Új hozzászólás Aktív témák
-
hackeeeee
Jómunkásember
Amúgy a DoF senkit sem zavar? Látom, hogy szinte mindenki használja.. Engem szó szerint zavar, úgy mint a motion blur.
Cshavez: Én a monitorozáskori FPS-eket néztem, az nem ezt mutatjja.. Valamelyik bench résznél azonos FPS-ek voltak.
[ Szerkesztve ]
Véleményem szubjektív...
-
gejala
őstag
Pontosan hogy működik ez a TR2013/Rise outfit beszerzése Steamen? Elég ha csak megvan a játék vagy kell mentés is a HDD-n hozzá?
-
Vistaboy
veterán
Hú, gyerekek, nem gondoltam volna, hogy végre átélem azt az érzést, amit már régen keresek hiába egy Tomb Raider játékban... végre gondolkodni is kell benne!!! Persze ne gondoljatok semmi bonyolultra, sajnos nem üti meg a klasszikus részek mércéjét a feladványok bonyolultsága, de talán az Underworld szintjén lehet, utoljára ott fordult elő velem, hogy elsőre nem jöttem rá, mit kell egy adott helyen csinálni.
Szóval nagyon jó az irány, én nem értem, hogy eddig miért nem lehetett legalább ilyenre megcsinálni? Szó sincs arról, hogy nehezek lennének a fejtörők, például a Monolitok rejtett kincseit is könnyű megtalálni, ha kicsit is értesz a szójátékokhoz - meg persze ha tudsz angolul -, ugyanis a térképen csak egy jókora terület jelölődik ki, azon belül neked kell nyomokat keresned, hol lehet elrejtve a kincs...
Sokakat ez nyilván elszomorít, de én speciel örülök neki. Egy lépéssel ismét közelebb kerültünk a valódi sírrabló érzéshez, azaz hogy tényleg Tomb Raider-rel játszunk, nem pedig egy akciójátékkal. Nagyon bízom benne, hogy a következő trilógia már visszatér a gyökerekhez és legalább annyit fogok majd gondolkodni egy-egy feladat megoldásán, vagy ajtó kinyitásán, mint amikor még nem volt sem internet, sem YouTube, mindenre neked magadnak kellett rájönnöd... persze ez ma már csak álom marad, hiszen a mai világban már nem fordulhat elő, hogy ne kerüljön fel YouTube-ra ezen feladatok megoldása... pedig ezzel pont az az érzés veszik el, amikor te magad jössz rá valamire. Az pedig páratlan, én mondom.
[ Szerkesztve ]
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
Amartus
senior tag
válasz gainwardgs #505 üzenetére
A bal felső sarokban lévő értékeket mi írja ki?
Istenem, tele van csillagokkal...
-
Beast007
aktív tag
válasz hackeeeee #503 üzenetére
Az elején ki-be kapcsolgattam, hogy megnézzem mit mutat.
Nálam végül is bekapcsolva maradt nem annyira para szerintem.
Viszont az AC originsnél nem tudtam hosszú távon játszani vele...
De ez szerintem nagyon egyén függő, nálam a motion blur (100% ban) és a dof az első két dolog általában amit kikapcsolok.. -
gejala
őstag
Tipp: ha a Screen Space Contact Shadows Highon van, az árnyékok elég fura dolgokat művelnek. Normalon minden oké.
-
용 Bob
senior tag
Most tesztelgettem a grafikai beállításokat. Az ultra és a very high textúra között szerintem ég és föld a különbség. Igaz maxon teker a VGA venti ulti mellett, de fülessel úgy sem nagyon hallom
Amúgy az eddig legjobb hangulatú TR szerintem, csak az a konzolos irányítás ne lenne...az mondjuk rohadt idegesítő.
MSI B350M mortar; R5 3600X; AC Liquid Freezer 240; MSI Gtx 1660ti ventus xs OC 6g ; Corsair LPX 16GB 3200@3200 / CL16; Phanteks enthoo pro m; Logitech G203 // Beyer Dynamic DT 770 Pro; Korg DS-DAC-100m
-
Vistaboy
veterán
"Én csak itt lógicsálok..."
Durva ez a rész... mármint nem végigmenni rajta, hanem közben a látványtól komolyan el lehet szédülni. Akinek tériszonya van, itt ne nézzen lefelé.
Véleményem szerint az új trilógiából messze a legjobb rész lett a mostani. Bár az is igaz, hogy kihagyhatták volna belőle azt a pár QTE-részt, amikor szigorúan csak egyfelé tudsz haladni, és amint véletlenül rossz gombot nyomsz, vagy pár pillanatra megremeg a kezed, Lara máris meghal... nagyon lerontják a játék összképét. De hála istennek nincs sok belőle, valamint a harc is érezhetően kevesebb lett.
Most már nem kell sűrűn egy egész osztagnyi katonát lemészárolni ahhoz, hogy továbbmehess, kevesebben vannak. Viszont a módszer, amivel Lara elteszi láb alól a rossz fiúkat, sokkal kegyetlenebb és alattomosabb, mint korábban. Akárcsak Stallone a Rambo-ban, vagy Schwarzenegger a Predator-ban, sárral álcázva, majd a falhoz lapulva késsel egyenként vágja el a torkukat... szóval igen, Lara valódi ragadozó lett.
"Ez háttérképnek is beillő látvány"
Jó, hogy Lara újra tud úszni a víz alatt, viszont szerintem túlságosan is sokat kell néha búvárkodni benne. Igaz, sok kincsre bukkanunk a fenéken, sőt, ajánlatos alaposan szétnézni lent, mert anélkül nem nagyon boldogulnánk később. Bár a víz alatt nem biztonságos, piranháktól kezdve minden les ránk odalent.
Az NPC-kkel is el kell társalogni, mert sok mellékküldetést, illetve elrejtett kincset, barlangot, vagy kriptát mutatnak meg nekünk a térképen. Sokkal több felfedeznivaló akad a Shadow-ban, mint a Rise esetén, bár a feladványok - igaz, jóval több van belőlük és igyekeztek picit gondolkodásra serkenteni a játékost -, de én úgy vélem, hogy egy régi Tomb Raider-rajongónak, aki végigvitte a korábbi részeket (Vagy legalább az Anniversary-t), ezek a rejtvények és kirakós játékok pár percnél tovább nem fognak tartani...
De legalább jó az irány. Tudják, merre fejlődjenek a következő részekkel.
[ Szerkesztve ]
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
Raga.cs
tag
-
addikt
válasz donnie.d #523 üzenetére
Nem vagyunk egyformák, ami tök jó. Az előző részt tavaly december óta próbálgattam, de valamiért abszolút nem tudott lekötni. Nem tudom igazán megnevezni a pontos okokat, de egyszerűen nem "húzott be", nem fogott meg a hangulata, sőt, volt hogy inkább idegesített is. Most is visszaléptem és próbálkoztam, megint otthagytam valahol 20% környékén.
Ennek ellenére az új rész előrendelésbe került, mert a látottak, olvasottak alapján már megfogott. Be is jött a megérzés, alig tudok lekattanni a kalandozásról, annyira elkapott. Rabul ejtett az egész hangulata, nagyon eltaláltak a zajok (Dolby Atmos fejesezéssel különösen), a zenék, és persze a látvány sem utolsó. Elég sok időt töltök az épületek, emberek közelében a részletek vizsgálatával, azt kell mondjam elég alapos munkát végeztek a kidolgozással.
Pluszt adnak az apró részletek, pl. mikor megérkeznek Kuwaq Yaku-ba, majd a krimóban Abby és Jonah kettesben marad az asztalnál... ha nem indulsz el azonnal Larával és hallótvolságon belül maradsz, akkor folytatják a beszélgetést, mégpedig Abby konkrétan rákérdez arra, hogy Lara Jonah barátnője-e, majd Jonah elmeséli röviden hogy ismerkedtek meg.[ Szerkesztve ]
-
őstag
-
#77646080
törölt tag
válasz thomasvold #528 üzenetére
Szerintem megéri a várakozás, kitartást hozzá. Utána várjuk a te véleményed is. :)
-
#95558144
törölt tag
válasz #77646080 #529 üzenetére
A játék fináléjánál vagyok, és már nagyon várom, hogy vége legyen.
Egyszerűen Lara mozgáskoordinációja vállalhatatlan. Én nem tudom, hogy a fejlesztők mire gondoltak, amikor animálták a sziklára/peremre/felfelé stb, mozgásokat, de még egy Marvel-filmnél is azt mondják az ilyenre a készítők, hogy "gyerekek ne égessük már magunkat, ezt senki nem fogja bevenni! ".
Fokozottan igaz az elcseszett mozgásra a harc közben. Azt a dőlöngést, amit Lara művel, amikor puskával lő, az egy vicc. A játék végére szó szerint Rambot csináltak a szerencsétlen lányból, ami ugye sose volt.
A sztori az egy nagy nulla, ráadásul tele van plothole-lal. Larának nulla személyisége van a játékban, nincs, nyetu, nyista, eltűnt! Értelmetlen, klisés mondatokat tud csak magából kipréselni, egy előzményjátéknál, aminek pont az lenne a lényege, hogy a karaktert "felépítse", érthetetlen, hogy ez hová tűnt.
Ellenben a játék nagyon szép, a legszebb multiplatform játék eddig (én PS4-en tolom), simán felveszi a versenyt az exkluzívok szintjével.
Elég volt ebből szerintem, ideje (végleges) pihenőre küldeni ezt az egészet. Szép volt, jó volt, elfáradt, elég volt.
-
#77646080
törölt tag
válasz #95558144 #530 üzenetére
Sosem voltam a sietős játék híve, egyik cím esetén sem (Silent Hill-sorozat, Resident Evil, SW, PoP...), különösen nem a TR vonatkozásában. Így én még mindig alig 15% körül járok. Törekszem rá, hogy a lehető legalaposabban felkutassam a nagy és változatos környezetemet.
Figyelni fogok az általad említett negatívumokra, eddig én nem azt éltem meg a játékban, ami a te posztodból átjön, de számomra minden vélemény fontos (ezért követek több hazai és külföldi oldalt a témában).
Jelenleg érdeklődve várom a játék további menetét, engem leköt és jól szórakoztat.
Öreg TR gamerként azzal egyetértek, hogy vajmi kevés köze van a klasszikus játékhoz, anno a kilencvenes években egy teljesen más játékot kedveltem meg - viszont el kellett fogadom, hogy azoknak az időknek vége, most ez van. Teljesen tiszta, hogy mi ketten eltérően közelítünk hozzá és nem ugyanazt az élményt kapjuk, de ezzel a ténnyel nincs semmi baj.
Nem titok, hogy én elfogult vagyok a játék (sorozat) felé, ezért ezt érdemes figyelembe venni.
-
hackeeeee
Jómunkásember
válasz Vistaboy #520 üzenetére
Itt a képeknél is meg van az az érzésem, amit az első perctől észre vettem a grafika terén. Kicsit olyan hangulat van, mintha úgymond "bele lenne rajzolva a karakter a tájba". Lehet kicsit fura, ahogy gondolom, de ez az érzésem megvan már az elejétől fogva. Nem annyira feltűnő, de bizonyos területeken eléggé ilyen érzésem van. Mintha tényleg úgymond meglett volna minden, és a végére csak "bele tették" volna a karaktert. Olyan CGI feeling.
Véleményem szubjektív...
-
keIdor
titán
válasz #77646080 #531 üzenetére
Én 50%-nál vagyok kb. és nem sietek, csak felszedek mindent, amit lehet útközben. Nyilván lesz, amiért még vissza kell majd mennem, mert nincs felszerelés, nyelvtudása Larának egy-két dologhoz.
Én úgy érzem átestek a ló túloldalára, én nagyon keveslem a harcot. Gyakorlatilag alig kell a fegyvereket használni. Értem én, hogy az előző két résznél ment a nyávogás az interneten, hogy kevés a feladvány és sok a rambózás, de na, most meg pont fordítva van. Nagyon jó rész lett ez is, jó a játékmenet, élvezet játszani vele, gyönyörű a grafika. (Xbox One X)
Ahol sok az npc, ott a konzolon a 30fps is durván tud esni, erre a DigitalFoundry is felhívta a figyelmet, szóval még nem árt kicsit faragni a Dynamic Resolution-on a fejlesztőknek.
Ami még nem tetszik, hogy egyedül Larának és Jonah-nak van értékelhető arcmimikája, mindenki másé nagyon gyenge, az Uncharted 4-nél ezzel nem volt gond pl. itt van. A mellékküldetések laposak és kevés is van, az emberekkel hiába lehet beszélni, valahogy nem érdekes az npc-k mondandója.
Egyébként én magam is már játszottam a Tomb Raider első részével a '90-es években, Playstation 1-en meg PC-n is. Szép volt, jó volt, de nekem nem hiányzik már az a játékmenet. Több mint 20 éve volt...
[ Szerkesztve ]
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
gejala
őstag
válasz #95558144 #530 üzenetére
Amikor először megláttam, ahogy Lara egy kill után visszaáll a benőtt falba, nekem rögtön ez jutott eszembe.
Egyébként én azt nem értem, miért kellett ezt a gagyi zseblámpát belerakni, amikor a Rise-ban tökéletesen működött a felrázható neon rúd, amit Lara magától meg is "gyújtott" mindig és lehetett is látni valamit mellette. -
antikomcsi
veterán
Én még alig játszottam, de máris 20%-nál tartok. Idő azért van már benne, mert amit lehet keresgélem, megoldom, de akkor is, alig történt valami a sztoriban, és máris 20%? És eddig alig volt valami kis harc benne. Értem én, hogy nem kell sok, de ez meg túl kevés. Éppen, hogy belejönnék, hogy felhúzom őket a fára, és már vége is, elfogytak, nincs megint semmiféle ellenség. Remélem később azért lesz még harc bővebben. A fejtörőkkel szerintem nincs gond, én normálon játszom, és nekem ez így pont élvezhető.
Ami zavaró, az jelenleg az, hogy minden indításnál állítgatni kell a prioritást. Persze nem nagy gond nekünk, én is benéztem a topikba, láttam, hogy ezt írják, hát kipróbáltam. Még mindig nem az igazi, de sokkal jobb. Más, aki viszont nem tudja ezt, már levette a grafikát, de még mindig akadozik neki, az meg idegeskedik, hogy vehet procit/vga-t. Bár ahogy olvasgatom a neten úgy látom, hogy nem érint mindenkit. Köszönöm, hogy én a szerencsések közt lehetek!
-
Archttila
veterán
Sziasztok hengerek!
Akinek 1070 (OC) + 7700k paros van az lenne kedves es beszamolna nekem hogy fut a jatek FHD-n ultra beallitasok mellett?
Elore is koszonom!
[ Szerkesztve ]
Passionate about minimalistic software, the Linux philosophy, and having fun. SFF enthusiast.
-
#95558144
törölt tag
válasz antikomcsi #537 üzenetére
Nem akarlak elkeseríteni, de nem lesz.
A végén majd Rambo-szintre emelik, ott megint túltolják, de előtte pont ugyanez lesz, mint amit írtál.
-
őstag
-
gejala
őstag
válasz peterson79 #546 üzenetére
Az exclusive a hagyományos fullscreen, a "fullscreen" meg a borderless windowed.
De DX12-ben csak borderless fullscreen van, ott mindegy, hogy bekapcsolod-e az exkluzívot, mindenképp borderlessként fog futni. -
tag
Sziasztok!
Újra kapható a Collector's Edition, a Sqare Enix store-ban!
Gondoltam beírom ide, ha esetleg valakit érdekel.Array Technologies Incorporated
Új hozzászólás Aktív témák
- Lenovo Thinkpad T480s, FHD IPS érintőkij, i5-8350U (8 v.mag) 16GB RAM, 256GB NVMe, Magyar vil bill
- Olcsó számítógép játékra! I3 10100F / GTX 1660 Super / 16GB DDR4 / 500GB SSD
- AKCIÓ! GAMER PC - RYZEN 5500 - RTX 2060 SUPER 8GB - 16GB DDR4 - 240GB SSD - 1TB HDD
- Szücsivill Kft - villanyszerelés - kamera rendszerek - okos otthon
- ZOTAC GeForce GTX 1080 Ti AMP Extreme