Új hozzászólás Aktív témák

  • adr0001

    tag

    válasz Duck663 #10 üzenetére

    Itt 30 fps base-nél átlagosan 20-30 ms a latency, FG on...
    Vsyncre és fix target fps-re van kihegyezve mind a DLSS mind az FSR frame gen. Megemlítendô még a stabil frame pacing ami összeszedetté teszi.

    Mondok mást. A legszutykosabb TV-be beépìtett frame interpolation is tökéletesen működik pl 30->60 fps-re. Reflex, AntiLag rulez, 30 fps-nél a frametime magasságában lesz a latency (<33ms), ehez egy jò CPU nem hátrány. Ha a TV stabil - ez alatt tényleg atomstabilt értek - 30 fps-sel van etetve, ösz-vissz (a tv hozzáadott késleltetésével) 50-60 ms össz-latencyvel ott lesz a vajsima 60 fps, nesze neked. De, bármi fps ingadozás van lefelé, egyből szétesik az egész.

    Ugyanez érvényes DLSS/FSR-re is.
    Igazán "Fluid" csak akkor lesz ha az engine tudja mi a cél, ès az ahhoz tartozó alap STABIL fps-t megkapja, bocs, be tudja állìtani magának.
    A VRR felejtős. A számok biztos szépek de nem véletlenül rinyál mindenki aki ami-a-csövön-kifér-re állìtja be.
    Fix max fps + VSync, vagy felejtsétek el az egészet.

    "If you think [***]* was a Grade A asshole liar, wait 'til you get gaslit by a mainframe"

Új hozzászólás Aktív témák