Új hozzászólás Aktív témák
-
Solten
addikt
Azert (is) fizetek a streamingert hogy ne kelljen reklamokat bamulnom.
[ Szerkesztve ]
Saor Alba
-
"...de az időpontról és az árról sem lehet még tudni semmi közelebbit."
vs.
"A Teevee Corporation ingyen adná a készüléket, cserébe a nézőnek folyton néznie kéne a reklámokat.""tartalmazna egy integrált soundbart, aminek köszönhetően a hangminőségre sem lehetne panasz."
A beépített hangszóróknak soundbar lett a neve?"a fő képernyő mellé pakolnának egy másodlagos kijelzőt"
Ha belehet a fal felé fordítani vagy letakarni, akkor jöhet az ingyenes készülék. Addig küldjék a készüléket, amíg be nem csődölnek. Szóval sürgős. 10 készülékre vagyok vevő, ha ingyen van. Nagy a lakás.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
addikt
Gondolom, ez valami céges buli utáni másnapos meetingen született baromság, amit valaki felböfögött. Teljesen életszerűtlen, ugyan mi akadályozna meg abban, hogy lehúzzam a reklámos kijelzőt vagy a fal felé fordítsam? Meg a reklámok "lényege", hogy megszakítják az adást, hogy azt kelljen nézned.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Cube Nature EXC | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
zooly
aktív tag
Kulfoldi cikkek irjak, hogy az a kijelzo is "hasznos" lenne, idojaras/sport eredmenyek/arfolyamok/stb kijelzesere, ezek koze szurnak be a hirdeteseket - gondolom azert, hogy ne ragaszd le egybol.
https://www.ratingraph.com/
-
pilipi
aktív tag
Nekem az Idiocracy (Hülyék paradicsoma 2006) c. film ugrott be azonnal a hírről.
Szerintem innen jött az ötlet reklámok és egy kevés tartalom
-
#52931072
törölt tag
-
GoldhandRent
őstag
válasz Dark Archon #3 üzenetére
szerintem a reklámszórókon kívül mindenki leszarja, hogy a valóságban látod-e a reklámot, vagy nem.
bekamuzzák a reklámosnak, hogy "jajajaja, megnézte a fogyasztó", közben meg a falad világítja, vagy be sincs kapcsolva
lehet ez egy próbálkozás a reklámcégek becsődöltetésére ? -> fizetnek a reklámok lejátszásáért, de nem vásárolnak az emberek jobban miatta..
én adnám xd-
-
Pikari
őstag
Azért mielőtt átcsapna a reklámozók elleni gyűlölködésbe a topik, a legtöbb content reklámok nélkül nem létezhetne. Kezdjük ott, hogy reklámok nélkül eleve prohardver se lenne.
Viszont nem hiszem azt se, hogy működőképes lenne az a koncepció, hogy a fogyasztónak egy TV-t adnak azért cserébe, hogy reklámokat nézzen. A reklámok célja az, hogy profitot termeljen azoknak a vállalatoknak és személyeknek a számára, akinek a termékét reklámozzák. Ez csak célzott reklámozással lehetséges, egy ingyen adott TV esetén a fizetni nem akaró és nem képes, spúr emberek nappalijában köt ki a reklám, ami egy fillér hasznot nem fog húzni, cserébe viszont neked ki kellett fizetni a reklám árát (tehát végső soron a tv árát) egy olyan embernek, akihez semmi közöd, eleve nem akarja megvenni a termékedet. Teljesen mindegy, mit mutatsz neki, az ő piaci tevékenysége ebben a kontextusban annyi volt, hogy akart egy ingyen tévét.
A cég mögött álló gárda egyszerűen nem érti a piacot, amire be akar törni.
A Dunning−Kruger-hatás az a pszichológiai jelenség, amikor korlátozott tudású, kompetenciájú vagy képességű emberek rendkívül hozzáértőnek tartják magukat valamiben, amiben nyilvánvalóan nem azok.
-
zsolt_64
senior tag
"Kezdjük ott, hogy reklámok nélkül eleve prohardver se lenne." Szívesen fizetnék a prohardvernek és másoknak 1 reklámmentes világban. kb minden 30% al olcsóbb lenne. De most azért fizessek hogy NE KELLJEN reklámot nézni ? milyen kifordított világban élünk ?
"Ez csak célzott reklámozással lehetséges, egy ingyen adott TV esetén a fizetni nem akaró és nem képes, spúr ..." Ez a reklám megtérülés mindig is érdekelt, mert a piacgazdaság törvényei szerint 1 cég csak olyasmibe fektet be ami kimutathatóan megéri. Elképzelhetelennek tartom hogy az az iszonyat mennyiségű reklám+inluencer-blogger+hasonló ingyenélők siserehadát megéri etetni a cégeknek...[ Szerkesztve ]
-
Pikari
őstag
Most is tudsz fizetni a prohardveren reklámmentességért, ha a profilodra rámész, és a prémium tagság gombra kattintasz.
A siserehaddal kapcsolatban igazad van. Ez általában úgy szokott történni (vegyünk mondjuk egy témaspecifikus weboldalt pl), hogy a minőségi kontent elkezd felfutni az adott helyen, készítik rá az okos és ügyes emberek a tartalmakat, az ebben érdekelt cégek meg elkezdik tolni ott a reklámokba a pénzt, aztán kölcsönösen fut fel emiatt a dolog. Tegyük fel, hogy például fűnyíró és hasonló kerti eszköz karburátorának vagy más hasonló alkatrészének legyártását mutatod be esztergagépeken, havi 1-2 kontenttel, és ezért elég szép kis summát kapsz, mondjuk 20-30 ezer ft-ot per cikk/videó/akármi. Ez menni szokott pár hónapig, aztán megjelenik az általad siserehadként leírt tömeg, ami iszonyatosan alacsony minőségű, low effort, félig meddig generált, vagy csak szimplán lopott anyaggal jön be. Ezzel gyakorlatilag ellopja a bevételt az arra igazán érdemes keménymagtól, illetve a reklámozó cégektől is a semmit érő szarral. Így aztán a karburátoros videóidért már 30 ezer ft helyett csak 300 forintot kapsz. Aztán inkább hagyod a francba, nem éri meg a videóval/cikkel dolgozni ennyit (a saját bizniszed seoja meg már megtörtént azzal, hogy megcsináltad az előző kb 10 videót a témában).
Ennek az eredménye tehát az, hogy csökken a valódi content a témában, az adott helyről végső soron már nem jön annyi vevő, hanem mondjuk csak 95%-al kevesebb, emiatt ennyivel levágják a reklámozásra szánt költségvetését az oldalnak a nagyobb cégek és nagy pénzzel rendelkező körök, mert nem éri már meg nekik sem.
És amire te gondolsz, az lényegében a végstádiuma ennek, (ezt az olyan nagy oldalakon lehet megfigyelni, mint pl a youtube), hogy megfordul az eredeti szabály, és a tömeg a silányabb tartalmat fogja preferálni. Ez egy olyan szituáció, amikor milliós nézettség kell a pár dolláros reklámrészesedéshez, és ezt olyan tartalommal érheted el inkább, ami arról szól, hogy beülsz egy autóba, letolod a gatyádat, és beleszarsz egy pelenkába, és az arcodba kened. És nem mondjuk azzal, hogy egy autóalkatrész legyártását bemutatod - függetlenül attól, hogy az adott videót autógyártók fogják szponzorálni az algoritmus szerint - és itt már arról van szó, hogy hiába a nézettség, értelmezhető mennyiségű pénz itt már nem áramlik, hanem csak egy szűk elit influencer van, aki meg tud élni ebből.
[ Szerkesztve ]
A Dunning−Kruger-hatás az a pszichológiai jelenség, amikor korlátozott tudású, kompetenciájú vagy képességű emberek rendkívül hozzáértőnek tartják magukat valamiben, amiben nyilvánvalóan nem azok.
-
tibaimp
nagyúr
válasz Patrik.Varga #5 üzenetére
Pontosan ezt akartam írni . Ennyi, megoldva a "reklám bámulása"...
A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...
-
z123456z
senior tag
Nálunk komplett iparág lesz az újrahasznosításra.
"Szia uram, olcsó teevee érdekel?" -
#06171648
törölt tag
Mindig van pár hülye befektető akit le lehet húzni egy kis pénzzel.
[ Szerkesztve ]