-
Fototrend
Samsung LCD és LED TV-k
Új hozzászólás Aktív témák
-
gyeniko
őstag
"Mondjuk az komolyan érdekelne, hogy hányan örzik itt az 55,65,75 colos tvjük dobozát, mert eladásnál jól jön??"
Jelen! A 82", a 78", a 2 db 65", 2 db 55", a 40", a 32" és a 28" dobozait is őrzöm. Egy távoli helyen van még egy 32", na annak nem őrzöm a dobozát. Az egyik dobozt (78") viszont összehajtottam (lelapítottam), a polisztirol betétek külön, a garázs polcain laknak.
Nem tehetünk meg mindig mindent, amit kellene, de azt mindig meg kellene tenni, amit lehet!
-
-
-
gyeniko
őstag
válasz zsocy #138645 üzenetére
Jajjj, abszolút félreértetted! Amit én írtam, az egy szinte szójáték, semmi köze nincs hozzád, hanem azt mutatja meg, hogyan lehet csavarni a szavakat úgy, hogy más nézőpontból mutatjuk meg a dolgokat. Vannak, akik - szellemi fölényük biztos tudatában - napi szinten élnek ezzel az eszközzel, tudva azt, hogy egy bizonyos IQ szint alatt ez "átmegy".
Nem tehetünk meg mindig mindent, amit kellene, de azt mindig meg kellene tenni, amit lehet!
-
gyeniko
őstag
válasz LionX #138769 üzenetére
Most direkt megnéztem a H6400-ast, amely régebbi, mint a "J" sorozat. Kifogástalanul működik a böngészője. A hirkerero.hu-t indítottam, innen nyitogattam a linkeket, 5-6-ot próbáltam, mindegyik betöltődött.
Nem tehetünk meg mindig mindent, amit kellene, de azt mindig meg kellene tenni, amit lehet!
-
gyeniko
őstag
válasz FirstAndroid #138784 üzenetére
Nekem is 2900 van rajta, rendben működik. Lehet, hogy a Smart Hub-on kellene csinálj egy gyári visszaállítást.
Nem tehetünk meg mindig mindent, amit kellene, de azt mindig meg kellene tenni, amit lehet!
-
gyeniko
őstag
válasz FirstAndroid #138794 üzenetére
Menü -> Smart Hub -> Smart Hub visszaállítása
Nem tehetünk meg mindig mindent, amit kellene, de azt mindig meg kellene tenni, amit lehet!
-
gyeniko
őstag
válasz FirstAndroid #138796 üzenetére
Mióta frissít?
Nem tehetünk meg mindig mindent, amit kellene, de azt mindig meg kellene tenni, amit lehet!
-
gyeniko
őstag
válasz FirstAndroid #138818 üzenetére
Az nem jó... Próbáld meg, hogy legalább 30 percre kihúzod a konnektorból, ha ez sem segít, akkor kérj "távgyógyítást" a Samsungtól. Távolról rá tudnak csatlakozni a készülékre, tudnak távolról frissíteni, stb.
Nem tehetünk meg mindig mindent, amit kellene, de azt mindig meg kellene tenni, amit lehet!
-
gyeniko
őstag
válasz FirstAndroid #138833 üzenetére
Nem tehetünk meg mindig mindent, amit kellene, de azt mindig meg kellene tenni, amit lehet!
-
gyeniko
őstag
válasz Celtis #138993 üzenetére
Ezt még nem olvashattad, mert nem írtam: szintén az Interhifi-től van az egyik nagy prémium Samsung TV-nk. 2 éves korában volt vele egy szoftveres problémám. Felhívtam a Samsungot, távgyógyítással segítettek rajta. Nem kérdeztek semmit a készülék eredével kapcsolatban, nem tettek egyetlen negatív megjegyzést sem, pedig látták, hogy nem Samsung Magyar Zrt-n keresztül került az országba. Apropó, a szoninál hogy működik a távgyógyítás?
Nem tehetünk meg mindig mindent, amit kellene, de azt mindig meg kellene tenni, amit lehet!
-
gyeniko
őstag
válasz Pyro05 #139107 üzenetére
Jól hitted. Az RU8002 böngészője már nem fájdalmasan lassú, ha van hozzá külső BT távirányító (főleg billentyűzettel), akkor nem is kényelmetlen vele böngészni. Nekem régebbi modellek vannak, de még a H szérián is tudok böngészni, igaz, hogy a 6400-as elég lassú, de pl. a 8090-esben már 4 magos a proci, így már abszolút vállalható. Az újabbak pedig még ezeknél is gyorsabbak, az MU már tényleg az.
Nem tehetünk meg mindig mindent, amit kellene, de azt mindig meg kellene tenni, amit lehet!
-
gyeniko
őstag
válasz Piftuka #139372 üzenetére
"A Samsung üzletpolitikája a legvisszataszítóbb a tévék piacán. Az elmúlt években minden évben eggyel lejjebb pozicionálták - tudásban, minőségben - az aktuális sorozataikat. (Persze erről a felhasználók zöme mit sem tudott, illetve tud.)"
Én elfogadom, hogy neked "visszataszító", de a valóságban semmi csalfa dolgot nem csinálnak. A készülékeiknek ugyanazok a műszaki paraméterei érhetőek el a honlapjukon, mint a többi nagy gyártó készülékeinél, nem állítanak valótlanságot. Kicsit hasonló ez ahhoz, amikor egy 10 m Ft-os új autót akar venni valaki, a konfigurálás közben derül ki, hogy ebben az árban még nincs benne pl. az ülés fűtés, a vevő pedig felháborodik és telekiabálja a fórumokat azzal, hogy mennyire gagyi ez a gyártó, hogy ennyi pénzért nem "jár" az ülés fűtés. Amennyiben viszont a promotereik megtévesztik a vásárlót, az nagyon elítélendő, de abban biztos vagyok, hogy nem a Samsung kéri ezt tőlük. A Samsung nyilván jutalmazza az értékesítést, a promoter (mint jó magyar ember) pedig a saját etikai normái szerint végzi a munkáját.
[ Szerkesztve ]
Nem tehetünk meg mindig mindent, amit kellene, de azt mindig meg kellene tenni, amit lehet!
-
gyeniko
őstag
válasz Piftuka #139406 üzenetére
Sajnálattal olvasom soraidat, mert az eddigi hozzászólásaid alapján többre számítottam...
Nem ismerem Memmaao-t, viszont igen jól ismerem az üzleti életet, minden irányból (egyszerű beosztottként, ügyvezetőként, tulajdonosként, beszállítóként és trénerként (nem edző!!!) is tapasztaltam/tapasztalom a magyar nagyvállalatok és nemzetközi cégek hitvallását, policy-it, a ismerem néhányuk szervezeti rendszerét és napi gyakorlatát. Anélkül, hogy közelebbről ismerném a Samsungot, biztos vagyok benne, hogy nem úgy működik a rendszerük, ahogy elképzeled. Egyszerűen azért nem, mert a piac törvényszerűségei már réges régen megbuktatták volna őket. Azok az vélemények, elképzelések, amelyeket itt néhányan leírtok, egyes negatív eseteken alapulnak, melyek a rendszeres fejtágítás, képzés (= tréning) ellenére mindenhol vannak, ráadásul arányosan a munkavállalók számával, illetve a kevésbé fejlett országokban még fokozottabban. Ma, amikor technikailag bárki, bármiről készíthet kép/hang felvételt, nagyon rizikós már az üzleti etikai normák megszegése is, nem beszélve a Btk. határait feszegető marhaságokról. Nem vitatom, hogy bármelyik cégnél lehetnek nem megfelelő promoterek, ha kirúgják a Sony-tól, megy az LG-hez, majd a Samsunghoz, stb. Amit vitatok az az, hogy pl. a Smsung ösztönzi baromságokra a munkavállalóit, vagy eltűri az etikátlan viselkedést. Nekem eddigi életemben (ami nem számít teljesen átlagosnak), még Magyarországon sem volt semmilyen rossz tapasztalatom nagyvállalatokkal (kivéve építőipar), nyugat és észak Európában még az építőiparban sem. Igaz, egyetlen rossz példát már hallottam nagy német márkakereskedővel kapcsolatban (eltitkolta a nagy értékű autó korábbi sérülését), amikor ez kiderült, akkor viszont a vásárlástól visszalépő vevőnek az autó árának 5%-át fizette ki, hogy ne csináljon balhét, mert azonnal megvonták volna a márkakereskedői jogosultságát. Az, hogy vannak hibák, elkerülhetetlen. Sajnos az is, hogy vannak nem odvaló munkavállalók is, akik pontosan a hasonló általánosításokon keresztül okoznak károkat a munkáltatójuknak.Nem tehetünk meg mindig mindent, amit kellene, de azt mindig meg kellene tenni, amit lehet!
-
gyeniko
őstag
-
gyeniko
őstag
válasz evitiguF #139480 üzenetére
Ez nem lehet igaz, valamit biztosan elrontottak! Egyes fórumtársak egyedi saját tapasztalatán alapuló sommás "ítélet" szerint a Samsung vevő kezelése a nagy cégek (Sony, LG) közül a legrosszabb. Ezért gondolom, hogy - a policy-jük ellenére - hibát követtek el azzal, hogy a vevő megelégedésére elintéztek valamit. Remélem, mielőbb felderítik és megbüntetik a túlbuzgó munkatársaikat, akik azzal rondítanak bele a fáradságos munkával róluk kialakított negatív képbe, hogy elégedett ügyfeleket gyártanak!
Nem tehetünk meg mindig mindent, amit kellene, de azt mindig meg kellene tenni, amit lehet!
-
gyeniko
őstag
válasz hjtz4t3wrseg #139604 üzenetére
És mi van a hanggal? A jó, akár csak a magyar mozikét elérő hang sem olcsó.
Nem tehetünk meg mindig mindent, amit kellene, de azt mindig meg kellene tenni, amit lehet!
-
gyeniko
őstag
Kellene csinálni egy gyári visszaállítást (a képre), utána be kellene kalibrálni a TV-det, ezután össze kellene hasonlítani a kalibrált képet a módosítatlan film mód képpel, a módosítatlan "normál", "természetes" és "kiemelt" képpel. Ekkor lehetne látni, hogy a gyári kép módók közül melyik áll legközelebb a kalibrált képhez.
Nem tehetünk meg mindig mindent, amit kellene, de azt mindig meg kellene tenni, amit lehet!
-
gyeniko
őstag
Ez a legjobb anyag arra, hogy műszer nélkül is be tudd valamennyire állítani (kontraszt + fényerő) a készüléket. A műszeres kalibrálással ezen felül be lehet állítani a fehéregyensúlyt, a gammát és a színeket is.
Minden képmódban külön-külön elvégezted a végpontozást?[ Szerkesztve ]
Nem tehetünk meg mindig mindent, amit kellene, de azt mindig meg kellene tenni, amit lehet!
-
gyeniko
őstag
válasz Dimaa #140253 üzenetére
Azért, mert együttműködnek egymással, hogy könnyítsék a vásárló dolgát. Ugyanígy át is tudod venni webshopban megvásárolt terméket bármelyik áruházban. Azt olvastam, hogy rövidesen egyesítik a cégeiket.
Nem tehetünk meg mindig mindent, amit kellene, de azt mindig meg kellene tenni, amit lehet!
-
gyeniko
őstag
válasz szipipeti #140261 üzenetére
Nem kellene ennyire sietnie, csak fecsérelné az idejét. Az ÁSZF [link] a címében, valamint az 1. §. 1. és 2. bekezdésben teljesen egyértelműen fogalmazza meg, hogy az ÁSZF mire érvényes.
Nem tehetünk meg mindig mindent, amit kellene, de azt mindig meg kellene tenni, amit lehet!
-
gyeniko
őstag
válasz Peace #140313 üzenetére
A statisztikákat nézegetve én úgy látom, hogy a DTS hang lejátszásának hiánya nem döntötte romba a Samsung TV eladásait, így semmi okuk arra (bár teljesen biztos vagyok abban, hogy külön felelőst foglalkoztatnak a "prohardver" topikok figyelésére és az itteni abszolút releváns vélemények mielőbbi és nagyon hangsúlyos továbbítására a Samsung marketing menedzsmentje részére), hogy megvásárolják a DTS licencet. Érdekes viszont, hogy az LG értékesítése 2019-ben csökkent 2018-hoz képest (?).
Nem tehetünk meg mindig mindent, amit kellene, de azt mindig meg kellene tenni, amit lehet!
-
gyeniko
őstag
válasz PuMbA #140393 üzenetére
Sok-sok TV-nk volt és van ma is bőven. A maiak között van 2 belépő modell is. Az egyik egy Samu LE32B350 (vicces, de éppen holnap lesz 10 éves), a másik egy Samsung UE28F4000, ez pedig csaknem 8 éves. Ez utóbbi a konyhában van de a mosókonyhából is nézhető, ezért napi 5-6 órákat működik (feleség ), kajálás közben szoktam látni a képét én is. Jó érzéssel pillantok rá, pedig van néhány komolyabb készülékünk is. Szerelő nem látta. A másik Samu jó messze van, én csak évente-kétévente 3 hétig látom a képét (de a bérlők nyilván ezt bámulják, mert csak ez van az ingatlanban), de eddig nem volt ingerem a cseréjére. Szerelő ezt sem látta még. Lehet, hogy a mai belépő TV-k képe sokkal rosszabb és kevésbé megbízhatóak. Nekem eddig egyetlen TV-m volt, amelyet azonnal el is adtam, mert tényleg nézhetetlen volt. Iszonyú utánhúzás, kifestőkönyv-szerű színek. Ez egy 32"-os JVC TV volt. Érdekes, hogy egyiken sincs/nem volt) számmottevő bevilágítás, vagy inhomogenitás. Igaz, hogy ekkora éretben ez nem annyira nagy kunszt.
[ Szerkesztve ]
Nem tehetünk meg mindig mindent, amit kellene, de azt mindig meg kellene tenni, amit lehet!
-
gyeniko
őstag
"Természetesen mindenki kihasználja az említett modelleknél a magasabb fényerőt..."
Pontosítva: mindenki mínusz "gyeniko".
Néhányszor megnéztünk egy-egy YT videót HDR-ben. Filmet vásznon nézünk, TV adásban nem tudok HDR-t, játszani nem játszunk. Lehet, hogy vannak többen is így ezzel...Nem tehetünk meg mindig mindent, amit kellene, de azt mindig meg kellene tenni, amit lehet!
-
gyeniko
őstag
válasz dave_gahan #140857 üzenetére
Szerintem nem 100%-os az autós párhuzam, mert annak, aki néz HDR-t, ez nyilvánvalóan minden esetben előrelépés és nem ütközik szabályokba. A nagyon erős és/vagy gyors autó a szabályok betartása mellett felesleges, ezért előbb-utóbb "kinövik" a userek. A gyorsulásnak egyedül az előzésnél van ténylegesen jelentősége. Egyszer régen tuningoltani akartam az egyik autómat. Szívó motoros volt, minden furmánnyel együtt +15-20 LE-t lehetett volna húzni rajta., ez max. 0,2 mp-et javított volna a gyorsuláson. A szerelő megkérdezte, hogy miért kell nekem ez a 0,2 mp. Akkor azt feleltem, hogy az előzéshez kellhet. A válasz ikonikus volt: "ha neked erre a plusz 0,2 mp-ra van szükséged az előzéseknél, akkor mielőbb írj végrendeletet!" És mennyire igaza volt, nem szabad a tűzzel játszani, mert nem lehet mindig szerencséd.
Nem tehetünk meg mindig mindent, amit kellene, de azt mindig meg kellene tenni, amit lehet!
-
gyeniko
őstag
Szégyellem magam, mert eszembe sem jutott, hogy valaki BD-t játszik le céleszközről és ez a lejátszó közvetlenül a TV-be van dugva, nem pedig egy erősítőbe. Biztosan van ilyen is, de szerintem azok nagy többsége, akik ezen a topikon hiányolják a Samu TV-kből a DTS hang lejátszását, nem ilyen forrással etetik a TV-iket.
Nem tehetünk meg mindig mindent, amit kellene, de azt mindig meg kellene tenni, amit lehet!
-
gyeniko
őstag
válasz falabu88 #142162 üzenetére
"3napon belül egyébként indoklás nélkül visszaviheted."
Sajnos NEM! Amennyiben a rendelteltésszerű használatot akadályozó hiba van, akkor kötelesek kicserélni, minden más esetben küldik a szevizbe, garanciális javításra.
Nem tehetünk meg mindig mindent, amit kellene, de azt mindig meg kellene tenni, amit lehet!
-
gyeniko
őstag
Szerintetek az EMAG gyártói garit ad (2 évet ír a honlapjuk)? Megvették az Edigital-t, ebből arra gondolok, hogy talán igen.
Nem tehetünk meg mindig mindent, amit kellene, de azt mindig meg kellene tenni, amit lehet!
-
gyeniko
őstag
A konkrét terméknél, a garanciáról ezt írják:
"Az eMAG által forgalomba hozott összes termék a hatályos jogszabályoknak, valamint a kereskedelmi szabályozásoknak megfelelő jótállással (garanciával) rendelkezik.
Termékeink kizárólag megbízható partnerektől származnak, és mindegyik új, eredeti csomagolásban kerül szállításra.
Kivételt képezhet ez alól azon termékek köre, amelyet az eladó újracsomagolt termékként hirdet és jelöl meg a www.emag.hu weboldalon.Az eMAG által értékesített jótállási jegye (garancialevél) lehet:
– a gyártó által kiállított (amennyiben a gyártó rendelkezik országos szervizhálózattal),
vagy
– az eMAG, mint forgalmazó által kiállított.
Az eMAG által forgalmazott termékeknél a vásárlást követően jótállási jegyet (garancialevél) állítunk ki, amely tartalmazza a jogszabály által meghatározottakat, valamint a megvásárolt termékek esetében az eMAG által vállalt, jótállással (garanciával) összefüggő fontosabb tudnivalókat, beleértve annak időtartamát.
Az eMAG által forgalmazott termékek esetében Háztól házig garancia (Pick-up & Return) szolgáltatást kínálunk, amellyel biztosítjuk,hogy az Ön által megvásárolt terméket azzal kapcsolatos minőségi kifogás (meghibásodás) esetén elszállítjuk, majd a szerviz általi bevizsgálást (ennek keretében többek között javítást vagy cserét követően) azt ingyenesen vissza is szállítjuk Önnek. Jelentse a hibát az itt található űrlapon és mi futárt küldünk a minőségi kifogással érintett (meghibásodott) termékért, a szerviz-folyamat után pedig visszaszállítjuk Önnek.
A bejelentés elfogadását követően az eMAG megrendeli szerződött partnerétől a bejelentett, minőségi kifogással érintett (meghibásodott) termék elszállítását, amelyre várhatóan 5 (öt) munkanapon belül sor kerül.
A jótállási jegy (garancialevél) letölthető Saját fiókja “Korábbi rendelések” menüpontjából. Amennyiben itt nem találja a jótállási jegyet (garancialevél), úgy kérjük, jelezze ezt felénk az ide kattintva megjelenő űrlapon keresztül.
További információkat a Háztól házig garancia (Pick-up & Return) szolgáltatásról itt talál."A Samsung termékek rendelkeznek (vagyis a gyártó rendelkezik) országos szervizhálózattal, ezért én a vastagított, aláhúzott szöveget gondolom érvényesnek.
[ Szerkesztve ]
Nem tehetünk meg mindig mindent, amit kellene, de azt mindig meg kellene tenni, amit lehet!
-
gyeniko
őstag
válasz gyeniko #142842 üzenetére
No, telefonon megkérdeztem. A konkrét termékre (Samsung QE55LS03T) valóban EMAG gari van, az első évben gyári (de ekkor is intézi az EMAG), a 2. évben EMAG. Az EMAG mérete alapján szinte biztos, hogy ők is valamelyik Samsung márkaszervizzel szerződtek, a 2. évben már fizetnek a javításért a szerviznek.
[ Szerkesztve ]
Nem tehetünk meg mindig mindent, amit kellene, de azt mindig meg kellene tenni, amit lehet!
-
gyeniko
őstag
válasz blakey #142881 üzenetére
Én tegnap vettem tőlük egy TV-t (végre ), de elbizonytalanított a garancia, ezután felhívtam őket, tisztességesen elmondták, hogy ők adják a garit. Ezután elálltam a vásárlástól, lehet, hogy megbánom, mert jó áron adják a kinézett készüléket...
Nem tehetünk meg mindig mindent, amit kellene, de azt mindig meg kellene tenni, amit lehet!
-
gyeniko
őstag
válasz blakey #142989 üzenetére
Jujjj, milyen jól tettem, hogy lemondtam a rendelést!
Várj csak, írok egy másik sztorit. Az EMAG lemondása után az Euronics-ben megrendeltem ugyanazt a TV-t, de - más ok miatt - még aznap ezt is lemondtam. Az Euronics honlapján nagy nehezen találtam egy "gombot", melyre kattintva le lehet mondani a megrendelést. Kattintottam, semmi. Újra kattintottam, semmi. Vártam egy képernyőre felugró valamit, mely igazolja, hogy lemondtam, vagy ilyesmi, de nem ugrott fel semmi. Arra gondoltam, hogy nem bízom a véletlenre (alapos példány vagyok), ezért a megrendelésemet visszaigazoló emailjükre válaszul írtam nekik egy emailt, melyben szintén lemondtam a megrendelést. Tegnap délelőtt kis különbséggel érkezett 2 email tőlük (2 különböző feladótól), mindkettő megerősítette, hogy lemondtam a megrendelést, sajnálják, stb. Ezután, tegnap este érkezett egy email tőlük, mely szerint a TV-t átadták a szállítónak. Tényleg átadták, mert ma ki is hozta az MPL. Szerinted?Nem tehetünk meg mindig mindent, amit kellene, de azt mindig meg kellene tenni, amit lehet!
-
gyeniko
őstag
Én "alap ember" vagyok itt, mégsem értem, hogy miért döntöttél így. Én éppen tagnap vettem meg a legújabb Samsung TV-met, volt egykori "csúcs" Sony-m is (KDL-65W857C), de nem sírom vissza.
Nem tehetünk meg mindig mindent, amit kellene, de azt mindig meg kellene tenni, amit lehet!
-
gyeniko
őstag
válasz KoNZoLik@ #143469 üzenetére
Celtis fórumtárs sokat szívott ezzel a modellel. Azóta egyetlen alkalmat sem mulaszt el, hogy degradálja és belerúgjon a Samsungba. Emellett - mint egy jó Sony promóter - többnyire a Sony termékeit ajánlja a Samsung topikban a Samsung készülékek helyett. Igyekeztem tényszerű lenni.
Nem tehetünk meg mindig mindent, amit kellene, de azt mindig meg kellene tenni, amit lehet!
-
gyeniko
őstag
Azon keseregnek, hogy az új "nyolcas" széria már csak 50-60 Hz-es, pedig - maradva a Te példádnál - az MU szériában nem hogy a 8-as, hanem még a 7-es széria is 100-120 Hz-es volt. Azonos kategóriában szerintem jobbak a mai TV-k, pl. voltak H6470-eseim, az egyikük utódja egy NU8002 (mindkettő a "legelső" 100-120 Hz-es modell, persze a H6200-as is az volt már, de csak szolgáltatásaiban különbözött a H6400-astól), az NU8002 klasszisokkal jobb TV. Van MU7002-esem (szintén az "első" 100-120 Hz-es modell) is, az NU8002 ennél is sokkal jobb. Amennyire látom, a mai 50-60 Hz-es TV-k mozgás megjelenítése jobb, mint a régebbieké, a kontrasztjuk is ngyobb. Egyedül a "mutogatós" távirányítót hiányolom, ezt miért kellett elhagyni?
Nem tehetünk meg mindig mindent, amit kellene, de azt mindig meg kellene tenni, amit lehet!
Új hozzászólás Aktív témák
- Sony MHC-V77DW BT Mini Hifi (Hangfal) DVD lejátszással!
- Sennheiser Epos H3 White Gamer Fejhallgató Eladó!
- Hisense 50A6BG 4k Smart TV!50"/4k/DOLBY VISION/10bit/Game Mode/ALLM/Beszámítás!
- LG NanoCell 50NANO813QA 4k Smart TV! 50"/HDR10 pro/Local Dimmig/Game Optimizer/ALLM/Beszámítás
- Philips 58PUS8545/12 4k LED Smart Tv!58"/Dolby Vision/Atmos/Android Tv/Ambilight/Beszámítás
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen