium;
A Szolgáltatás igénybevételének előzetes feltételei:
- A Vásárló kizárólag a Samsung által forgalomba hozott, a https://my.samsung.hu/szervizfutar honlapján közzétett terméklistán szereplő, a Samsung Electronics Magyar Zrt. hologramjával ellátott, érvényes és hivatalos magyar nyelvű jótállási jeggyel rendelkező terméket (a továbbiakban: "Termék") megvásárolja.
forrás; link
önmagában meg a regisztráció nem sokat jelent, hiszen a feltételekben is leírják, hogy mit kérnek hozzá, és azon iratok a külföldi vásárlású készülék esetén nem adottak.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz devil-k #71101 üzenetére
nekem csak az írott szabályozás mérvadó, amit szóban mondanak az egy dolog, arról nem is beszélve, ha más és más ügyintéző nem tud azonosat mondani, mert a saját írott szabályozásukat nem ismerik.
a szó elszáll, az írás megmarad.
nem mellesleg; link
kintről behozott készülék, csak nevezett "bolt" próbálta eladni 24 hónapos gyártói jótállással - a 12 hónap helyett -, de nem ment...[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz blakey #71107 üzenetére
nem feltétlenül, például csak az audio erősítőm a bő negyvenszeresét megeszi, mint a tv csúcson járatva.
viszonyítási alapnak csak jó az a mutató, ha a minimumon úgy a fele a fogyasztás, mint a maximumon.
igaz, akinek akkor is a legjobb képminőség kell, amikor nem kimondottan nézi, de gondol arra az egy eltévelyedett molylepkére is, ami véletlenül pont a tv előtt pihen, annak mindig is maximumon lesz a mutató, és annak megfelelően a készülék fogyasztása is...PuMbA; nekem most épp minimum álláson van a mutató, mert takarékos módban megy a tv, csak a háttérben szól egy zenei csatorna, néha ránézek, de nem túl sűrűn, és ilyenkor a kutyát nem érdekli a visszavett fényerő...stb.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz blakey #71111 üzenetére
nincs ott folyamatosan, csak az info gomb megnyomására jelenik meg néhány másodpercre, aztán eltűnik.
minek ahhoz tanúsítvánnyal rendelkező mérés és kijelzés, hogy tudjam, minimumon kevesebb a fogyasztás, mint maximumon?
a gyártó szerint nagyjából a fele, pontosan meg nem érdekel, van itthon műszer, de még kíváncsiságból sem mértem rá, ilyen 34/61 watt különbségnél nincs jelentősége, hogy épp melyik végleten dolgozik, de ha nem muszáj, akkor nem erőltetem a maximumot.
nem kapcsolom ki a kijelzőt, mert ránézek néha, hogy milyen szám lesz a következő, illetve csatornát is váltok néha, ha nagyon nem okés az aktuális. -
kali
legenda
válasz blakey #71114 üzenetére
nem is akarom, hogy pontosan mérjen, egy megjelenítő esetén nem fontos tudni hajszálra pontosan az aktuális teljesítményi/fogyasztási értéket.
én is leírhatom többször; a minimum és maximum állás között durván x kontra 2*x a különbözet, ennek a megállapítására jó számomra, a köztes értékeket nem nézem milliméterre pontosan, mert tényleg semmi értelme nem lenne, így nem is érdekel. -
kali
legenda
válasz student #71547 üzenetére
a hazai jogszabály 1 év kötelező jótállást ír elő, ami felette adott, az a gyártó önkéntes többlete, szabhat meg hozzá különböző feltételeket, vélhetően így tartja nyilván és ellenőrzi, egy ideje működik is a dolog, hogy csak megfelelő forrásból származó készüléket lehet regisztrálni - bár ellenkező esetre is levédte magát jogilag.
-
kali
legenda
igen, úgy lenne helyes, hogy a gyártói hazai képviselet, vagy közvetlen szerződéses fél, bár nem mindig írom ki részeletesen - noha sokszor megtettem már más témákban is -, mert sokszor oda lyukad ki az ember, hogy neki az samsung.com/hu.
arra is külön érdemes lenne kitérni, hogy amikor például samsung probmóciós elektronikus levelet kap valaki - akár akciós jótállás hosszabbítással kapcsolatban, ami ugye kötődik a jótálláshoz -, azt milyen e-mail címről kapja, és miért olyanról... -
kali
legenda
válasz Cingáriusz #72014 üzenetére
párban adják a 3d szemüveget, de nekem úgy rémlik, hogy a 6200 esetén nem tartozék.
akkor nem csak nekem rémlik úgy.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz dethroner #72045 üzenetére
nem hurcolászom meg küldözgetem sehová, kihívom házhoz a szervizest, akár fizetős formában is - ha a készülék nem esik bele abba a kategóriába amihez díjmentesen adott a prémium szervizes támogatás -, hiszen egyáltalán nem drága, de ez a lehetőség ugye csak a gyártói jótállással rendelkező készülékeknél okés.
arról nem is beszélve, hogy bár az első évben valóban lehet vinni/küldeni oda, ahol vásárolva lett és ők intézik az ügyet, de azzal csak az ügyintézési intervallum lesz hosszabb, mintha direktben a szervizben lenne intézve.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz charlie1975 #72047 üzenetére
elolvasod adott üzlet/webshop kapcsolódó leírását, és ha nem egyértelmű - mert sokszor elég "érdekesen" fogalmaznak, meg csillagoznak, apróbetűznek, nehogy az átlagember számára teljesen egyértelmű legyen -, akkor konkrétan rákérdezel.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz dethroner #72054 üzenetére
az stimmel - be is idéztem korábban a még a bkv vonatkozó üzletszabályzatát is a méret tekintetében -, de a szervizes csak a gyártói jótállásoshoz fog kimenni, és az a leggyorsabb és praktikusabb megoldás számomra, minden más esetben kényelmetlen csomagolgatni...stb is.
nem minden esetben zárkózom el a bolti "garanciától", megbízható helyről vettem már hangfalakat - 200 e ft-os kategória -, és sok mást is, de a tv nem tartozik bele a kompromisszumos körbe.
túl sok cifra ügyet láttam már különböző olcsó webshop garis ügyintézések során, így semmi pénzért nem vennék bolti garisat, mondom ezt úgy, hogy nem szeretek általánosítani, de sajnos elég sok üzlet/webshop által áll össze a kép.
a gyártói jótállással is akad problémás ügy, de sokkal kevesebb, és azok sokkal inkább a kezelhető kategóriába tartoznak, pláne jogi szempontból.
ennek ellenére mindenki a saját pénze felől dönt, tehát bárki vehet bárhol és bármilyen jótállással/"garanciával", másoknak nem fog fájni ha szívás lesz vele, ahogy az sem, ha nem lesz vele gond és megspórol néhány tízezrest...[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
szia,
jogszabályilag nem kötelesek cserélni, amíg aránytalan többletköltséget jelent számukra a javítás ellenében, de a harmadik (azonos) hiba utáni javítást követően már jó eséllyel vihetnéd feljebb az ügyet, hogy valóban cseréljék ki a készüléket, mert a sokadik javítás után is adódott azonos hiba, így vélelmezhető, hogy az ismételt javítás sem jelentene teljes megoldást, ráadásul neked sok kellemetlenséggel, időveszteséggel...stb járt a sok ügyintézés.
-
kali
legenda
bármikor kérheted a kicserélést, de a korábban írtak alapján nem minden esetben kötelesek teljesíteni.
adott üzlet gyártó jótállással adta, vagy csak saját boltival?
nekem úgy rémlik, hogy ők csak bolti garanciát adnak, így velük kell direktben lerendezni a dolgot.
amennyiben gyártói jótállás lenne, a gyártói/szerződéses szerviz csereutalvány állítana ki - ha nem javítható, vagy nem éri meg a javítás -, és azt is ott tudnád érvényesíteni, ahol a készüléket vásároltad. -
kali
legenda
válasz HolyFire #72964 üzenetére
a kapcsolatot nem zavarja valami szélsőségesen a tv és a szemüvegek között?
nekem bexel volt bennük gyárilag, azokkal tudta a leírtakat, most varta van a szemüvegekben, azokkal is jól bírják, a 3 hónap alatt - mitóa elemeket cseréltem - is elég sok 3d filmet megnéztünk már, biztos 20 felett, és még nyoma sincs lemerülésnek.PuMbA; vagy egyszerűen csak ilyenek adott technológiájú elemek, más eszközöknél is előfordul, hogy ki- és bekapcsolást követően más infót szolgáltatnak, mert eltérőt közöl az akkumulátor.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz raiden1bak #73026 üzenetére
sokak szerint jobb/látványosabb az aktív 3d, és ez szerintem is igaz.
[ Szerkesztve ]
-
-
kali
legenda
nekem még f6xxx van, így adott a 3d, bár van egy olyan érzésem, hogy a későbbiekben a nagyobb méretre ugrás miatt lesz másik tv, mert ez csak 40" - bár jelen helyzetben elég -, viszont akkor tényleg agyalni kell majd a 3d képes típuson, ár/érték arányon...stb.
vannak olyan filmek, amiken tényleg sokat dobnak a jó 3d látványok, bár a nagyon rosszat az sem menti meg, de a jóból képes még jobbat csinálni. -
kali
legenda
válasz philips20 #75055 üzenetére
nem minden típusú távirányítón van direkt 3d gomb, bár nekem az f6100 mellé kapotton például igen.
nem mindenféle formátumot kell kipróbálni, hanem a megfelelőt használni, úgy nem szokott probléma adódni, már ha a beállítások is rendben vannak.
még a szemüveget sem mondhatom hibalehetőségnek, mert a készülékhez adott is jó, olyat meg csak nem hibázik senki, hogy más gyártójú, passzív 3d-s tévéhez adottal próbálja az aktív helyett... -
kali
legenda
válasz philips20 #75058 üzenetére
nem olyan hülyeség az, pláne ha még kamu is az a felezett 3d, holmi átkonvertált vacak; link
szoktam nézni néha felezett 3d-s filmet is a tv beépített lejátszójával, megfelelő minőségű 3d-s film esetén az sem olyan rossz, mint amilyennek te leírtad - ezért is írtam, hogy nálad más probléma lehet -, de azért nem bd 3d minőség.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz Flashget #75549 üzenetére
az ügyfélszolgálat ad néha téves, félrevezető nem hozzáértést tükröző választ - a sablonosság ellenére is- , én is belefutottam már - bár nem tv, hanem mobiltelefon kapcsán -, de amikor sikerült a megfelelő útra terelni a dolgot, akkor már minden stimmelt.
Sayen; nem szabadna, de előfordul néha, amiatt viszont nem a szakszerviz minősítendő, jellemzően elkülönül a kettő.