Új hozzászólás Aktív témák
-
localhost
Közösségépítő
És milyen az az ujj memória?
-
localhost
Közösségépítő
-
localhost
Közösségépítő
válasz
TESCO-Zsömle
#15727
üzenetére
localhost = 51 = Nincs Swiftje

-
localhost
Közösségépítő
Ez holnaputántól már nem az én topicom.

Úgy hozta a sorsom, hogy januártól nem leszel szakmabéli... (igazság szerint már 2011 február óta munkanélküli vagyok).
Éles fordulat - 2012 januártól más pályára lépek. Viszlát byte-ok, Hertzek, Ramok, Romok, HDD-k, VGA-k és minden vasak, viszlát EULÁK és viszlát szoftverek.
Viszlát "egykori" kollégáim.
Legyetek jók!

-
localhost
Közösségépítő
válasz
mephi666
#15562
üzenetére
Az semmi!

Nekem a Windows 95 üzente egyszer:
A Windows95 telepítő megállapította, hogy a CD-ROM vezérlő illesztőprogramja nem megfelelően lett telepítve és ezért a CD-ROM nem működik. Kérem, hogy a hiba kijavításához helyezze be a Windows 95 Telepítőlemezét a CD-ROM-ba,
-
localhost
Közösségépítő
válasz
TESCO-Zsömle
#15518
üzenetére
Külön card recovery vagy sd card recovery programokat keress!
pl: http://www.cardrecovery.com/
-
localhost
Közösségépítő
Ilyen webshopban sosem vásrolnék:
"a garancia bármelyik Canon márkaszervízbe érvényesithető az EU területén"
Kisbetűvel kezdve és márkaszervízbe'
Vers:
Törjön el a keze-lába,
de menjen vissza iskolába. -
localhost
Közösségépítő
válasz
santaclaus
#15147
üzenetére
"Kolléga: - Igen természetesen! Milyen nyomtatóba lenne?
Hölgy: - Hogy-hogy milyen? Hát ami a számítógép előtt van az a fekete!!!"Ez tényleg nagyon jó... Korábbi munkahelyemen NAPONTA 10 hasonló beszólást kaptam a vásárlóktól, de rájöttem, hogy a "Milyen nyomtatóba kellene" kérdésre adott leggyakoribb válasz mégiscsak a "Nem tudom, de itt vettem Önöknél" - a nyomatékosítás általában nem sokat segített.
-
localhost
Közösségépítő
válasz
macilaci78
#14682
üzenetére
Számtechből hányasod volt, Órán nem nagyon figyeltél, mi?
Az Office-nak sosem volt 6-0-ás verziója
-
localhost
Közösségépítő
válasz
sutykuru
#14654
üzenetére
Őket kérdezd, én már egy éve nem tartom velük a kapcsolatot.
Annyit tudok, hogy azóta új az ügyvezetés, a valaha szebb napokat élt létszámból (hatvan fölött) már csak tizenegynéhányan vannak, több vidéki boltot bezártak, kisebb irodába költöztekkmisi99 NAGYON rosszul tudod - egy percig sem köteles, ha a termék hibátlan!
-
localhost
Közösségépítő
válasz
Intelligencs
#14619
üzenetére
Ennél már csak az a jobb, mikor tudatosítod a környezetedben, hogy a default válasz bármely kérdésre: nem
-
-
localhost
Közösségépítő
válasz
verser233
#13518
üzenetére
De olyan nincs, hogy a vevő azt akarta, hogy menjünk vele a nagykerbe, meg nem akarta aláírni meg ilyenek!
Miután elmondom neki a garanciális feltételeket, fordulok sarkon, viszlát uram!A Vevőnek semmi köze a nagykerhez, vagy a vásárlás helyén vagy a szakszervizhez van csak köze, nem ő szabhat feltételeket.
És nem, ismétlem NEM KELL VISSZAVENNETEK, ha nem hibás a termék, sem egy napon, sem 8 napon belül, ha személyes vásárlás történt. -
localhost
Közösségépítő
-
-
localhost
Közösségépítő
Privát kérésem
Kedves feleségem vigasztalhatatlanul szomorú, letörött a kedvenc csészéjének füle.
Ezt a családban csak HP-s csészének hívtuk, a felirata miatt. Nem volna valamelyőtöknek egy elheverő példány ugyanilyenből? Az sem baj, ha nem HP feliratozású, csak a formája legyen egyenes vonalú. Ez a nejem kedvenc kávéscsészéje volt. Érdekes a fazonja, mert nem klasszikus csésze alakú, hanem olyan mint egy egyenes vonalú bögre, csak egy emeletesben. A kék bögrét csak a méretarány miatt tettem a képekre.
Már sok kifejezetten csésze feliratozással is foglalkozó marketingcéget kerestem, ilyen alakú csésze sehol nincs. Ha nektek volna, megköszönném.
Képek egyszer és ismét -
localhost
Közösségépítő
válasz
eziskamu
#13253
üzenetére
A képzeletbeli példa egyébként más-más termékkel de legalább 168-szor esett meg velem.
De ezt egy ʇʞɹɐɯɐ!pәɯ méretű áruházban is képes előadni az okos vevő 7 évvel a vásárlás után, nem is sejtvén, hogy az a személy, akivel beszél, még nem is dolgozott ott akkor. De én itt vettem!
Te most egy egyszemélyes kisboltra gondolsz. Én nem
-
localhost
Közösségépítő
-
localhost
Közösségépítő
válasz
Luighi
#13177
üzenetére
Hibátlant nem! Semmilyen indokkal! És semmilyen határidőn belül sem!
Keresek mindjárt linket....például
"... 3 napon/munkanapon belüli pénzvisszafizetési, kicserélési kötelezettsége nincsen az üzletnek, ha a termék hibátlan. A hibás termékek esetében azonban ténylegesen van egy kicserélési kötelezettség..." -
localhost
Közösségépítő
Korábbi történet:
Nagyáruház. Bútor osztályon dolgozó kolleganő jön oda hozzám, hogy :
--- gyere légyszíves oda ahhoz az úrhoz, segíts, a vevő DVD-hez keres olajat.
--- DVD-hez olajat?
--- Azt!
Odamegyek, már előre csóválom a fejemet:
--- Jó napot Uram, miben segíthetek???
--- Mondtam már a kolleganőjének, WD40 olajat keresek, merre van ? -
localhost
Közösségépítő
Segítsetek! : köszönöm!
-
localhost
Közösségépítő
Igen!
Van egy olyan kategória: (vevő és gép kategória egyben)
Körülbelül:
Vettem kétezerért egy gépet, amit a bátyám cégénél leselejteztek, monitor is volt hozzá, de otthonra még jó az nekem, majd apa, meg anya fog rajta excelben meg turbo Pascálban dolgozni (mi a fenét ?) és még a gyerek is odaülhet elé néha játszani, olyan jó kis autóversenyeset vagy focisat vagy labirintusbanlövöldözőset, hiszen már kilenc éves és már minden szomszédunknak van számítógépe, a mi Gazsikánk sem rosszabb gyerek más fiánál, megérdemli. -
localhost
Közösségépítő
válasz
localhost
#12707
üzenetére
Tegnap eléggé felnyomta az agyvizemet egy kedves ügyfél, az árajánlatomra mindössze annyit válaszolt, "Jó, akkor rendelek egyet".
Az ajánlatomban szépen leírtam, hogy a megrendelésével egyidejűleg kérem adja meg a számlázási és szállítási címet és a fizetés módját. (küldjem futárral, bejön érte?, utánvétellel fizet vagy átutalással, kápé, bankkártya?)
Erről persze semmit nem mondott, amikor felhívtam, még neki állt feljebb!
"Hagyjon már békén, azt hiszi nekem nincs más dolgom?" Meg hogy "nehogymár, ennélkül ne lehessen rendelni".
Hát a legszívesebben rácsaptam volna a telefont.
Új hozzászólás Aktív témák
- One mobilszolgáltatások
- Az ötlet jó, de milyen a kivitelezés? Teszten a Chieftec Kockája
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- LG LCD és LED TV-k
- Milyen TV-t vegyek?
- Tőzsde és gazdaság
- CADA, Polymobil, és más építőkockák
- Mobil flották
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Autós topik
- További aktív témák...
- Apple Watch Series 9 GPS+Cellular 41mm, 1 Év Garanciával
- Új kijelzős! HP ZBook Studio G8 WorkStation i7-11850H 32GB 1000GB Nvidia Quadro T1200
- Számlás vadiúj Tápegysègek! Kèszleten!
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte M27UA 27 160Hz IPS UHD 4K 1ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- Apple iPhone 13 Pro Max Sierra Blue ProMotion 120 Hz, Pro kamerák 128 GB Használt, szép,100%
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest












csakazértis: HÁNY-an dolgoztok ott ?


