-
Fototrend
Star Trek Online -=MMORPG=-
Új hozzászólás Aktív témák
-
Plata
félisten
válasz Konfigos #15048 üzenetére
Még én sem vettem ki semmit K13-ból,őszintén nem is akarok asszem,
Nagyrészt egyet értek azzal amit mondasz,bár mostanában egy rakás új játékos lett nálunk,sőt elég sok új arc,soknak új accountja van,hogy honnan veszem?
Onnan hogy az új accountok már számozást kapnak.
Nem olyan rég csinálnom kellett egy új accountot flottának és az is ilyen számozást kapott.
Újra lett rakva a gépemen a windóz és emiatt elhagytam a régi flottás accot. -
Plata
félisten
válasz CPT.Pirk #15039 üzenetére
Azt hallottam a cseten hogy a régi T5 Vesta Quantum Field Focus Controller konzol feltéve T6 tac Vesta-ra fézer flottás konzolokkal és Quantum Phase Catalyst szettel meg a rosseb emlékszik már rá milyen fézer erősítő konzollal marha nagyot sebez.
Kipróbálni még nem próbáltam,mivel rühellem az új küldiket és a quantum phase olyanból jön valszeg nem is fogom. -
Plata
félisten
válasz ertewrtewrtw #15046 üzenetére
Anti ha nem tudsz mást csak hazugságokat irkálni meg személyeskedni akkor törlöm a hozzászólásaid,nem tudom melyik flottából jöttél,őszintén szólva nem is izgat,bár a stílusod és hogy csak hazudozol ebből az jön le hogy a levél írogatós flottából jöttél.És valszeg ez a problémád ami miatt kötözködni próbálsz.
De fölösleges,sosem izgattak a leveleitek.Mivel nem merted ki írni melyik flottából jöttél nyíltan,és csak hazugságokat írsz,nekem ez jött le. -
Plata
félisten
Nem tudom hogy meg van-e valakinek itt a Vesta pack,de ha igen és használja a konzoljait,akkor kíváncsi lennék hogy neki is sebez-e az elméletileg pajzsszívó konzol.Mert nekem most nagyon durván sebez,ISA-n 8.5 misit is sebez ha tömegbe nyomom el.
Mellesleg már van hír arról a nerfről amit már tavaly ősszel már pletykáltak.
[link]
Ha igaz ez majd a pvp újra dolgozás előszele lesz,totális nerf lesz,na és persze a t7 hajók bevezetése.
Lehet elfelejteni a tuti dps buildeket,és újra kezdeni mindent.
Újra kell majd tank meg support,a dps-eket a borg lazán oneshotolja.(#15055) FireKeeper
Bakker megelőztél,csak nem frissítettem a fórumot és nem láttam.[ Szerkesztve ]
-
Plata
félisten
válasz FireKeeper #15055 üzenetére
Jah és lehet hogy lesz új ground spec.Ha igaz.
Asszem holnap veszek egy rakás zent,40k zenem maradt Vesta pack után,de az lehet kevés lesz.
[ Szerkesztve ]
-
Plata
félisten
Tribbli patch notes.
Tribble has been updated to: ST.71.20170212a.4
General:
Resolved some graphics related crashes.
Tangled Webs: Resolved an issue where the "Activate your EV Suit" objective did not resolve when the EV suit was activated.
Tzenkethi Front: Enemies now clean up after the queue has been completed.
Lukari Marks have been added to Mark Choice reward packs.
Unlocked the Klingon knife for players as a uniform piece.
Researcher Rescue: Can now be replayed by 23rd Century Captains.
Improved all of the female Klingon pauldrons with similar improvements that the males received earlier.
Resolved lighting issues on numerous bridge maps.
Resolved an issue where the new items were missing from the Winter store.
Resolved a few issues with ship separation powers.
Technophile Trait now has an icon.
Resolved an issue where listed rewards on a reward window pop up would turn black when the mouse pointer was placed on them.Powers:
Captains Powers:
All Ground Captain Powers now have a minimum recharge time below which they cannot be reduced. The unmodified cooldowns of these abilities have not changed.
Cover Shield cannot be reduced below 30 seconds
Orbital Strike cannot be reduced below 60 second
Reroute Power to Shields cannot be reduced below 20 seconds
Engineering Proficiency cannot be reduced below 150 seconds
Support Drone cannot be reduced below 60 seconds
Nanoprobe Infestation cannot be reduced below 90 seconds
Dampening Field cannot be reduced below 60 seconds
Neural Neutralizer cannot be reduced below 30 seconds
Scientific Aptitude cannot be reduced below 150 seconds
Tricoder Scan cannot be reduced below 10 seconds
Fire on My Mark (ground) cannot be reduced below 30 seconds
Security Escort cannot be reduced below 90 seconds
Strike Team cannot be reduced below 150 seconds
Target Optics cannot be reduced below 20 seconds
Tactical Initiative (ground) cannot be reduced below 120 seconds
Summoning Security Escorts now de-summons your previous security escorts
Security Escorts do more damage, especially with their grenades, and run faster
Tactical Initiative (ground) now lasts 30 seconds, but only affects your own kit modules.
Tactical Initiative and Chroniton Jolt now indicate that they don't affect each other.
Tactical Initiative (ground) no longer puts you into combat on activation
Stealth Module has been re-designed:
Players can now attack when under the effect of stealth module after a period of initial time.
Attacking will break the stealth aspect of the buff.
Is now a duration based click ability with a 60 second cooldown, which will start when pressed
Buff is now Bonus Damage when attacking from behind.
Buff starts when the skill is activated but remains regardless of whether the stealth aspect of the buff is lost.
Stealth aspect of Stealth Module no longer scales outside of Kit Module Rank.
Strength of damage buff scales slightly with Kit Performance and Kit Mark.
Duration is still improved by Stealth Module Armory Duty Officers.
Overload Integrity Field can no longer trigger Expedient Repairs each time it heals an ally.
Radiant Nanite Cloud no longer always shows a buff icon while slotted.
Electro-Magnetic Pulse Probe is now always treated as a control ability.
Kligat:
No longer always critically strikes
The Range is now 20 meters
The damage and cooldown have been reduced
Photonic Overcharge
Resolved an issue where re-activating Photonic Overcharge while it was active would provide no benefit.
The damage Photonic Overcharge deals is now either 15% of the attack or 100 damage, whichever is lower.
Photonic Overcharge's Critical Severity buff is now 50% Critical Severity.
Photonic Overcharge's base duration is now 6 seconds, but more consistently scales with Kit Mark.
Electrostatic Field's reflection damage can no longer be scaled.
Its DoT damage has been increased to compensate.
Players can no longer be affected by multiple Medical Generators, Shield Generators, Force Field Domes, Protomatter Generator Drones, or Photonic Barrier Generators at the same time.
Players can still be affected by one of each.
Their descriptions have been updated.
Command kits that previously affected an area near the player now instead affect the players team
Fabrications can no longer buff or heal fabrications.
Paradox Bomb now deals less damage at all ranks.
Summoning Security Teams now de-summons previously summoned security teams.
Security Escorts do more damage, especially with their grenades, and run faster.
Resolved an issue where the Engineering Ultimate could be used while cloaked.
Resolved an issue where the [CtrlX] mod from secondary deflectors could provide an excessive benefit.
Resolved an issue where Distributed Targeting was not working consistently with torpedoes.
Concussive Tachyon Emission now drains targets' shields instead taking their shields offline and dealing kinetic damage.
The Motion Accelerator Kit Module base duration has been buffed but is now fixed.
Bonus Physical damage is now specific to Melee Physical attacks.
Resolved an issue where the 23rd Century Medical tricorder was not available for use after upgrading.
Resolved an issue where hull regeneration rate would fluctuate excessively when entering or leaving combat.
The [Pow] mod on Impulse Engines now has a clearer description.
The following Bridge Officer Powers now have clearer descriptions:
Tractor Beam Repulsors
Attack Pattern Delta
Jam Sensors
Photonic Shockwave
Tyken's Rift
Photonic Shockwave
Extend Shields
Gravity Well
Feedback Pulse
Resolved an issue where the description of the Duty Officer which provides a chance to create additional Gravity Wells was not consistent in referring to "Gravity Wells".
Deadly Intent now scales its duration less with your Kit Performance
The delay with Deadly Intent resetting your Secondary Fire has been increased slightly.
Ground Shields:
Resolved an issue where Damage to Temporary Hitpoints and Shield Drains would not stop ground shield regeneration
Resolved an issue where your ground shields would not regenerate consistently after you stopped taking damage.
The description of ground shield regeneration is now more accurate as to the delay
Resolved an issue where Invasive Control Programming could be triggered more than once per 30 seconds in some cases.
Invasive Control Programming now shows up on the tooltips of powers that it affects.
The Gravimetric Photon Torpedo Launcher and Particle Emission Plasma Torpedo Launcher now more accurately describe their special effects on their tooltips, especially under the various firing modes.
Resolved an issue where the duration of Gravimetric Rifts from High-Yield Gravimetric Photon Torpedoes was not scaling properly with your control expertise.
Resolved an issue where Thoron-Infused Polaron Single Cannons were dealing less damage than intended during Surgical Strikes 3.
Resolved an issue where some physical buffs that were intended to be melee specific were affecting some non melee sources of physical damage.
Resolved an issue where some Disruptor Turrets were doing less damage than intended during Surgical Strikes 3.
Causal Entanglement's debuff values have been significantly decreased.
Resolved an issue where Biotech Siphon could heal the user from non-melee damage.
Its tooltip has been updated to be clearer.
Armor Procs that give the player Critical Hit Chance or Severity no longer attempt to scale with the player’s Armor stat.
Secondary Deflectors:
Updated the description of Deteriorating Secondary Deflectors
Updated the description of Inhibiting Secondary Deflectors
Resolved an issue where the damage caused by Inhibiting Secondary Deflectors were not scaling properly with the player’s damage buffs.
Resolved an issue where the Harghpeng Adaptation proc on some Shields described itself as Phaser Resistance when mousing over the buff icon.
Resolved a typo in the Polaron Adaption proc on some shields when mousing over the buff icon.
Resolved a typo in Fluidic Cocoon's description.
Resolved a typo in Resonant Tachyon Stream IV's description.
Updated the short description of Battle Strategies to be more accurate to the kit's functionality.
Resolved a typo in the Heavy Phaser Assault Platform console's description
Resolved an issue where Graviton Spike would not trigger if the shot killed the target. -
Plata
félisten
válasz Kotomicuki #15059 üzenetére
Max lelépsz.
Ha agyhalott a banda úgyis otthagyod őket.
De érdekes Vesta konzol javításáról nem írnak,vagy nem zavarja őket hogy pajzsszívás helyett sebez,vagy nem vették észre.Vagy magasról tojnak rá. -
Plata
félisten
válasz Kotomicuki #15061 üzenetére
Én valamelyik nap is leléptem tzenketzi front vagy hogy a jó francnak nevezik STF-ről.
A csapat tök béna volt,nem csináltak semmit,sem a bombákat nem szedték le,sem a bázist nem védték,csak lövöldöztek összevissza.Egyedül szedtem volna a bombákat,de a harmadiknál meguntam és leléptem.
Hát nem tudom Vesta javítva lesz-e vagy sem,a B'rel-t évek óta nem javítják.[ Szerkesztve ]
-
Plata
félisten
válasz Kotomicuki #15063 üzenetére
Én már rég nem T5-U madárral repkedek,mióta kijött a T6 azóta nekem Fleet T6 van.
De a T6 az egy az egyben a T5 csak más skin és több konzol hely.
Egy az egyben ugyanazok a bugjai,visual és álca bug is ugyanaz,érezhető hogy a T6 B'rel az T5 B'rel csak más néven.Vesta bug nem azonnal jött elő,miután kijött a Vesta jött egy patch egy két nap múlva,kb,azután kezdett el sebezni a konzolja.
[ Szerkesztve ]
-
Plata
félisten
válasz Kotomicuki #15063 üzenetére
Most mentem egy ISA-t.
CLR—Infected Space[6:18]— Dmg(DPS) —Lisa 18 835 066(50 768) Andas 7 953 632(21 097) Sheryl Nom 6 028 204(16 205) Robin Nels 5 361 038(14 183) Burt 3 243 094(8 648)
Az összes sebzésem 25.085%-át a konzol adta.
Azért nem kicsit laza,hogy 50k-t simán kitol mikor nincs is rendesen megcsinálva,sem felszerelve sem skillezve. -
Plata
félisten
Új aréna event.
[link] -
Plata
félisten
válasz Kotomicuki #15072 üzenetére
Bakker van némi igazság abban amit írsz,meg sok hülyeség is.
Ne szívasd már ezekkel a sületlenségekkel.
Mindig túl bonyolítod,(#15071) FireKeeper
Én már zárt béta óta játszom vele,de igaz nem túl sokat,asszem 29-es szintű vagyok.
Kéne mostanában is tolni mert WoW-ban mount jár ha le tolsz 15 meccset,csak alig van időm.(#15073) L3zl13
Na igen a skillezés kemény dió,de itt van Konfigos majd ő segít a skillezésben.Ha nem akkor megverjük.[ Szerkesztve ]
-
Plata
félisten
válasz CactuS #15075 üzenetére
TOS starfleet egy event volt tavaly,ha felhúztál egy TOS karit az event ideje alatt akkor kaptál rengeteg jutalmat.
Doff-ozán nem rossz,napi küldi az már nem nagyon van.
Javaslom romulán vagy fed karit kezdj,ha újat akarsz,ha romulán fed az még jobb,mert bár a klingon a buli oldal,de azzal senki nem játszik.
Ha új karit kezdesz szivesen gyártok neked kezdő cuccost.De csak este fele.
Kb 20 perc alatt legyártok egy garnitúra kezdő cuccost.Kit ground fegyverzet armor pajzs meg hajóra cuccos. -
Plata
félisten
válasz CactuS #15078 üzenetére
De hogy csak mondtam,kezdhetsz Tos fed-et is,érdekes az első 10 szint.De már nem jár érte jutalom.
Hát azt válaszd ami neked bejön,jó mindegyik,engi tac és sci is.
Bevallom őszintén nekem mostanában a tac engi unalmas,főleg sci karival játszom,bár klingon lökött tac kari az más azzal is szoktam még játszani.
De nemsokára megint jön egy jó kis kavarás,ami úgy néz ki csúnya sci és engi nerf lesz és enyhe tac buff.[ Szerkesztve ]
-
Plata
félisten
válasz CactuS #15080 üzenetére
Ha eléri a karaktered a 10-es szintet és át jön rendes időbe akkor vedd fel a featured episode küldijét,abból kiszedhetsz egy űr szettet,amit ha jól tudom mk12-es szintig ingyen felfejleszthetsz,vagyis ha szintet lépsz és új hajót kapsz a szettet ingyen upgradelheted a következő szintre.
Mivel TOS karit kezdtél így azt hiszem nem tudok neked kezdő cuccot küldeni,a TOS karinak nincs posta 10-es szintig.És nem egy időzónában vagyunk,te a 23 vagy 22-edik században én a 25-ödikben.[ Szerkesztve ]
-
Plata
félisten
Na lőttek a játéknak,este 8-ig leállás.
-
Plata
félisten
válasz CactuS #15091 üzenetére
Hát a torpedó build elég húzós dolog.
Skillezés elég macerás dolog,ha elrontod sajnos 500 zenbe kerül újra kezdeni.
Az Ec limitet érdemes unlockolni,bank és táska nem olyan fontos.Sajnos csak 1 karira vonatkozik a bővítés.
Itt van pár skillezés,én innen szoktam nézelődni.
[link]
Ha Konfigos erre tévedne vagy lenne kedve írni talán ajánlhatna egy jó skillezést tac karinak.
Esetleg még Gerisz segíthet,ők értenek hozzá.[ Szerkesztve ]
-
Plata
félisten
válasz Kotomicuki #15103 üzenetére
Hát a torpedózás nem túl könnyű dolog.
De ha elég beteg vagy hozzá akkor ilyet is kihozhatsz belőle.
[link] -
Plata
félisten
válasz Kotomicuki #15103 üzenetére
Egy jó tac escort skillezés kellene neki,mert még 0 pont van elköltve skillekre,Zsíros vagy Gerisz nem tudnátok esetleg ajánlani valami jót?
Én nem vagyok jó ebben a dologban.Egyébként nekem 2 torpedós karim van.Mindkettő saját gyártmányú ökörség.
Az egyik max one-hit-re gyúrva a másik meg szivatásra.
A második még nincs kész mert az még kicsi,még a spec ágai nincsenek meg,és még nincs uppolva sem a gírje.
Az első ilyen.Nauszi tac kari.
Második meg ilyen,Cuki kis trill sci kari,asszem.
Másodiknál nem a torpedó volt a lényeg hanem az álcából való szemétkedés.Torpedó azért került rá mert a képességei és a konzoljai álcából is működnek,na meg a torpedók is.[ Szerkesztve ]
-
Plata
félisten
válasz Kotomicuki #15106 üzenetére
Az a skillezés minden csak nem escort tac skillezés.
Ez egy polaronos lekvár carrier,sem az űr szett sem a fegyverek nem jók,főleg nem egy escortra.
Ha figyeltél volna én azt mondtam hogy nem éri meg torpedós-t csinálni.
Egyrészt a torpedós hajó macerásabb,másrészt fed oldalon nincs is EBC.
EBC nélkül én is meg lennék lőve.Sci torpedó kari az megint más tészta,de az sem egyszerű.[ Szerkesztve ]
-
Plata
félisten
Tökre lehalt.
Eddig 2%. -
-
Plata
félisten
Bazz ilyen nincs.Felenged játék végre kezdenék craftolni erre elszáll a net.
-
Plata
félisten
válasz Kotomicuki #15121 üzenetére
Hát részemről tac meg polaron nem jön össze.
Nekem tac általában valami ilyen.
[link]
Bár többiről nincs skilltáblázatom,mert elhagytam őket.
Bár a cuccok közben kicsit változtak.[ Szerkesztve ]
-
Plata
félisten
válasz CactuS #15126 üzenetére
Küldizés közben és kis szinten a torpedók még nagyon erősek,de magasabb szinten vagy STF-en már csak akkor ütnek igazán nagyot ha van rá skillezve és van rá pár torpedó erősítőd,no persze nekem szinte minden hajómon van 1 torpedó.
Amikor én kezdtem a játékot akkor még az volt a jó ha elöl 1 dual beam 1 torpedó és dhc-k voltak hátul turret.
De közben jól megváltozott a játék,de nekem még a mai napig kötelező cucc a torpedó,akár ki akár mit mond.
Ma már nem is divat a dhc csak a bím meg a faw,de az nekem unalmas. -
Plata
félisten
válasz Kotomicuki #15130 üzenetére
Na na na na naaaa.Ne szivasd má hülyeséggeel.
Acc statos fegyver meg mindenre egy kicsi?Meg Gw tac karinak?
Hülyeséget azért ne már.
PVE-ben nulla szükség van accuracy-ra mert kb 95-99% körül mozog.Acc stat pvp-ben kell.
Egy vacak acc stat nélküli fegyverrel is 99% fölött van az accuracy,CLR az accuracy-t is mutatja. -
Plata
félisten
válasz Kotomicuki #15130 üzenetére
Sci karival nem acc statos fegyókkal ezt lőttem.
Attacks: 4 457 (12,01/s)
Misses: 7 (Acc: 99,84%)
Critical Hits: 1 157 (26,00%)
Flanking: 0 (0,00%)
Szóval nem tom hova a rák seggébe kéne accuracy még.
Saját gyártmányú craftolt és uipgradelt fegyók,az egyik kibaszott mázlista mk12 crtdx4 epic turret.Jah hogy mé nem 14? Sci karinak mi a fasznak az.[ Szerkesztve ]
-
Plata
félisten
válasz Kotomicuki #15133 üzenetére
Kis szinten mi a frásznak accuracy?
Basszus fehér cuccokban le lehet tolni szar küldiket.
Mi bánatos istennek ahhoz acc statos fegyó.Cactus már 50-es.
Drain kell plasmohoz.
De gw-t meg hasonlót erőltetni kár.
Normális Gw-hez 300-as partgen meg control expertise vagy mi a rák kell.
Telóról írok melóból.
Tac karival és escort hajóval hülyeség lenne erre hajtani.Főleg mert minimum 100-as aux is kell hozzá.
Most akkor döntsd el fegyverrel akarsz sebezni vagy bohóckodni. -
Plata
félisten
válasz Kotomicuki #15133 üzenetére
Beam meg faw divat.De nem alap.Bénáknak is lehet vele dps-e.De dhc hangulatát nem adja vissza.
Dhc-val is tudsz annyit sebezni . -
Plata
félisten
válasz madgie #15136 üzenetére
Nadion saturation bomb az nagyon mókás cucc,azzal csináltak iszonyat nagy dps-t T6 simi előtt.
De azt hiszem megváltoztatták,már csak az Energy weapon traning skill hat rá.Ha jól emlékszem.
Régen más skill hatott rá,akkoriban azt csinálták hogy gw-vel összerántották a borgot bele nadion-t,és borgonként akár 1.8 millát is sebzett.Mivel területre sebez,minden borgba belecsapott ennyit.És utána volt még a radiation sebzése is.
De DR után abba a konzolba is belepiszkáltak,még egyenlőre a Vesta shield leszopós konzolja stf-en sebez,én most azzal szórakozom.Kipróbáltuk pvp-ben nem sebez,de stf-en igen,ha tömegbe nyomom el a shield drain konzolját 8 misi körül odabasz.Így azt szoktam csinálni hogy gw-vel összerántom a borgot,közéjük repülök elsütöm a konzolt bedöglik a borg és szépen ki rock and roll-ozom a robbanó halmazból.
Vesta-n partgen és drain van maxolva. -
Plata
félisten
válasz Kotomicuki #15139 üzenetére
Minimum aux-os Gw annyit ér mint halottnak a csók.
Faw meg beam azért népszerű mert könnyű és nem kell hozzá csinálni semmit.
Javaslom próbáld ki maxos aux energiával meg 400-as skillel a gw-t,amikor a szomszédból is átrángatja a borgot a gw és mellé még kurvára sebez is akkor meg látod hogy a minimum aux-os skill nélküli gw max dísznek jó.Ha egy értelmes gw-t rá dobsz a transzformátorra az megöli neked az egész szaros bandát,mert az sebezni fog mindent,a transzformátort,borg kockát de még a generátorokat is,sőt a kaput is sebzi. -
Plata
félisten
válasz Kotomicuki #15141 üzenetére
Látod itt a bibi,én nem szoktam a hajóra hú de drága felszerelést rakni.
Kivétel néha 1-2 hajó,de azok a hajók általában az elmebeteg kategóriába tartoznak.
Kell valami amivel el baromkodik az ember.
Én általában megelégedek az mk12 VR cuccokkal,kivéve a repus,mert az nekem alapból UR mivel megcsináltam a temporal eventet.Én nem szoktam olyan traiteket sem venni mint a zahl meg a többiek,mert úgy gondolom zahl-t csak egy balfasz vesz,mert aki anélkül meg hal pve-n annak úgyis mindegy.
Pénzem sincs sok mivel utálok pénzt farmolni,zenem van sok mert azt szeretem farmolni.
De az ec farmtól elmegy a játék kedvem.
Másik meg a klingon karim T5-U hajóval 5 éves borg fegyverekkel csinál 40-50k dps-t,akkor mi a retkes istennek vegyek neki jobb cuccot, -
Plata
félisten
válasz Kotomicuki #15145 üzenetére
Azt ugye tudod hogy tac team és conn officer doffal a pajzsod sem megy le?
-
Plata
félisten
válasz CPT.Pirk #15148 üzenetére
Hát őszintén szólva engem ez nem izgat.
Rakás karimon mk12 gear vagy fegyver van,és nem is nagyon akarok rajta változtatni.
Május-ig ne nagyon upgradeld a cuccaid,ha igaz amit mondanak minimum 50% esély van a szint növekedésre,új karihúzós event,új fajjal és új osztállyal.
Valószínűleg mk16-ig nől a szint.Jön az Enterprise J,ami valszeg már a T7 flagship bundle része.
Jah a nyári eventes hajó nagyon szép lesz,nekem már mutatták.[ Szerkesztve ]
-
Plata
félisten
válasz Kotomicuki #15156 üzenetére
Ha van lila conn doffod nem lesz cd-n.
Feltéve ha az a conn doff tac teames,mert van vagy 10 féle conn doff.
Új hozzászólás Aktív témák
- Latitude 5540 15.6" FHD IPS i7-1370P MX550 32GB DDR5 512GB NVMe SSD gar
- Predator TRITON NVIDIA RTX 2060 6gb i7-10750H 16gb ram 1tb ssd Display 240HZ
- Xiaomi Redmi Note 10S 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Xiaomi 11T 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Eladó OnePlus 8 PRO 12/256 GB zöld + AJÁNDÉKOK
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs